![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#281
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Cowboy okres masz czy co przeczytaj dokładnie moje posty ....napisałem "Ciekawi mnie czy w passacie VR5 4 motion tez jest ten adapter"...bo chciałem oszczędzić Ci tych 3 cm.....Mi tam ryba moge się w Twoim temacie nie wypowiadać,na przekładnie kierowniczą rs2 Cię np ja naprowadziłem . Mnie ciekawi VR5 np z passata 4motion....tam tez siedzi taka przekładka-adapter...jak zaglądałem pod maskę silnik wydawał się mega krótki ![]() nie mam okresu - tylko wg mnie nie zapytałes czy jest ten adapter ? z Twojego zdania wynika że ciekawi Cię ten VR5 ![]() przecież to juz było wyjasniane...w tym temacie nawet skan z ETKI ktos wkleił w passacie VR5 jest ten adapter, a zeby było smieszniej w każdym VR5 jest ta przekładka - adapater.... w golfie, bora też - niemożliwe ? ![]() ![]() dzieki jeszcze raz za info o przekładni z ABY, podaj maila to Ci wysle SSP o VR5 ;P -------------------- |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#282
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Fakt ..zabrakło znaku zapytania ..upss ołjejja
![]() -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#283
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 15 March 2006 ![]() |
prowadzenie B2 R5 i coupe typ 8B to 2 różne światy B2 na blokadach ładnie zmierza tam gdzie Ty chcesz i jak chcesz. Cupeta na siłę chciała się prostować i trzeba było zmuszać auto do posłuszeństwa. O ryciu dziobem wcale wspominać nawet nie mam zamiaru (dramat) to tak w kwestii porównania B2 i B4
-------------------- Audi 80 20V turbo quattro
Competition TDI Fazer 600 ET 12.27 |
|
|
![]()
Post
#284
|
|
Super User Dołączył: Sat, 08 November 2008 Skąd: płock ![]() |
Wywalenie akumulatora i chłodnicy do bagażnika też nie jest fenomenalnym rozwiązaniem , ale w tym wypadku pomoże zdecydowanie. Niestety jakakolwiek masa poza osiami samochodu to również pomyłka. To tak jakby siedziały dwie osoby na bujaczce - jedna 120kg, druga po przeciwnej stronie 80 kg i starały się bujać.
Najlepiej jakby to było tak jak w F1 czyli przed przednią osią zderzaczek, z tylnią osią spoilerek. Ale tak to nie ma nawet w erze. -------------------- audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40 BM-Vag 2.2T E30 |
|
|
![]()
Post
#285
|
|
Super User Dołączył: Mon, 30 June 2008 Skąd: OSTROLEKA ![]() |
Jakies postepy???
-------------------- Corsa A c20let ET 12.26
|
|
|
![]()
Post
#286
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
z przyczyn róznorakich opóźnił się wyjazd do IRECO...
auto teraz stoi bez szyb i sie wietrzy juz ponad 2 tygodnie koniec konców najprawdopodobniej w przyszłym tygodniu bedzie zrobiona pełna klatka i obspawanie budy... pare diwajsów jest w drodze... najwazniejsze żeby była zrobiona w końcu ta klatka i zacznie sie coś w koncu skręcac do kupy ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#287
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
w koncu auto pojechało do IRECO na budowe klatki, wyjazd sie opóźnił prawie o miesiąc z rónych przyczyn
![]() na przodzie juz 5x112 i fele z phaetona, tył został złozony tymczasowo na ori zawiasie, bo musiałem wysłać do H&Ra kolumny mcphersona z B3 w celu zrobienia zawiechy która dzisiaj dotarła ![]() ![]() srednica zewnetrzna rury gwintowanej to 52mm, średnica wewnętrzna 46mm, tłoczysko amora jest mega grube i ma 40mm - technologia monotube, amortyzator Bilstein B8 ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#288
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 01 December 2009 ![]() |
powoli do przodu...ale do przodu. 3M kciuki.
pzdr G. -------------------- Bóg też jeździ quattro.
|
|
|
![]()
Post
#289
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
przyszla paczka z kolejnymi gratami z USA wylicytowanymi na ebayu
pedal box home made z aluminium, z trzema pompami tiltona, kazda 1 cal srednicy tłoczka ![]() ![]() pedal gazu w komplecie jakies dziwne widelki - nie wiem jak to ma byc zainstalowane ![]() ![]() NRG quick release gen 2.5 ![]() tu juz w komplecie z nabą i kierą MOMO ![]() obrotomierz VDO top eliminator z shif light - niezły budzik 5 cali średnicy ![]() jakies ARPy... ale to do innych mocnych B2jek... ja mam komplet srub z ASO ![]() ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#290
|
|
Super User Dołączył: Sat, 08 November 2008 Skąd: płock ![]() |
No No , fajne fanty widzę , że chcecie naprawdę góry przenosić
![]() -------------------- audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40 BM-Vag 2.2T E30 |
|
|
![]()
Post
#291
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 01 December 2009 ![]() |
...pedal box pewnie w NASCAR jeździł
![]() pozdr g. -------------------- Bóg też jeździ quattro.
