![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#2101
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 22 August 2006 Skąd: WKZ ![]() |
Domyślam się, że napęd 4wd vagowski ma zostać więc są przecież inne motory pożenione z skrzyniami vaga, choćby JZty pierwsze z brzegu. Z tym, że zdaję sobie sprawę z tego, że to długi silnik a powyżej toczy się rozmowa na temat prowadzenia i kompaktowości więc można by żenić coś kompaktowego. 1.8 R4 vs V8 - takie luźne pokazanie, że są alternatywy. ![]() ![]() Przecie to V8 mierzy z 70cm... Taki vagowski R4 z rozrządem z tylu ze 40cm, i takie coś bym tu widział. -------------------- golf mkI 4x4
golf mkII V8 audi A2 R36 polo 86C XX w budowie |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2102
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
2.5r5 tfsi skoro chłopaki mówią że ori kompy są już ogarnięte a na rynku są już SA do bezpośredniego lekki mocny w Serii bajka
|
|
|
![]()
Post
#2103
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
2.5r5 tfsi skoro chłopaki mówią że ori kompy są już ogarnięte a na rynku są już SA do bezpośredniego lekki mocny w Serii bajka Ty wiesz ile standalone do tfsi kosztuje? -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#2104
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
Nikt nie mówił że tuning jest tani
|
|
|
![]()
Post
#2105
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Nikt nie mówił że tuning jest tani Ma vra i wszystko pod.to spasowane, to ma sie teraz pakowac w inny silnik (10-15k pln), nowe ecu (aftermarket 10-15k pln) ,wydech dolot, uklad chlodzenia i przeniesienie napedu? Dla mnie pomysl z d...,ale moze czegos nie wiem. Na dodatekr5 jest poprzecznie, wiec tu dochodzi przerobienie miski i smoka. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#2106
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
Ale nikt nie napisał że ma zmieniać
![]() |
|
|
![]()
Post
#2107
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
panowie luz
2.5 TFSi DAZA to jest 25kpln sam silnik ja napisałem co ma sens mocny silnik to juz mam VR6T wiec nie ma sensu 2JZ czy R5 jedyna opcja to 2.0 TFSI+0B3 - jako opcja torowa bo redukuje kilkadzisiąt kg z przedniej osi - wtedy rozkład statyczny mas byłby 50/50 w tym aucie ale mam pytanie, kupiłem dawców organów na nowe R30 AYL (z lewej) dawca wału i blok (z prawej) AZZ https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.1...amp;oe=5E1CF5DE https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.1...amp;oe=5DF4BE0C https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.1...amp;oe=5E2ABA53 https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.1...amp;oe=5E3615A2 https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.1...amp;oe=5E35421E i chłop nie dał rady odkręcic śruby na kole pasowym - musiałem wziąć cały blok z 2.8 24V ![]() pytanie czy lepiej uzyć klucza z przedłużką czy klucza udarowego ? mam de walta elekytryka który kiedyś odkręcił taka srubę bez problemu ale nie wiem czy udar nie szkodzi wałowi? z drugiej strony nie bardzo jest jak zablokować wał ... -------------------- |
|
|
![]()
Post
#2108
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Udarowy odpowiednio silny
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#2109
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 02 December 2016 ![]() |
Ma vra i wszystko pod.to spasowane, to ma sie teraz pakowac w inny silnik (10-15k pln), nowe ecu (aftermarket 10-15k pln) ,wydech dolot, uklad chlodzenia i przeniesienie napedu? Dla mnie pomysl z d...,ale moze czegos nie wiem. Na dodatekr5 jest poprzecznie, wiec tu dochodzi przerobienie miski i smoka. +1 Pomysł zmiany motoru, to jednocześnie pomysł że pojeździsz tym autem pewnie za 2 lata. Sam sobie odpowiedz. ![]() Już pomijam aspekt finansowy, trzeba wskrzeszać to co jest |
|
|
![]()
Post
#2110
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
może ktoś zaturbia VR5 ?
sprzedam 5 korb techno5 ![]() kurcze jest problem z kupieniem jednej sztuki.. ps. co do zmiany pieca, to nie w ciągu najblizszych 2-3 lat VR6 jest dobry, jesli nie najlepszy na moce 500-700KM -------------------- |
|
|
![]()
Post
#2111
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 13 November 2010 Skąd: Łódź ![]() |
Ja musiałem jeden blok zawieźć na wulkanizację, śruba centralna w silniku m50b25nv z normalnego klucza na powietrze nie dawało rady, finalnie skończyło się na maszynie z kołem zamachowym do okręcania śrub w TIRach. Ale tam bodajże jest dokręcenie na 350Nm i klej był na gwincie... :V Wał żyje, nic mu się nie stało. Blok był zabezpieczony z drugiej strony kołem zamachowym ori z blokadą w ori miejscu.
A temat wymiany silnika na inny... Tak jak chłopaki, uważam, że zbędne marnowanie monety. Choć tytuł postu "czyli wydumany projekt bez sensu i bez końca ![]() ![]() -------------------- E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo |
|
|
![]()
Post
#2112
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 24 April 2011 Skąd: wlkp ![]() |
Klocek drewniany między przeciwwagę wału a blok i też powinno zablokować do odkręcania koła pasowego.
|
|
|
![]()
Post
#2113
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Klocek drewniany między przeciwwagę wału a blok i też powinno zablokować do odkręcania koła pasowego. tak zrobiłem ale odkręcałem udarem gdybym miał skakać po 2 metrowej rurce to jednak bym chyba tak nie zrobił ![]() Udarowy odpowiednio silny ten deWalt zawsze daje rade, kilka sekund i się poddała https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0...amp;oe=5E3B9BCF -------------------- |
|
|
![]()
Post
#2114
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Tak, jeszcze trzeba blok jakoś unieruchomić. Ewentualnie będzie blok do spawania lub wał do prostowania. Metoda jak się patrzy z tym podpieraniem klockiem.
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#2115
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Domyślam się, że napęd 4wd vagowski ma zostać więc są przecież inne motory pożenione z skrzyniami vaga, choćby JZty pierwsze z brzegu. Rzeczywiście JZ jest krótki, wspaniały pomysł ożenić to w 80tce z quattro, rozrząd będzie przed tablicą rejestracyjną, gratki zmysłu. ![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 600HP 700NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#2116
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 10 June 2016 Skąd: Gdańsk ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2117
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 11 November 2014 ![]() |
tak na przyszłość, do VR6 jest blokada VAG do odkręcania koła pasowego wału
![]() ![]() -------------------- VW Corrado VRT 4Motion 400+
|
|
|
![]()
Post
#2118
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
korby zostały zważone
bez srub ARP, panewek i swożni https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.1...amp;oe=5E2434D1 jakies opinie i przemyslenia ? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#2119
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Jeszcze zmierz długość, może się jeszcze okaże, że ta ostatnia jest też dłuższa?
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#2120
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 22 August 2006 Skąd: WKZ ![]() |
Przemyślenia.
Waga korb to jedno, rozkład mas to drugie. Czy kiedykolwiek układ korbowo-tłokowy razem z zamachem i kołem pasowym był wyważany? -------------------- golf mkI 4x4
golf mkII V8 audi A2 R36 polo 86C XX w budowie |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 09 September 2025 - 03:24 |