![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#241
|
|
Super User Dołączył: Thu, 21 February 2008 ![]() |
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#242
|
|
Super User Dołączył: Sat, 30 August 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#243
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
cowboy, sledze i sledze ten projekt, co tak dlugo powiedz mi? Jak tak dalej pojdzie to po zlosci kupie jakis smietnik, do tego zakatowane AAA i zrobie pierwsze VR6 wzdluznie w Polsce ![]() życie kolego, zycie ... nic na to nie poradzę... plany są od 2 lat na B2... od razu miał być VR6 potem rok temu w lipcu kupiłem tą B2 2 drzwiową ale szukałem silnika V8... by ostatecznie powrócić do koncepcji VR6, jak mi Daniel1d11 zwazył silnik potem szukałem wykonwacy bodykitu i tak soibie kompletowałem na spokojnie graty na allegro i ebay-u do mojej koncepcji... czekałem kilka miesięcy na termin u Kefira... w sumie od marca auto tam stoi... były przenosiny warsztatu itd urodził mi sie syn, wiec tez miałem inne priorytety koncepcja cały czas ewoluuje, coraz wiecej rzeczy dochodzi... na poczatku myslałem wsadzic n/a i pojezdzic potem pomalowac i zaturbić ale teraz wszystko robie po kolei od podstaw na gotowo cisnienia nie mam, trudno najwyżej wyjade za rok Cowboy a nie idzie zrobić tak że zamiast impulsatora z nowszej skrzyni przypasujesz sobie linkę? ![]() ![]() idzie, podałem pare postów wyżej sposób który podał Kefir na forum niedźwiadka W Audi też np Q7 3,6 ![]() w touaregu 3.2, w Q5 tez 3.2 FSI ![]() Pierwsze VR6 w PL już dawno było, co prawda VW ![]() niech bedzie że było, szkoda ze wszelki słuch o nim zaginął.... wiem że w DE był passat B2 z 12V byłyu filmiki na YT moje bedzie pierwsze audi B2 z 24V ![]() zresztą pewnie guzior mnie wyprzedzi... ze swoim projektem ![]() ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#244
|
|
Super User Dołączył: Mon, 23 February 2009 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#245
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
cos tam kupiłem znowu
obrotomierz VDO z shift lightem top eliminator ![]() NRG quick release do sciągania kierownicy ![]() mocowanie do naby MOMO - druga czesc tego diwajsu do kiery tez MOMO ![]() kupilem kolejne BBSy z audi V8, te wymagają odświeżenia - jedna juz troche przeleciana papierkiem ![]() ![]() to juz mam razem 9 sztuk tych BBS RG 8Jx16 ET35 5x112 ![]() spasowane tez zostały tylne piasty z A4 ze zwrotnicami z B3, co wymagało troszke podrzeźbienia zwrotnicy... aluminiowe zaciski z S8 pożenione do zwrotnic B3 wymagają bardzo płytkiej tarczy... ale znalazła się odpowiednia z golfa mk3 VR6: 280/22 (głebokość tarczy) ET 28,5mm 5x100 - otwory robi się na fasolki i pasuje z 5x112 ![]() ogólnie było troche zabawy z przerobieniem na 5x112, kupiłem pare kompletów piast z A6, A4, A100 turbo itd i jakos w koncu sie udało ![]() w sumie moge napisac, że zakonczono w koncu etap przymierzania i pasowania wszystkiego, zaczyna to nawet wyglądać z tym bodykitem i maską ... co prawda na tasme mocowane ale ja juz widze że bedzie tak jak na virtaul tunningu z pierwszej strony, na razie nie wklejam fotek bo na szybko to było ustawione ![]() okazało się że dystanse bedą 40 góra 50mm wiec tez nieźle bo myslalem że wjadą walce 70mm żeby wypełnić nadkola, ale jednak mimo że poszerzki mają 8cm to oryginalny błotnik tez ma poszerzenie, wiec suma summarum wyszło około 5cm, a przy szerszych felgach nawet mniej dystansu bedzie korzystając z oferty promocyjnej SKN, zdecydowałem sie jednak na zawieszenie gwintowane H&R monotube, myslę że się nada do jazdy po lotniskach ![]() co tam jeszcze..auto jedzie wkróce do IRECO na wykonanie pełnej klatki (jednak ![]() -------------------- |
|
|
gość_KORU_* |
![]()
Post
#246
|
![]() |
No gratuluje projektu w sumie nazwa RS80 bardzo pasuje. Że niby cos takiego da sie wycisnac z tego 2.8 VR6 ? Wrzucam filmik pogladowy. Warto obejrzec do samego konca i koniecznie z właczonymi głośnikami.
