Shoutbox 0 nowych PW 


117 Stron V  « < 12 13 14 15 16 > »   
Closed TopicStart new topic
> Audi 80 quattro B2 2-door sedan VR6 R30T 650KM@780NM, czyli wydumany projekt bez sensu i bez końca ;)
pajak100
post Mon, 16 Aug 2010 - 20:49
Post #261


Super User
Dołączył: Sat, 08 November 2008
Skąd: płock





Śledziłem ten projekt na APmotorsport, ale już mi się powoli odechciewa. Powiedz Cowboy szczerze na jakich torach to auto ma występować? Bo jak będą to jakieś krótkie kjs , ciasne nawroty i prędkości do 120km/h to w wersji wolnossącej to auto będzie robiło lepsze czasy, jak z turbiną ciężkim ickiem z przodu i innymi gratami powodującymi rycie dziobem. Na Poznań to 400KM jest potrzebne, ale na inne tory , lag i obciążenie to porażka.
Ciekawi mnie co z tego wyjdzie, jak taki krótki blok będzie wyważał auto.


--------------------
audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40
BM-Vag 2.2T E30
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 16 Aug 2010 - 20:49
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
guzior
post Mon, 16 Aug 2010 - 20:53
Post #262


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Blok, jak sie okazuje po zastosowaniu przekladki miedzy silnika skrzynie wcale taki krotki nie jest (info od kefira).
A jak bedzie wywazal - pewnie z chlodnica w kufrze byloby mu duzo lepiej.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Mon, 16 Aug 2010 - 21:24
Post #263


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT
To grubą krechą odcinamy dyskusję na temat terminu biggrin.gif

powiedz mi dlaczego żenisz przekładnie z rs2(s2 ABY) z przekładnią od A200??

Swoją drogą mniej miałbyś zabawy gdybyś kupił zawieszenie z s2 coupe...odeszła by konwesja piast na 5 śrub ...i o zawias łatwiej bo gruba sztyca wink.gif



przekładnia z RS2 bedzie ożeniona z kolumną z A200, która ma przegub, co pozwoli ją obniżać

co do zawiasu to racja, tylko że kup zawias od S2 - słaba dostępność towaru, kompletne piasty ze zwrotnicami to pewnie z 700 PLN, za tyle to ja kupiłem kompletne napędy: skrzynie, wał, 4 połosie, tylny dyfer, tylny wózek, wahacze z B3q sedan
no i do tego miałem przepis od voj2s-a na konwersje na piastach z A4, okazało się ze wyszła rzeźba, no ale udało się wink.gif

generalnie tak sobie pomyslałem że w tym samochodzie to nie bedzie praktycznie nic seryjnego poza szybami wink.gif

jesli chodzi o zawias to jest to bede miał taki własnie od S2 wink.gif

http://cgi.ebay.de/H-R-GEWINDEFAHRWERK-Aud...=item58886858b8

czyli mocowanie łacznika stabilizatora do ucha w McPhersonie

CYTAT
Śledziłem ten projekt na APmotorsport, ale już mi się powoli odechciewa. Powiedz Cowboy szczerze na jakich torach to auto ma występować? Bo jak będą to jakieś krótkie kjs , ciasne nawroty i prędkości do 120km/h to w wersji wolnossącej to auto będzie robiło lepsze czasy, jak z turbiną ciężkim ickiem z przodu i innymi gratami powodującymi rycie dziobem. Na Poznań to 400KM jest potrzebne, ale na inne tory , lag i obciążenie to porażka.
Ciekawi mnie co z tego wyjdzie, jak taki krótki blok będzie wyważał auto.


nie musisz śledzić smile.gif miała być wersja wolnossąca z V8ką wink.gif
auto bedzie dawało przyjemność z jazdy, na żadnym KJSie sie nigdy nie pojawi, planuje wjeździć sie w auto na rozecie i odwiedzać w miare mozliwości imprezy typu pojeżdzawki w Rykach ale bez napinki, moze kiedys uda sie wyskoczyc na Poznań na dobrej oponie..

