Shoutbox 0 nowych PW 


117 Stron V  « < 11 12 13 14 15 > »   
Closed TopicStart new topic
> Audi 80 quattro B2 2-door sedan VR6 R30T 650KM@780NM, czyli wydumany projekt bez sensu i bez końca ;)
syncros
post Thu, 22 Jul 2010 - 00:24
Post #241


Super User
Dołączył: Thu, 21 February 2008





CYTAT(toffic @ Thu, 22 Jul 2010 - 00:07) *
Pierwsze VR6 w PL już dawno było, co prawda VW wink.gif

Wzdloz? 24V?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 22 Jul 2010 - 00:24
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
grzegorzp
post Thu, 22 Jul 2010 - 00:41
Post #242


Super User
Dołączył: Sat, 30 August 2008
Skąd: Warszawa





CYTAT(toffic @ Thu, 22 Jul 2010 - 00:07) *
Pierwsze VR6 w PL już dawno było, co prawda VW wink.gif


chyba fabrycznie, tongue.gif
ja nie znam innego moda z VR-em wzdłużnie huh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Thu, 22 Jul 2010 - 09:06
Post #243


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(Reaper @ Wed, 21 Jul 2010 - 17:47) *
cowboy, sledze i sledze ten projekt, co tak dlugo powiedz mi? Jak tak dalej pojdzie to po zlosci kupie jakis smietnik, do tego zakatowane AAA i zrobie pierwsze VR6 wzdluznie w Polsce smile.gif


życie kolego, zycie ... nic na to nie poradzę...
plany są od 2 lat na B2... od razu miał być VR6
potem rok temu w lipcu kupiłem tą B2 2 drzwiową ale szukałem silnika V8... by ostatecznie powrócić do koncepcji VR6, jak mi Daniel1d11 zwazył silnik
potem szukałem wykonwacy bodykitu i tak soibie kompletowałem na spokojnie graty na allegro i ebay-u do mojej koncepcji...
czekałem kilka miesięcy na termin u Kefira... w sumie od marca auto tam stoi... były przenosiny warsztatu itd
urodził mi sie syn, wiec tez miałem inne priorytety
koncepcja cały czas ewoluuje, coraz wiecej rzeczy dochodzi... na poczatku myslałem wsadzic n/a i pojezdzic potem pomalowac i zaturbić ale teraz wszystko robie po kolei od podstaw na gotowo
cisnienia nie mam, trudno najwyżej wyjade za rok

CYTAT(*Pinio @ Wed, 21 Jul 2010 - 22:35) *
Cowboy a nie idzie zrobić tak że zamiast impulsatora z nowszej skrzyni przypasujesz sobie linkę? smile.gif Większość skrzyń z rodziny vw-audi ma właśnie taki myk że wyciągasz linkę i możesz wstawić impulsator i odwrotnie tongue.gif wyjątek stanowi impulsator magnetyczny ... tego już nie przerobisz tak szybko...


idzie, podałem pare postów wyżej sposób który podał Kefir na forum niedźwiadka

CYTAT(kiwi @ Thu, 22 Jul 2010 - 00:16) *
W Audi też np Q7 3,6 tongue.gif


w touaregu 3.2, w Q5 tez 3.2 FSI wink.gif

CYTAT(toffic @ Thu, 22 Jul 2010 - 00:07) *
Pierwsze VR6 w PL już dawno było, co prawda VW wink.gif


niech bedzie że było, szkoda ze wszelki słuch o nim zaginął.... wiem że w DE był passat B2 z 12V byłyu filmiki na YT

moje bedzie pierwsze audi B2 z 24V smile.gif

zresztą pewnie guzior mnie wyprzedzi... ze swoim projektem smile.gif ale ciesze sie z tego, zwłaszcza że to ON sie przekonał do VRa tongue.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
toffic
post Mon, 26 Jul 2010 - 19:00
Post #244


Super User
Dołączył: Mon, 23 February 2009





CYTAT(cowboy @ Thu, 22 Jul 2010 - 09:06) *
niech bedzie że było, szkoda ze wszelki słuch o nim zaginął....

