Shoutbox 0 nowych PW 


117 Stron V  « < 15 16 17 18 19 > »   
Closed TopicStart new topic
> Audi 80 quattro B2 2-door sedan VR6 R30T 650KM@780NM, czyli wydumany projekt bez sensu i bez końca ;)
DeS
post Sun, 24 Oct 2010 - 22:06
Post #321


Forum Killer
Dołączył: Thu, 30 January 2003
Skąd: Warszawa





Misiaczki, wypadało by napisać źródło tego przepisu - tak z czystej uczciwości wink.gif


--------------------
S2 Coupe, Coupe quattro, Cabriolet V6 USA
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 24 Oct 2010 - 22:06
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Dred
post Sun, 24 Oct 2010 - 22:09
Post #322


Frequent User
Dołączył: Wed, 15 March 2006





Ciebie nie interesuje cały mosty tylko sam torsen z flanszami
Etka podaje , że most AXZ jest dla automatu i manuala

Des nie przesadzaj wink.gif nie napisałem ,że to moje. Po za tym Grzegorz miał już to wink.gif
Notabene Ci co się interesują to i tak będą wiedzieli skąd się to wzięło.


--------------------
Audi 80 20V turbo quattro
Competition TDI
Fazer 600 ET 12.27
Go to the top of the page
 
+Quote Post
A90Q
post Sun, 24 Oct 2010 - 22:35
Post #323


Super User
Dołączył: Tue, 01 December 2009





tekst pochodzi od kolegi DeS, z góry dzięki, że to opisałeś bo cholernie mi to pomoże. Dziś ryłem w twoich tematach i miałem Ci napisać "dzięki"...ale już wyszło


smile.gif.


--------------------
Bóg też jeździ quattro.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Mon, 25 Oct 2010 - 10:17
Post #324


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(A90Q @ Sun, 24 Oct 2010 - 22:35) *
tekst pochodzi od kolegi DeS, z góry dzięki, że to opisałeś bo cholernie mi to pomoże. Dziś ryłem w twoich tematach i miałem Ci napisać "dzięki"...ale już wyszło


A90Q - tylne mosty ma kolega z Łodzi, ja tam kupowałem, brał tez Derbiak i jeszcze pare osób - jakbys chciał kupić to daj znac wysle Ci wizytowke, bo widze ze na allegro po 400-500 PLN teraz sobie życzą za tylny most


CYTAT(DeS @ Sun, 24 Oct 2010 - 22:06) *
Misiaczki, wypadało by napisać źródło tego przepisu - tak z czystej uczciwości wink.gif


trzeba było zalinkować smile.gif

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.p...409&start=0


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Thu, 04 Nov 2010 - 08:54
Post #325


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





Jak juz pisałem planuje zrobić deske na wzór oryginału w muzeum audi



zrobiłem juz sobie szablon w skali 1:1:



prędkościomierz 80mm
temp oleju, wody, ciśnienie oleju , paliwa 52mm
będą to wskaźniki autogauge na silniczkach krokowych SM czarne blaty, chyba SMOKE sie to nazywa z warningami - wygrała opcja budżetowa... jednak Greddy, DEFI kosztuje zbyt dużo

potem po prawej bedzie
EGT Greddy z warningiem 60mm
BOOST Greddy 80mm
Obrotomierz VDO z shift lightem 5 cali, czyli 127mm

AFR bedzie sie wyświetlał na panelu LCD ze standalone'a oraz ewentualnie 2 pomiar EGT

Byc moze będą 2 sondy zaraz na wyjściu z seryjnych żeliwnych kolektorów 3-1, gdzie zostanie dorobiony kolektor 2-1 pod twin scrolla

tak więc zegarów cała kupa smile.gif czesc niepotrzebna moze ale musiałem czymś zapełnić wnętrze po seryjnych zegarach wink.gif

zastanawiam sie z czego zrobić ten panel przedni ale bedzie to chyba poliwęglan

juz chyba ostatnia rzecz kupiona na ebay-u wink.gif wspomniany zegar EGT Greddy



pracuję jeszcze nad tematem camber platesów z 2 regaulacjami:
- standardowo pochylenia
- kąta wyprzedzenia sworznia zwrotnicy

ponieważ do B2 nie ma za dużo gotowych (2 Bennett ma) to trzeba będzie samemu coś wyrzeźbić z blachy co najmniej 5mm - jakoś nie mam przekonania do tych aluminiowych setów z ebaya za 99 USD smile.gif
prawdopodbnie trzeba bedzie całkowicie sciąć górę kielichów które w B2 są takie stozkowe na górze i wyglądają tak:



z bieżacych działań auto jest obspawywane...

zapadła decyzja, że środek auta będzie pomalowany na grafitowy kolor, moze w wersji metalic, moze jakiaś młotkowa faktura.. ewentualnie klatka na grafit reszta pozostanie tak jak w oryginale tornadorot