laga zapewniam Cię nie będzie smile.gif jesli wstawanie turbiny przy 3000 rpm nazywasz lagiem smile.gif


CYTAT
Blok, jak sie okazuje po zastosowaniu przekladki miedzy silnika skrzynie wcale taki krotki nie jest (info od kefira).
A jak bedzie wywazal - pewnie z chlodnica w kufrze byloby mu duzo lepiej.


przekładka dodaje 3cm, a blok ma o ile pamietam 46cm, blok z 2.2T to cos koło 52cm



do tego skrzynia została cofnięta w ostatniej wersji chyba o 2,5cm - fotki sa na 11 stronie z porównaniem do R5

http://www.racingforum.pl/index.php?showto...0425&st=200

chłodnica bedzie w bagażerce, juz pisałem przecież o tym

nie bedzie sie wyważał gorzej pewnie niż 2.2T wink.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Mon, 16 Aug 2010 - 22:35
Post #264


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





CYTAT(guzior @ Mon, 16 Aug 2010 - 20:53) *
Blok, jak sie okazuje po zastosowaniu przekladki miedzy silnika skrzynie wcale taki krotki nie jest (info od kefira).
A jak bedzie wywazal - pewnie z chlodnica w kufrze byloby mu duzo lepiej.


quzior Ty też podobno wkładasz VR6 12v do audi...i chyba nie ma już takiego wahadła jak przy 2,2??

Vr6 + turbo bedzie miało porównywalną masę do 20VT


Mnie ciekawi VR5 np z passata 4motion....tam tez siedzi taka przekładka-adapter...jak zaglądałem pod maskę silnik wydawał się mega krótki wink.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Wed, 18 Aug 2010 - 09:58
Post #265


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(kiwi @ Mon, 16 Aug 2010 - 22:35) *
quzior Ty też podobno wkładasz VR6 12v do audi...i chyba nie ma już takiego wahadła jak przy 2,2??

Vr6 + turbo bedzie miało porównywalną masę do 20VT


Mnie ciekawi VR5 np z passata 4motion....tam tez siedzi taka przekładka-adapter...jak zaglądałem pod maskę silnik wydawał się mega krótki wink.gif


VR6 moze mieć masę podobną ale z racjj że jest krótszy moze być lepiej ta masa rozłożona... z drugiej strony VR stoi bardziej w pionie... trudno wyczuć smile.gif okaze się w praktyce czy moje B2 bedzie chciało skręcać i jaki ma rozkład mas - moim zdaniem nie bedzie źle, zwłaszcza z chłodnicą w bagażniku, przesunieciem fotela, cofnięciem skrzyni i paroma jeszcze zabiegami
tak to sobie wymyśliłem i tego bede sie trzymał wink.gif

A4 od 034 jakoś sobie radzi na torze:
http://www.youtube.com/watch?v=YOoLpjwq3C4
więc mam nadzieje że i u mnie nie bedzie gorzej

co Cie ciekawi w VR5 ? bo juz kolejny raz o tym piszesz... mam SSP podaj maila to Ci podesle smile.gif
silnik podobnie rozpykany jak VR6
z 10V chłop ze Skandynawii (Foffa) robi 700 kuni, kreci do 8krpm i wali bardzo niskie 11 Borą FWD !!
linkują się juz tematy na vwortexie po zmianach, wiec zapodaję linki:
STAGE V
http://forums.vwvortex.com/showthread.php?2862822
wykres na 2 Bar
http://i29.tinypic.com/2rzpefn.jpg
STAGE VI (ciekawostka: wastegate zainstalowany na muszli turbiny wink.gif )
http://forums.vwvortex.com/showthread.php?3967696

VR5 jest krótszy około 5cm od VR6, wiec bedzie miał około 41cm - długość porównywalna lub krótsza od R4
za 2kPLN mozna kupić 10V (150km n/a), za niecałą 3 są wersje 20V (170KM n/a)

jak chcesz najkrótszy silnik to kup z paska W8 - ten ma długość 2,5 cylindra, prawie jak w subaru, ale ten silnik to raczej z kompresorem ... mysle że 400KM można spokojnie zrobić skoro w serii 275 kunia

bierz, kupuj, swapuj - pewnie zrobisz szybciej niż ja wink.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Wed, 18 Aug 2010 - 10:27
Post #266


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





pałuję sie gwintem, i mam dylemat pomiedzy HR i KW
do działu TA mało kto zagląda, wiec podam linka:
http://www.racingforum.pl/jakie-zawieszeni...ck--t78960.html
jak ktoś może mi pomóc w wyborze to poprosze o opinię, bo musze to na szybkości zamówić...


