![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#841
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 14 July 2004 Skąd: Rz ![]() |
dzieki K11.
![]() -------------------- Quality means doing it right when no one is looking.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#842
|
|
![]() FotoPstryk Dołączył: Wed, 02 March 2005 Skąd: Olsztyn ![]() |
czyli wiekszosc wstecznych jest "klowych" ??
![]() -------------------- www.slubfotki.pl - Najszybszy fotograf ślubny
www.ictus.cba.pl - fajne fotki motoryzacyjne |
|
|
![]()
Post
#843
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 14 July 2004 Skąd: Rz ![]() |
"klowe" oznacza sposob właczania a nie rodzaj zazębienia
-------------------- Quality means doing it right when no one is looking.
|
|
|
![]()
Post
#844
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 25 March 2006 Skąd: Olsztyn ![]() |
CYTAT Takie jak na przykład ten Mercedes, wyposażony w silnik V10 Quad Turbo, osiągający moce blisko 1600 koni mechanicznych. Jednostka potrafi rozpędzić samochód do 100 kilometrów w czasie krótszym niż 2 sekundy. Drag na 1/4 mili zajmuje 6,89 sekundy, jednak nie to jest najciekawsze. Całość napędzana jest… biopaliwem, a karoserię wykonano białego złota. Koszt? Nieco ponad 2 i pół miliona dolarów Jak oni zrobili Quad Turbo w v10 ? czy to jakaś bzdura? |
|
|
![]()
Post
#845
|
|
Super User Dołączył: Mon, 17 May 2004 Skąd: LBI ![]() |
w maluchu chyba jedynka też jest na prostych. i właściwie czemu wsteczne są na prostych ? koszta produkcji ? niby na prostych zębach jest bardziej pancerne ale po co to na wstecznym ?
-------------------- CCWA i ARX
|
|
|
![]()
Post
#846
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 14 July 2004 Skąd: Rz ![]() |
-------------------- Quality means doing it right when no one is looking.
|
|
|
![]()
Post
#847
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 21 March 2004 Skąd: Łomża ![]() |
do klasycznych mini zalecają olej 20w50
-------------------- VTEC? its like a woman running away from a rapist,
makes lots of noise but dont actually get away. |
|
|
![]()
Post
#848
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
w maluchu chyba jedynka też jest na prostych. i właściwie czemu wsteczne są na prostych ? koszta produkcji ? niby na prostych zębach jest bardziej pancerne ale po co to na wstecznym ? zęby proste nigdy nie będą mocniejsze od skośnych ponieważ dochodzi do nierównomierności biegu (stąd głośna praca) mają tą zalete że są prostrze w wykonaniu oraz nie wytwarzaja sił poosiowych. |
|
|
![]()
Post
#849
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
Jak oni zrobili Quad Turbo w v10 ? czy to jakaś bzdura? Jakieś bzdury wyssane z palca. Żadne z tych aut nie jest pokrywane chromem czy złotem, to zwykły wrap albo taki lakier. -------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]()
Post
#850
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 30 March 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
w maluchu chyba jedynka też jest na prostych. i właściwie czemu wsteczne są na prostych ? koszta produkcji ? niby na prostych zębach jest bardziej pancerne ale po co to na wstecznym ? Wsteczny bieg bardzo często włącza się wsuwając po osi dodatkowe koło zębate łączące oba wałki. Gdyby zęby były skośne trzeba by obrócić któryś z wałków :-) |
|
|
![]()
Post
#851
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 11 May 2007 Skąd: Poznań ![]() |
Jak wygladają aktualne przepisy o tzw. "ciężarówkach" ?
-------------------- 5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P |
|
|
![]()
Post
#852
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 17 November 2005 ![]() |
kto doradzi...?
