![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1921
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
fotki miski i teorii o odpłynieciu oleju w zakręcie
https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t31....amp;oe=5DBDFA48 https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t31....amp;oe=5DC39CD9 https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t31....amp;oe=5D85F9A5 jakoś naparzałem jak glupi na Ułezu, w Toruniu na mobil 5w50 wypaliłem 80L paliwa cisnąc do odcinki ile wlazło coś tam lekko grzechotał rozrząd ale to raczej na zimnym a teraz kurde stuka -------------------- |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1922
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 11 June 2011 Skąd: lublin ![]() |
A korba kuta ,mierzone czy założone jak leci
Może stworzeń tłokowych Czasami potrafi jedna panewke obrócić,reszta glanc i zabrudzenia w oleju praktycznie nie widac Piszesz ze po akcji jak opilki byly to motor plukany ,myty ,ale nie napisałeś czy stopki odkrecane i panewki profilaktycznie spr.,tylko to daje 100% pewność ze wszystko ok.bo na zegarze od cisnienia tez moze byc ok a jedna panewka juz napier... -------------------- GOLF MK4 R32 OEM-niuu toys
RS4 B5 SPORTEC -family cars S3 8l ABT ,BAM ,Imola Gelb -wife car GOLF MK2 RALLYE R32 4M...-toys |
|
|
![]()
Post
#1923
|
|
Super User Dołączył: Thu, 14 January 2010 Skąd: lublin ![]() |
Liczę na to pewnie tak jak autor że to nie panewka...to byłby chyba gwóźdź do trumny, bo nerwy już masz nadwyrężone mocno..
Wiem po sobie, że jak coś robić to lepiej zaczekac ale zrobić najlepiej jak się da- zero półśrodków.. To czy olej był rozgrzany po zjeździe z lawety to jest chyba oczywiste, że nie był.. 10w60 po 10min pracy na jałowym nie złapie optymalnej temp.. Pałowanie na jałowym prawie do końca i przy niewiadomej temp takiego oleju to proszenie się o fuckup niestety... Tak robią gimbusy z 1,8t po wspawaniu "sportowej" puszki wydechu z allegro.. Ciężko jest ubić vra, ale są tematy których żaden motor nie przyjmie. 3mam kciuki żeby to była pierdoła. |
|
|
![]()
Post
#1924
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Nie dla wszystkich to jest oczywiste.
Z tym olejem jaki czysty to skoro silnik nie pracuje od kilku dni to chyba jasne, że opiłków na bagnecie nie będzie? Czy może się ich spodziewacie, a ja wymyśliłem jakąś kolejną nową teorię ![]() -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#1925
|
|
Super User Dołączył: Thu, 14 January 2010 Skąd: lublin ![]() |
Niestety po obejrzeniu filmu mam 95% pewności, że to panewka..
|
|
|
![]()
Post
#1926
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
od jakich kilku dni, raczej kilku godzin, dzisiaj w południe wjezdziałem nim do garazu bo wczoraj nie miałem juz siły
nie ma juz siły odpisywać na to "pałowanie" na zimnym od jakiej temp oleju mozna przekraczać 3 tys rpm na 10w60 ? bo tam wiecej jak 4krpm nie było zabiłem motor na postoju, a potem 3-4 okrązenia był sprawny by popsuć się nagle to juz predzej misshift mógł miec wpływ bo po tym zaczeło stukac o ile kojarze wszyscy sie czepiają pałowania na zimnym a o tym ze weszła 1 zamiast 3 nikt sie nie zająknał ![]() teorii jest całe mnóstwo jak bedzie silnik zdiagnozowany to napiszę zaraz wyjdzie że przekaźniki odpadły dlatego ze krzywo na nie popatrzyłem ![]() w sumie jak półtora roku stało w garazu to sie nie psuło ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#1927
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
cowboy nie ma się co unosić, emocje na bok.
Twój wóz i Ty decydujesz, to czy bierzesz na serio kogoś rady czy nie Twoja sprawa. 3-4 okrążenia był sprawny, a tutaj się przewijają teorie, że już przyjechał zepsuty ![]() Misshift zabił niejeden motor, zawory u mnie poodpadały od razu, jest szansa, że to coś na górze. Przekaźniki odpadły bo pałowałeś na zimnym ![]() -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#1928
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 27 May 2009 Skąd: Lublin ![]() |
Serio 10w60 trzeba tak grzac?
|
|
|
![]()
Post
#1929
|
|
Super User Dołączył: Thu, 14 January 2010 Skąd: lublin ![]() |
4tys to tam na pewno nie było..mam vra i wiem jak brzmi w nim 4 tys.. obstawiam że było niedaleko odcinki.. tym bardziej że kiedy dodajesz gazu masz głowe w drugą strone i stoisz po za autem, więc skąd ta wiara w 4tys nie wiem. Nie czepiam się bo kocham ten projekt i szanuje Ciebie, starajmy się poprostu nie robić z siebie Januszy.. Żeby było jasne- nie piszę o pałowani una zimnym, tylko o tym jak silnik przyjmuje takie przygazówki na jałowym+oczywiście do tego ciepły ale nie odpowiednio dogrzany olej.
