![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#2041
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
prawdopodobnie kupię nową chłodnicę
płukanie tej chyba nie ma sensu co jest obecnie polecane bo nie jestem na bieząco coś tuningowego czy moze kupić z jakiegoś auta np RS5 itd ? -------------------- |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2042
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 22 August 2006 Skąd: WKZ ![]() |
Chłodnica z RS5 ma metr długości, 5 cm grubości i 10 wysokości.
Pytałeś o wałki, pamiętaj że któreś tam maja kompensacje długości dolotu a inne nie. -------------------- golf mkI 4x4
golf mkII V8 audi A2 R36 polo 86C XX w budowie |
|
|
![]()
Post
#2043
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
z tego co kojarze wszytskie R32 mają tą kompensację bo mają jednakowej długosci runnery
chłodnica z RS5 bedzie dobra ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#2044
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 22 August 2006 Skąd: WKZ ![]() |
Jedyny minus takiej chłodnicy jest taki ze nie ma jak dać do niej wentylatora.
-------------------- golf mkI 4x4
golf mkII V8 audi A2 R36 polo 86C XX w budowie |
|
|
![]()
Post
#2045
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
wiec tak, silnik mam do wymiany na skutek złego złożenia przez Guziora
nie był winny ani olej rockoil 10w60, ani to że go używałem na torze ![]() jak Noorec to rozbiera to odnajduje coraz to nowe kwiatki, szkoda gadać nawet, jutro pojadę to wrzuce fotki tymczasem jesli ma ktoś sensowny blok z R32 w dobrej cenie, to bardzo prosze o pomoc tłoki i wałki mam na szczęście od Rogalotiego ale blok potrzebny korba 1 sztuka ale to musze do Kidzia uderzyć po techno5 w zasadzie to całe auto trzeba by jeszcze raz złożyć od nowa poprawiając babole juz tam kilka tematów wcześniej chłopaki SLG poprawili i mam nadzieję ze w koncu bedę mógł nim kiedyś pojeżdzić nie do wiary od kilu lat ciągłe awarie -------------------- |
|
|
![]()
Post
#2046
|
|
Super User Dołączył: Thu, 14 January 2010 Skąd: lublin ![]() |
Takem czuł..
|
|
|
![]()
Post
#2047
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
Opowiadaj dalej co bylo nie tak
|
|
|
![]()
Post
#2048
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 11 June 2007 Skąd: WG ![]() |
ale może napiszecie co było nie tak? Nie chodzi mi o obrzucanie gównem kogoś, po prostu bez nazwisk a co było nie tak i co mogło być przyczyną , jeśli to nie tajemnica. A jeśli to nie do wiadomości publicznej to można na pw ?
-------------------- A4 Allroad 3.0TDI
KTM 520EXC |
|
|
![]()
Post
#2049
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Prnit, dalsze racje udowadniajcie sobie w wydzielonym temacie: http://www.racingforum.pl/Prnit-vs-Noorec-t150104.html
uki82 pytasz o moje auto ? nie jest to tajemnica, mam nadzieje ze uda mi się dzisiaj podjechać to porobię fotki i wrzucę w skrócie awarii uległa korba która Guzior odkupił na swój koszt po zatarciu silnika na 1 cylindrze (najdalej od pompy) na hamowni, ja zakupiłem wał z 2.8, a Guzior zobowiązał się do odkupienia korby techno 5 i wymiany na swój koszt przypomne ze silnik wyrzygał olej bo przewód zasilania oleju turbiny był zakręcone palcami przy filtrze oleju wadliwa korba została wymieniona (na jakąś no name - bez napisu techno5) i poszła tym razem na 6 cylinder - nie wiadomo czy na skutek pomyłki czy tak miało być no i ta korba musiała być źle spasowana, że jebła po kilkunastu godzinach pracy nie wiem czy guzior to pasował sam czy woził na Krasnobrodzką, czy moze ta korba nie trzymała wymiarów -------------------- |
|
|
![]()
Post
#2050
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin ![]() |
Prnit, dalsze racje udowadniajcie sobie w wydzielonym temacie: http://www.racingforum.pl/Prnit-vs-Noorec-t150104.html uki82 pytasz o moje auto ? nie jest to tajemnica, mam nadzieje ze uda mi się dzisiaj podjechać to porobię fotki i wrzucę w skrócie awarii uległa korba która Guzior odkupił na swój koszt po zatarciu silnika na 1 cylindrze (najdalej od pompy) na hamowni, ja zakupiłem wał z 2.8, a Guzior zobowiązał się do odkupienia korby techno 5 i wymiany na swój koszt przypomne ze silnik wyrzygał olej bo przewód zasilania oleju turbiny był zakręcone palcami przy filtrze oleju wadliwa korba została wymieniona (na jakąś no name - bez napisu techno5) i poszła tym razem na 6 cylinder - nie wiadomo czy na skutek pomyłki czy tak miało być no i ta korba musiała być źle spasowana, że jebła po kilkunastu godzinach pracy nie wiem czy guzior to pasował sam czy woził na Krasnobrodzką, czy moze ta korba nie trzymała wymiarów Teraz zatarł się na 6-ej korbie, wczesniej jak mówiłeś była to korba 1-sza. Korba bez oznaczeń znajdowała się teraz na 6-ym wykorbieniu - także coś tu zostało zamienione chyba... -------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
![]()
Post
#2051
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 11 June 2007 Skąd: WG ![]() |
tak cowboy, chodziło mi o Twoje auto, dzięki. Heh , współczuć, tyle kosztów i nerwów. Dlatego teraz lepiej rozbierzcie ten silnik i wyczyśćcie go z tych syfów, a co do korb to na bank trzeba zmierzyć i zrobić tak jak pozostałe jeśli tylko jedna będzie wymieniana a na pewno powinna być taka sama ale teraz to już chyba wszyscy to wiedzą. Powodzenia.
