![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#941
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
Czy kiepski program w TDI może być przyczyną przeładowywania turbiny? Pytam bo mam w moim ARLu wgrany przez poprzedniego właściciela program "nie najwyższych lotów" i po zrobieniu loga okazuje się że turbo najpierw przeładowuje a później "niedoładowuje". Sztanga, kierownice turbiny, egr, itp już sprawdzone, dlatego pytam czy sam soft może powodować przeładowanie? Oczywiście, przecież za to program odpowiada. jakiś czas temu przeczytałem informacje, że nowa technologia multi-air fiata/alfy jest rewolucją na miare zmiennych faz rozrządu x lat temu czy naprawde jest aż tak rewolucyjna ta technologia? i na czym polega w skrócie? ![]() w zasadzie było to już jakiś czas temu a inne koncerny chyba tego nie wprowadziły... W skrócie-wyeliminowanie przepustnicy i wad z nią związanych i możliwa regulacja wzniosu i czasu otwarcia zaworów. -------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#942
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 14 July 2004 Skąd: Rz ![]() |
przede wszystkim regulacja powietrza dostarczonego do komory spalania wyłacznie za pośrednictwem zaworów.
-------------------- Quality means doing it right when no one is looking.
|
|
|
gość_k-meal_* |
![]()
Post
#943
|
![]() |
|
|
|
![]()
Post
#944
|
|
User Dołączył: Sat, 11 December 2004 Skąd: BYdgoszcz ![]() |
Ostatnimi czasy jestem zmuszony jeździć po mały bezdrożach(droga gruntowa, z milionem dziur) i nurtuje mnie jedna rzecz. Mianowicie, co będzie zdrowsze da zawieszenia: "szybka" jazda i przelatywanie po dziurach, czy wolna jazda i bujanie całego auta.
-------------------- GG: 3315342
|
|
|
![]()
Post
#945
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
Zdecydowanie wolna.Szybka jazda po dziurach wykańcza amory,krzywią się felgi,guzy w oponach itp...
-------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#946
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 06 April 2006 Skąd: świdnik ![]() |
Przy szybkiej jeździe bardziej obrywa opona i felga, przy wolnej bardziej pracuje zawieszenie i wszystkie plastiki w środku.
Ja wole szybko jechać po nierównościach, z resztą sam sprawdź jakie będą odczucia z jazdy przy 50 i 120-140km/h ...tylko że jeżdżę na kołach 205/60/15... |
|
|
![]()
Post
#947
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
Maxim555, odczucia to jedno, a działanie na karoserię i zawieszenie to drugie. Uważasz, że przy szybkiej jeździe po nierównościach to amory, sworznie a tym bardziej plastiki w środku mają łatwo? To już lepiej muzykę podkręcić głośniej
![]() @nIC: Jak chcesz oszczędzić auto to tylko żółwie tempo przy którym można zasnąć. EDIT: @Maxim555, aha i żeby nie było - są nierówności wszelakiego rodzaju...o jakie pyta autor nie wiemy. Najgorsza w odczuciach jest "tarka". Auta też są różne. |
|
|
![]()
Post
#948
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 02 August 2007 Skąd: Kraków ![]() |
Jaka jest sprawdzona empirycznie wytrzymałość dsg ?
-------------------- e55 amg w210 - gone
m3 e46 - gone scirocco r dsg |
|
|
![]()
Post
#949
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
Jaka jest sprawdzona empirycznie wytrzymałość dsg ? ~800 Nm (na nieseryjnych sprzęgłach) -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#950
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 02 August 2007 Skąd: Kraków ![]() |
A czy to,że padają jak muchy w okolicach ~200.000km to urban legend czy sad true ?
-------------------- e55 amg w210 - gone
m3 e46 - gone scirocco r dsg |
|
|
![]()
Post
#951
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 14 August 2004 Skąd: CH / PL ![]() |
Jak się nie wymienia oleju to padają.
-------------------- 996 tt / M. Gransport
|
|
|
![]()
Post
#952
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 19 February 2003 Skąd: Lublin ![]() |
czy usztywniajac poduszki pod silnikiem i skrzynia ,zmnijsze straty mocy co rownalo by sie z wieksza moca na kolach=troche lepsze przyspieszenie ?
![]() ![]() -------------------- Prawdopodobnie Najszybsze Daewoo w Polsce
2004--> ET 18,3 2005--> ET 17,4 2006--> ET 14,7 2007-->13.xx??? |
|
|
![]()
Post
#953
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 22 March 2004 Skąd: Żory ![]() |
Czas reakcji auta na dodanie gazu - nie napinasz zawieszenia zespołu napędowego, tylko odrazu napędzasz koła. Ponoć odczuwalne, stąd utwardzanie onych elementów.