Jak dobrze pójdzie to wróci do PL i w końcu dostanie dmuchnięcie wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Thu, 12 Aug 2010 - 14:30
Post #245


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





cos tam kupiłem znowu

obrotomierz VDO z shift lightem top eliminator



NRG quick release do sciągania kierownicy



mocowanie do naby MOMO - druga czesc tego diwajsu do kiery tez MOMO



kupilem kolejne BBSy z audi V8, te wymagają odświeżenia - jedna juz troche przeleciana papierkiem wink.gif



to juz mam razem 9 sztuk tych BBS RG 8Jx16 ET35 5x112 wink.gif

spasowane tez zostały tylne piasty z A4 ze zwrotnicami z B3, co wymagało troszke podrzeźbienia zwrotnicy...
aluminiowe zaciski z S8 pożenione do zwrotnic B3 wymagają bardzo płytkiej tarczy... ale znalazła się odpowiednia z golfa mk3 VR6: 280/22 (głebokość tarczy) ET 28,5mm 5x100 - otwory robi się na fasolki i pasuje z 5x112 smile.gif
ogólnie było troche zabawy z przerobieniem na 5x112, kupiłem pare kompletów piast z A6, A4, A100 turbo itd i jakos w koncu sie udało wink.gif

w sumie moge napisac, że zakonczono w koncu etap przymierzania i pasowania wszystkiego, zaczyna to nawet wyglądać z tym bodykitem i maską ... co prawda na tasme mocowane ale ja juz widze że bedzie tak jak na virtaul tunningu z pierwszej strony, na razie nie wklejam fotek bo na szybko to było ustawione wink.gif
okazało się że dystanse bedą 40 góra 50mm wiec tez nieźle bo myslalem że wjadą walce 70mm żeby wypełnić nadkola, ale jednak mimo że poszerzki mają 8cm to oryginalny błotnik tez ma poszerzenie, wiec suma summarum wyszło około 5cm, a przy szerszych felgach nawet mniej dystansu bedzie

korzystając z oferty promocyjnej SKN, zdecydowałem sie jednak na zawieszenie gwintowane H&R monotube, myslę że się nada do jazdy po lotniskach wink.gif

co tam jeszcze..auto jedzie wkróce do IRECO na wykonanie pełnej klatki (jednak wink.gif ), potem obspawanie budy i mam nadzieje, że w październiku auto bedzie jeździło n/a na standalonie, tak aby na zimę został do założenia body kit i pomalowanie i wczesna wiosną poskładanie wszystkiego na gotowo juz z turbiną..


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_KORU_*
post Fri, 13 Aug 2010 - 00:42
Post #246









No gratuluje projektu w sumie nazwa RS80 bardzo pasuje. Że niby cos takiego da sie wycisnac z tego 2.8 VR6 ? Wrzucam filmik pogladowy. Warto obejrzec do samego konca i koniecznie z właczonymi głośnikami. wink.gif Niektore osoby beda musialy zglosic sie do centrum terapii uzaleznien biggrin.gif

http://www.youtube.com/watch?v=x-G6VZ-qTNc...feature=related

Po wrzuceniu tagow youtube okienko z filmikiem nie wyswietla mi sie. Dlatego wrzucam samego linka
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Reaper
post Sat, 14 Aug 2010 - 10:11
Post #247


Super User
Dołączył: Fri, 10 December 2004
Skąd: Malbork/Gdańsk





Mylisz pojecia, to z filmiku to V6 a nie VR6


--------------------
VW Arteon R-Line 2.0 TSi 2023 - his
VW Golf VIII Life 1.0 TSi 2020 - her
Oba Mondstein Grau :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dred
post Sat, 14 Aug 2010 - 14:48
Post #248


Frequent User
Dołączył: Wed, 15 March 2006





bardziej tu pasuje nazwa R80 , a nie RS80 bliżej mu do silnika z golfa R niż z audi.


--------------------
Audi 80 20V turbo quattro
Competition TDI
Fazer 600 ET 12.27
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Sun, 15 Aug 2010 - 23:26
Post #249


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





Kibicuję Ci strasznie.....ale to już za długo trwa ...czegoś tu nie rozumiem,masz większość gratów ,wstawiasz auto do "speca" który bierze za to kase...a wymaganego terminu osiągnąć nie może....teraz jeszcze jak przeczytałem ,że wyjedzie w październiku jako n/a to w ogóle robi się nie ciekawie. Pisałem Ci już na innym forum ,ze tak może być ( na przykładzie mojego kolegi który włożył MC do b2q....i z podłączeniem czekał ...aż się nie doczekał) wink.gif
Wytrwałości życzę .Powodzenia wink.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pajak100
post Mon, 16 Aug 2010 - 10:15
Post #250


Super User
Dołączył: Sat, 08 November 2008
Skąd: płock





Spoko , Kiwi , wyczekane bardziej cieszy rolleyes.gif , a Cowboy będzie się przyzwyczajał najpierw wolnossakiem do mocy. To może wyjść na zdrowie.
Ja tam na Kefirskego nie narzekam. Trzy miesiące temu brałem silnik 2.2T, cena była promocyjna do tego pełen osprzęt. Żeby tak wszyscy tylko dotrzymywali terminów.