-------------------- A4 Allroad 3.0TDI
KTM 520EXC |
|
|
![]()
Post
#2052
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
uki82
wiem co robić bloku nie ma co czyścic, są progi na tulejach, jest wyrobione gniazdo wału - szrot blok w piątek jade odebrać po niewielkim przebiegu tłoki wymiana wałki rozrządu wymiana korba bedzie kupiona techno5 panewki korbowodowe R36 panewki główne nowe pólksiezyce do kasowania luzu osiowego z VR6 12V wszystko to pojedzie do DZIAKa na pomierzenie, dopasowanie, doważenie, złożenie, honowanie co tam bedzie potrzeba -------------------- |
|
|
![]()
Post
#2053
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
czy w R32 były rózne tłoki pomiedzy wersjami 220/240 a 250KM ?
mam tłoki na wymiane które sa bardziej wybrane R051 oznaczenia na jednych i R071 na drugich https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.1...amp;oe=5E2CCEBB coś kojarzę że rózniły sie stopniem sprężania te silniki nieznacznie tłoki troszke sie porysowały, cylindry tez https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.1...amp;oe=5DF791A3 ewidentnie przez ciała obce głowica w sumie niepotrzebnie była portowana pod kolektor jak przepły tłuminy przez gluty dirko ![]() trzeba splanować kolektor ssący w silniku sa niewybrażalne ilości silikonu https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.1...amp;oe=5E38810B korba przegrzana, panewka przyspawana do wału https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.1...amp;oe=5DFADF52 to jest korba nr 6 (pierwsza od rozrządu) https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.1...amp;oe=5DFADF52 -------------------- |
|
|
![]()
Post
#2054
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 01 February 2010 Skąd: Toruń ![]() |
To jest jakiś żart z tym silikonem.
-------------------- Civic EJ2_K20
|
|
|
![]()
Post
#2055
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 08 October 2003 Skąd: Augustów ![]() |
Projekt dla którego min. jeszcze tu zaglądam. Podziwiam
Wniosek, każdy tuner z tego tematu, ma na koncie jakiegoś babola, ewidentną fuszerkę. Jakiś błąd każdemu może się zdarzyć, ale tutaj cisną się same epitety. |
|
|
![]()
Post
#2056
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
fajnie się poprawia po innych, poziom oceny własnej zajebistości skacze +1 ;-)
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#2057
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
nie chce wklejać tu baboli ale niestety większość flansz wymaga planowania
nawalić silikonu to nie sposób ze dwa lata temu pokazałem jaki banan był z miski olejowej dopiero potem noorec zrobił od nowa miskę porządnie https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0...amp;oe=5E264ED6 https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0...amp;oe=5E2AED19 https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t31....amp;oe=5E379152 faktem jest że duzo rzeczy trzeba było wymyslec i zawsze łatwiej sie robi kolejne wersje niz prototyp teraz musze nazbierać części i odbudować silnik najgorsze jest to że myslałem ze mam jeszcsze wał z 2.8 a mam chyba 2 kute wały z 3.2 jesli ktoś ma fajny wał z VR6 2.9 a najlepiej 24V 204KM (golf IV, sharan, galaxy) to chetnie kupę w rozsądnej cenie -------------------- |
|
|
![]()
Post
#2058
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 27 May 2009 Skąd: Lublin ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2059
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
mnie do samozachwytu daleko
wydałem grubo ponad 150K na to auto, a to nadal jest kupa złomu che miec teraz po prostu sprawny silnik, żeby tym złomem dało się na modlinie, łodzi czy innym jastrzębiu przejechac godzine lub dwie bezawaryjnie -------------------- |
|
|
![]()
Post
#2060
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 27 May 2009 Skąd: Lublin ![]() |
Nie piję do Ciebie i nie mam złych intencji. Rozumiem ból bo wrzuciłem w stary wóz 1.3 tego co Ty w swój i tez końca nie widać. Dlatego robię exit. Miałbym już pół golfa 7r. A Ty całego i parę kompletów slicków + paliwo.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 09 September 2025 - 17:04 |