![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#201
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 01 December 2009 ![]() |
Witam, tak czytam ten temat od początku i już któryś raz i ... kolego współczuję. Szczerze. Widzę, że masz/macie to w głowie ale chyba nie będzie łatwo. Pomysł świetny bo tak jak pisałeś takiego zestawu b2Q z VR jeszcze nie było. Ja w takich momentach się zastanawiam czy nie było bo nikt tego nie zrobił bo na to nie wpadł czy po prostu jest tak ciężko, że szkoda roboty. Mimo wszystko trzymam kciuki jestem cichym kibicem projektu.
Stawiam dopiero pierwsze mikro kroki w budowie tego typu aut ale coś czuje, że u ciebie będzie dużo roboty. Pisałeś, że projekt ma być niskobudżetowy. Tak po częściach widzę i ilości pracy do włożenia wychodzi, ze jednak nie będzie. Zastanawiam się czy (może nie doczytałem/może nie napisałeś), co z budą będziesz obspawywał + klatka, wsporniki kielichów-podłużnic i pasa przedniego. Pokazujesz foto motoru w komorze silnika z turbo, w tym miejscu +/- powinien być wspornik z kielichów. Mam nadzieje, że nie odbierzesz mnie negatywnie. Projekt bardzo mi się podoba, już nie mówię o budzie która dla mnie jest rarytasem. Ale jak wiem, projekt niskobudżetowy powinien być rozłożony w czasie. Na szybko wychodzi znacznie drożej. Powodzenia 3M kciuki. Pozdrawiam Grzegorz -------------------- Bóg też jeździ quattro.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#202
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 02 September 2009 Skąd: WWY ![]() |
Ja bym na twoim miejscu nie kombinował z przesunięciem tego silnika jeśli nie chcesz zmieniać skrzyni. Jakieś 3 cm da ci niewiele a przeguby będą znosić niezłe baty. Takie rozłożenie masy to po prostu urok audi i za wiele nie zdziałasz, możesz najwyżej przenieść chłodnice, akumulator do tyłu, zawsze to coś, a maska- trudno najwyżej będzie zbliżona do oryginału. Pozdr
|
|
|
![]()
Post
#203
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
22 mm osobiscie przesunalem zespol wzgledem przedniej osi i dziala aczkolwiek przy takim przesunieciu juz widac ze kat jest znacznie wiekszy i przy skrecaniu przeguby nie maja juz lekko w sumie jak pracuje zawieszenie w płaszczyźnie góra dół to tez są wychylenia rzędu 50mm w każdą stroną, w sumie chwilowe ale co jak są auta zglebione -60mm ? tutaj jest gorzej bo koła skręcają czasem ![]() nie znam sposobu na zmniejszenie tego kata oprucz nowej skrzyni .... jest sposób, u mnie trzeba bedzie poszerzyć 80mm na stronę wiec na dłuższej półosi jest mniejszy kąt ale na razie wole wszystko składać na seryjnych gratach ile się da Dokładnie...nie wiem też co zrobisz drążkami...bo tu raczej nie da się Nic wykombinować . Mozna splanowac skrzynie i blok...ale to też jakieś milimetry...Cofnij na poduszkach o te 20mm i pozostaje Ci walka z masą poprzez zmiane elementów przodu na lżejsze drążki będą przerabiane, bo jeden bedzie kolidował z downpipe 3'', a drugi z przepustnicą.. Witam, tak czytam ten temat od początku i już któryś raz i ... kolego współczuję. Szczerze. Widzę, że masz/macie to w głowie ale chyba nie będzie łatwo. Pomysł świetny bo tak jak pisałeś takiego zestawu b2Q z VR jeszcze nie było. Ja w takich momentach się zastanawiam czy nie było bo nikt tego nie zrobił bo na to nie wpadł czy po prostu jest tak ciężko, że szkoda roboty. Mimo wszystko trzymam kciuki jestem cichym kibicem projektu. Stawiam dopiero pierwsze mikro kroki w budowie tego typu aut ale coś czuje, że u ciebie będzie dużo roboty. Pisałeś, że projekt ma być niskobudżetowy. Tak po częściach widzę i ilości pracy do włożenia wychodzi, ze jednak nie będzie. Zastanawiam się czy (może nie doczytałem/może nie napisałeś), co z budą będziesz obspawywał + klatka, wsporniki kielichów-podłużnic i pasa przedniego. Pokazujesz foto motoru w komorze silnika z turbo, w tym miejscu +/- powinien być wspornik z kielichów. Mam nadzieje, że nie odbierzesz mnie negatywnie. Projekt bardzo mi się podoba, już nie mówię o budzie która dla mnie jest rarytasem. Ale jak wiem, projekt niskobudżetowy powinien być rozłożony w czasie. Na szybko wychodzi znacznie drożej. Powodzenia 3M kciuki. Pozdrawiam Grzegorz projekt miał być niskobudżetowy... ale