Shoutbox 0 nowych PW 


715 Stron V  « < 47 48 49 50 51 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Motoryzacyjne pytania i odpowiedzi...
rottie
post Thu, 22 Apr 2010 - 17:23
Post #961


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 09 March 2003
Skąd: Londyn





CYTAT(K@rol @ Thu, 22 Apr 2010 - 15:49) *
Witam.

Zeby nie zasmiecac forum zapytam tutaj, moze ktos mi pomoze.

Zderzak do Mercedesa:
[IMG=http://img697.imageshack.us/img697/2842/dsc03555m.th.jpg][/IMG]

Najprawdopodobniej rok 2002, tak mi sie zdaje.

Numery ze zderzaka:

A 230 885 01 25
DN 012824 - 476090


Patrzylem w Googlach i jakos nie moge znalezc. Orientuje sie ktos z jakiego Mercedesa pochodzi ten zderzak? Bylbym wdzieczny.

Pozdr.

SL R230
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 22 Apr 2010 - 17:23
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
K@rol
post Thu, 22 Apr 2010 - 18:19
Post #962


Forum Killer
Dołączył: Sat, 03 December 2005





Dziękuję Rottie smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maciass
post Thu, 22 Apr 2010 - 18:45
Post #963


Rookie
Dołączył: Mon, 18 January 2010





Mam guzik S->M->C w e66 słuzy do skrzyni ale co to znaczy konkretniej ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rottie
post Thu, 22 Apr 2010 - 19:07
Post #964


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 09 March 2003
Skąd: Londyn





CYTAT(Maciass @ Thu, 22 Apr 2010 - 17:45) *
Mam guzik S->M->C w e66 słuzy do skrzyni ale co to znaczy konkretniej ?

R T F M? wink.gif
Albo Sport, Manual, Comfort...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Warpi
post Thu, 22 Apr 2010 - 19:09
Post #965


Super User
Dołączył: Mon, 17 May 2004
Skąd: LBI





CYTAT(Maciass @ Thu, 22 Apr 2010 - 18:45) *
Mam guzik S->M->C w e66 słuzy do skrzyni ale co to znaczy konkretniej ?

a wiesz co to jest instrukcja obsługi ?

sport, manual, comfort najprawdopodobniej.


--------------------
CCWA i ARX
Go to the top of the page
 
+Quote Post
matteusz
post Thu, 22 Apr 2010 - 20:02
Post #966


Forum Homee
Dołączył: Thu, 18 September 2008
Skąd: Tarnobrzeg/Warszawa





CYTAT(Feluke @ Thu, 22 Apr 2010 - 13:54) *
1. Srednica tloczka hamulcowego
2. Ilosc zlaczy do przewodow hamulcowych
3. Rozmiar pierwszego gwintu do przykrecenia przewodow hamulcowych - 1 sekcja
4. Rozmiar drugiego gwintu do przykrecenia przewodow hamulcowych - 2 sekcja
5. Ciezko okreslic ale bardzo mozliwe ze skok tloczka albo sama jego dlugosc lub jakis inny wymiar montazowy.
6. Dlugosc calkowita pompy... chyba

Wielkie dzięki Feluke smile.gif


--------------------
'84 Opel Kadett V6 powered by Transplantz Best ET 14.975 VAG Racing 2014 - bo tak
'97 BMW 328i 233KM/282Nm by 109-Performance - na co dzień
'00 Honda Integra Type R W1 PROFI 248KM/215Nm by strojenia.pl - na tor
'05 Renault Megane RS225 274KM/383Nm powered by ECUmajster - na weekend
Go to the top of the page
 
+Quote Post
krzew
post Fri, 23 Apr 2010 - 19:04
Post #967


User
Dołączył: Mon, 26 April 2004
Skąd: Poznań





Pytanie do obeznanych w temacie...

Czy XDS można włączyć w aucie nie posiadającym tego ustrojstwa? Dajmy na to w Audi?
Obiło mi sie o uszy, że można zaprogramować kompa ale ile w tym prawdy?
Będę wdzięczny za odpowiedź.


Pozdrawiam.


--------------------
_http://www.poznan-rzeczoznawcy.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mile
post Fri, 23 Apr 2010 - 20:26
Post #968


Forum Killer
Dołączył: Thu, 02 December 2004
Skąd: Warszawa





Ile czasu można bezpiecznie jeździć po minięciu terminu(przebiegu) wymiany rozrządu ? Wiem że odpowiedzi dokładnej nie ma i temat jest śliski, ale stuknął mi 1000 km bo nie miałem kiedy podjechać, jutro kolejne 300 no i pytanie czy to już troche igranie z losem, czy wymiany są przewidywane z jakimś zapasem ?


--------------------
Zamiast na siłę ulepszać samochód lepiej ulepszyć kierowcę...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Fri, 23 Apr 2010 - 21:16
Post #969


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





Nie ma reguły - możesz przelatać i kilka tysięcy, a może równie dobrze (tfu tfu) wysrać się po wyjeździe z garażu.
Jedno jest pewne - jeśli już musisz jechać, to nie butuj za mocno.

