Shoutbox 0 nowych PW 


117 Stron V  « < 9 10 11 12 13 > »   
Closed TopicStart new topic
> Audi 80 quattro B2 2-door sedan VR6 R30T 650KM@780NM, czyli wydumany projekt bez sensu i bez końca ;)
A90Q
post Sun, 06 Jun 2010 - 12:40
Post #201


Super User
Dołączył: Tue, 01 December 2009





Witam, tak czytam ten temat od początku i już któryś raz i ... kolego współczuję. Szczerze. Widzę, że masz/macie to w głowie ale chyba nie będzie łatwo. Pomysł świetny bo tak jak pisałeś takiego zestawu b2Q z VR jeszcze nie było. Ja w takich momentach się zastanawiam czy nie było bo nikt tego nie zrobił bo na to nie wpadł czy po prostu jest tak ciężko, że szkoda roboty. Mimo wszystko trzymam kciuki jestem cichym kibicem projektu.

Stawiam dopiero pierwsze mikro kroki w budowie tego typu aut ale coś czuje, że u ciebie będzie dużo roboty. Pisałeś, że projekt ma być niskobudżetowy.
Tak po częściach widzę i ilości pracy do włożenia wychodzi, ze jednak nie będzie. Zastanawiam się czy (może nie doczytałem/może nie napisałeś), co z budą będziesz obspawywał + klatka, wsporniki kielichów-podłużnic i pasa przedniego. Pokazujesz foto motoru w komorze silnika z turbo, w tym miejscu +/- powinien być wspornik z kielichów. Mam nadzieje, że nie odbierzesz mnie negatywnie. Projekt bardzo mi się podoba, już nie mówię o budzie która dla mnie jest rarytasem. Ale jak wiem, projekt niskobudżetowy powinien być rozłożony w czasie. Na szybko wychodzi znacznie drożej. Powodzenia 3M kciuki. Pozdrawiam Grzegorz


--------------------
Bóg też jeździ quattro.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 06 Jun 2010 - 12:40
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Szydło
post Sun, 06 Jun 2010 - 19:50
Post #202


Frequent User
Dołączył: Wed, 02 September 2009
Skąd: WWY





Ja bym na twoim miejscu nie kombinował z przesunięciem tego silnika jeśli nie chcesz zmieniać skrzyni. Jakieś 3 cm da ci niewiele a przeguby będą znosić niezłe baty. Takie rozłożenie masy to po prostu urok audi i za wiele nie zdziałasz, możesz najwyżej przenieść chłodnice, akumulator do tyłu, zawsze to coś, a maska- trudno najwyżej będzie zbliżona do oryginału. Pozdr
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Mon, 07 Jun 2010 - 08:44
Post #203


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(voj2s @ Tue, 01 Jun 2010 - 17:26) *
22 mm osobiscie przesunalem zespol wzgledem przedniej osi i dziala aczkolwiek przy takim przesunieciu juz widac ze kat jest znacznie wiekszy i przy skrecaniu przeguby nie maja juz lekko


w sumie jak pracuje zawieszenie w płaszczyźnie góra dół to tez są wychylenia rzędu 50mm w każdą stroną, w sumie chwilowe ale co jak są auta zglebione -60mm ?
tutaj jest gorzej bo koła skręcają czasem smile.gif

CYTAT(voj2s @ Tue, 01 Jun 2010 - 17:26) *
nie znam sposobu na zmniejszenie tego kata oprucz nowej skrzyni ....


jest sposób, u mnie trzeba bedzie poszerzyć 80mm na stronę wiec na dłuższej półosi jest mniejszy kąt ale na razie wole wszystko składać na seryjnych gratach ile się da


CYTAT(kiwi @ Tue, 01 Jun 2010 - 19:41) *
Dokładnie...nie wiem też co zrobisz drążkami...bo tu raczej nie da się Nic wykombinować . Mozna splanowac skrzynie i blok...ale to też jakieś milimetry...Cofnij na poduszkach o te 20mm i pozostaje Ci walka z masą poprzez zmiane elementów przodu na lżejsze


drążki będą przerabiane, bo jeden bedzie kolidował z downpipe 3'', a drugi z przepustnicą..


