![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#2081
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
myslałem o V8 FSI CFSA z RS5 - ale nie wejdzie bo wadzą drązki kierownicze - ten silnik ma rozrząd z tyłu i jest bardzo rozbudowny w tą strone
dokłądnie ten silnik kiedyś pomierzyłem, bo V8 NA kręcące się do 8500rpm byłoby idealne na tor za to całkiem poważnie myslałem też ostatnio 2.0 TFSI musiałnym zmienić skrzynię na 0B3 która jest 10kg lzęjsza od 0B4 2.0 TFSI tez jest lżejsze od VR6T o jakies 25kg czyli zdjąłbym z przodu ze 35kg dodatkowo silnik jest sam w sobie krótszy o kilka cm i odchodzi przekładka kolejne 3cm a jeszcze moznaby zrobić TFSI na alu bloku pewnie kiedyś zrobią sobie taki drugi zestaw ale dopiero wtedy gdy nacieszę sie VR6T i na tyle się wjeżdże, że te 35-40kg mniej masy na przodzie bedzie robiło odczuwalną róznicę moge wtedy miec 450KM zamiast 550KM ale auto pewnie znacznie lepiej by skręcało pamietajmy ze 10 lat temu jeszcze nie za bardzo było rozkminione 2.0 TFSI ![]() -------------------- |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2082
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
Z 2.0 tfsi nie glupi pomysl tylko szkoda tego dzwieku i niutona z dolu w vr6T
|
|
|
![]()
Post
#2083
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 11 June 2011 Skąd: lublin ![]() |
Vra bdb.kontrukcja i idioto odporna,nie byloby praktycznie zadnych problemow z tym silnikiem przy tej mocy gdyby byl porawnie i zgodnie ze sztuka poskladany
Mysle ze teraz dupa jeszcze raz zapiecze ale jak poskladacie i uruchomicie bedzie tylko lepiej,czego życzę ![]() -------------------- GOLF MK4 R32 OEM-niuu toys
RS4 B5 SPORTEC -family cars S3 8l ABT ,BAM ,Imola Gelb -wife car GOLF MK2 RALLYE R32 4M...-toys |
|
|
![]()
Post
#2084
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Vra bdb.kontrukcja i idioto odporna,nie byloby praktycznie zadnych problemow z tym silnikiem przy tej mocy gdyby byl porawnie i zgodnie ze sztuka poskladany to jest dobre podsumowanie tego co się stało.. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#2085
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 17 February 2006 Skąd: warszawa ![]() |
tfsi tanio nie postawisz na standalone
-------------------- www.youtube.com/radzioFLATOUT
www.youtube.com/motoLAB www.facebook.com/radzioFLATOUT www.patronite.pl/radzioFLATOUT |
|
|
![]()
Post
#2086
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
Są jeszcze 2,5tfsi brzmią zacnie a i jeszcze 3,0tfsi v6 rozłożenie masy było by lepsze chłodnica z przodu
![]() |
|
|
![]()
Post
#2087
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
tfsi tanio nie postawisz na standalone TFSI tylko na ori ECU jesli juz byłby grany -------------------- |
|
|
![]()
Post
#2088
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
Coś ktoś wspominał o nowym EMU pod Bezpośredni końcem roku
|
|
|
![]()
Post
#2089
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 17 February 2006 Skąd: warszawa ![]() |
TFSI tylko na ori ECU jesli juz byłby grany ori ecu w tym body, nie brzmi bezproblemowo -------------------- www.youtube.com/radzioFLATOUT
www.youtube.com/motoLAB www.facebook.com/radzioFLATOUT www.patronite.pl/radzioFLATOUT |
|
|
![]()
Post
#2090
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
Ori ecu jest tak rozpykane ze mysle ze spoko by to ktos pozenil
|
|
|
![]()
Post
#2091
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 24 April 2011 Skąd: wlkp ![]() |
Nie lepiej kupić komplet nowych korb a nie cudować z dokupowaniem jednej? To nigdy nie będzie wagowo chyba pasować pod resztę...
|
|
|
![]()
Post
#2092
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 01 February 2010 Skąd: Toruń ![]() |
Jeśli będzie identyczna i tego samego producenta to nie powinno być problemu.
-------------------- Civic EJ2_K20
|
|
|
![]()
Post
#2093
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 10 June 2016 Skąd: Gdańsk ![]() |
Co do korb to tak czy siak cały komplet do sprawdzenia koniecznie. Ja już przerabiałem, JRSpec, Prism, Manley, Eagle i każde potrzebowały poprawek, a co ciekawe największych wymagały korby Manley.
|
|
|
![]()
Post
#2094
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
każda korba wymaga pasowania i poprawiania owalizacji pod panewki
jak się o to nie zadba to mamy efekty jak u mnie -------------------- |
|
|
![]()
Post
#2095
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
każda korba wymaga pasowania i poprawiania owalizacji pod panewki jak się o to nie zadba to mamy efekty jak u mnie Nie strasz bo ja zostawilem auto z korbami w bagaziku i nic z tym tematem nie robilem. Frog ogarnal ze sa za szerokie o 11 setek i oddal je do poprawki ake czy sprawdzali owalizacje... |
|
|
![]()
Post
#2096
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 10 June 2016 Skąd: Gdańsk ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2097
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 24 November 2011 Skąd: Wawa ![]() |
Owalizacja to jest jedno ale np Menleye miały problem z osiowością, majster musiał je lekko prostować. Tak.. w Krk jest "majster" co każde manleye prostuje... eh.. -------------------- Renault Megane 1.8 16V Turbo - było
Mazda 6 MPS - był -Best ET 13:45 Ryki 2015 Mazda 6Speed - jest |
|
|
![]()
Post
#2098
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 10 June 2016 Skąd: Gdańsk ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2099
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 11 June 2011 Skąd: lublin ![]() |
A co innego proponujesz ?
![]() -------------------- GOLF MK4 R32 OEM-niuu toys
RS4 B5 SPORTEC -family cars S3 8l ABT ,BAM ,Imola Gelb -wife car GOLF MK2 RALLYE R32 4M...-toys |
|
|
![]()
Post
#2100
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 10 June 2016 Skąd: Gdańsk ![]() |
Domyślam się, że napęd 4wd vagowski ma zostać więc są przecież inne motory pożenione z skrzyniami vaga, choćby JZty pierwsze z brzegu. Z tym, że zdaję sobie sprawę z tego, że to długi silnik a powyżej toczy się rozmowa na temat prowadzenia i kompaktowości więc można by żenić coś kompaktowego.
1.8 R4 vs V8 - takie luźne pokazanie, że są alternatywy. ![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 09 September 2025 - 11:19 |