Shoutbox 0 nowych PW 


117 Stron V  « < 13 14 15 16 17 > »   
Closed TopicStart new topic
> Audi 80 quattro B2 2-door sedan VR6 R30T 650KM@780NM, czyli wydumany projekt bez sensu i bez końca ;)
cowboy
post Wed, 18 Aug 2010 - 21:02
Post #281


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(kiwi @ Wed, 18 Aug 2010 - 20:50) *
Cowboy okres masz czy co przeczytaj dokładnie moje posty ....napisałem "Ciekawi mnie czy w passacie VR5 4 motion tez jest ten adapter"...bo chciałem oszczędzić Ci tych 3 cm.....Mi tam ryba moge się w Twoim temacie nie wypowiadać,na przekładnie kierowniczą rs2 Cię np ja naprowadziłem .


CYTAT(kiwi @ Mon, 16 Aug 2010 - 22:35) *
Mnie ciekawi VR5 np z passata 4motion....tam tez siedzi taka przekładka-adapter...jak zaglądałem pod maskę silnik wydawał się mega krótki wink.gif



nie mam okresu - tylko wg mnie nie zapytałes czy jest ten adapter ?

z Twojego zdania wynika że ciekawi Cię ten VR5 smile.gif i stwierdziłeś następnie, że siedzi tam ta przekładka - adapter

przecież to juz było wyjasniane...w tym temacie nawet skan z ETKI ktos wkleił

w passacie VR5 jest ten adapter, a zeby było smieszniej w każdym VR5 jest ta przekładka - adapater....
w golfie, bora też - niemożliwe ? wink.gif a jednak prawdziwe, moja przekładka pochodzi z golfa ... przeglądnij etkę , sam niedowierzalem ale jakos jest tak ze ten adapter dopasowuje zarówno do skrzyni wzdłużnej jak i poprzecznej wink.gif

dzieki jeszcze raz za info o przekładni z ABY, podaj maila to Ci wysle SSP o VR5 ;P


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 18 Aug 2010 - 21:02
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
kiwi
post Wed, 18 Aug 2010 - 21:23
Post #282


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





Fakt ..zabrakło znaku zapytania ..upss ołjejja rolleyes.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dred
post Thu, 19 Aug 2010 - 01:04
Post #283


Frequent User
Dołączył: Wed, 15 March 2006





prowadzenie B2 R5 i coupe typ 8B to 2 różne światy B2 na blokadach ładnie zmierza tam gdzie Ty chcesz i jak chcesz. Cupeta na siłę chciała się prostować i trzeba było zmuszać auto do posłuszeństwa. O ryciu dziobem wcale wspominać nawet nie mam zamiaru (dramat) to tak w kwestii porównania B2 i B4


--------------------
Audi 80 20V turbo quattro
Competition TDI
Fazer 600 ET 12.27
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pajak100
post Fri, 20 Aug 2010 - 11:09
Post #284


Super User
Dołączył: Sat, 08 November 2008
Skąd: płock





Wywalenie akumulatora i chłodnicy do bagażnika też nie jest fenomenalnym rozwiązaniem , ale w tym wypadku pomoże zdecydowanie. Niestety jakakolwiek masa poza osiami samochodu to również pomyłka. To tak jakby siedziały dwie osoby na bujaczce - jedna 120kg, druga po przeciwnej stronie 80 kg i starały się bujać.
Najlepiej jakby to było tak jak w F1 czyli przed przednią osią zderzaczek, z tylnią osią spoilerek. Ale tak to nie ma nawet w erze.


--------------------
audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40
BM-Vag 2.2T E30
Go to the top of the page
 
+Quote Post
arekaudia6
post Mon, 13 Sep 2010 - 14:20
Post #285


Super User
Dołączył: Mon, 30 June 2008
Skąd: OSTROLEKA





Jakies postepy???