CYTAT(A90Q @ Sun, 06 Jun 2010 - 12:40) *
Witam, tak czytam ten temat od początku i już któryś raz i ... kolego współczuję. Szczerze. Widzę, że masz/macie to w głowie ale chyba nie będzie łatwo. Pomysł świetny bo tak jak pisałeś takiego zestawu b2Q z VR jeszcze nie było. Ja w takich momentach się zastanawiam czy nie było bo nikt tego nie zrobił bo na to nie wpadł czy po prostu jest tak ciężko, że szkoda roboty. Mimo wszystko trzymam kciuki jestem cichym kibicem projektu.

Stawiam dopiero pierwsze mikro kroki w budowie tego typu aut ale coś czuje, że u ciebie będzie dużo roboty. Pisałeś, że projekt ma być niskobudżetowy.
Tak po częściach widzę i ilości pracy do włożenia wychodzi, ze jednak nie będzie. Zastanawiam się czy (może nie doczytałem/może nie napisałeś), co z budą będziesz obspawywał + klatka, wsporniki kielichów-podłużnic i pasa przedniego. Pokazujesz foto motoru w komorze silnika z turbo, w tym miejscu +/- powinien być wspornik z kielichów. Mam nadzieje, że nie odbierzesz mnie negatywnie. Projekt bardzo mi się podoba, już nie mówię o budzie która dla mnie jest rarytasem. Ale jak wiem, projekt niskobudżetowy powinien być rozłożony w czasie. Na szybko wychodzi znacznie drożej. Powodzenia 3M kciuki. Pozdrawiam Grzegorz


projekt miał być niskobudżetowy... ale jakoś tak sie rozrósł, ale dalej kupuje ile tylko się da używanych części z róznych modeli VAG, dalej kombinacje z ETKA, wykupywanie okazji z jebaja i allegro, nie kupuje jakiś najdroższych diwajsów, jeśli są inne, które dobrze działają
nie jest łatwo ale nie poddajemy się, po wczorajszej wizycie u Kefira mamy juz wszystko uzgodnione

z klatki bedzie rollbar produkcji IRECO, będą rozpórki, wzmocnienie przodu, obspawanie + rozpórki, połaczenie podłużnic z kielichami oraz między sobą, pozamykane sanki i co sie tam jeszcze da smile.gif

turbo na fotce jest pokazane poglądowo, wspornik od kielichów do przodu do końca podłużnicy (bo chyba o to Ci chodzi) bedzie przecież prz błotniku zaraz ?


CYTAT(Szydło @ Sun, 06 Jun 2010 - 19:50) *
Ja bym na twoim miejscu nie kombinował z przesunięciem tego silnika jeśli nie chcesz zmieniać skrzyni. Jakieś 3 cm da ci niewiele a przeguby będą znosić niezłe baty. Takie rozłożenie masy to po prostu urok audi i za wiele nie zdziałasz, możesz najwyżej przenieść chłodnice, akumulator do tyłu, zawsze to coś, a maska- trudno najwyżej będzie zbliżona do oryginału. Pozdr


3 cm to jest bardzo dużo i daje dużo miejsca, zresztą nawet nie ma wyboru po przymierzeniu iluś tam sanek, ostatecznie położenie silnika bardziej ustaliła przekładka pomiędzy skrzynią i silnikiem oraz smok w misce oleju, która zostanie w 70% zrobiona od nowa smile.gif

chłodnica wody bedzie w bagażerce smile.gif akurat króćce są przy firewallu wiec zgodnie z sugestią Kefira nie zastanawiałem sie nad tym długo..

z przodu jest chyba koło 15 cm miejsca do pasa przedniego i bedzie ono zagospodarowane FMICem z ciężarówki, żeby nie był za mały smile.gif



dolot bedzie bardzo krótki, czyli praktycznie kolanko 90 st silikonowe pomiędzy turbiną a wlotem i około 50 cm prostej rury od wylotu intercoolera do przepustnicy, co fajne wloty w fmicu są 75mm czyli nie bedzie zwężenia do przepustnicy, która ma ten sam wymiar



dla porównania ile miejsca zajmowała seryjna 4 cylindrówka 1.8 wink.gif



wiec jak na 6 cylindr0wy silnik + 3cm przekłądki nie jest źle smile.gif

a przy okazji jak wygląda R5 w tej budzie:



