Shoutbox 0 nowych PW 


117 Stron V  « < 10 11 12 13 14 > »   
Closed TopicStart new topic
> Audi 80 quattro B2 2-door sedan VR6 R30T 650KM@780NM, czyli wydumany projekt bez sensu i bez końca ;)
kiwi
post Fri, 18 Jun 2010 - 12:24
Post #221


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





CYTAT(rennen @ Fri, 18 Jun 2010 - 11:07) *
W dobrze zapiętych szelkach? jak? rolleyes.gif


Dokładnie tak...nie ma szans uderzyć ...chyba ,że się z Tirem zderzymy i klatka dojdzie do głowy
CYTAT(siewcu @ Fri, 18 Jun 2010 - 11:09) *
Znajomy lecąc bokiem na torze rakietowa we wrocławiu spadł z asfaltu(uskok wysokości 2-3 cm), pasażer zapięty w szelki(dociągnięte na max) przywalił głową w klatkę.


Jak klatka była zrobiona bez głowy to później głową wyrżnął w pałąk wink.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 18 Jun 2010 - 12:24
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
cowboy
post Fri, 18 Jun 2010 - 18:35
Post #222


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





panowie, w temacie klatki zaufam IRECO i Kefirowi

nie chce pełnej klatki,
bo auto ma być takie zeby sie nim dało pojechac bez kasku na pojeżdżawke na kołach, czy nawet przejechać po miescie, czy na zlot
kubełki mam MIRCO S3 bez uszów, bedzie seryjna podsufitka

nie napinam sie na wygranie kalesonów sołtysa w Ułęzu, wiec wydaje mi sie ze na moje potrzeby te wzmocnienia które są zpalnowane, wystarczy wink.gif

noorca B2 jeszcze się nie rozpadło a tez ma około 400KM smile.gif wiec moze mi się auto nie złamie na pół

będzie dużo rozpórek w róznych miejscach, więc przód bedzie mocno usztywniony, rollbar usztywni tył, coś sie wykombinuje żeby przednie słupki sie nie rozlazły

wiem że silnik bedzie ostro pracował, ale to nie bedzie rajdówka do hasania po lasach tylko auto do jeżdzenia po raczej równym asfalcie... jezeli zycie zmusi to sie dorobi lub przerobi na pełną klatkę... na razie moja decyzja jest taka żeby tego uniknąć i zdecydowałem się na rollbar, który znaczne poprawi bezpieczeństwo w razie dacha - bo to sie moze na torze / lotnisku przytrafic


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Fri, 18 Jun 2010 - 18:53
Post #223


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





Z pełną klatką można jeździć bez kasku po ulicy, jak jest dobrze zrobiona to nie ma szans przywalić głową chyba że przy mega ciężkim dzwonie, którego byś i tak nie przeżył w zwykłym B2 bez klatki.. ale to twój wybór, na kiedy w ogóle planujesz jakiś (choćby przybliżony) termin wyjazdu auta na drogę?


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Fri, 18 Jun 2010 - 19:24
Post #224


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





Ja ze wspólasem też powiedzielismy klatce NIE!!!.....ale na treningu jak zrobiłem 540 stopni przez przód to stwierdziłem ,że w nastepnej napewno TAK nie bedzie.( z auta zrobił się naleśnik) W następnej była już klatka i czarna podsufitówka ,kubły bez uszu ...i jak byłem dobrze zapięty ( nawet jak na miasto ciut luźniej) nie miałem szans dotknąć klatki głową .
Zrobisz jak zechcesz cool.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Fri, 18 Jun 2010 - 20:24
Post #225


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(rennen @ Fri, 18 Jun 2010 - 18:53) *
Z pełną klatką można jeździć bez kasku po ulicy, jak jest dobrze zrobiona to nie ma szans przywalić głową chyba że przy mega ciężkim dzwonie, którego byś i tak nie przeżył w zwykłym B2 bez klatki.. ale to twój wybór, na kiedy w ogóle planujesz jakiś (choćby przybliżony) termin wyjazdu auta na drogę?



ja dobrze pójdzie to moze we wrzesniu coś juz bedzie widać koniec, ja czekałem na termin Kefira chyba z pół roku, tak wiec teraz pozostaje czekac, co potrzeba kupiłem..

panowie, decyzja jest moja, znam za i przeciw, Kefir dokładnie wytłumaczył mi o co chodzi z budą B2, z obspawaniem z klatką i rolbarem. Irek z IRECO tez temat B2 ma rozpracowany i ma wielką wiedze na temat pracowania nadwozia

jeszcze raz to auto nie bedzie rajdówką do ekstremalnego upalania, to mój pomysł, fanaberia, sposób na pozbycie sie kasy smile.gif realizacja planu...

rolbar ma ochronic przed dachem, dzwona w drzewo na Oesie nie przewiduję, bo nie bedzie auto tak katowane..

auto budowane jest dla przyjemności nie dla sportu, jakies zloty, pojezedze sobie nim po rozecie z Wróblem troche, zobaczymy czy bedzie chciało jakos skrecac, potem pojeżdżawki WST w Ułeżu, marzeniem byłoby zrobienie kiedyś paru kółek w Poznaniu i to wszystko

zresztą ile misków i subaru które latają w róznych pojezdżawkach ma pełną klatkę ? (nie rozpatrujmy tu sztywności budy ) ile mocnych +400KM aut z tego działu nie ma klatki i jest OK

jest koncepcja usztywnienia nadwozia, tak aby było dobrze, mam nadzieje że się sprawdzi..