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
A90Q
post Wed, 18 Aug 2010 - 12:44
Post #267


Super User
Dołączył: Tue, 01 December 2009





poszukaj w ofercie TEINa mieli do 7A topowa wersję i jakiś street. Jak montowałem do siebie to TEIN był w ofercie JDL - VTG....ale jakoś wyszło że wziąłem H&R

pozdro G


--------------------
Bóg też jeździ quattro.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Wed, 18 Aug 2010 - 12:49
Post #268


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(A90Q @ Wed, 18 Aug 2010 - 12:44) *
poszukaj w ofercie TEINa mieli do 7A topowa wersję i jakiś street. Jak montowałem do siebie to TEIN był w ofercie JDL - VTG....ale jakoś wyszło że wziąłem H&R

pozdro G



masz fotexy tego H&Ra , jeździłeś na nim, wrażenia ?

co do TEINa to na katalogi producenta podają, że nie ma nic do B3 / B4 wiec nie szukałem dalej... ale dzieki za cynk, bede drążył

UPDATE - odpowiedź z JDL:

"Niestety KW nie produkuje do B3 zadnych zawieszen, TEIN nigdy nie
produkowal do Audi starszych niz 2005 rok."


wink.gif

i weź tu Panie kup zawieszenie...


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Wed, 18 Aug 2010 - 16:24
Post #269


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





wybralbym h&r chociaz sam jezdze na kw.... podpytaj lecha Koraszewskiego pewnie ci podpowie trzeci wariant "bilstein" tongue.gif


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Wed, 18 Aug 2010 - 16:41
Post #270


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(Rafalek114 @ Wed, 18 Aug 2010 - 16:24) *
wybralbym h&r chociaz sam jezdze na kw.... podpytaj lecha Koraszewskiego pewnie ci podpowie trzeci wariant "bilstein" tongue.gif


No tak ale bilstein tez nie robi do B3 quattro, a w HR-ze siedzą prawdopodobnie amory bilsteiny B8

w ogóle to jakas paranoja z tym gwintem , jest taki sam jak w pierwszych S2, a kupić gotowe to jakas zgroza

własnie dzwonił SKN i Niemcy jednak chcą oryginalnych kolumn (dokładnie mam miec podane co) żeby przyjąć zamówienie...

najlepsza opcja to bedzie zrobić samemu gwint na bazie ori kolumn, dokupuje sie w USA gwintowane rury, springi sie dobiera, talerzyki itd do tego wsadzić Bilsteina B8 i chyba na tym sie skonczy ... jak tak dalej pójdzie
albo podjechać do Zerkopolu moze oni zrobią "custom" ?
albo powrócić do SPAX-a, oni tez na bazie ori kolumn zrobią...

juz sie miesiąc pałuje z głupim gwintem, żaden producent nie ma real foto gwintu.... JDL mi odpisało ze KW zaprzestał produkcji gwintów do audi B3 w lutym 2009...

jakbym miał A4 jako baze, to juz bym dawno miał gwint jaki mi sie tylko podoba - włacznie z tym że prawie nówka TEINa kupił Olo za jakies 2kPLN na allegro, a HRów i KW tez od groma



--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Wed, 18 Aug 2010 - 16:58
Post #271


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





Bora ma silnik w poprzek...mnie intereuje mocny silnik (umieszczony wzdłużnie) o pojemności w okolicach2,5-3,0 który sprawi ,ze wyważenie audi będzie najbardziej optymalne...tyle.
W8 odpada bo to ciężki kloc
Silnik subaru byłby najlepszy...ale nie wiadomo czy da się go ożenić ze skrzynią audi bez np kolizji osprzętu wink.gif