![]() ![]() http://www.youtube.com/watch?v=x-G6VZ-qTNc...feature=related Po wrzuceniu tagow youtube okienko z filmikiem nie wyswietla mi sie. Dlatego wrzucam samego linka |
|
|
![]()
Post
#247
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 10 December 2004 Skąd: Malbork/Gdańsk ![]() |
Mylisz pojecia, to z filmiku to V6 a nie VR6
-------------------- VW Arteon R-Line 2.0 TSi 2023 - his
VW Golf VIII Life 1.0 TSi 2020 - her Oba Mondstein Grau :) |
|
|
![]()
Post
#248
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 15 March 2006 ![]() |
bardziej tu pasuje nazwa R80 , a nie RS80 bliżej mu do silnika z golfa R niż z audi.
-------------------- Audi 80 20V turbo quattro
Competition TDI Fazer 600 ET 12.27 |
|
|
![]()
Post
#249
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Kibicuję Ci strasznie.....ale to już za długo trwa ...czegoś tu nie rozumiem,masz większość gratów ,wstawiasz auto do "speca" który bierze za to kase...a wymaganego terminu osiągnąć nie może....teraz jeszcze jak przeczytałem ,że wyjedzie w październiku jako n/a to w ogóle robi się nie ciekawie. Pisałem Ci już na innym forum ,ze tak może być ( na przykładzie mojego kolegi który włożył MC do b2q....i z podłączeniem czekał ...aż się nie doczekał)
![]() Wytrwałości życzę .Powodzenia ![]() -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#250
|
|
Super User Dołączył: Sat, 08 November 2008 Skąd: płock ![]() |
Spoko , Kiwi , wyczekane bardziej cieszy
![]() Ja tam na Kefirskego nie narzekam. Trzy miesiące temu brałem silnik 2.2T, cena była promocyjna do tego pełen osprzęt. Żeby tak wszyscy tylko dotrzymywali terminów. -------------------- audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40 BM-Vag 2.2T E30 |
|
|
![]()
Post
#251
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Kibicuję Ci strasznie.....ale to już za długo trwa ...czegoś tu nie rozumiem,masz większość gratów ,wstawiasz auto do "speca" który bierze za to kase...a wymaganego terminu osiągnąć nie może.... no niestety, ja jestem wypłacalny, graty są praktycznie wszystkie, liczyłem że pójdzie szybciej... no ale takie życie ![]() kompletna odbudowa auta + wydumane rozwiązania nie idą tak szybko jak sprawdzone rozwiązania, lub tuning seryjnego auta teraz jeszcze jak przeczytałem ,że wyjedzie w październiku jako n/a to w ogóle robi się nie ciekawie. nie wyjedzie, a bedzie jeżdzić - a to róznica ![]() musi być auto odpalone na SA żeby sprawdzić jak silnik działa, jak SA sobie radzi ze sterowaniem tym silnikiem, jak napędy się maja, jak sprzęgło, trzeba wymienic olej w silniku, skrzyni, dyfrze, czyli pojeździ sie troche żeby zobaczyć jak to wszystko bangla chodzi o to zeby potem spokojnie malowac bude i składać na czysto i gotowo juz w wersji turbo, bez niespodzianek z napędami, hamulcami itd moze okazać się np. że silnik do remontu i trza bedzie rozwiercać i kucizne wstawiać ![]() Spoko , Kiwi , wyczekane bardziej cieszy ![]() Ja tam na Kefirskego nie narzekam. Trzy miesiące temu brałem silnik 2.2T, cena była promocyjna do tego pełen osprzęt. Żeby tak wszyscy tylko dotrzymywali terminów. ja juz ku.... nie moge sie doczekać... ale juz sie pogodziłem że w tym roku nie poupalam.. no chyba że upalaniem nazwiemy spodziewane katowanie wersji n/a (204KM) na placu u Kefira... ewentualnie tam koło elewatorów w Kętrzynie, coby sprawdzić jak napędy wytrzymają strzały ze sprzęgła itd ![]() bardziej tu pasuje nazwa R80 , a nie RS80 bliżej mu do silnika z golfa R niż z audi. masz poniekąd rację ale juz jest jedno R 90 kolegi A90Q, jest S80 Derbiaka , więc musi być cos innego ![]() powiedzmy że RS to bardzo szybka wersja 80 ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#252
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 15 March 2006 ![]() |
Kiwi chyba nigdy nie robiłeś takiego projektu . To nie jest wymiana turbo by to trwało kilka dni czy zwykły swap.