--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Thu, 17 Jun 2010 - 10:46
Post #204


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





update

zakupiłem miskę olejową taką jak ma 034 motorsport w swojej A4 time attack



zakres przeróbki seryjnej miski był taki że praktycznie trzeba byłoby zrobić od nowa całość ...

sprzedałem APEXI AVCR, bo jednak bedzie standalone... szkoda te kilogramy (to wszystko ma ze 30kg wink.gif ) kabli seryjnej wiązki kłaść, skoro i tak nie wykorzystam z tego 80%



zegary zostają oryginalne, pedały bedą customowe (compbrake) montowane do podłogi, wiec w sumie po cholere pałować się z seryjnym ECU, jakoś jednak dojrzałem do tej decyzji smile.gif

w sumie teraz bedzie odnawianie budy, montaż roll-bara, wszystko idzie troche wolniej niz zakładałem, ale dalej mam nadzieje ze we wrześniu będą jakieś przymiarki do strojenia smile.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Thu, 17 Jun 2010 - 12:27
Post #205


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





szkoda ze wywaliles ta kablownie cala , czarowalem sie ze bedzie choc troche ze zwyklej 80 B2 , no ale widze idziesz na calego bez kompromisu cool.gif


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Thu, 17 Jun 2010 - 12:47
Post #206


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(GREGROR10 @ Thu, 17 Jun 2010 - 12:27) *
szkoda ze wywaliles ta kablownie cala , czarowalem sie ze bedzie choc troche ze zwyklej 80 B2 , no ale widze idziesz na calego bez kompromisu cool.gif


ta cała kablownia (zegary, immo, stacyjka, pedały itd) z fotki to jest z Sharana V6 4 motion z którego pochodzi silnik smile.gif

wiązka odpowiedzialna za światła, wycieraczki itd pozostanie seryjna

to raczej nie bedzie zwykłe B2 wink.gif, ale w srodku raczej pozostanie seria, jesli chodzi o deske, boczki, podsufitke - nie chce miec gołej blachy, w zasadzie nie mam nic na przeciwko żeby wewnątrz było podobne do tej wyscigówki z muzeum audi z której mam bodykit



--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Thu, 17 Jun 2010 - 15:00
Post #207


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





tak mi wlasnie cos w tej wizace nie pasowalo ta skrzynka na bezpieczniki mnie zastanowila- pomyslalem hmm niezle wtedy skrzynki robili prawie jak wspolczesne laugh.gif
fajnie ze zostajesz czy org wnetrzu - bardziej cichociemne i przyjazne , a i tak swoje zrobi wink.gif


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Thu, 17 Jun 2010 - 20:10
Post #208


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





Na Twoim miejscu przemyślałbym decyzje montazu rollbara. Przy tej mocy w którą celujesz dla Twojego bezpieczeństwa i dla sztywności budy zakładałby klatke ...jak nie chcesz kg...to chociąż taką z epoki ...przód środek..zastrzały do tyłu .
Ja w swojej byłej 80 b2 quattro 2,1 bardzo doceniłem to ustrojstwo ....dużo sztywniej=precyzyjne prowadzenie. Jak będziesz chciał sztywne -alu poduszki sanek bez klatki...buda zacznie pękac wink.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Thu, 17 Jun 2010 - 20:46
Post #209


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





CYTAT(kiwi @ Thu, 17 Jun 2010 - 20:10) *
Na Twoim miejscu przemyślałbym decyzje montazu rollbara. Przy tej mocy w którą celujesz dla Twojego bezpieczeństwa i dla sztywności budy zakładałby klatke ...jak nie chcesz kg...to chociąż taką z epoki ...przód środek..zastrzały do tyłu .
Ja w swojej byłej 80 b2 quattro 2,1 bardzo doceniłem to ustrojstwo ....dużo sztywniej=precyzyjne prowadzenie. Jak będziesz chciał sztywne -alu poduszki sanek bez klatki...buda zacznie pękac wink.gif


bezpieczenstwo podstawa......