|
|
|
![]()
Post
#292
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
...pedal box pewnie w NASCAR jeździł ![]() no cos tam bylo w aukcji napisane nascar o ile pamietam.. dalem za to 60 USD wiec dla samych 3 sztuk 1-calowych pomp TILTONa sie opłacało ![]() wygląda jak złom, bo pomalowany odłażąca farbą w kolorze "dyniowym" jak sie to wypiaskuje, stelaz jest aluminiowy, to bedzie jakoś ladniej wyglądało.. pedały w razie czego mozna przerobić albo kupić markowe tiltony lub willwoody.. potrzebuje jeden zbiorniczek na płyn do pompki sprzęgła... no i moze zakupie tez linke z regulacją do tego "balance bara" albo cały ten element z combrake'a w połowie przyszłego tygodnia auto wraca z Ireco, juz nie moge sie doczekać ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#293
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 01 December 2009 ![]() |
...pewnie masz już to zaplanowane, ale tak z mojego doświadczenia... po obspawaniu i klatce auto natychmiast trzeba zabezpieczyć i dobrze pomalować - rdzewieje na potęgę.
g. -------------------- Bóg też jeździ quattro.
|
|
|
![]()
Post
#294
|
|
User Dołączył: Sun, 04 October 2009 Skąd: Gliwice ![]() |
i jak wróciło już autko, bo nie mogę sie doczekać zdjęć?
![]() |
|
|
![]()
Post
#295
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
i jak wróciło już autko, bo nie mogę sie doczekać zdjęć? ![]() wróciło... po nocy cos tam cyknąłem wczoraj.. w każdym razie IRECO wykonało mega profi robote, moze na fotkach tego nie widac ale klateczka jest wykonana idealnie, wszystko przemyslane, dodatkowe zastrzały, rurki idealnie dopasowane do nadwozia.. teraz trzeba obspawac bude, popiaskować gdzie trzeba i pomalować.. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#296
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 10 January 2009 Skąd: Poznań ![]() |
Były zastrzały do kielichów? Bo jak do mnie wróciła kasta e30 z ireco ,to rury zastrzałów przyspawali bezpośrednio do kielichów.Wystarczy strzał w koło przednie i rura zastrzału przebija się przez kielich.
![]() Po takim wykonaniu klatki straciłem do nich troche zaufania -------------------- e30 is m4x race car
e30 is m42 daily e36 is m42 daily e46 is m4x compot daily/competition |
|
|
![]()
Post
#297
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
nie bardzo sobie potrafie wyobrazić, że zastrzał wchodzi w kielich po uderzeniu w koło ?
jak uderzysz kołem w krawęznik to dostaje wahacz i to miejsce gdzie on jest mocowany czyli np sanki...a nie góra gdzie jest zamocowany mcpherson u mnie są zastrzały do zarówno do przednich jak i tylnych kielichów (co widać na fotkach) mocowane przy samej górze kielicha... dodatkowo teraz bedzie buda obspawana, w tym kielichy przednie dodatkowo bedzie rozpórka oraz dwa dodatkowe zastrzały - wzdłuż od kielichów do konca podłuznic oraz poprzeczka spinając podłużnice na przodzie ja nie mam zastrzeżeń do IRECO, klatka wygląda bardzo ładnie - fotki w nocy w zagraconej brudnej budzie tego nie oddają ale naprawde jest OK, oprócz tego zrobiono mi dodatkowe punkty mocowania z budą i ja mam pełne zaufanie, tym bardziej że właściciel sam ujeżdża audi B2 z silnikiem V8 wiec tym bardziej wie jak pracuje ta buda i gdzie trzeba wzmocnić czy usztywnic -------------------- |
|
|
![]()
Post
#298
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 01 December 2009 ![]() |
no..już nie mogłem się doczekać. Wygląda dobrze i jest dobrze. Trochę mnie zaskoczyłeś, że dopiero teraz,po klatce będziesz obspawał budę.
3M kciuki jak zawsze. Pozdrawiam.Grzegorz... p.s. tak sobie myślałem może dla wzajemnej mobilizacji nadamy termin spotkania w jeżdżących autach ??? G. -------------------- Bóg też jeździ quattro.
|
|
|
![]()
Post
#299
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
no..już nie mogłem się doczekać. Wygląda dobrze i jest dobrze. Trochę mnie zaskoczyłeś, że dopiero teraz,po klatce będziesz obspawał budę. 3M kciuki jak zawsze. Pozdrawiam.Grzegorz... p.s. tak sobie myślałem może dla wzajemnej mobilizacji nadamy termin spotkania w jeżdżących autach ??? G. ja myslałem że najpierw klatka, która usztywnia nadwozie, i spina całość, a potem sie obspawuje, bo odwrotnie to moze sie buda "wypaczyć"... choć nie sądze aby to miało jakies wieksze znaczenie ja tam jestem zmobilizowany ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#300
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 01 December 2009 ![]() |
ja zadaje pytanie a nie podważam czyny.. nie wiem co najpierw powinno być w sumie w IRECO nie pytałem co było najpierw u mnie ale chyba obspawanie. Myślę, że najpierw spawy bo jest mniej komplikacji ze skakaniem po budzie ...ale nie wiem. Jak tak zrobili tzn że tak ma być.
Wyjazd R90 ustawiam na kwiecień/maj. Traktuję, że jesteśmy umówieni. Jak będzie blisko ustalimy czas i miejsce. ![]() G. -------------------- Bóg też jeździ quattro.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 26 July 2025 - 00:42 |