Budowanie auta od podstaw wymaga czasu niestety. nawet na przetartej ścieżce potrafią być problemy natury technicznej. no offence ![]() cowboy , teraz to pojechałeś z tą nazwą ![]() jak na razie to auto będzie jeśździć nie jak RS80 tylko jak 80 tdi ![]() ![]() -------------------- Audi 80 20V turbo quattro
Competition TDI Fazer 600 ET 12.27 |
|
|
![]()
Post
#253
|
|
Super User Dołączył: Thu, 21 February 2008 ![]() |
Proponuje w nazwie dac skrot VRQ, Q od quattro a VR to wiadomo.
|
|
|
![]()
Post
#254
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Nie jest tak ,że Ja narzekam( bo oprócz ) forum nie miałem do czynienia z Kefirem ...tylko mówie jak było i jest....ogólnie bez żadnych ciśnień w żadną stronę ...wiem ,że auto jest budowane od podstaw...jest dużo modyfikacji od nadwozia po zawieszenie i zdaję Sobie sprawę ,ze to wymaga czasu... tyle ,że żal mi cowboya ,że chłopak tyle na to czeka
![]() -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#255
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 15 March 2006 ![]() |
on nie czeka długo uwierz mi
![]() ale to całkowicie normalne , że tak się dzieje i dobrze , że chłopak zdaje sobie z tego sprawę -------------------- Audi 80 20V turbo quattro
Competition TDI Fazer 600 ET 12.27 |
|
|
![]()
Post
#256
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Kiwi chyba nigdy nie robiłeś takiego projektu . To nie jest wymiana turbo by to trwało kilka dni czy zwykły swap. Budowanie auta od podstaw wymaga czasu niestety. nawet na przetartej ścieżce potrafią być problemy natury technicznej. dokładnie, auto rozebrane do jednej śrubki, wszystko od nowa, co wiecej w większości wypadków nie ma gotowych rozwiązań, tylko kombinuje z róznych aut klamory zeby jeszcze pokazać jak "łatwo" jest z odbudową B2jki, dla przykładu kwestia zawiechy.. mam napędy z B3, czyli niby nowsze ![]() chcąc kupić gwint do B3 pozostaje tylko KW, H&R i SPAX KW ver 1 odpadł bo nie regenruje sie SPAX robi na ori kolumnach co do H&R sprzedawca z ebya chce oryginalne mcphersony, jeden polski dystrybutro H&R również ![]() ale zdaje sie ze w promocji w SKN-ie zakupie w koncu ten gwint... ![]() w tym aucie nawet buda nie bedzie seryjna, klatka, body kit (tez montaż nie jest prosty), zawiecha, piasty hamulce wszystko wydumka, przekładnia kierownicza składana z RS2 i A200, customowe heble, adaptery, wszystko trzeba kombinować... a nie wszystko pasuje cacy, sanek przednich chyba ze 4 komplety było przymierzanych (z róznych wersji B3/B4) , dwie zostały pocięte w celach naukowych.. itd itp gdyby to była jeżdząca B2 i kwestia swapu tylko na 2.2T lub V8 to 3 miesiące i gotowe ale z wszystkim trzeba ostro kombinować.. na szczęscie jak mi sie wydaje wszystko juz jest opykane, dzięki pomocy, doswiadczeniu i pomysłom Kefira wydaje mi się że ostatecznie bedzie to naprawde niezły sprzet ogólnie mam już troche dość... ale trzeba być twardym, bo widze ze bedzie z tego naprawde coś fajnego ![]() zakładane koszty i terminy na wstępie juz sie podwoiły - myslę że każdy kto robił podobny projekt wie o co chodzi... cowboy , teraz to pojechałeś z tą nazwą docelowo w tej specyfikacji która jest zaplanowana ma być ponad 