Sorry za OT

Ktoś rzeźbił sam gwint w b2....nie wiem czy nie birol


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Wed, 18 Aug 2010 - 17:27
Post #272


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





co z tego że w Borze jest w poprzek, skoro to taki sam silnik co w pasacie wzdłuż, nie ma znaczenia - wązne ze da sie nim generować niezłą moc, nie ma znaczenia jak i tak robisz kolektory orurowanie..

wazyłeś silnik W8 ? chodzi jakie jest ramie z jaką naciska dana masa, wole 200kg zaraz za osią niż 150kg pół metra dalej - ważne gdzie jest środek cieżkości silnika, w przyadku gdy silnik jest przed przednią osią..

fotki gwintu Birola juz tu wklejałem - wygląda dość przyciezko jest mega masywny


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Wed, 18 Aug 2010 - 17:32
Post #273


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





to ,ze jest wzdłuż VR5 też pisałem ...w borze jest w poprzek...pisałem odnośnie wyważenia audi z torsenem..Im krótszy i lżejszy silnik tym lepsze wyważenie..piszesz oczywiste oczywistości...W8 jest krótki ..ale ma blok żeliwny i 8 cylindrów więc wolałbym v6biturbo wsadzić niż w8 gdzie pewnie między silnikiem a podłużnicą miejsca by było jak na lekarstwo


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pajak100
post Wed, 18 Aug 2010 - 18:00
Post #274


Super User
Dołączył: Sat, 08 November 2008
Skąd: płock





Byłem przed chwilą u Kefira i widziałem to słynne smile.gif B2 VR6. Droga jeszcze długa. Chłodnica do bagażnika musi powędrować.
Kiwi o co Ci chodzi z tymi większymi pojemnościami. Wystarczy mniejszą pojemność zakręcić do wyższych obrotów i uzyska się podobny efekt.
V5 to tzw VR6 z uciętym jednym cylindrem. Charakterystyka oddawania Nm podobna jak VR6 - ciągnie z niskich - nic nadzwyczajnego tak naprawdę.
Wiadomo , że najlepiej jakby silnik był jak najniżej. Wtedy srodek ciężkości idzie w dół. Silnik staje się bardziej rozłożysty i uzyskujemy subaru impreze. ALe niestety boimy się tych silników - cóż nie należą do trwałych, a najmniejsze zaniedbanie owocuje obróconą panewką. Wszystkie silniki rzędowe to średnio rozłożona masa . ale blisko osi wzdłużnej pojazdu , centralnie , leczy wysoko. Silniki V8 to kiepsko rozłożona masa- wysoko i daleko od osi wzdłużnej. Silniki VR6 i V5 to coś pośredniego pomiędzy rzędówką a boxsterme, jak to wpłynie na prowadzenie ( zwarta konstrukcja ) cieżko wyczuć.


--------------------
audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40
BM-Vag 2.2T E30
Go to the top of the page
 
+Quote Post
A90Q
post Wed, 18 Aug 2010 - 18:58
Post #275


Super User
Dołączył: Tue, 01 December 2009





czytając wypowiedzi i rozważania na temat rozłożenia mas w audi zastanawiam się jak radzili sobie tacy jak Rohrl, Mouton, Blomqvist i reszta...

sam mam/miałem w planach przeniesienie gratów do bagażnika i zmianę motoru ale jestem przekonany, że ogromna rezerwa jest w umiejętnościach prowadzenia. Chyba nie ma co tak świrować na temat rozkładu mas. Tak na marginesie.

Co to tematu: ilość opisanych i planowanych przez ciebie przeróbek jest olbrzymia nie dziwi mnie to że to tyle trwa.

3M kciuki G.


--------------------
Bóg też jeździ quattro.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Wed, 18 Aug 2010 - 19:11
Post #276


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





Niestety, ale odnoszę podobne wrażenie: często na tym forum da się wyczytać, iż "to nie ma prawa działać". Najczęściej jest to pisane przez ludzi z zerowym doświadczeniem, którzy chętnie teoretyzują.