jakoś tak sie rozrósł, ale dalej kupuje ile tylko się da używanych części z róznych modeli VAG, dalej kombinacje z ETKA, wykupywanie okazji z jebaja i allegro, nie kupuje jakiś najdroższych diwajsów, jeśli są inne, które dobrze działają nie jest łatwo ale nie poddajemy się, po wczorajszej wizycie u Kefira mamy juz wszystko uzgodnione z klatki bedzie rollbar produkcji IRECO, będą rozpórki, wzmocnienie przodu, obspawanie + rozpórki, połaczenie podłużnic z kielichami oraz między sobą, pozamykane sanki i co sie tam jeszcze da ![]() turbo na fotce jest pokazane poglądowo, wspornik od kielichów do przodu do końca podłużnicy (bo chyba o to Ci chodzi) bedzie przecież prz błotniku zaraz ? Ja bym na twoim miejscu nie kombinował z przesunięciem tego silnika jeśli nie chcesz zmieniać skrzyni. Jakieś 3 cm da ci niewiele a przeguby będą znosić niezłe baty. Takie rozłożenie masy to po prostu urok audi i za wiele nie zdziałasz, możesz najwyżej przenieść chłodnice, akumulator do tyłu, zawsze to coś, a maska- trudno najwyżej będzie zbliżona do oryginału. Pozdr 3 cm to jest bardzo dużo i daje dużo miejsca, zresztą nawet nie ma wyboru po przymierzeniu iluś tam sanek, ostatecznie położenie silnika bardziej ustaliła przekładka pomiędzy skrzynią i silnikiem oraz smok w misce oleju, która zostanie w 70% zrobiona od nowa ![]() chłodnica wody bedzie w bagażerce ![]() z przodu jest chyba koło 15 cm miejsca do pasa przedniego i bedzie ono zagospodarowane FMICem z ciężarówki, żeby nie był za mały ![]() ![]() dolot bedzie bardzo krótki, czyli praktycznie kolanko 90 st silikonowe pomiędzy turbiną a wlotem i około 50 cm prostej rury od wylotu intercoolera do przepustnicy, co fajne wloty w fmicu są 75mm czyli nie bedzie zwężenia do przepustnicy, która ma ten sam wymiar ![]() dla porównania ile miejsca zajmowała seryjna 4 cylindrówka 1.8 ![]() ![]() wiec jak na 6 cylindr0wy silnik + 3cm przekłądki nie jest źle ![]() a przy okazji jak wygląda R5 w tej budzie: ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#204
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
update
zakupiłem miskę olejową taką jak ma 034 motorsport w swojej A4 time attack ![]() zakres przeróbki seryjnej miski był taki że praktycznie trzeba byłoby zrobić od nowa całość ... sprzedałem APEXI AVCR, bo jednak bedzie standalone... szkoda te kilogramy (to wszystko ma ze 30kg ![]() ![]() zegary zostają oryginalne, pedały bedą customowe (compbrake) montowane do podłogi, wiec w sumie po cholere pałować się z seryjnym ECU, jakoś jednak dojrzałem do tej decyzji ![]() w sumie teraz bedzie odnawianie budy, montaż roll-bara, wszystko idzie troche wolniej niz zakładałem, ale dalej mam nadzieje ze we wrześniu będą jakieś przymiarki do strojenia ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#205
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
szkoda ze wywaliles ta kablownie cala , czarowalem sie ze bedzie choc troche ze zwyklej 80 B2 , no ale widze idziesz na calego bez kompromisu
![]() -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#206
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
szkoda ze wywaliles ta kablownie cala , czarowalem sie ze bedzie choc troche ze zwyklej 80 B2 , no ale widze idziesz na calego bez kompromisu ![]() ta cała kablownia (zegary, immo, stacyjka, pedały itd) z fotki to jest z Sharana V6 4 motion z którego pochodzi silnik ![]() wiązka odpowiedzialna za światła, wycieraczki itd pozostanie seryjna to raczej nie bedzie zwykłe B2 ![]() ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#207
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
tak mi wlasnie cos w tej wizace nie pasowalo ta skrzynka na bezpieczniki mnie zastanowila- pomyslalem hmm niezle wtedy skrzynki robili prawie jak wspolczesne
![]() fajnie ze zostajesz czy org wnetrzu - bardziej cichociemne i przyjazne , a i tak swoje zrobi ![]() -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#208
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Na Twoim miejscu przemyślałbym decyzje montazu rollbara. Przy tej mocy w którą celujesz dla Twojego bezpieczeństwa i dla sztywności budy zakładałby klatke ...jak nie chcesz kg...to chociąż taką z epoki ...przód środek..zastrzały do tyłu .