--------------------
Corsa A c20let ET 12.26
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Mon, 13 Sep 2010 - 19:56
Post #286


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





z przyczyn róznorakich opóźnił się wyjazd do IRECO...
auto teraz stoi bez szyb i sie wietrzy juz ponad 2 tygodnie
koniec konców najprawdopodobniej w przyszłym tygodniu bedzie zrobiona pełna klatka i obspawanie budy...
pare diwajsów jest w drodze...
najwazniejsze żeby była zrobiona w końcu ta klatka i zacznie sie coś w koncu skręcac do kupy wink.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Wed, 22 Sep 2010 - 12:12
Post #287


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





w koncu auto pojechało do IRECO na budowe klatki, wyjazd sie opóźnił prawie o miesiąc z rónych przyczyn



na przodzie juz 5x112 i fele z phaetona, tył został złozony tymczasowo na ori zawiasie, bo musiałem wysłać do H&Ra kolumny mcphersona z B3 w celu zrobienia zawiechy która dzisiaj dotarła





srednica zewnetrzna rury gwintowanej to 52mm, średnica wewnętrzna 46mm, tłoczysko amora jest mega grube i ma 40mm - technologia monotube, amortyzator Bilstein B8



--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
A90Q
post Wed, 22 Sep 2010 - 23:01
Post #288


Super User
Dołączył: Tue, 01 December 2009





powoli do przodu...ale do przodu. 3M kciuki.

pzdr G.


--------------------
Bóg też jeździ quattro.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Fri, 08 Oct 2010 - 20:32
Post #289


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





przyszla paczka z kolejnymi gratami z USA wylicytowanymi na ebayu

pedal box home made z aluminium, z trzema pompami tiltona, kazda 1 cal srednicy tłoczka





pedal gazu w komplecie jakies dziwne widelki - nie wiem jak to ma byc zainstalowane wink.gif



NRG quick release gen 2.5



tu juz w komplecie z nabą i kierą MOMO



obrotomierz VDO top eliminator z shif light - niezły budzik 5 cali średnicy



jakies ARPy... ale to do innych mocnych B2jek... ja mam komplet srub z ASO wink.gif



--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pajak100
post Sat, 09 Oct 2010 - 00:06
Post #290


Super User
Dołączył: Sat, 08 November 2008
Skąd: płock





No No , fajne fanty widzę , że chcecie naprawdę góry przenosić wink.gif


--------------------
audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40
BM-Vag 2.2T E30
Go to the top of the page
 
+Quote Post
A90Q
post Sat, 09 Oct 2010 - 15:57
Post #291


Super User
Dołączył: Tue, 01 December 2009





...pedal box pewnie w NASCAR jeździł smile.gif

pozdr g.


--------------------
Bóg też jeździ quattro.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Sat, 09 Oct 2010 - 18:35
Post #292


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(A90Q @ Sat, 09 Oct 2010 - 15:57) *
...pedal box pewnie w NASCAR jeździł smile.gif


no cos tam bylo w aukcji napisane nascar o ile pamietam.. dalem za to 60 USD wiec dla samych 3 sztuk 1-calowych pomp TILTONa sie opłacało wink.gif
wygląda jak złom, bo pomalowany odłażąca farbą w kolorze "dyniowym"
jak sie to wypiaskuje, stelaz jest aluminiowy, to bedzie jakoś ladniej wyglądało..
pedały w razie czego mozna przerobić albo kupić markowe tiltony lub willwoody..
potrzebuje jeden zbiorniczek na płyn do pompki sprzęgła... no i moze zakupie tez linke z regulacją do tego "balance bara" albo cały ten element z combrake'a

w połowie przyszłego tygodnia auto wraca z Ireco, juz nie moge sie doczekać wink.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
A90Q
post Sun, 10 Oct 2010 - 11:54
Post #293


Super User
Dołączył: Tue, 01 December 2009





...pewnie masz już to zaplanowane, ale tak z mojego doświadczenia... po obspawaniu i klatce auto natychmiast trzeba zabezpieczyć i dobrze pomalować - rdzewieje na potęgę.

g.


--------------------
Bóg też jeździ quattro.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Badur
post Thu, 14 Oct 2010 - 10:05
Post #294


User
Dołączył: Sun, 04 October 2009
Skąd: Gliwice





i jak wróciło już autko, bo nie mogę sie doczekać zdjęć? tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Mon, 18 Oct 2010 - 09:38
Post #295


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(Badur @ Thu, 14 Oct 2010 - 10:05) *
i jak wróciło już autko, bo nie mogę sie doczekać zdjęć? tongue.gif



wróciło... po nocy cos tam cyknąłem wczoraj.. w każdym razie IRECO wykonało mega profi robote, moze na fotkach tego nie widac ale klateczka jest wykonana idealnie, wszystko przemyslane, dodatkowe zastrzały, rurki idealnie dopasowane do nadwozia.. teraz trzeba obspawac bude, popiaskować gdzie trzeba i pomalować..