--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PCM
post Thu, 04 Nov 2010 - 09:02
Post #326


Super User
Dołączył: Sat, 12 January 2008
Skąd: Białystok





No niestety wpasowanie camber platesów w te kielichy to mógłby być problem. Wyspawacie ładną górę i będzie sztywno i więcej miejsca przybędzie.
A wnętrze IMHO chyba ciemne. tongue.gif
Pozdro


--------------------
Kszzzzysztof
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kremat0r
post Thu, 04 Nov 2010 - 09:34
Post #327


Forum Killer
Dołączył: Sat, 07 March 2009
Skąd: Czechy





CYTAT
będą to wskaźniki autogauge na silniczkach krokowych SM czarne blaty, chyba SMOKE sie to nazywa z warningami - wygrała opcja budżetowa.


Akurat na silniczkach krokowych spisuja sie bardzo fajnie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Thu, 04 Nov 2010 - 09:55
Post #328


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(kremat0r @ Thu, 04 Nov 2010 - 09:34) *
Akurat na silniczkach krokowych spisuja sie bardzo fajnie.


no tak ale wskazniki temperatur potrafią wariować na mrozie, chyba zbyt mocno zmienia się rezystanacja... bo po rozgrzaniu juz jest OK...no ale w tęgie mrozy to auto będzie raczej stać w garazu wink.gif

tak czy owak cenowo teraz bardzo atrakcyjne smile.gif dla przykładu:

http://allegro.pl/temp-oleju-wskaznik-auto...1302709519.html
http://allegro.pl/cisnienie-oleju-smoke-au...1300367813.html


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hortex51
post Thu, 04 Nov 2010 - 10:03
Post #329


Forum Killer
Dołączył: Sat, 04 April 2009
Skąd: 3Miasto





Szczerze mowiac, zamiast kupowac AG, lepiej zainwestowac w STACKa - wiem z doswiadczenia.


--------------------
Always braking the limits! I hate limits!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Thu, 04 Nov 2010 - 10:22
Post #330


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(Hortex51 @ Thu, 04 Nov 2010 - 10:03) *
Szczerze mowiac, zamiast kupowac AG, lepiej zainwestowac w STACKa - wiem z doswiadczenia.


http://moto.allegro.pl/wskaznik-temp-oleju...1286609676.html

555 PLN za Stacka vs 125 za AG - tego sie w ogóle nie da porównać smile.gif
Design Stacka zupełnie mi się nie podoba... poza tym w tej cenie mógłbym sobie z USA ściągnąć nowe DEFI lub GREDDY więc Stack zupełnie odpada ale tak jak napisałem zdecydowałem się na tańsze rozwiązanie

Profi będzie pomiar EGT oraz AFR (LC-1) reszta to jakies tam ładne zegary mniej lub więcej potrzebne na które i tak mało się bedzie patrzec wiec z warningami


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hortex51
post Thu, 04 Nov 2010 - 10:25
Post #331


Forum Killer
Dołączył: Sat, 04 April 2009
Skąd: 3Miasto





CYTAT(cowboy @ Thu, 04 Nov 2010 - 10:22) *
http://moto.allegro.pl/wskaznik-temp-oleju...1286609676.htmlProfi będzie pomiar EGT oraz AFR (LC-1) reszta to jakies tam ładne zegary mniej lub więcej potrzebne na które i tak mało się bedzie patrzec wiec z warningami


No, nie lekcewaz temp. i cisnienia oleju wink.gif Te dwa wskazniki dalbym z lepszej polki.


--------------------
Always braking the limits! I hate limits!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Thu, 04 Nov 2010 - 10:33
Post #332


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





nie lekceważę, szczególnie cisnienia... ale miałem przez 2 lata zwykłego AG i zawsze pokazywał mi identycznie temp co czujnik z MAHA wiec nie było tragedii...
gdy się okaże ze pokazują pogodę to się je zmieni na DEFI...
po wnikliwej lekturze tego tematu:
http://www.racingforum.pl/index.php?showto...t=0&start=0
postanowiłem dać AG szansę smile.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kenet
post Thu, 04 Nov 2010 - 12:12
Post #333


Forum Killer
Dołączył: Tue, 27 July 2004
Skąd: Warszawa





Potrzebny Ci będzie prędkościomierz? Jeśli rysunek jest w skali to ten wielki RPM będzie trochę krzykliwy. Osobiście podobają mi się zegarki VDO, do starszych aut pasują o niebo lepiej niż AG, a i cena jest do zaakceptowania. Nie wiem tylko jak z dokładnością wskazań i z dostępnością wszystkich potrzebnych Tobie parametrów.

Mi własnie po dwóch latach padł czujnik ciśnienia oleju AG, nowy 35 zł więc bajka.