Praktyka pokazuje, że odrobina chęci i umiejętności w prowadzeniu, i zaczyna działać bardzo dobrze.
No i nie zapominajmy, że to kierowca kręci czasy danym samochodem - wkładka mięsna jest, poza niezawodnością, równie ważnym składnikiem dobrego wyniku smile.gif


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Wed, 18 Aug 2010 - 19:55
Post #277


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





Ja w kajtkach jeździłem b2 quattro R5...więc jeżeli mnie masz na mysli z tym teorytyzowaniem to nie te drzwi...ja sobie jakoś radziłem,na szutrach to nie ma większego znaczenia...bo 'rybka",ręczny i się jeździło....polemike prowadzimy bo auto budowane jest z przeznaczeniem na tor wink.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Wed, 18 Aug 2010 - 20:27
Post #278


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(kiwi @ Wed, 18 Aug 2010 - 17:32) *
to ,ze jest wzdłuż VR5 też pisałem ...w borze jest w poprzek...pisałem odnośnie wyważenia audi z torsenem..Im krótszy i lżejszy silnik tym lepsze wyważenie..piszesz oczywiste oczywistości...W8 jest krótki ..ale ma blok żeliwny i 8 cylindrów więc wolałbym v6biturbo wsadzić niż w8 gdzie pewnie między silnikiem a podłużnicą miejsca by było jak na lekarstwo


no to co jeszcze chcesz wiedzieć ? podałem Ci wszelkie info dot. tego silnika VR5 - wzdłużny ma tylko inaczej troche osprzet (alternator)
VR5 w passacie tez jest z torsenem
podałem Ci długość silnika, linka do róznych stageów VR5 na rózne moce ...

CYTAT(pajak100 @ Wed, 18 Aug 2010 - 18:00) *
V5 to tzw VR6 z uciętym jednym cylindrem. Charakterystyka oddawania Nm podobna jak VR6 - ciągnie z niskich - nic nadzwyczajnego tak naprawdę.
Wiadomo , że najlepiej jakby silnik był jak najniżej. Wtedy srodek ciężkości idzie w dół. Silnik staje się bardziej rozłożysty i uzyskujemy subaru impreze. ALe niestety boimy się tych silników - cóż nie należą do trwałych, a najmniejsze zaniedbanie owocuje obróconą panewką. Wszystkie silniki rzędowe to średnio rozłożona masa . ale blisko osi wzdłużnej pojazdu , centralnie , leczy wysoko. Silniki V8 to kiepsko rozłożona masa- wysoko i daleko od osi wzdłużnej. Silniki VR6 i V5 to coś pośredniego pomiędzy rzędówką a boxsterme, jak to wpłynie na prowadzenie ( zwarta konstrukcja ) cieżko wyczuć.


każdy silnik to nic nadzwyczajnego wink.gif
najlepiej jak silnik jest jak najniżej i jak najbiżej środka pojazdu
każdy silnik mniej więcej (bo są pochylone ale osprzęt z drugiej strony mają) ma srodek ciężkości blisko osi wzdłużnej, ale wązniejsze IMO jest aby był bliżej osi poprzecznej

dlatego boxer ma krótki silnik i nisko położony, co przekłada się na lepszy rozkład masy - subaru ma podobnie jak audi przed osią silnik wzdluznie

CYTAT(A90Q @ Wed, 18 Aug 2010 - 18:58) *
czytając wypowiedzi i rozważania na temat rozłożenia mas w audi zastanawiam się jak radzili sobie tacy jak Rohrl, Mouton, Blomqvist i reszta...

sam mam/miałem w planach przeniesienie gratów do bagażnika i zmianę motoru ale jestem przekonany, że ogromna rezerwa jest w umiejętnościach prowadzenia. Chyba nie ma co tak świrować na temat rozkładu mas. Tak na marginesie.