Jak był misshift to może zawór stuka? zaczął dymić od kiedy stuka? |
|
|
![]()
Post
#1930
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
zepsuty to on był od samego poczatku, jaki tylko wsadziłem VRa do świetej budy B2
ja mam juz dość z tym złomem, nie nadaje sie do tego bo tylko psuje to auto niech ktoś to kupi ode mnie i walczy sobie dalej mi szkoda juz zdrowia i kasy moze ktoś inny bedzie miał wiecej szczescia juz mam to w nosie czy panewka czy dzięcioł tam stuka pewnie panewka bo jak sie doda lekko gazu to na chwile przycicha -------------------- |
|
|
![]()
Post
#1931
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
Jak ci nasz forumowy kolega napisał. Nie idź moją drogą. Głowa do góry, naprawisz.
|
|
|
![]()
Post
#1932
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
olejmy ten olej na razie
potrzebuje takie coś ale większe nieco: https://inter-rally.pl/product-pol-67498-Ra...d-RRS-8-cm.html ![]() mam teraz sklecone z płyty OSB takie podjazdy 120cm/20cm szer/14cm wys ale jest to w cholere cieżkie potrzebuje czegoś lekkiego z tworzywa dł100cm/szer25cm/wys/14cm te OSB waży chyba ze 25kg sztuka, musze sie z tym szarpac zeby to potem włozyć do auta w sumie to widze ze moge to skrócić o 20cm w najgrubszym miejscu i sie zrobi poręczniejsze i lżejsze ![]() ![]() no chyba żeby wyspawac z lekkich profili zeby było profi ? w ogóle to chyba dzwigne przód o 2cm w górę bo jest mega niski, za niski widze ze intercars ma takie ale na stronie jest chyba bład bo nie otwierają sie te okienka https://intercars.com.pl/pl/asortyment/Plat...,-rampy,WW1048/ http://wypos.intercars.com.pl/dynamic/uni/...rqv00sfdn4oc4s3 INDEKS: SEA CAR3000C NAZWA: Platformy najazdowe, rampy OPIS: Rampa najazdowa, udźwig: 3 t, rozmiar: 900x300x160mm PRODUCENT: SEALEY Nazwa: Rampa najazdowa Udźwig: 3 [t] Rozmiar: 160 [mm] Rozmiar: 300 [mm] Rozmiar: 900 [mm] -------------------- |
|
|
![]()
Post
#1933
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska ![]() |
Z innej beczki - nie chcę się czepiać ale widziałem już jak za takie mocowania samochodu pasami były problemy.
Co do najazdów - IC ma jeden komplet tych których podałeś. |
|
|
![]()
Post
#1934
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 17 February 2006 Skąd: warszawa ![]() |
byłem na miejscu więc dorzucę trochę do pieca
![]() Słuchajcie to czy olej miał 100 stopni czy nie to nie jest tu istotne. Było ciepło, chwilę wcześniej auto musiało wjechać na lawetę, zjeżdżając z lawety też trochę pochodził. Nie sądzę, że przygazówka bez obciążenia miała by zabić silnik. Chyba, że myślicie inaczej? Co do odpływania oleju. Przed upalaniem sprawdzony był stan. Sama jazda to była dopiero rozgrzewka, nawet opony nie zdążyły się nagrzać, więc nie sądzę by w którymkolwiek momencie olej odpłynął. Może rzeczywiście ten rock oil jest straszną kupą, aczkolwiek na bagnecie nie wyglądał dziwnie względem innych syntetyków. Fakt faktem, że był miss shift i jakoś mniej więcej od tego momentu zaczęło grzechotać. Sam grzechotnik też ewoluował i przemieniał się w młotkowego... To co na początku brzmiało jako rozrząd, później coraz bardziej zaczęło przypominać panewkę. Cały czas też sprawdzaliśmy ciśnienie, które na ciepłym na wolnych bylo ok 2b. Stałem nad tym silnikiem, przykładałem ucho w różne miejsca....... może nie jestem wybitnym ekspertem, ale nie byłem w stanie jednoznacznie odpowiedzieć skąd to dochodzi, szczególnie w pierwszej fazie. Podjazdy pod Grzegorza nie są na miejscu. On jest pomysłodawcą i inwestorem projektu, który się ciągnie już prawie dekadę. Nie może być odpowiedzialny za każdy element auta. Nawet jakieś tam przygazówki, wynikają pewnie z radości, że w końcu obiekt marzeń wyjechał na tor. Ja bardzo mocno trzymam kciuki, ponieważ zdecydowanie widać już koniec, który zaczyna smakować lukratywnie. Brakuje tu trochę miłości i z jakieś 10k by to wszystko działało jak potrzeba. Chciałbym mieć jeszcze raz możliwość sprawdzenia auta jeżeli uda się ustabilizować fuckupy -------------------- www.youtube.com/radzioFLATOUT