-------------------- Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
|
|
|
![]()
Post
#954
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 27 December 2009 Skąd: Łomża ![]() |
ja mialem wybite lapy, zalalem 2 z 3 (najlepsza zostawilem). telepania na bude sie praktycznie nie przenosza, moze delikatnie na fajerze ponizej 1k obr. roznica spora, i przy ruszaniu i przy zmianie biegow, ale podkreslam, moje byly wybite na amen
![]() -------------------- Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180 |
|
|
![]()
Post
#955
|
|
Super User Dołączył: Mon, 13 October 2008 ![]() |
Witam
Jak wiadomo manometry od sprężarek na stacjach benzynowych przekłamują. Chciałem kupić ręczny manometr. Jest ich dużo i wiem, że większość z nich również jest niedokładna. Macie jakiś sprawdzony model? Pozdrawiam -------------------- Sprzedam części do E36, E39.
|
|
|
![]()
Post
#956
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 18 September 2008 Skąd: Tarnobrzeg/Warszawa ![]() |
Potrzebuję zmienić w aucie pompę hamulcową na taką od Kadett'a E GSI. Z tego co znalazłem w tych Kadett'ach były 4 rodzaje pomp. Oto ich parametry
Srednica [mm]: 22,2/ 20,64/ 20,64/ 20,64 Ilość połączeń: 4/ 4/ 4/ 4 Rozmiar gwintu 1: 2x M10x1/ 1x M10x1, 1x M12x1/ 1x M10x1, 1x M12x1/ 2x M10x1 Rozmiar gwintu 2: 2x M15x1/ 2x M15x1/ 2x M15x1/ 2x M12x1 Długość 1 [mm]: 15,4/ 16/ 15,5/ 16 Długość 2[mm]: 128/ 130,5/ 133,2/ 130 Co oznacza każdy z tych parametrów i w jaki sposób mam sprawdzić w swojej starej pompie te parametry? -------------------- '84 Opel Kadett V6 powered by Transplantz Best ET 14.975 VAG Racing 2014 - bo tak
'97 BMW 328i 233KM/282Nm by 109-Performance - na co dzień '00 Honda Integra Type R W1 PROFI 248KM/215Nm by strojenia.pl - na tor '05 Renault Megane RS225 274KM/383Nm powered by ECUmajster - na weekend |
|
|
![]()
Post
#957
|
|
Super User Dołączył: Sat, 03 February 2007 Skąd: Grudziądz/Gdańsk ![]() |
(...) Rozmiar gwintu 1: 2x M10x1/ 1x M10x1, 1x M12x1/ 1x M10x1, 1x M12x1/ 2x M10x1 Rozmiar gwintu 2: 2x M15x1/ 2x M15x1/ 2x M15x1/ 2x M12x1 (...) M10x1 oznacza gwint metryczny o średnicy 10mm i skoku gwintu 1mm (gwint drobnozwojny) -------------------- Było M52TUB28
Jest OM 642, M62B44 |
|
|
![]()
Post
#958
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 18 September 2008 Skąd: Tarnobrzeg/Warszawa ![]() |
Dzięki, ale to wiem
![]() -------------------- '84 Opel Kadett V6 powered by Transplantz Best ET 14.975 VAG Racing 2014 - bo tak
'97 BMW 328i 233KM/282Nm by 109-Performance - na co dzień '00 Honda Integra Type R W1 PROFI 248KM/215Nm by strojenia.pl - na tor '05 Renault Megane RS225 274KM/383Nm powered by ECUmajster - na weekend |
|
|
![]()
Post
#959
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 03 January 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Potrzebuję zmienić w aucie pompę hamulcową na taką od Kadett'a E GSI. Z tego co znalazłem w tych Kadett'ach były 4 rodzaje pomp. Oto ich parametry Srednica [mm]: 22,2/ 20,64/ 20,64/ 20,64 Ilość połączeń: 4/ 4/ 4/ 4 Rozmiar gwintu 1: 2x M10x1/ 1x M10x1, 1x M12x1/ 1x M10x1, 1x M12x1/ 2x M10x1 Rozmiar gwintu 2: 2x M15x1/ 2x M15x1/ 2x M15x1/ 2x M12x1 Długość 1 [mm]: 15,4/ 16/ 15,5/ 16 Długość 2[mm]: 128/ 130,5/ 133,2/ 130 Co oznacza każdy z tych parametrów i w jaki sposób mam sprawdzić w swojej starej pompie te parametry? 1. Srednica tloczka hamulcowego 2. Ilosc zlaczy do przewodow hamulcowych 3. Rozmiar pierwszego gwintu do przykrecenia przewodow hamulcowych - 1 sekcja 4. Rozmiar drugiego gwintu do przykrecenia przewodow hamulcowych - 2 sekcja 5. Ciezko okreslic ale bardzo mozliwe ze skok tloczka albo sama jego dlugosc lub jakis inny wymiar montazowy. 6. Dlugosc calkowita pompy... chyba |
|
|
![]()
Post
#960
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 December 2005 ![]() |
Witam.
Zeby nie zasmiecac forum zapytam tutaj, moze ktos mi pomoze. Zderzak do Mercedesa: [IMG=http://img697.imageshack.us/img697/2842/dsc03555m.th.jpg][/IMG] Najprawdopodobniej rok 2002, tak mi sie zdaje. Numery ze zderzaka: A 230 885 01 25 DN 012824 - 476090 Patrzylem w Googlach i jakos nie moge znalezc. Orientuje sie ktos z jakiego Mercedesa pochodzi ten zderzak? Bylbym wdzieczny. Pozdr. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 05:48 |