Shoutbox 0 nowych PW 


715 Stron V  « < 46 47 48 49 50 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Motoryzacyjne pytania i odpowiedzi...
kompot
post Sun, 18 Apr 2010 - 21:50
Post #941


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 17 February 2005





CYTAT(coolber @ Sun, 18 Apr 2010 - 19:15) *
Czy kiepski program w TDI może być przyczyną przeładowywania turbiny? Pytam bo mam w moim ARLu wgrany przez poprzedniego właściciela program "nie najwyższych lotów" i po zrobieniu loga okazuje się że turbo najpierw przeładowuje a później "niedoładowuje". Sztanga, kierownice turbiny, egr, itp już sprawdzone, dlatego pytam czy sam soft może powodować przeładowanie?

Oczywiście, przecież za to program odpowiada.

CYTAT(the Hitcher @ Sun, 18 Apr 2010 - 20:57) *
jakiś czas temu przeczytałem informacje, że nowa technologia multi-air fiata/alfy jest rewolucją na miare zmiennych faz rozrządu x lat temu

czy naprawde jest aż tak rewolucyjna ta technologia? i na czym polega w skrócie? smile.gif
w zasadzie było to już jakiś czas temu a inne koncerny chyba tego nie wprowadziły...

W skrócie-wyeliminowanie przepustnicy i wad z nią związanych i możliwa regulacja wzniosu i czasu otwarcia zaworów.


--------------------
2024 F-Pace D300
2011 E90 330d
2000 W210 E55
BTG 9:49 (IS200)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 18 Apr 2010 - 21:50
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Skiba
post Sun, 18 Apr 2010 - 22:31
Post #942


Forum Killer
Dołączył: Wed, 14 July 2004
Skąd: Rz





przede wszystkim regulacja powietrza dostarczonego do komory spalania wyłacznie za pośrednictwem zaworów.


--------------------
Quality means doing it right when no one is looking.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_k-meal_*
post Sun, 18 Apr 2010 - 22:56
Post #943









CYTAT(coolber @ Sun, 18 Apr 2010 - 19:15) *
Czy kiepski program w TDI może być przyczyną przeładowywania turbiny?

Moze.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
niC
post Mon, 19 Apr 2010 - 00:16
Post #944


User
Dołączył: Sat, 11 December 2004
Skąd: BYdgoszcz





Ostatnimi czasy jestem zmuszony jeździć po mały bezdrożach(droga gruntowa, z milionem dziur) i nurtuje mnie jedna rzecz. Mianowicie, co będzie zdrowsze da zawieszenia: "szybka" jazda i przelatywanie po dziurach, czy wolna jazda i bujanie całego auta.


--------------------
GG: 3315342
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tommo
post Mon, 19 Apr 2010 - 07:54
Post #945


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 February 2008
Skąd: NMiasto





Zdecydowanie wolna.Szybka jazda po dziurach wykańcza amory,krzywią się felgi,guzy w oponach itp...


--------------------
A110S
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maxim555
post Mon, 19 Apr 2010 - 12:54
Post #946


Forum Homee
Dołączył: Thu, 06 April 2006
Skąd: świdnik





Przy szybkiej jeździe bardziej obrywa opona i felga, przy wolnej bardziej pracuje zawieszenie i wszystkie plastiki w środku.
Ja wole szybko jechać po nierównościach, z resztą sam sprawdź jakie będą odczucia z jazdy przy 50 i 120-140km/h
...tylko że jeżdżę na kołach 205/60/15...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Mon, 19 Apr 2010 - 13:18
Post #947


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





Maxim555, odczucia to jedno, a działanie na karoserię i zawieszenie to drugie. Uważasz, że przy szybkiej jeździe po nierównościach to amory, sworznie a tym bardziej plastiki w środku mają łatwo? To już lepiej muzykę podkręcić głośniej smile.gif

@nIC: Jak chcesz oszczędzić auto to tylko żółwie tempo przy którym można zasnąć.

EDIT: @Maxim555, aha i żeby nie było - są nierówności wszelakiego rodzaju...o jakie pyta autor nie wiemy. Najgorsza w odczuciach jest "tarka". Auta też są różne.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m!xeR
post Mon, 19 Apr 2010 - 14:07
Post #948


Forum Killer
Dołączył: Thu, 02 August 2007
Skąd: Kraków





Jaka jest sprawdzona empirycznie wytrzymałość dsg ?