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
A90Q
post Sun, 20 Jun 2010 - 10:48
Post #226


Super User
Dołączył: Tue, 01 December 2009





..no i GIT.

...My się o Ciebie po prostu martwimy smile.gif

wiem jak to jest jak słuchać "dobrych rad" do swojego projektu. Wiesz co robisz. Pozdrawiam G.


--------------------
Bóg też jeździ quattro.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Fri, 25 Jun 2010 - 23:15
Post #227


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





CYTAT(cowboy @ Fri, 18 Jun 2010 - 20:24) *
zresztą ile misków i subaru które latają w róznych pojezdżawkach ma pełną klatkę ? (nie rozpatrujmy tu sztywności budy ) ile mocnych +400KM aut z tego działu nie ma klatki i jest OK

Subaru czy mitsu to też nie 80 b2. W tym aucie wystarczy na serio niewiele przy uderzeniu, żeby się złamało bo buda jest bardzo słaba. A moim zdaniem, tak mi się przynajmniej wydaje, tak na prawdę można się pobawić autem na 100% jeśli się wie, że jest się bezpiecznym w 100% możliwy sposób. A bez pełnej klatki to tego poczucia bezpieczeństwa nie ma. Przynajmniej ja bym nie miał i myślałbym o tym przy każdej większej prędkości w zakręcie, a wtedy część zabawy pójdzie w las.


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Fri, 25 Jun 2010 - 23:51
Post #228


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





akurat buda w b2q nie jest słaba( auto miało zaprojektowane prawdziwe strefy zgniotu)..ale dach i boki za ciekawie nie wygladają.
Ja dachowanie bez klatki przeżyłem ,mimo,że auto wyglądało po nim jak lowraider....2 raz bym nie zaryzykował wink.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Sat, 26 Jun 2010 - 10:25
Post #229


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





CYTAT(kiwi @ Fri, 25 Jun 2010 - 23:51) *
auto miało zaprojektowane prawdziwe strefy zgniotu)..ale dach i boki za ciekawie nie wygladają.

Właśnie o dach i boki się rozchodzi, bo na szybkich zakrętach to one są narażone najbardziej.


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 20 Jul 2010 - 11:18
Post #230


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(dżordżyk @ Sat, 26 Jun 2010 - 10:25) *
Właśnie o dach i boki się rozchodzi, bo na szybkich zakrętach to one są narażone najbardziej.


kiwi i dżordżyk chyba się ucieszą, jednak bedzie pełna klatka wink.gif w koncu jednak wymiękłem..

co prawda auto czeka wycieczka z Ketrzyna do IRECO przez całą Polskę (rollbar byłby montowany w KFR Motors) ale cóz, po wielu przemysleniach jednak sie zdecydowałem na pełną klatkę, ze względu na kompleksowe usztywnienie nadwozia..

nie bedzie to pewnie na maksa rozbudowana klatka bezpieczeństwa, ale taka, która przede wszystkim bardzo dobrze usztywni nadwozie.. nie chciałbym żeby mi się auto rozlazło wink.gif

przy okazji bedzie lakierowane całe nadwozie, a nie jak zakładałem wcześniej tylko z zewnatrz + komora silnika ... ogólnie jak robić to raz a profesjonalnie i porządnie...

w związku z tym znowu sie wszystko przedłuży ;( ale już powiedziałem trudno... najwyżej wyjade na wiosne.. dupe mi skręca bo myslałem że na wakacje bede jeździł ...

z bieżączki odebrałem paczke z USA



sonda szerokopasmowa LC-1 innovate, przepustnica z mustanga V8 75mm oraz greddy boost BIG 80 mm

jade na urlop w okolice Kefira i bedziemy cos tam kombinowac wink.gif mam nadzieje ze znowu cos sie do przodu popchnie pare spraw

ps. czy ktoś wie czy prędkosciomierz w ur-quatrro (zegary analog) jest na linkę czy bierze sygnał z impulsatora ?




