![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#961
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 09 March 2003 Skąd: Londyn ![]() |
Witam. Zeby nie zasmiecac forum zapytam tutaj, moze ktos mi pomoze. Zderzak do Mercedesa: [IMG=http://img697.imageshack.us/img697/2842/dsc03555m.th.jpg][/IMG] Najprawdopodobniej rok 2002, tak mi sie zdaje. Numery ze zderzaka: A 230 885 01 25 DN 012824 - 476090 Patrzylem w Googlach i jakos nie moge znalezc. Orientuje sie ktos z jakiego Mercedesa pochodzi ten zderzak? Bylbym wdzieczny. Pozdr. SL R230 |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#962
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 December 2005 ![]() |
Dziękuję Rottie
![]() |
|
|
![]()
Post
#963
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 18 January 2010 ![]() |
Mam guzik S->M->C w e66 słuzy do skrzyni ale co to znaczy konkretniej ?
|
|
|
![]()
Post
#964
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 09 March 2003 Skąd: Londyn ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#965
|
|
Super User Dołączył: Mon, 17 May 2004 Skąd: LBI ![]() |
Mam guzik S->M->C w e66 słuzy do skrzyni ale co to znaczy konkretniej ? a wiesz co to jest instrukcja obsługi ? sport, manual, comfort najprawdopodobniej. -------------------- CCWA i ARX
|
|
|
![]()
Post
#966
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 18 September 2008 Skąd: Tarnobrzeg/Warszawa ![]() |
1. Srednica tloczka hamulcowego 2. Ilosc zlaczy do przewodow hamulcowych 3. Rozmiar pierwszego gwintu do przykrecenia przewodow hamulcowych - 1 sekcja 4. Rozmiar drugiego gwintu do przykrecenia przewodow hamulcowych - 2 sekcja 5. Ciezko okreslic ale bardzo mozliwe ze skok tloczka albo sama jego dlugosc lub jakis inny wymiar montazowy. 6. Dlugosc calkowita pompy... chyba Wielkie dzięki Feluke ![]() -------------------- '84 Opel Kadett V6 powered by Transplantz Best ET 14.975 VAG Racing 2014 - bo tak
'97 BMW 328i 233KM/282Nm by 109-Performance - na co dzień '00 Honda Integra Type R W1 PROFI 248KM/215Nm by strojenia.pl - na tor '05 Renault Megane RS225 274KM/383Nm powered by ECUmajster - na weekend |
|
|
![]()
Post
#967
|
|
User Dołączył: Mon, 26 April 2004 Skąd: Poznań ![]() |
Pytanie do obeznanych w temacie...
Czy XDS można włączyć w aucie nie posiadającym tego ustrojstwa? Dajmy na to w Audi? Obiło mi sie o uszy, że można zaprogramować kompa ale ile w tym prawdy? Będę wdzięczny za odpowiedź. Pozdrawiam. -------------------- _http://www.poznan-rzeczoznawcy.pl
|
|
|
![]()
Post
#968
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 02 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Ile czasu można bezpiecznie jeździć po minięciu terminu(przebiegu) wymiany rozrządu ? Wiem że odpowiedzi dokładnej nie ma i temat jest śliski, ale stuknął mi 1000 km bo nie miałem kiedy podjechać, jutro kolejne 300 no i pytanie czy to już troche igranie z losem, czy wymiany są przewidywane z jakimś zapasem ?
-------------------- Zamiast na siłę ulepszać samochód lepiej ulepszyć kierowcę...
|
|
|
![]()
Post
#969
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
Nie ma reguły - możesz przelatać i kilka tysięcy, a może równie dobrze (tfu tfu) wysrać się po wyjeździe z garażu.