--------------------
e55 amg w210 - gone
m3 e46 - gone
scirocco r dsg
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Mon, 19 Apr 2010 - 14:10
Post #949


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





CYTAT(m!xer @ Mon, 19 Apr 2010 - 14:07) *
Jaka jest sprawdzona empirycznie wytrzymałość dsg ?


~800 Nm (na nieseryjnych sprzęgłach)


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m!xeR
post Mon, 19 Apr 2010 - 14:33
Post #950


Forum Killer
Dołączył: Thu, 02 August 2007
Skąd: Kraków





A czy to,że padają jak muchy w okolicach ~200.000km to urban legend czy sad true ?


--------------------
e55 amg w210 - gone
m3 e46 - gone
scirocco r dsg
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gotti_
post Mon, 19 Apr 2010 - 17:28
Post #951


Super User
Dołączył: Sat, 14 August 2004
Skąd: CH / PL





Jak się nie wymienia oleju to padają.


--------------------
996 tt / M. Gransport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Spawos
post Wed, 21 Apr 2010 - 10:34
Post #952


Forum Killer
Dołączył: Wed, 19 February 2003
Skąd: Lublin





czy usztywniajac poduszki pod silnikiem i skrzynia ,zmnijsze straty mocy co rownalo by sie z wieksza moca na kolach=troche lepsze przyspieszenie ? unsure.gif czy oprocz telepania budy nic nie zyskam za bardzo ?biggrin.gif


--------------------
Prawdopodobnie Najszybsze Daewoo w Polsce
2004--> ET 18,3
2005--> ET 17,4
2006--> ET 14,7
2007-->13.xx???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Czacza
post Wed, 21 Apr 2010 - 19:20
Post #953


Forum Killer
Dołączył: Mon, 22 March 2004
Skąd: Żory





Czas reakcji auta na dodanie gazu - nie napinasz zawieszenia zespołu napędowego, tylko odrazu napędzasz koła. Ponoć odczuwalne, stąd utwardzanie onych elementów.


--------------------
Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mss
post Wed, 21 Apr 2010 - 22:51
Post #954


Forum Killer
Dołączył: Sun, 27 December 2009
Skąd: Łomża





ja mialem wybite lapy, zalalem 2 z 3 (najlepsza zostawilem). telepania na bude sie praktycznie nie przenosza, moze delikatnie na fajerze ponizej 1k obr. roznica spora, i przy ruszaniu i przy zmianie biegow, ale podkreslam, moje byly wybite na amen wink.gif


--------------------
Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzej87
post Thu, 22 Apr 2010 - 01:11
Post #955


Super User
Dołączył: Mon, 13 October 2008





Witam

Jak wiadomo manometry od sprężarek na stacjach benzynowych przekłamują. Chciałem kupić ręczny manometr. Jest ich dużo i wiem, że większość z nich również jest niedokładna. Macie jakiś sprawdzony model?

Pozdrawiam


--------------------
Sprzedam części do E36, E39.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
matteusz
post Thu, 22 Apr 2010 - 12:08
Post #956


Forum Homee
Dołączył: Thu, 18 September 2008
Skąd: Tarnobrzeg/Warszawa





Potrzebuję zmienić w aucie pompę hamulcową na taką od Kadett'a E GSI. Z tego co znalazłem w tych Kadett'ach były 4 rodzaje pomp. Oto ich parametry
Srednica [mm]: 22,2/ 20,64/ 20,64/ 20,64
Ilość połączeń: 4/ 4/ 4/ 4
Rozmiar gwintu 1: 2x M10x1/ 1x M10x1, 1x M12x1/ 1x M10x1, 1x M12x1/ 2x M10x1
Rozmiar gwintu 2: 2x M15x1/ 2x M15x1/ 2x M15x1/ 2x M12x1
Długość 1 [mm]: 15,4/ 16/ 15,5/ 16
Długość 2[mm]: 128/ 130,5/ 133,2/ 130

Co oznacza każdy z tych parametrów i w jaki sposób mam sprawdzić w swojej starej pompie te parametry?