--------------------
Pure driving, real racing...that makes me happy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Thu, 04 Nov 2010 - 12:56
Post #334


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





predkościomierz nie zaszkodzi, w koncu autem bede jeżdził po drogach publicznych wink.gif dojazd na upalanie ma byc na kołach !

ten VDO wygląda tak w realu:



kawał budzika wink.gif

dokładność wskazań np ori zegarów audi, vw jest taka sobie, bo jest np. skala w małym zakresie 90st vs AG 270 st



pomiędzy 60 a 130 st w temp oleju jakas jedna kreska...

http://www.egauges.com/VD2_main.asp

szukałem długo VDO ale nie znalazłem tego czego chciałem, nie buduje repliki historycznej, a auto do jeżdżenia, więc wazniejsza od wyglądu jest funkcja warning, ze mi coś tam zabrzęczy czy zamryga







--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
exocet
post Thu, 04 Nov 2010 - 15:11
Post #335


Super User
Dołączył: Sat, 30 January 2010
Skąd: Warszawa





A może wskaźniki STRI? Podobno jakościowo to raczej DEFI niż AG, a cenowo (zwłaszcza ze zniżką w IC) wychodzą bardzo przyzwoicie.

Moim zdaniem obrotomierz powinien być przed kierowcą (tam gdzie prędkościomierz w Twoim schemacie), bo na niego jednak najczęściej będziesz patrzyłwink.gif


--------------------
...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Thu, 04 Nov 2010 - 15:39
Post #336


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(exocet @ Thu, 04 Nov 2010 - 15:11) *
A może wskaźniki STRI? Podobno jakościowo to raczej DEFI niż AG, a cenowo (zwłaszcza ze zniżką w IC) wychodzą bardzo przyzwoicie.

Moim zdaniem obrotomierz powinien być przed kierowcą (tam gdzie prędkościomierz w Twoim schemacie), bo na niego jednak najczęściej będziesz patrzyłwink.gif


STRI tez dobre ale jak napisałem moge miec DEFI w tej cenie w razie czego.
Obrotomierz powinien być na środku (jak w oryginale) ale ten VDO po prostu tam nie wejdzie, a bardzo mi się podoba wink.gif

w kwestii widoczności ori deski to własnie nie tak do konca, bo deska zostaje tam gdzie jest, a ja bede około 40-50cm przesunięty do tyłu z fotelem..
mysle że jak pojade na przymiarke za jakieś 2-3 tygodnie do Kefira, to sprawdzę jak to z widocznościa ori zegarów jest..
mając oddzielnie boost, egt i rpm z shiftlightem mam dowolność w montazu tego tak aby były dobrze widoczne
zawsze mogę wywalić prędkosciomierz, i zamiast tego wsadzić 80mm obrotomierz autogauge'a



i bedzie tez do kompletu... ale na takie zabawy bedzie jeszcze czas w przyszłości...
na razie budżet nie jest z gumy, a takie dodatki zawsze bedzie mozna zmienic




--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Thu, 04 Nov 2010 - 15:45
Post #337


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





Ta kreska zaraz po 60 stopniach to 80....Ja bym dał obrotomierz na środek a prędkościomierz z boku wink.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Skiba
post Thu, 04 Nov 2010 - 15:54
Post #338


Forum Killer
Dołączył: Wed, 14 July 2004
Skąd: Rz





dokladnie j/w
własnie mialem pisac dlaczego predkosciomierz na srodku a nie obrotomierz wink.gif


--------------------
Quality means doing it right when no one is looking.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Thu, 04 Nov 2010 - 16:02
Post #339


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(kiwi @ Thu, 04 Nov 2010 - 15:45) *
Ta kreska zaraz po 60 stopniach to 80....Ja bym dał obrotomierz na środek a prędkościomierz z boku wink.gif


Kiwi, no tak ale najbardziej nas interesuje własnie co sie dzieje pomiedzy 80 a 130st, choćby czujnik w VDO był mega precyzyjny to zegar jest tak mało czytelny że szok

miałem jeszcze opcję żeby dać predkościomierz i obrotomierz 80mm z autogauga i weszłyby dwa zegary 52mm, olałbym cisnienia paliwa w ogóle, a na zewnętrznym zegarze dać cisnienie oleju Greddy 60mm do kompletu i zrezygnować z tego dużego obrotomierza VDO
ewentualnie sprzedać boost greddy 80mm i wymienić na elektroniczny z warningiem na 60mm, żeby był komplet trzech zegarów 60mm



ale raczej tak by sie nie zmieściło bo zegar ma jeszcze ramke a te kółka pokazuję wymiary 80 i 52 mm
na razie jeszcze nie kupiłem tych autogauge, mam teraz prywatne rzeczy na głowie ale po niedzieli zrobie sobie szablony i zobacze jak to wygląda..


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Thu, 04 Nov 2010 - 16:26
Post #340


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





Na pozostałe zegary można zrobić deska a'la treser quattro

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details....amp;tabNumber=2

lub jak w sportquattro

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details....amp;tabNumber=2


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post

117 Stron V  « < 15 16 17 18 19 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 26 July 2025 - 14:13