--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gorolm3
post Mon, 18 Oct 2010 - 15:45
Post #296


Frequent User
Dołączył: Sat, 10 January 2009
Skąd: Poznań





Były zastrzały do kielichów? Bo jak do mnie wróciła kasta e30 z ireco ,to rury zastrzałów przyspawali bezpośrednio do kielichów.Wystarczy strzał w koło przednie i rura zastrzału przebija się przez kielich. dry.gif

Po takim wykonaniu klatki straciłem do nich troche zaufania



--------------------
e30 is m4x race car
e30 is m42 daily
e36 is m42 daily
e46 is m4x compot daily/competition
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Mon, 18 Oct 2010 - 19:13
Post #297


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





nie bardzo sobie potrafie wyobrazić, że zastrzał wchodzi w kielich po uderzeniu w koło ?
jak uderzysz kołem w krawęznik to dostaje wahacz i to miejsce gdzie on jest mocowany czyli np sanki...a nie góra gdzie jest zamocowany mcpherson

u mnie są zastrzały do zarówno do przednich jak i tylnych kielichów (co widać na fotkach) mocowane przy samej górze kielicha... dodatkowo teraz bedzie buda obspawana, w tym kielichy przednie

dodatkowo bedzie rozpórka oraz dwa dodatkowe zastrzały - wzdłuż od kielichów do konca podłuznic oraz poprzeczka spinając podłużnice na przodzie

ja nie mam zastrzeżeń do IRECO, klatka wygląda bardzo ładnie - fotki w nocy w zagraconej brudnej budzie tego nie oddają ale naprawde jest OK, oprócz tego zrobiono mi dodatkowe punkty mocowania z budą i ja mam pełne zaufanie, tym bardziej że właściciel sam ujeżdża audi B2 z silnikiem V8 wiec tym bardziej wie jak pracuje ta buda i gdzie trzeba wzmocnić czy usztywnic


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
A90Q
post Mon, 18 Oct 2010 - 19:40
Post #298


Super User
Dołączył: Tue, 01 December 2009





no..już nie mogłem się doczekać. Wygląda dobrze i jest dobrze. Trochę mnie zaskoczyłeś, że dopiero teraz,po klatce będziesz obspawał budę.
3M kciuki jak zawsze. Pozdrawiam.Grzegorz...


p.s. tak sobie myślałem może dla wzajemnej mobilizacji nadamy termin spotkania w jeżdżących autach ???

G.


--------------------
Bóg też jeździ quattro.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Mon, 18 Oct 2010 - 19:47
Post #299


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(A90Q @ Mon, 18 Oct 2010 - 19:40) *
no..już nie mogłem się doczekać. Wygląda dobrze i jest dobrze. Trochę mnie zaskoczyłeś, że dopiero teraz,po klatce będziesz obspawał budę.
3M kciuki jak zawsze. Pozdrawiam.Grzegorz...


p.s. tak sobie myślałem może dla wzajemnej mobilizacji nadamy termin spotkania w jeżdżących autach ???

G.


ja myslałem że najpierw klatka, która usztywnia nadwozie, i spina całość, a potem sie obspawuje, bo odwrotnie to moze sie buda "wypaczyć"... choć nie sądze aby to miało jakies wieksze znaczenie
ja tam jestem zmobilizowany wink.gif mam nadzieje ze na wiosne w okolicach kwietnia/maja bedzie auto poskładane, bo w zasadzie to zostało poskładac wszystko do kupy no i pomalować.. a tu bedzie tez troche zabawy z bodykitem itd


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
A90Q
post Mon, 18 Oct 2010 - 20:06
Post #300


Super User
Dołączył: Tue, 01 December 2009





ja zadaje pytanie a nie podważam czyny.. nie wiem co najpierw powinno być w sumie w IRECO nie pytałem co było najpierw u mnie ale chyba obspawanie. Myślę, że najpierw spawy bo jest mniej komplikacji ze skakaniem po budzie ...ale nie wiem. Jak tak zrobili tzn że tak ma być.

Wyjazd R90 ustawiam na kwiecień/maj. Traktuję, że jesteśmy umówieni. Jak będzie blisko ustalimy czas i miejsce.

smile.gif

G.


--------------------
Bóg też jeździ quattro.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

117 Stron V  « < 13 14 15 16 17 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 26 July 2025 - 00:42