![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#2061
|
|
User Dołączył: Sun, 03 April 2011 Skąd: Rykały ![]() |
czy w R32 były rózne tłoki pomiedzy wersjami 220/240 a 250KM ? mam tłoki na wymiane które sa bardziej wybrane R051 oznaczenia na jednych i R071 na drugich https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.1...amp;oe=5E2CCEBB coś kojarzę że rózniły sie stopniem sprężania te silniki nieznacznie tłoki troszke sie porysowały, cylindry tez https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.1...amp;oe=5DF791A3 ewidentnie przez ciała obce głowica w sumie niepotrzebnie była portowana pod kolektor jak przepły tłuminy przez gluty dirko ![]() trzeba splanować kolektor ssący w silniku sa niewybrażalne ilości silikonu https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.1...amp;oe=5E38810B korba przegrzana, panewka przyspawana do wału https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.1...amp;oe=5DFADF52 to jest korba nr 1 (od rozrządu) nie sugerować sie opisem 6. ![]() https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.1...amp;oe=5DFADF52 Tak tylko wtrące, ze w vr6 cylindry liczy sie od kola pasowego, takze jesli korba ktora pokazales to ta od rozrzadu, to ona faktycznie jest 6. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2062
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
a dzięki, zapomniałem o tym, myślałem ze standardowo od rozrządu, zmienie opis w kazdym razie nie zmienia to sensu wypowiedzi
dodam że wyklepana jest panewka główna wału ta od rozrzadu, włąsnie przy 6 korbie która się zatarła zastanawiam się czy na skutek stukania korby moze się wytłuć panewka na wale ? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#2063
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Od stukania nie ale braku cisnienia oleju juz tak. Z tej panewki glownej idzie olej do czopu korby?
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#2064
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
z braku oleju VR zaciera sie na 1 cylindrze, co miało miejsce jak wyrzygał olej na hamowni
i zatrał sie TYLKO na 1 korbie ale meeega okrutnie - spróbuje gdzies odnaleźć fotki teraz mowa o pierwszej panewce od pompy oleju i korbie na 6 cylindrze -------------------- |
|
|
![]()
Post
#2065
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Kazda panewka zaciera sie z braku oleju dlatego pytam czy ta glowna zatarta zasila w olej ta zataeta korbowodowa.
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#2066
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Główna nie jest zatarta, nie napisałem że jest zatartra, tylko jakaś wybita tak bo luzna jest w gnieździe, podczas gdy inne ciasno siedzą
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#2067
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Nie wyklepie sie jak ma cisnienie oleju odpowiednie.
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#2068
|
|
Super User Dołączył: Thu, 12 July 2012 Skąd: Pomorze ![]() |
Sprawdźcie czy były zaworki ciśnieniowe w bloku na panewkach głównych albo czy nie były zatkane. Bardzo mało przypadków jest ze główna panewka jest popsuta a jak się zdarza to właśnie przez probpem z tymi zaworkami.
-------------------- mk2 16vt
|
|
|
![]()
Post
#2069
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
dzieki za sugestie ale mam pytanie
- czy od brudu i ciała obcego mogł sie zatrzeć na korbowodzie? po prostu pompa coś zaciągneła i poszło na pierwszą korbe na magistrali - pamietajmy że inne panewki korobowodowe miały tez rysy (być moze były one następstwem przytarcia) - czy jeżeli korbowód był założony na pałę bez pasowania z panewkami i wałem to mógł sie zatrzeć w następstwie obrócenia panweki ? - czy od za dużego cisnienia oleju moze stac się krzywda na zimnym silniku miałem 3-4 bary a przu jezdzie to chyba pod 8 wzrastało -------------------- |
|
|
![]()
Post
#2070
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
dzieki za sugestie ale mam pytanie - czy od brudu i ciała obcego mogł sie zatrzeć na korbowodzie? po prostu pompa coś zaciągneła i poszło na pierwszą korbe na magistrali - pamietajmy że inne panewki korobowodowe miały tez rysy (być moze były one następstwem przytarcia) olej z pompy idzie na filtr więc tu syf nie przejdzie. -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#2071
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 24 November 2011 Skąd: Wawa ![]() |
czy w R32 były rózne tłoki pomiedzy wersjami 220/240 a 250KM ? mam tłoki na wymiane które sa bardziej wybrane R051 oznaczenia na jednych i R071 na drugich https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.1...amp;oe=5E2CCEBB coś kojarzę że rózniły sie stopniem sprężania te silniki nieznacznie tłoki troszke sie porysowały, cylindry tez https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.1...amp;oe=5DF791A3 ewidentnie przez ciała obce głowica w sumie niepotrzebnie była portowana pod kolektor jak przepły tłuminy przez gluty dirko ![]() trzeba splanować kolektor ssący w silniku sa niewybrażalne ilości silikonu https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.1...amp;oe=5E38810B korba przegrzana, panewka przyspawana do wału https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.1...amp;oe=5DFADF52 to jest korba nr 6 (pierwsza od rozrządu) https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.1...amp;oe=5DFADF52 Doskonale rozumiem poziom irytacji.. Sam przechodziłem przez to samo.. złe pasowanie.. kilogramy silikonu... (tego nie zrozumiem chyba nigdy, jak zamiast ori uszczelki która kosztuje np 23zł pchać silikon..) i fuszerka taka, że zakuty silnik, trzeba budować od początku bo jedyne co z niego zostało to korbowody i wał który trzeba było spolerować.. eh.. Oby ktoś Ci to dobrze teraz poskładał i żebyś mógł cieszyć się bezawaryjnym upalaniem. -------------------- Renault Megane 1.8 16V Turbo - było
Mazda 6 MPS - był -Best ET 13:45 Ryki 2015 Mazda 6Speed - jest |
|
|
![]()
Post
#2072
|
|
Super User Dołączył: Sun, 15 June 2014 ![]() |
Cowboy ja jebie takie ilości silikonu pod kolektor, serio przy takim aucie to jest kurde jakiś okrutny nieśmieszny żart! współczuje i trzymam kciuki!
