![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#321
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 30 January 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Misiaczki, wypadało by napisać źródło tego przepisu - tak z czystej uczciwości
![]() -------------------- S2 Coupe, Coupe quattro, Cabriolet V6 USA
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#322
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 15 March 2006 ![]() |
Ciebie nie interesuje cały mosty tylko sam torsen z flanszami
Etka podaje , że most AXZ jest dla automatu i manuala Des nie przesadzaj ![]() ![]() Notabene Ci co się interesują to i tak będą wiedzieli skąd się to wzięło. -------------------- Audi 80 20V turbo quattro
Competition TDI Fazer 600 ET 12.27 |
|
|
![]()
Post
#323
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 01 December 2009 ![]() |
tekst pochodzi od kolegi DeS, z góry dzięki, że to opisałeś bo cholernie mi to pomoże. Dziś ryłem w twoich tematach i miałem Ci napisać "dzięki"...ale już wyszło
![]() -------------------- Bóg też jeździ quattro.
|
|
|
![]()
Post
#324
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
tekst pochodzi od kolegi DeS, z góry dzięki, że to opisałeś bo cholernie mi to pomoże. Dziś ryłem w twoich tematach i miałem Ci napisać "dzięki"...ale już wyszło A90Q - tylne mosty ma kolega z Łodzi, ja tam kupowałem, brał tez Derbiak i jeszcze pare osób - jakbys chciał kupić to daj znac wysle Ci wizytowke, bo widze ze na allegro po 400-500 PLN teraz sobie życzą za tylny most Misiaczki, wypadało by napisać źródło tego przepisu - tak z czystej uczciwości ![]() trzeba było zalinkować ![]() http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.p...409&start=0 -------------------- |
|
|
![]()
Post
#325
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Jak juz pisałem planuje zrobić deske na wzór oryginału w muzeum audi
![]() zrobiłem juz sobie szablon w skali 1:1: ![]() prędkościomierz 80mm temp oleju, wody, ciśnienie oleju , paliwa 52mm będą to wskaźniki autogauge na silniczkach krokowych SM czarne blaty, chyba SMOKE sie to nazywa z warningami - wygrała opcja budżetowa... jednak Greddy, DEFI kosztuje zbyt dużo potem po prawej bedzie EGT Greddy z warningiem 60mm BOOST Greddy 80mm Obrotomierz VDO z shift lightem 5 cali, czyli 127mm AFR bedzie sie wyświetlał na panelu LCD ze standalone'a oraz ewentualnie 2 pomiar EGT Byc moze będą 2 sondy zaraz na wyjściu z seryjnych żeliwnych kolektorów 3-1, gdzie zostanie dorobiony kolektor 2-1 pod twin scrolla tak więc zegarów cała kupa ![]() ![]() zastanawiam sie z czego zrobić ten panel przedni ale bedzie to chyba poliwęglan juz chyba ostatnia rzecz kupiona na ebay-u ![]() ![]() pracuję jeszcze nad tematem camber platesów z 2 regaulacjami: - standardowo pochylenia - kąta wyprzedzenia sworznia zwrotnicy ponieważ do B2 nie ma za dużo gotowych (2 Bennett ma) to trzeba będzie samemu coś wyrzeźbić z blachy co najmniej 5mm - jakoś nie mam przekonania do tych aluminiowych setów z ebaya za 99 USD ![]() prawdopodbnie trzeba bedzie całkowicie sciąć górę kielichów które w B2 są takie stozkowe na górze i wyglądają tak: ![]() z bieżacych działań auto jest obspawywane... zapadła decyzja, że środek auta będzie pomalowany na grafitowy kolor, moze w wersji metalic, moze jakiaś młotkowa faktura.. ewentualnie klatka na grafit reszta pozostanie tak jak w oryginale tornadorot -------------------- |
|
|
![]()
Post
#326
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 12 January 2008 Skąd: Białystok ![]() |
No niestety wpasowanie camber platesów w te kielichy to mógłby być problem. Wyspawacie ładną górę i będzie sztywno i więcej miejsca przybędzie.