Ja w swojej byłej 80 b2 quattro 2,1 bardzo doceniłem to ustrojstwo ....dużo sztywniej=precyzyjne prowadzenie. Jak będziesz chciał sztywne -alu poduszki sanek bez klatki...buda zacznie pękac ![]() -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#209
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
Na Twoim miejscu przemyślałbym decyzje montazu rollbara. Przy tej mocy w którą celujesz dla Twojego bezpieczeństwa i dla sztywności budy zakładałby klatke ...jak nie chcesz kg...to chociąż taką z epoki ...przód środek..zastrzały do tyłu . Ja w swojej byłej 80 b2 quattro 2,1 bardzo doceniłem to ustrojstwo ....dużo sztywniej=precyzyjne prowadzenie. Jak będziesz chciał sztywne -alu poduszki sanek bez klatki...buda zacznie pękac ![]() bezpieczenstwo podstawa...... -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#210
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 01 December 2009 ![]() |
kolego, montuj pełną integralną klatkę. Wiadomo, koszt jest znacznie większy niż rollbar ale to zupełnie coś innego. Później już tego nie zrobisz.
Masz b2... klatka powinna być...jeśli nie musi być. Często odwołujesz się do A4 TAC z 034 zwróć uwagę jak to auto jest pospinane od spodu, wewnątrz i komorze silnika - a na pewno A4 to sztywniejsza konstrukcja niż b2. Zrób raz a dobrze. Nie trzeba od razu 25CrMo4 wystarczy stal ale na pewno usztywni budę i będzie o niego bezpieczniej. Pozdrawiam Grzegorz. -------------------- Bóg też jeździ quattro.
|
|
|
gość_Keler_* |
![]()
Post
#211
|
![]() |
"Jak będziesz chciał sztywne -alu poduszki sanek bez klatki...buda zacznie pękac wink.gif"
To sprawdzone? W których miejscach pęka? |
|
|
![]()
Post
#212
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
wszędzie
![]() -------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#213
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
a jesli bedzie chcial uzywac auto na codzien to trzeba mu jeszcze zalozyc kask na glowe
![]() |
|
|
![]()
Post
#214
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
To raczej z ekonomicznego punktu widzenia nie będzie auto na co dzień.
Czekam na dalsze updejty. -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#215
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
a jesli bedzie chcial uzywac auto na codzien to trzeba mu jeszcze zalozyc kask na glowe ![]() Sorry za OT .Co Twoja wypowiedź wnosi do tematu?? Auto bedzie mocne i lekkie...więc klatka by się przydała,kask na zawody jak najbardziej. Ja w cywilu jeździłem furą z klatką i głowa o rury mi się nie obijała ![]() -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#216
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 31 October 2003 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Sorry za OT .Co Twoja wypowiedź wnosi do tematu?? Auto bedzie mocne i lekkie...więc klatka by się przydała,kask na zawody jak najbardziej. Ja w cywilu jeździłem furą z klatką i głowa o rury mi się nie obijała ![]() Tu raczej chodzi o sytuacje przy dzwonie w ruchu publicznym bez kasku mozna sobie glowe roztrzaskac no chyba ze szelki i kubel z uszami... ew duzo pianki na rury w okolicach glowy. -------------------- <--LUKE-->
|
|
|
![]()
Post
#217
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Szelki i kubeł nie pomogą, przy jakimś skoku czy wpadnięciu w większą dziurę można trafić rurę...
|
|
|
![]()
Post
#218
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
Szelki i kubeł nie pomogą, przy jakimś skoku czy wpadnięciu w większą dziurę można trafić rurę... W dobrze zapiętych szelkach? jak? ![]() -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#219
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Znajomy lecąc bokiem na torze rakietowa we wrocławiu spadł z asfaltu(uskok wysokości 2-3 cm), pasażer zapięty w szelki(dociągnięte na max) przywalił głową w klatkę.
|
|
|
![]()
Post
#220
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 06 August 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
luke8 pisze o kuble z uszami, a w takim, choć wygląda paskudnie, głowa jest bezpieczna i przy dobrym upięciu w pasach raczej nie ma możliwości walnięcia głową w cokolwiek.
-------------------- COUGAR 2,5 V6 ST200
MONDEO 3.0 V6 ST220 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 19:38 |