|
|
|
![]()
Post
#2073
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
znalazłem fotki z 2015 roku jak sie zatarła korba na 1 cylindrze (od koła pasowego) na hamowni, wtedy to był konkret, tłukło niesamowicie
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.1...amp;oe=5E27E70D widac że panewka przyspawana, tutaj przebarwienie jest znacznie wieksze niz teraz stopka korbowodu https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.1...amp;oe=5E290D3C wał https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.1...amp;oe=5E2A8E10 widać ze tylko zatarł sie na korbowodzie nr 1 https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.1...amp;oe=5DF5CE39 stan bloku i panewek korbowych w 2015 po awarii silnik miał wtedy kilka godzin przepracowane, wał miałem wtedy z 2.8 24V w idealnym stanie https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.1...amp;oe=5DF914FA widać wyraźnie ze poszła korba na 1 cylindrze i tłukło od przodu silnika tym razem były delikatne stuki po rozgrzaniu dochdzące od strony rozrządu - dlatego łudziłem się ze moze to fazator -------------------- |
|
|
![]()
Post
#2074
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 10 February 2014 ![]() |
czy od za dużego cisnienia oleju moze stac się krzywda na zimnym silniku miałem 3-4 bary a przu jezdzie to chyba pod 8 wzrastało Myślę, że silnikowi nie. Tak naprawdę nikt tego nie przetestował, nie dopuszcza się do takiej sytuacji, bo grozi to zniszczeniem pompy oleju. I znowu worek pieniędzy w silnik. Współczuję. A może by tak doprowadzić to auto do stanu rejestrowalności i zrobić choćby jedną trasę? A nie od razu pełen ogień z turbo na torze, na dotarciu ... btw co porabia Guzior? dawno nie był na forum |
|
|
![]()
Post
#2075
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Zmienił branżę.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 600HP 700NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#2076
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 11 June 2011 Skąd: lublin ![]() |
- czy od za dużego cisnienia oleju moze stac się krzywda na zimnym silniku miałem 3-4 bary a przu jezdzie to chyba pod 8 wzrastało Moze podeprzeć hydraulike i dojść do kolizji między zaworami a tlokami -------------------- GOLF MK4 R32 OEM-niuu toys
RS4 B5 SPORTEC -family cars S3 8l ABT ,BAM ,Imola Gelb -wife car GOLF MK2 RALLYE R32 4M...-toys |
|
|
![]()
Post
#2077
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 25 December 2012 Skąd: Legnica ![]() |
Myślę, że silnikowi nie. Tak naprawdę nikt tego nie przetestował, nie dopuszcza się do takiej sytuacji, bo grozi to zniszczeniem pompy oleju. I znowu worek pieniędzy w silnik. Współczuję. A może by tak doprowadzić to auto do stanu rejestrowalności i zrobić choćby jedną trasę? A nie od razu pełen ogień z turbo na torze, na dotarciu ... btw co porabia Guzior? dawno nie był na forum A to nie ma innej opcji docierania wozu jak tylko na drodze ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#2078
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
przecież auto jest zarejestrowane i opłacane ma OC od 10 lat
![]() docieranie to nie problem, to wisieńka na torcie na razie kompletuje graty żeby złożyć silnik od nowa w weekend jade po blok i wał, trzeba jeszcze pojedyńczą korbe techno5 ogarnąć (mam nadzieje z Re5pect pomoże ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#2079
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
Pozostałe 5 korb zyje?
![]() |
|
|
![]()
Post
#2080
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 19 August 2009 Skąd: Białystok ![]() |
A taka durna sugestia: nie myślałeś, żeby tam wepchać jakieś 4.2 V8 N/A i tyle? Owszem, mocy mniej ale może choć by było więcej jazdy? A jakby się znudziło to tam też turbo można dołożyć
![]() -------------------- _http://autobezsens.blogspot.com/ <- nudne gadanie o niczym
Drive like lightning, crash like thunder Civic fk2 R18A2 + Civic EG B16 było: E36 4d M44B19 - "(b)awaria", Astra F GSi 16v - "Disastra" |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 09 September 2025 - 11:19 |