Jedno jest pewne - jeśli już musisz jechać, to nie butuj za mocno. Tak jak napisałeś - dokładnej odpowiedzi nie ma, temat śliski. Wszystko zależy od obecnego stanu. Ale 1000 po czasie to żadna tragedia ![]() |
|
|
![]()
Post
#970
|
|
Super User Dołączył: Mon, 17 May 2004 Skąd: LBI ![]() |
hasło: Podgrzewana przepustnica (płynem chłodniczym)
po co to się stosuje ? i co można zyskać lub stracić łącząc rurki ze sobą omijając przepustnice ? -------------------- CCWA i ARX
|
|
|
![]()
Post
#971
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 December 2005 ![]() |
Mile - na pewno jest zapas, myślę nawet,że spory.
Tak jak Joker pisze. Ja wymieniałem w swoim byłym aucie rozrząd przy (chyba już nie pamietam dokładnie) 160tyś km i była to pierwsza wymiana rozrzadu tego auta ![]() A auto robione było w serwisie, wiec reguły nie ma raczej. ![]() Pozdr. |
|
|
![]()
Post
#972
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 02 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Tak jeszcze w temacie, ASV to silnik kolizyjny ?
-------------------- Zamiast na siłę ulepszać samochód lepiej ulepszyć kierowcę...
|
|
|
gość_k-meal_* |
![]()
Post
#973
|
![]() |
Jesli sie nie myle, to w vagach zalecali/zalecaja(?) co 90 tys. km albo 60 tys. mil. Zatem rozrzut kilku tysiecy...
EDIT: kolizyjny. |
|
|
![]()
Post
#974
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
hey
mam pytanie do czytelnikow GT'ka byl kiedys felieton ''kultowe silniki'' mam magazyn z silnikiem rb26dett,c20let oraz rodzina zetec'a jakie jeszcze silniki byly w tym felietonie ![]() |
|
|
![]()
Post
#975
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 14 July 2004 Skąd: Rz ![]() |
hasło: Podgrzewana przepustnica (płynem chłodniczym) po co to się stosuje ? i co można zyskać lub stracić łącząc rurki ze sobą omijając przepustnice ? jesli chodzi o monopunkt (wtrysk przed przepustnica) ztcw stosowało sie aby zapobiec oszronieniu/oblodzeniu przepustnicy i kanalu dolotowego. Oblodzenie wynikało z tego ze paliwo odparowujac podczas rozprężania pochlania dużo ciepła. -------------------- Quality means doing it right when no one is looking.
|
|
|
![]()
Post
#976
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
Nie tylko paliwo,powietrze też.Różnica ciśnień pomiędzy przymkniętą przepustnicą (w kolektorze podciśnienie) powoduje,że przepływające powietrze się rozpręża pochłaniając ciepło z otoczenia.Taka mini lodówka
![]() -------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#977
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 16 February 2008 Skąd: London ![]() |
jaka jest roznica miedzy jedno a wielotarczowym sprzeglem? oprocz ilosci tarcz ofkors
|
|
|
![]()
Post
#978
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 03 January 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
jaka jest roznica miedzy jedno a wielotarczowym sprzeglem? oprocz ilosci tarcz ofkors Ilosc tarcz i specjalna budowa docisku/zamachu ktory ma specjalne wypustki zeby trzymac plyty ktore robia za powierzchnie trace dla tarczy. W zaleznosci od liczby tarcz jest odpowiedni uklad i tak dla trojtarczowego jest to zamach-tarcza-plytka-tarcza-plytka-tarcza-docisk. ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#979
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
Warto jeszcze dopisać dlaczego stosuje się sprzęgła wielotarczowe.Otóż sprzęgło takie może przenieść znacznie większy moment napędowy w porównaniu do klasycznego jednotarczowego.Wynika to z tego,że siła tarcia rozkłada się na znacznie większej powierzchni.Także odporność na przegrzanie takiego sprzęgła jest dużo większa.
Wadą tego systemu jest wysoka cena oraz niski komfort wysprzęglania co powoduje,że sprzęgła te stosuje się prawie wyłącznie w sporcie wyczynowym. -------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#980
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 12 May 2005 Skąd: Brachttal / Niemcy ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 05:49 |