A wnętrze IMHO chyba ciemne. ![]() Pozdro -------------------- Kszzzzysztof
|
|
|
![]()
Post
#327
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 07 March 2009 Skąd: Czechy ![]() |
CYTAT będą to wskaźniki autogauge na silniczkach krokowych SM czarne blaty, chyba SMOKE sie to nazywa z warningami - wygrała opcja budżetowa. Akurat na silniczkach krokowych spisuja sie bardzo fajnie. |
|
|
![]()
Post
#328
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Akurat na silniczkach krokowych spisuja sie bardzo fajnie. no tak ale wskazniki temperatur potrafią wariować na mrozie, chyba zbyt mocno zmienia się rezystanacja... bo po rozgrzaniu juz jest OK...no ale w tęgie mrozy to auto będzie raczej stać w garazu ![]() tak czy owak cenowo teraz bardzo atrakcyjne ![]() http://allegro.pl/temp-oleju-wskaznik-auto...1302709519.html http://allegro.pl/cisnienie-oleju-smoke-au...1300367813.html -------------------- |
|
|
![]()
Post
#329
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto ![]() |
Szczerze mowiac, zamiast kupowac AG, lepiej zainwestowac w STACKa - wiem z doswiadczenia.
-------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
![]()
Post
#330
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Szczerze mowiac, zamiast kupowac AG, lepiej zainwestowac w STACKa - wiem z doswiadczenia. http://moto.allegro.pl/wskaznik-temp-oleju...1286609676.html 555 PLN za Stacka vs 125 za AG - tego sie w ogóle nie da porównać ![]() Design Stacka zupełnie mi się nie podoba... poza tym w tej cenie mógłbym sobie z USA ściągnąć nowe DEFI lub GREDDY więc Stack zupełnie odpada ale tak jak napisałem zdecydowałem się na tańsze rozwiązanie Profi będzie pomiar EGT oraz AFR (LC-1) reszta to jakies tam ładne zegary mniej lub więcej potrzebne na które i tak mało się bedzie patrzec wiec z warningami -------------------- |
|
|
![]()
Post
#331
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto ![]() |
http://moto.allegro.pl/wskaznik-temp-oleju...1286609676.htmlProfi będzie pomiar EGT oraz AFR (LC-1) reszta to jakies tam ładne zegary mniej lub więcej potrzebne na które i tak mało się bedzie patrzec wiec z warningami No, nie lekcewaz temp. i cisnienia oleju ![]() -------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
![]()
Post
#332
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
nie lekceważę, szczególnie cisnienia... ale miałem przez 2 lata zwykłego AG i zawsze pokazywał mi identycznie temp co czujnik z MAHA wiec nie było tragedii...
gdy się okaże ze pokazują pogodę to się je zmieni na DEFI... po wnikliwej lekturze tego tematu: http://www.racingforum.pl/index.php?showto...t=0&start=0 postanowiłem dać AG szansę ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#333
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 27 July 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Potrzebny Ci będzie prędkościomierz? Jeśli rysunek jest w skali to ten wielki RPM będzie trochę krzykliwy. Osobiście podobają mi się zegarki VDO, do starszych aut pasują o niebo lepiej niż AG, a i cena jest do zaakceptowania. Nie wiem tylko jak z dokładnością wskazań i z dostępnością wszystkich potrzebnych Tobie parametrów.
Mi własnie po dwóch latach padł czujnik ciśnienia oleju AG, nowy 35 zł więc bajka. -------------------- Pure driving, real racing...that makes me happy.
|
|
|
![]()
Post
#334
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
predkościomierz nie zaszkodzi, w koncu autem bede jeżdził po drogach publicznych
![]() ten VDO wygląda tak w realu: ![]() kawał budzika ![]() dokładność wskazań np ori zegarów audi, vw jest taka sobie, bo jest np. skala w małym zakresie 90st vs AG 270 st ![]() pomiędzy 60 a 130 st w temp oleju jakas jedna kreska... http://www.egauges.com/VD2_main.asp szukałem długo VDO ale nie znalazłem tego czego chciałem, nie buduje repliki historycznej, a auto do jeżdżenia, więc wazniejsza od wyglądu jest funkcja warning, ze mi coś tam zabrzęczy czy zamryga -------------------- |
|
|
![]()
Post
#335
|
|
Super User Dołączył: Sat, 30 January 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
A może wskaźniki STRI? Podobno jakościowo to raczej DEFI niż AG, a cenowo (zwłaszcza ze zniżką w IC) wychodzą bardzo przyzwoicie.