--------------------
'84 Opel Kadett V6 powered by Transplantz Best ET 14.975 VAG Racing 2014 - bo tak
'97 BMW 328i 233KM/282Nm by 109-Performance - na co dzień
'00 Honda Integra Type R W1 PROFI 248KM/215Nm by strojenia.pl - na tor
'05 Renault Megane RS225 274KM/383Nm powered by ECUmajster - na weekend
Go to the top of the page
 
+Quote Post
arek-lin
post Thu, 22 Apr 2010 - 12:27
Post #957


Super User
Dołączył: Sat, 03 February 2007
Skąd: Grudziądz/Gdańsk





CYTAT(matteusz @ Thu, 22 Apr 2010 - 12:08) *
(...)
Rozmiar gwintu 1: 2x M10x1/ 1x M10x1, 1x M12x1/ 1x M10x1, 1x M12x1/ 2x M10x1
Rozmiar gwintu 2: 2x M15x1/ 2x M15x1/ 2x M15x1/ 2x M12x1
(...)


M10x1 oznacza gwint metryczny o średnicy 10mm i skoku gwintu 1mm (gwint drobnozwojny)


--------------------
Było M52TUB28
Jest OM 642, M62B44
Go to the top of the page
 
+Quote Post
matteusz
post Thu, 22 Apr 2010 - 12:49
Post #958


Forum Homee
Dołączył: Thu, 18 September 2008
Skąd: Tarnobrzeg/Warszawa





Dzięki, ale to wiem smile.gif Chodziło mi o to czego to są długości, średnica, i te rodzaje gwintów.


--------------------
'84 Opel Kadett V6 powered by Transplantz Best ET 14.975 VAG Racing 2014 - bo tak
'97 BMW 328i 233KM/282Nm by 109-Performance - na co dzień
'00 Honda Integra Type R W1 PROFI 248KM/215Nm by strojenia.pl - na tor
'05 Renault Megane RS225 274KM/383Nm powered by ECUmajster - na weekend
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Feluke
post Thu, 22 Apr 2010 - 13:54
Post #959


Moderator
Dołączył: Sat, 03 January 2004
Skąd: Warszawa





CYTAT(matteusz @ Thu, 22 Apr 2010 - 12:08) *
Potrzebuję zmienić w aucie pompę hamulcową na taką od Kadett'a E GSI. Z tego co znalazłem w tych Kadett'ach były 4 rodzaje pomp. Oto ich parametry
Srednica [mm]: 22,2/ 20,64/ 20,64/ 20,64
Ilość połączeń: 4/ 4/ 4/ 4
Rozmiar gwintu 1: 2x M10x1/ 1x M10x1, 1x M12x1/ 1x M10x1, 1x M12x1/ 2x M10x1
Rozmiar gwintu 2: 2x M15x1/ 2x M15x1/ 2x M15x1/ 2x M12x1
Długość 1 [mm]: 15,4/ 16/ 15,5/ 16
Długość 2[mm]: 128/ 130,5/ 133,2/ 130

Co oznacza każdy z tych parametrów i w jaki sposób mam sprawdzić w swojej starej pompie te parametry?

1. Srednica tloczka hamulcowego
2. Ilosc zlaczy do przewodow hamulcowych
3. Rozmiar pierwszego gwintu do przykrecenia przewodow hamulcowych - 1 sekcja
4. Rozmiar drugiego gwintu do przykrecenia przewodow hamulcowych - 2 sekcja
5. Ciezko okreslic ale bardzo mozliwe ze skok tloczka albo sama jego dlugosc lub jakis inny wymiar montazowy.
6. Dlugosc calkowita pompy... chyba
Go to the top of the page
 
+Quote Post
K@rol
post Thu, 22 Apr 2010 - 16:49
Post #960


Forum Killer
Dołączył: Sat, 03 December 2005





Witam.

Zeby nie zasmiecac forum zapytam tutaj, moze ktos mi pomoze.

Zderzak do Mercedesa:
[IMG=http://img697.imageshack.us/img697/2842/dsc03555m.th.jpg][/IMG]

Najprawdopodobniej rok 2002, tak mi sie zdaje.

Numery ze zderzaka:

A 230 885 01 25
DN 012824 - 476090


Patrzylem w Googlach i jakos nie moge znalezc. Orientuje sie ktos z jakiego Mercedesa pochodzi ten zderzak? Bylbym wdzieczny.

Pozdr.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

715 Stron V  « < 46 47 48 49 50 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 05:48