--------------------
audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40
BM-Vag 2.2T E30
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Mon, 16 Aug 2010 - 10:36
Post #251


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(kiwi @ Sun, 15 Aug 2010 - 23:26) *
Kibicuję Ci strasznie.....ale to już za długo trwa ...czegoś tu nie rozumiem,masz większość gratów ,wstawiasz auto do "speca" który bierze za to kase...a wymaganego terminu osiągnąć nie może....


no niestety, ja jestem wypłacalny, graty są praktycznie wszystkie, liczyłem że pójdzie szybciej... no ale takie życie sad.gif pisałem zresztą już o tym pare postów wyżej... nie chce powtarzać...
kompletna odbudowa auta + wydumane rozwiązania nie idą tak szybko jak sprawdzone rozwiązania, lub tuning seryjnego auta

CYTAT(kiwi @ Sun, 15 Aug 2010 - 23:26) *
teraz jeszcze jak przeczytałem ,że wyjedzie w październiku jako n/a to w ogóle robi się nie ciekawie.


nie wyjedzie, a bedzie jeżdzić - a to róznica wink.gif
musi być auto odpalone na SA żeby sprawdzić jak silnik działa, jak SA sobie radzi ze sterowaniem tym silnikiem, jak napędy się maja, jak sprzęgło, trzeba wymienic olej w silniku, skrzyni, dyfrze, czyli pojeździ sie troche żeby zobaczyć jak to wszystko bangla
chodzi o to zeby potem spokojnie malowac bude i składać na czysto i gotowo juz w wersji turbo, bez niespodzianek z napędami, hamulcami itd
moze okazać się np. że silnik do remontu i trza bedzie rozwiercać i kucizne wstawiać smile.gif

CYTAT(pajak100 @ Mon, 16 Aug 2010 - 10:15) *
Spoko , Kiwi , wyczekane bardziej cieszy rolleyes.gif , a Cowboy będzie się przyzwyczajał najpierw wolnossakiem do mocy. To może wyjść na zdrowie.
Ja tam na Kefirskego nie narzekam. Trzy miesiące temu brałem silnik 2.2T, cena była promocyjna do tego pełen osprzęt. Żeby tak wszyscy tylko dotrzymywali terminów.


ja juz ku.... nie moge sie doczekać... ale juz sie pogodziłem że w tym roku nie poupalam..
no chyba że upalaniem nazwiemy spodziewane katowanie wersji n/a (204KM) na placu u Kefira... ewentualnie tam koło elewatorów w Kętrzynie, coby sprawdzić jak napędy wytrzymają strzały ze sprzęgła itd smile.gif

CYTAT(Dred @ Sat, 14 Aug 2010 - 14:48) *
bardziej tu pasuje nazwa R80 , a nie RS80 bliżej mu do silnika z golfa R niż z audi.


masz poniekąd rację ale juz jest jedno R 90 kolegi A90Q, jest S80 Derbiaka , więc musi być cos innego smile.gif
powiedzmy że RS to bardzo szybka wersja 80 smile.gif na zasadzie A4=>S4=>RS4 tongue.gif wink.gif smile.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dred
post Mon, 16 Aug 2010 - 14:15
Post #252


Frequent User
Dołączył: Wed, 15 March 2006





Kiwi chyba nigdy nie robiłeś takiego projektu . To nie jest wymiana turbo by to trwało kilka dni czy zwykły swap.