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
A90Q
post Thu, 17 Jun 2010 - 21:59
Post #210


Super User
Dołączył: Tue, 01 December 2009





kolego, montuj pełną integralną klatkę. Wiadomo, koszt jest znacznie większy niż rollbar ale to zupełnie coś innego. Później już tego nie zrobisz.
Masz b2... klatka powinna być...jeśli nie musi być. Często odwołujesz się do A4 TAC z 034 zwróć uwagę jak to auto jest pospinane od spodu, wewnątrz i komorze silnika - a na pewno A4 to sztywniejsza konstrukcja niż b2. Zrób raz a dobrze. Nie trzeba od razu 25CrMo4 wystarczy stal ale na pewno usztywni budę i będzie o niego bezpieczniej. Pozdrawiam Grzegorz.


--------------------
Bóg też jeździ quattro.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_Keler_*
post Thu, 17 Jun 2010 - 22:37
Post #211









"Jak będziesz chciał sztywne -alu poduszki sanek bez klatki...buda zacznie pękac wink.gif"

To sprawdzone? W których miejscach pęka?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Leo
post Thu, 17 Jun 2010 - 22:47
Post #212


Audi. Turbo. quattro.
Dołączył: Sat, 12 October 2002
Skąd: Opalenica





wszędzie smile.gif tak. sprawdzone.


--------------------
Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on...
--Audi way of life--
Suzuki V-Strom DL1000
www.AudiKlub.org
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Fri, 18 Jun 2010 - 01:10
Post #213


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





a jesli bedzie chcial uzywac auto na codzien to trzeba mu jeszcze zalozyc kask na glowe mellow.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Fri, 18 Jun 2010 - 07:40
Post #214


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





To raczej z ekonomicznego punktu widzenia nie będzie auto na co dzień.
Czekam na dalsze updejty.


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Fri, 18 Jun 2010 - 09:19
Post #215


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





CYTAT(raich @ Fri, 18 Jun 2010 - 01:10) *
a jesli bedzie chcial uzywac auto na codzien to trzeba mu jeszcze zalozyc kask na glowe mellow.gif


Sorry za OT .Co Twoja wypowiedź wnosi do tematu??
Auto bedzie mocne i lekkie...więc klatka by się przydała,kask na zawody jak najbardziej.
Ja w cywilu jeździłem furą z klatką i głowa o rury mi się nie obijała laugh.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
luke8
post Fri, 18 Jun 2010 - 09:29
Post #216


Super User
Dołączył: Fri, 31 October 2003
Skąd: Bydgoszcz





CYTAT(kiwi @ Fri, 18 Jun 2010 - 09:19) *
Sorry za OT .Co Twoja wypowiedź wnosi do tematu??
Auto bedzie mocne i lekkie...więc klatka by się przydała,kask na zawody jak najbardziej.
Ja w cywilu jeździłem furą z klatką i głowa o rury mi się nie obijała laugh.gif

Tu raczej chodzi o sytuacje przy dzwonie w ruchu publicznym bez kasku mozna sobie glowe roztrzaskac no chyba ze szelki i kubel z uszami... ew duzo pianki na rury w okolicach glowy.


--------------------
<--LUKE-->
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Fri, 18 Jun 2010 - 10:19
Post #217


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





Szelki i kubeł nie pomogą, przy jakimś skoku czy wpadnięciu w większą dziurę można trafić rurę...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Fri, 18 Jun 2010 - 11:07
Post #218


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





CYTAT(siewcu @ Fri, 18 Jun 2010 - 10:19) *
Szelki i kubeł nie pomogą, przy jakimś skoku czy wpadnięciu w większą dziurę można trafić rurę...


W dobrze zapiętych szelkach? jak? rolleyes.gif


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Fri, 18 Jun 2010 - 11:09
Post #219


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





Znajomy lecąc bokiem na torze rakietowa we wrocławiu spadł z asfaltu(uskok wysokości 2-3 cm), pasażer zapięty w szelki(dociągnięte na max) przywalił głową w klatkę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Taxon
post Fri, 18 Jun 2010 - 12:08
Post #220


User
Dołączył: Wed, 06 August 2008
Skąd: Warszawa





luke8 pisze o kuble z uszami, a w takim, choć wygląda paskudnie, głowa jest bezpieczna i przy dobrym upięciu w pasach raczej nie ma możliwości walnięcia głową w cokolwiek.


--------------------
COUGAR 2,5 V6 ST200
MONDEO 3.0 V6 ST220
Go to the top of the page
 
+Quote Post

117 Stron V  « < 9 10 11 12 13 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 19:38