ale te auta były własnie maksymalnie odelżane na przodzie !
to była zupełnie inna specyfikacja jeśli chodzi o sport quattro

dojdziesz do momentu w którym dany tor / zakręt nie bedziesz mogł szybciej przejechać - potem przełóż troche gratów do bagazerki (chłodnica, aku, co się da) i zobaczysz czy to jest swirowanie, czy coś pomaga, tak na marginesie wink.gif

CYTAT(pinin @ Wed, 18 Aug 2010 - 19:11) *
Niestety, ale odnoszę podobne wrażenie: często na tym forum da się wyczytać, iż "to nie ma prawa działać". Najczęściej jest to pisane przez ludzi z zerowym doświadczeniem, którzy chętnie teoretyzują.

Praktyka pokazuje, że odrobina chęci i umiejętności w prowadzeniu, i zaczyna działać bardzo dobrze.
No i nie zapominajmy, że to kierowca kręci czasy danym samochodem - wkładka mięsna jest, poza niezawodnością, równie ważnym składnikiem dobrego wyniku smile.gif


opieram sie na doswiadczeniu innych i dzięki temu wybrałem B2 sedan i VR6
B2 2.2T tez fajnie działa, ale pogadaj z kims kto oprócz B2 jeżdził np B4 coupe ..

gdyby rozkład mas był nieistotny to audi nie cofnełoby w nowych modelach silnika o kilkanaście cm za pomocą nowego typu skrzyni, widocznie cos to daje wink.gif

auto ma dawać maks fun, ma być mocne (450KM) i ma szybko jeździć w zakrętach ! wiec skoro pochlonie to niemałe środki finansowe, to chcę to zrobić maksymalnie dobrze, wykorzystując tą wiedzę którą zgromadziłem do tej pory, sluchając rad mądrych ludzi, ktorzy w temacie tuningu audi quattro do sportu nie są teoretykami

wkładką mięsną się nie martw wink.gif

co jak co ale nie tym forum to nie spodziewałem się rad:
- nie zatrurbiaj bedziesz miał laga
- nie przenoś chłodnicy do bagażnika, nie cofaj silnika bo to pierdoły , chęciami nadrobisz

tak jak pisałem, tak sobie to wszytsko wymysliłem... a jak nie bedzie chciało w miare skrecać, to moze chociaż na cwiare nie bedzie najwolniejsze..


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
A90Q
post Wed, 18 Aug 2010 - 20:44
Post #279


Super User
Dołączył: Tue, 01 December 2009





CYTAT(cowboy @ Wed, 18 Aug 2010 - 12:49) *
masz fotexy tego H&Ra , jeździłeś na nim, wrażenia ?

co do TEINa to na katalogi producenta podają, że nie ma nic do B3 / B4 wiec nie szukałem dalej... ale dzieki za cynk, bede drążył

UPDATE - odpowiedź z JDL:

"Niestety KW nie produkuje do B3 zadnych zawieszen, TEIN nigdy nie
produkowal do Audi starszych niz 2005 rok."


wink.gif

i weź tu Panie kup zawieszenie...


odpisałem w twoim temacie o zawieszenie do twojego b2. G.

a i nie myślałem o sport quattro a o audi quattro. ale to nie ważne, ja doskonale rozumiem twoje wytyczne i powód dla którego chcesz to zrobić, zupełnie się z tym zgadzam i szczerze kibicuje. Mimo to uważam że prowadzenie R5 jest to do opanowania - kwestia czasu (mimo, że nie mam takich doświadczeń jako kierowca). pzdr G.


--------------------
Bóg też jeździ quattro.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Wed, 18 Aug 2010 - 20:50
Post #280


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





Cowboy okres masz czy co przeczytaj dokładnie moje posty ....napisałem "Ciekawi mnie czy w passacie VR5 4 motion tez jest ten adapter"...bo chciałem oszczędzić Ci tych 3 cm.....Mi tam ryba moge się w Twoim temacie nie wypowiadać,na przekładnie kierowniczą rs2 Cię np ja naprowadziłem .


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post

117 Stron V  « < 12 13 14 15 16 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 16 August 2025 - 22:24