Budowanie auta od podstaw wymaga czasu niestety. nawet na przetartej ścieżce potrafią być problemy natury technicznej.

no offence wink.gif

cowboy , teraz to pojechałeś z tą nazwą tongue.gif
jak na razie to auto będzie jeśździć nie jak RS80 tylko jak 80 tdi biggrin.gif lub td 1,6 biggrin.gif


--------------------
Audi 80 20V turbo quattro
Competition TDI
Fazer 600 ET 12.27
Go to the top of the page
 
+Quote Post
syncros
post Mon, 16 Aug 2010 - 15:01
Post #253


Super User
Dołączył: Thu, 21 February 2008





Proponuje w nazwie dac skrot VRQ, Q od quattro a VR to wiadomo.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Mon, 16 Aug 2010 - 15:30
Post #254


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





Nie jest tak ,że Ja narzekam( bo oprócz ) forum nie miałem do czynienia z Kefirem ...tylko mówie jak było i jest....ogólnie bez żadnych ciśnień w żadną stronę ...wiem ,że auto jest budowane od podstaw...jest dużo modyfikacji od nadwozia po zawieszenie i zdaję Sobie sprawę ,ze to wymaga czasu... tyle ,że żal mi cowboya ,że chłopak tyle na to czeka
wink.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dred
post Mon, 16 Aug 2010 - 15:33
Post #255


Frequent User
Dołączył: Wed, 15 March 2006





on nie czeka długo uwierz mi wink.gif
ale to całkowicie normalne , że tak się dzieje i dobrze , że chłopak zdaje sobie z tego sprawę


--------------------
Audi 80 20V turbo quattro
Competition TDI
Fazer 600 ET 12.27
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Mon, 16 Aug 2010 - 15:52
Post #256


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(Dred @ Mon, 16 Aug 2010 - 14:15) *
Kiwi chyba nigdy nie robiłeś takiego projektu . To nie jest wymiana turbo by to trwało kilka dni czy zwykły swap.
Budowanie auta od podstaw wymaga czasu niestety. nawet na przetartej ścieżce potrafią być problemy natury technicznej.


dokładnie, auto rozebrane do jednej śrubki, wszystko od nowa, co wiecej w większości wypadków nie ma gotowych rozwiązań, tylko kombinuje z róznych aut klamory

zeby jeszcze pokazać jak "łatwo" jest z odbudową B2jki, dla przykładu kwestia zawiechy.. mam napędy z B3, czyli niby nowsze wink.gif amor przykrecany do zwrotnicy i co? przez rok czasu czesze ebaya, allegro i nie ma żadnych uzywek, gdzie do golfa II (auto z tych samych czasów) uzywanych H&R z bilsteinami na grubym tłoku mozna wybierać i za 1000 PLN kupić)

chcąc kupić gwint do B3 pozostaje tylko KW, H&R i SPAX
KW ver 1 odpadł bo nie regenruje sie
SPAX robi na ori kolumnach
co do H&R sprzedawca z ebya chce oryginalne mcphersony, jeden polski dystrybutro H&R również wink.gif
ale zdaje sie ze w promocji w SKN-ie zakupie w koncu ten gwint... wink.gif nie dość ze kupa kasy to jeszcze problemy w zakupie.. tez walcze z SKNem juz miesiąc żeby sfinalizować zamówienie... bo Niemcy pokazują fotki gwintu z oski i upierają sie że to do quattro..

w tym aucie nawet buda nie bedzie seryjna, klatka, body kit (tez montaż nie jest prosty), zawiecha, piasty hamulce wszystko wydumka, przekładnia kierownicza składana z RS2 i A200, customowe heble, adaptery, wszystko trzeba kombinować... a nie wszystko pasuje cacy, sanek przednich chyba ze 4 komplety było przymierzanych (z róznych wersji B3/B4) , dwie zostały pocięte w celach naukowych.. itd itp

gdyby to była jeżdząca B2 i kwestia swapu tylko na 2.2T lub V8 to 3 miesiące i gotowe ale z wszystkim trzeba ostro kombinować.. na szczęscie jak mi sie wydaje wszystko juz jest opykane, dzięki pomocy, doswiadczeniu i pomysłom Kefira wydaje mi się że ostatecznie bedzie to naprawde niezły sprzet

ogólnie mam już troche dość... ale trzeba być twardym, bo widze ze bedzie z tego naprawde coś fajnego smile.gif

zakładane koszty i terminy na wstępie juz sie podwoiły - myslę że każdy kto robił podobny projekt wie o co chodzi...