Tak jak napisałeś - dokładnej odpowiedzi nie ma, temat śliski. Wszystko zależy od obecnego stanu. Ale 1000 po czasie to żadna tragedia smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Warpi
post Fri, 23 Apr 2010 - 22:03
Post #970


Super User
Dołączył: Mon, 17 May 2004
Skąd: LBI





hasło: Podgrzewana przepustnica (płynem chłodniczym)

po co to się stosuje ? i co można zyskać lub stracić łącząc rurki ze sobą omijając przepustnice ?


--------------------
CCWA i ARX
Go to the top of the page
 
+Quote Post
K@rol
post Fri, 23 Apr 2010 - 22:26
Post #971


Forum Killer
Dołączył: Sat, 03 December 2005





Mile - na pewno jest zapas, myślę nawet,że spory.

Tak jak Joker pisze.

Ja wymieniałem w swoim byłym aucie rozrząd przy (chyba już nie pamietam dokładnie) 160tyś km i była to pierwsza wymiana rozrzadu tego auta wink.gif nastepny wymieniłem po ok 10tyś km bo strzelił.

A auto robione było w serwisie, wiec reguły nie ma raczej. smile.gif

Pozdr.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mile
post Fri, 23 Apr 2010 - 22:48
Post #972


Forum Killer
Dołączył: Thu, 02 December 2004
Skąd: Warszawa





Tak jeszcze w temacie, ASV to silnik kolizyjny ?


--------------------
Zamiast na siłę ulepszać samochód lepiej ulepszyć kierowcę...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_k-meal_*
post Fri, 23 Apr 2010 - 22:52
Post #973









Jesli sie nie myle, to w vagach zalecali/zalecaja(?) co 90 tys. km albo 60 tys. mil. Zatem rozrzut kilku tysiecy...

EDIT: kolizyjny.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Fri, 23 Apr 2010 - 22:57
Post #974


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





hey
mam pytanie do czytelnikow GT'ka
byl kiedys felieton ''kultowe silniki''
mam magazyn z silnikiem rb26dett,c20let oraz rodzina zetec'a
jakie jeszcze silniki byly w tym felietonie mellow.gif ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Skiba
post Fri, 23 Apr 2010 - 23:27
Post #975


Forum Killer
Dołączył: Wed, 14 July 2004
Skąd: Rz





CYTAT(Warpi @ Fri, 23 Apr 2010 - 23:03) *
hasło: Podgrzewana przepustnica (płynem chłodniczym)

po co to się stosuje ? i co można zyskać lub stracić łącząc rurki ze sobą omijając przepustnice ?




jesli chodzi o monopunkt (wtrysk przed przepustnica) ztcw stosowało sie aby zapobiec oszronieniu/oblodzeniu przepustnicy i kanalu dolotowego. Oblodzenie wynikało z tego ze paliwo odparowujac podczas rozprężania pochlania dużo ciepła.


--------------------
Quality means doing it right when no one is looking.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tommo
post Sat, 24 Apr 2010 - 08:21
Post #976


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 February 2008
Skąd: NMiasto





Nie tylko paliwo,powietrze też.Różnica ciśnień pomiędzy przymkniętą przepustnicą (w kolektorze podciśnienie) powoduje,że przepływające powietrze się rozpręża pochłaniając ciepło z otoczenia.Taka mini lodówka smile.gif


--------------------
A110S
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ghost_Rider
post Sat, 24 Apr 2010 - 11:32
Post #977


Super User
Dołączył: Sat, 16 February 2008
Skąd: London





jaka jest roznica miedzy jedno a wielotarczowym sprzeglem? oprocz ilosci tarcz ofkors
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Feluke
post Sat, 24 Apr 2010 - 17:29
Post #978


Moderator
Dołączył: Sat, 03 January 2004
Skąd: Warszawa





CYTAT(Ghost_Rider @ Sat, 24 Apr 2010 - 11:32) *
jaka jest roznica miedzy jedno a wielotarczowym sprzeglem? oprocz ilosci tarcz ofkors

Ilosc tarcz i specjalna budowa docisku/zamachu ktory ma specjalne wypustki zeby trzymac plyty ktore robia za powierzchnie trace dla tarczy. W zaleznosci od liczby tarcz jest odpowiedni uklad i tak dla trojtarczowego jest to zamach-tarcza-plytka-tarcza-plytka-tarcza-docisk.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tommo
post Sat, 24 Apr 2010 - 22:01
Post #979


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 February 2008
Skąd: NMiasto





Warto jeszcze dopisać dlaczego stosuje się sprzęgła wielotarczowe.Otóż sprzęgło takie może przenieść znacznie większy moment napędowy w porównaniu do klasycznego jednotarczowego.Wynika to z tego,że siła tarcia rozkłada się na znacznie większej powierzchni.Także odporność na przegrzanie takiego sprzęgła jest dużo większa.
Wadą tego systemu jest wysoka cena oraz niski komfort wysprzęglania co powoduje,że sprzęgła te stosuje się prawie wyłącznie w sporcie wyczynowym.



--------------------
A110S
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dejv667
post Sat, 24 Apr 2010 - 22:44
Post #980


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 May 2005
Skąd: Brachttal / Niemcy





CYTAT(Tommo @ Sat, 24 Apr 2010 - 22:01) *
Wadą tego systemu jest wysoka cena oraz niski komfort wysprzęglania co powoduje,że sprzęgła te stosuje się prawie wyłącznie w sporcie wyczynowym.


...oraz w motocyklach, np. Ducati.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

715 Stron V  « < 47 48 49 50 51 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 05:49