Moim zdaniem obrotomierz powinien być przed kierowcą (tam gdzie prędkościomierz w Twoim schemacie), bo na niego jednak najczęściej będziesz patrzył ![]() -------------------- ...
|
|
|
![]()
Post
#336
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
A może wskaźniki STRI? Podobno jakościowo to raczej DEFI niż AG, a cenowo (zwłaszcza ze zniżką w IC) wychodzą bardzo przyzwoicie. Moim zdaniem obrotomierz powinien być przed kierowcą (tam gdzie prędkościomierz w Twoim schemacie), bo na niego jednak najczęściej będziesz patrzył ![]() STRI tez dobre ale jak napisałem moge miec DEFI w tej cenie w razie czego. Obrotomierz powinien być na środku (jak w oryginale) ale ten VDO po prostu tam nie wejdzie, a bardzo mi się podoba ![]() w kwestii widoczności ori deski to własnie nie tak do konca, bo deska zostaje tam gdzie jest, a ja bede około 40-50cm przesunięty do tyłu z fotelem.. mysle że jak pojade na przymiarke za jakieś 2-3 tygodnie do Kefira, to sprawdzę jak to z widocznościa ori zegarów jest.. mając oddzielnie boost, egt i rpm z shiftlightem mam dowolność w montazu tego tak aby były dobrze widoczne zawsze mogę wywalić prędkosciomierz, i zamiast tego wsadzić 80mm obrotomierz autogauge'a ![]() i bedzie tez do kompletu... ale na takie zabawy bedzie jeszcze czas w przyszłości... na razie budżet nie jest z gumy, a takie dodatki zawsze bedzie mozna zmienic -------------------- |
|
|
![]()
Post
#337
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Ta kreska zaraz po 60 stopniach to 80....Ja bym dał obrotomierz na środek a prędkościomierz z boku
![]() -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#338
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 14 July 2004 Skąd: Rz ![]() |
dokladnie j/w
własnie mialem pisac dlaczego predkosciomierz na srodku a nie obrotomierz ![]() -------------------- Quality means doing it right when no one is looking.
|
|
|
![]()
Post
#339
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Ta kreska zaraz po 60 stopniach to 80....Ja bym dał obrotomierz na środek a prędkościomierz z boku ![]() Kiwi, no tak ale najbardziej nas interesuje własnie co sie dzieje pomiedzy 80 a 130st, choćby czujnik w VDO był mega precyzyjny to zegar jest tak mało czytelny że szok miałem jeszcze opcję żeby dać predkościomierz i obrotomierz 80mm z autogauga i weszłyby dwa zegary 52mm, olałbym cisnienia paliwa w ogóle, a na zewnętrznym zegarze dać cisnienie oleju Greddy 60mm do kompletu i zrezygnować z tego dużego obrotomierza VDO ewentualnie sprzedać boost greddy 80mm i wymienić na elektroniczny z warningiem na 60mm, żeby był komplet trzech zegarów 60mm ![]() ale raczej tak by sie nie zmieściło bo zegar ma jeszcze ramke a te kółka pokazuję wymiary 80 i 52 mm na razie jeszcze nie kupiłem tych autogauge, mam teraz prywatne rzeczy na głowie ale po niedzieli zrobie sobie szablony i zobacze jak to wygląda.. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#340
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Na pozostałe zegary można zrobić deska a'la treser quattro
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details....amp;tabNumber=2 lub jak w sportquattro http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details....amp;tabNumber=2 -------------------- quattro
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 26 July 2025 - 14:13 |