Przyszla pora na zmiane opon w moim wozie i koniec koncow przekalkulowalem ze zmienie sobie cale kola bo na aktualne mam dobrego kupca :F wiec tak... mam takie jak na pierwszym foto 19" a chce zmienic na 20" tylko nie wiem ktore z tych 3 :F Czekam na opinie :F a i nie smiejcie sie z mojego pro fotoshopu ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ***ta ostatnia felga jest w chromie i wyglada tak: http://www.purewheels.no/bildefiler/felger...0562%20krom.jpg Na moim dopasowaniu do auta wyszla lipnie bo zdjecie na jasnym tle i jej nie widac :/ |
|
|
![]()
Post
#853
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 02 September 2009 Skąd: WWY ![]() |
zęby proste nigdy nie będą mocniejsze od skośnych ponieważ dochodzi do nierównomierności biegu (stąd głośna praca) mają tą zalete że są prostrze w wykonaniu oraz nie wytwarzaja sił poosiowych. Czy prawdą jest, że zęby skośne mają tendencję do zakleszczania się przy wysokich obrotach i dlatego w motocyklach stosuję się zęby proste? |
|
|
![]()
Post
#854
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 03 October 2008 Skąd: UK/PL ![]() |
kto doradzi...? Przyszla pora na zmiane opon w moim wozie i koniec koncow przekalkulowalem ze zmienie sobie cale kola bo na aktualne mam dobrego kupca :F wiec tak... mam takie jak na pierwszym foto 19" a chce zmienic na 20" tylko nie wiem ktore z tych 3 :F Czekam na opinie :F a i nie smiejcie sie z mojego pro fotoshopu ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ***ta ostatnia felga jest w chromie i wyglada tak: http://www.purewheels.no/bildefiler/felger...0562%20krom.jpg Na moim dopasowaniu do auta wyszla lipnie bo zdjecie na jasnym tle i jej nie widac :/ mim zdaniem zdjecie nr 3 "pierwsza klasa" -------------------- Bmw E46 M3/E30 cabrio 328i
|
|
|
![]()
Post
#855
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
opcja nr 2
![]() -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#856
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 06 April 2005 Skąd: 52° 25' 12'', 16° 48' 23' ![]() |
Co do motocykli są proste ponieważ można wbijać i zbijać biegi bez sprzęgła co skraca czas całej operacji.
-------------------- --Testy wytrzymałościowe aut--
--Doskonalenie techniki jazdy "na araba"-- |
|
|
![]()
Post
#857
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 November 2002 Skąd: Wołomin ![]() |
Co do motocykli są proste ponieważ można wbijać i zbijać biegi bez sprzęgła co skraca czas całej operacji. ...poza tym siły są nieco mniejsze niż w samochodach, bo mniejsza masa do uciągnięcia, hałas mniej przeszkadza niż w samochodach (bo i tak hałasuje wiele innych rzeczy), a skrzynia musi być mała i lekka, więc odpadają skomplikowane synchronizatory. w ramach ciekawostki: Triumph Thunderbird ma skrzynię na skośnych zębach -------------------- dragracingowy spiker do wynajęcia ;)
_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g |
|
|
![]()
Post
#858
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 06 February 2010 Skąd: DST ![]() |
Wg. mnie to najlepiej na 19" się prezentuje....3 najlepsza z proponowanych.
|
|
|
![]()
Post
#859
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 14 July 2004 Skąd: Rz ![]() |
...poza tym siły są nieco mniejsze niż w samochodach, bo mniejsza masa do uciągnięcia, hałas mniej przeszkadza niż w samochodach (bo i tak hałasuje wiele innych rzeczy), a skrzynia musi być mała i lekka, więc odpadają skomplikowane synchronizatory. w ramach ciekawostki: Triumph Thunderbird ma skrzynię na skośnych zębach ponadto ![]() -------------------- Quality means doing it right when no one is looking.
|
|
|
![]()
Post
#860
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 19 April 2009 ![]() |
Witam. Jezeli w Passacie B5 1.9 tdi 110 KM automatic na desce rozdzielczej nie ma nigdzie przyciasku do wylaczenia kontroli trakcji to jej nie ma? czy powinny zapalac sie jakies kontrolki? przepraszam ale na autach sie nie znam. Moze ktos cos powiedziec o tym dziwynych zabezpieczeniach VW przy hamowaniu lewa noga i o trakcji ktora mozna wylaczyc ale dalej niby dziala? obilo mi sie cos o uszy. Pozdrawiam
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 26 June 2025 - 14:53 |