www.youtube.com/motoLAB www.facebook.com/radzioFLATOUT www.patronite.pl/radzioFLATOUT |
|
|
![]()
Post
#1935
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
-------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#1936
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
albo to: https://imgur.com/a/2paFkXF
cena podobna. Ale wyższa jest. -------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#1937
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
Cowboy prawda jest taka że albo zrobisz to auto od zera albo nie ma co w nie dalej pakować kasy bo cały czas będzie coś. Taka jest niestety bolesna prawda. Kolejna wizyta w SLG i zostawienie 2,3 czy 8 tysi nic nie da, ta elektryka jest słabo poskładana, wszystko masz na wierzchu, jak zaczynasz auto pałować, idzie temperatura, wibracje i ta cała elektryka wariuje. Naprawisz kawałek to zaraz kolejna sprawa będzie. Baza jest świetna, masz auto, silniki, wyposażenie, prawie wszystkie graty. Wsadziłeś już w auto prawie 200 tysi. Jak go wystawisz to moze ktos ci zapłaci 30-40, raczej wiecej nie uzyskasz. Bezsensu. Oddaj to auto do jakiegos garażu poza warszawą gdzie nie ma chorych cen i terminów. Auto rozebrać, oczyścić, zrobić blacharkę i lakier i je poskładać z nową porządną wiązką i nie na zasadzie ze ma być gotowe za tydzien ale ma być gotowe na przyszły sezon. Inna zabawa nie ma sensu i to tylko wyrzucanie kasy w błoto. pzdr
-------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#1938
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
Kibicuję temu autu i kierowcy. Prawda z tym co prnit napisał. Jak będziesz robić po trochu to wszystko się zatraci. Oddać raz a dobrze zrobić, z tym, że tutaj to jest kwestia nie pieniędzy tylko solidnego mechaniora.
Sam robiłem po trochu i nie tędy droga, abstrachując od czasów i pieniędzy. Zacznij od elektryki, niech chłopaki z linka powyżej zrobią dobrą wiązkę, a potem reszta. Skoro moc ma, wszystko jest, to teraz rozebrać, i zrobić na gotowo tak, żeby już nie wracać. W ostatecznym rozrachunku wyjdzie taniej. I szybciej. Wiem coś o tym, moje auto od 2003 jest wciąż robione.. Że tego jeszcze nie rzuciłem to cud. -------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#1939
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
najazdy musżą mieć kąt natarcia jaki wynika z wysokości 14cm na długości 100cm
własnie znalazłem najlepsze i najtańsze https://allegro.pl/oferta/najazdy-1250kg-ra...erba-7049956343 jak bedzie za nisko to podkręce gwintem bo auto leży bardzo nisko na glebie -------------------- |
|
|
![]()
Post
#1940
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 05 January 2014 ![]() |
Dokładnie, nie załamuj się kolego Cowboy, za dużo nerwów, czasu i chajsu cię to kosztowało by taki projekt pierdol...w kąt, albo go odsprzedać za bezcen jakiemuś Januszowi który nie będzie darzył miłością tą Be dwujeczkę. Ja wiem że wszystkim łatwo się mówi(piszę) nie poddawaj się, walcz itd. ale teraz jak już masz wszystkie klocki to lepiej może jeszcze trochę dołożyć do "gruza" odstawić gdzieś na poprawki a później cieszyć się z bezawaryjnej jazdy takim zapierdalaczem:) W każdym bądź razie, trzymam kciuki za powodzenie w projekcie i ŻYCZĘ ci by powróciła radość z jazdy! Osobiście jestem zajarany tą Audiolą w UJ mi się podoba i bardzo bym chciał mieć coś takiego!:) POZDRAWIAM serdecznie i trzymam kciuki za twoje nadszarpane nerwy:D:)
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 10 September 2025 - 09:09 |