CYTAT(Dred @ Mon, 16 Aug 2010 - 14:15) *
cowboy , teraz to pojechałeś z tą nazwą


docelowo w tej specyfikacji która jest zaplanowana ma być ponad 400KM, wiec myslę że nie bedzie wstydu stanać z żadnym RSem jakie wyszły RS2, RS4, RS6 w róznych budach
jak bedzie wstyd to R36T - juz bedzie łatwo bo PnP pod łapy z VRa 2.8
a poważnie to gdyby mi się udało dorwać R32 FSI to na pewno kiedyś zakupię ten silnik (oznaczenie AXZ), ale niestety dostępność kiepska - dla mnie to najlepszy VR do tuningu (mega kanały w głowicy, wał o małym wykorbieniu, rozchylenie 10,5st - to juz prawie jak R6-stka

CYTAT(Dred @ Mon, 16 Aug 2010 - 14:15) *
jak na razie to auto będzie jeśździć nie jak RS80 tylko jak 80 tdi biggrin.gif lub td 1,6 biggrin.gif


?? po czym wnosisz jak bedzie jeździć ?

jak na razie to auto jeździ siłą miesni po warsztacie, więc podejrzewam że każda 80tka bedzie szybsza ..
auto wyjedzie na ulice jak bedzie w pełni ukonczone - na majóvwke vwgolfa w 2011 musi juz jeździć

CYTAT(syncros @ Mon, 16 Aug 2010 - 15:01) *
Proponuje w nazwie dac skrot VRQ, Q od quattro a VR to wiadomo.


na razie nazwa została zmieniona na: "końca nie widać"

CYTAT(kiwi @ Mon, 16 Aug 2010 - 15:30) *
Nie jest tak ,że Ja narzekam( bo oprócz ) forum nie miałem do czynienia z Kefirem ...tylko mówie jak było i jest....ogólnie bez żadnych ciśnień w żadną stronę ...wiem ,że auto jest budowane od podstaw...jest dużo modyfikacji od nadwozia po zawieszenie i zdaję Sobie sprawę ,ze to wymaga czasu... tyle ,że żal mi cowboya ,że chłopak tyle na to czeka
wink.gif


dzieki za wyrazy współczucia smile.gif
na razie forum to ostatnie miejsce gdzie chciałbym żeby dyskutować czy Kefir mógłby coś zrobić szybciej czy wolniej.. wiadomo nie ma tylko jednego projektu, pewnie mozna byłoby szybciej..

CYTAT(Dred @ Mon, 16 Aug 2010 - 15:33) *
on nie czeka długo uwierz mi wink.gif
ale to całkowicie normalne , że tak się dzieje i dobrze , że chłopak zdaje sobie z tego sprawę


chłopak na razie odpuścił ten sezon, bo chcę żeby auto było zrobione od podstaw, detal po detalu, idealnie...
nie ma co sie cisnieniować ani napinać, ja wczesniej tez myslałem ze bedzie szybko i niedrogo... ale sie w miedzyczasie koncepcja zmieniła troche ... i jak robić to raz, a porządnie..


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dred
post Mon, 16 Aug 2010 - 16:04
Post #257


Frequent User
Dołączył: Wed, 15 March 2006





po tym wnosze, że musisz mieć 3 murzynów w bagażniku żeby auto jechało ;-P
Nie przejmuj się moje ma tak samo smile.gif
co do stawania przy S, RS to wiem że wstydu nie będzie .
Co do kosztów to nieważne jakie założysz i tak musisz je potem zwiększać wink.gif


--------------------
Audi 80 20V turbo quattro
Competition TDI
Fazer 600 ET 12.27
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Mon, 16 Aug 2010 - 16:26
Post #258


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





To grubą krechą odcinamy dyskusję na temat terminu biggrin.gif

powiedz mi dlaczego żenisz przekładnie z rs2(s2 ABY) z przekładnią od A200??

Swoją drogą mniej miałbyś zabawy gdybyś kupił zawieszenie z s2 coupe...odeszła by konwesja piast na 5 śrub ...i o zawias łatwiej bo gruba sztyca wink.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dred
post Mon, 16 Aug 2010 - 16:37
Post #259


Frequent User
Dołączył: Wed, 15 March 2006





no z tym zawiasem to też nie byłoby tak kolorowo niestety. To nadal jest B3/B4 Q gdzie nei ma aż tylu kitów jak do ośki sad.gif


--------------------
Audi 80 20V turbo quattro
Competition TDI
Fazer 600 ET 12.27
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_KORU_*
post Mon, 16 Aug 2010 - 20:11
Post #260









CYTAT(Reaper @ Sat, 14 Aug 2010 - 10:11) *
Mylisz pojecia, to z filmiku to V6 a nie VR6

Racja a nie zwrocilem uwagi na konstrukcje silnika 2.8 w tym temacie , ale wtopa rolleyes.gif Jednak moc z takiej pojemnosci robi wrazenie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

117 Stron V  « < 11 12 13 14 15 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 24 July 2025 - 18:38