400KM, wiec myslę że nie bedzie wstydu stanać z żadnym RSem jakie wyszły RS2, RS4, RS6 w róznych budach jak bedzie wstyd to R36T - juz bedzie łatwo bo PnP pod łapy z VRa 2.8 a poważnie to gdyby mi się udało dorwać R32 FSI to na pewno kiedyś zakupię ten silnik (oznaczenie AXZ), ale niestety dostępność kiepska - dla mnie to najlepszy VR do tuningu (mega kanały w głowicy, wał o małym wykorbieniu, rozchylenie 10,5st - to juz prawie jak R6-stka jak na razie to auto będzie jeśździć nie jak RS80 tylko jak 80 tdi ![]() ![]() ?? po czym wnosisz jak bedzie jeździć ? jak na razie to auto jeździ siłą miesni po warsztacie, więc podejrzewam że każda 80tka bedzie szybsza .. auto wyjedzie na ulice jak bedzie w pełni ukonczone - na majóvwke vwgolfa w 2011 musi juz jeździć Proponuje w nazwie dac skrot VRQ, Q od quattro a VR to wiadomo. na razie nazwa została zmieniona na: "końca nie widać" Nie jest tak ,że Ja narzekam( bo oprócz ) forum nie miałem do czynienia z Kefirem ...tylko mówie jak było i jest....ogólnie bez żadnych ciśnień w żadną stronę ...wiem ,że auto jest budowane od podstaw...jest dużo modyfikacji od nadwozia po zawieszenie i zdaję Sobie sprawę ,ze to wymaga czasu... tyle ,że żal mi cowboya ,że chłopak tyle na to czeka ![]() dzieki za wyrazy współczucia ![]() na razie forum to ostatnie miejsce gdzie chciałbym żeby dyskutować czy Kefir mógłby coś zrobić szybciej czy wolniej.. wiadomo nie ma tylko jednego projektu, pewnie mozna byłoby szybciej.. on nie czeka długo uwierz mi ![]() ale to całkowicie normalne , że tak się dzieje i dobrze , że chłopak zdaje sobie z tego sprawę chłopak na razie odpuścił ten sezon, bo chcę żeby auto było zrobione od podstaw, detal po detalu, idealnie... nie ma co sie cisnieniować ani napinać, ja wczesniej tez myslałem ze bedzie szybko i niedrogo... ale sie w miedzyczasie koncepcja zmieniła troche ... i jak robić to raz, a porządnie.. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#257
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 15 March 2006 ![]() |
po tym wnosze, że musisz mieć 3 murzynów w bagażniku żeby auto jechało ;-P
Nie przejmuj się moje ma tak samo ![]() co do stawania przy S, RS to wiem że wstydu nie będzie . Co do kosztów to nieważne jakie założysz i tak musisz je potem zwiększać ![]() -------------------- Audi 80 20V turbo quattro
Competition TDI Fazer 600 ET 12.27 |
|
|
![]()
Post
#258
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
To grubą krechą odcinamy dyskusję na temat terminu
![]() powiedz mi dlaczego żenisz przekładnie z rs2(s2 ABY) z przekładnią od A200?? Swoją drogą mniej miałbyś zabawy gdybyś kupił zawieszenie z s2 coupe...odeszła by konwesja piast na 5 śrub ...i o zawias łatwiej bo gruba sztyca ![]() -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#259
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 15 March 2006 ![]() |
no z tym zawiasem to też nie byłoby tak kolorowo niestety. To nadal jest B3/B4 Q gdzie nei ma aż tylu kitów jak do ośki
![]() -------------------- Audi 80 20V turbo quattro
Competition TDI Fazer 600 ET 12.27 |
|
|
gość_KORU_* |
![]()
Post
#260
|
![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 24 July 2025 - 18:38 |