--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dziku
post Tue, 20 Jul 2010 - 11:35
Post #231


Forum Homee
Dołączył: Mon, 12 February 2007
Skąd: Warszawa-Wesoła





Jak do ireco daleko, to może do Pawła treli ? Bliżej zdecydowanie, a klatkę podejrzewam niegorszą zrobi..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
chmiel25
post Tue, 20 Jul 2010 - 11:40
Post #232


Frequent User
Dołączył: Tue, 23 September 2008
Skąd: łódź





W UR-q sygnał jest z impulsatora. Chyba jak w kazdym B3 i wyzej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 20 Jul 2010 - 11:45
Post #233


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(Dziku @ Tue, 20 Jul 2010 - 11:35) *
Jak do ireco daleko, to może do Pawła treli ? Bliżej zdecydowanie, a klatkę podejrzewam niegorszą zrobi..


to juz nie chodzi tylko o odległość do Ireco.... tylko o kolejne rzeczy które wychodzą...juz zapominam powoli o tym, że w tym roku pojeżdżę ;(

CYTAT(chmiel25 @ Tue, 20 Jul 2010 - 11:40) *
W UR-q sygnał jest z impulsatora. Chyba jak w kazdym B3 i wyzej.


raczej jest na linke jak w każdym B2 smile.gif

http://forum.apmotorsport.pl/viewtopic.php?t=498

ja mam skrzynie z B3q 20V sedan (dłuższy 4 i 5 bieg) i musze wykombinować szafe z takiego auta i spróbowac wpasować prędkościomierz do ori zegarów..
ale jak mam sie bawić to chyba zrobie jak w oryginale, na którym się wzoruję smile.gif czyli kawał plastiku i pare wskażników customowych



--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kremat0r
post Tue, 20 Jul 2010 - 12:18
Post #234


Forum Killer
Dołączył: Sat, 07 March 2009
Skąd: Czechy





Te wnętrze jest genialne w swojej prostocie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Tue, 20 Jul 2010 - 23:26
Post #235


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





biggrin.gif No ucieszyłem się .Od kiedy bedziesz na mazurach......ja I połowa sierpnia ,chętnie obejrzę Twoją furę wink.gif

Klatka wystarczy taka z epoki..czyli taką jak miał Blomqvist w Swojej 80 quattro sedan na rajdach w 83 roku


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Wed, 21 Jul 2010 - 13:17
Post #236


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(kiwi @ Tue, 20 Jul 2010 - 23:26) *
biggrin.gif No ucieszyłem się .Od kiedy bedziesz na mazurach......ja I połowa sierpnia ,chętnie obejrzę Twoją furę wink.gif

Klatka wystarczy taka z epoki..czyli taką jak miał Blomqvist w Swojej 80 quattro sedan na rajdach w 83 roku


wink.gif

ja bede 26-31 lipca wiec sie nie spotkamy...

na razie nie ma co oglądać wink.gif ale jakby co, to Kefir sprzedaje bilety, wycieczki ostatnio u niego niemalże jak pielgrzymki onegdaj do pobliskiej Świętej Lipki smile.gif

a klatka bedzie..... dobra smile.gif jak juz robić to wg nowych standardów...

ps. te felgi z Phaetona ważą 10,2kg sztuka.... troche ciezkie... chyba pozostaną do lansu, myslę ze BBSy bedą lżejsze


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Reaper
post Wed, 21 Jul 2010 - 17:47
Post #237


Super User
Dołączył: Fri, 10 December 2004
Skąd: Malbork/Gdańsk





cowboy, sledze i sledze ten projekt, co tak dlugo powiedz mi? Jak tak dalej pojdzie to po zlosci kupie jakis smietnik, do tego zakatowane AAA i zrobie pierwsze VR6 wzdluznie w Polsce smile.gif


--------------------
VW Arteon R-Line 2.0 TSi 2023 - his
VW Golf VIII Life 1.0 TSi 2020 - her
Oba Mondstein Grau :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
*Pinio
post Wed, 21 Jul 2010 - 22:35
Post #238


User
Dołączył: Fri, 26 September 2008
Skąd: Wlkp





Cowboy a nie idzie zrobić tak że zamiast impulsatora z nowszej skrzyni przypasujesz sobie linkę? smile.gif Większość skrzyń z rodziny vw-audi ma właśnie taki myk że wyciągasz linkę i możesz wstawić impulsator i odwrotnie tongue.gif wyjątek stanowi impulsator magnetyczny ... tego już nie przerobisz tak szybko...


--------------------
Największe kłamstwo w Internecie - Szukałem, ale nie znalazłem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
toffic
post Thu, 22 Jul 2010 - 00:07
Post #239


Super User
Dołączył: Mon, 23 February 2009





CYTAT(Reaper @ Wed, 21 Jul 2010 - 17:47) *
cowboy, sledze i sledze ten projekt, co tak dlugo powiedz mi? Jak tak dalej pojdzie to po zlosci kupie jakis smietnik, do tego zakatowane AAA i zrobie pierwsze VR6 wzdluznie w Polsce smile.gif

Pierwsze VR6 w PL już dawno było, co prawda VW wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Thu, 22 Jul 2010 - 00:16
Post #240


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





W Audi też np Q7 3,6 tongue.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post

117 Stron V  « < 10 11 12 13 14 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 09:31