![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#81
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 09 March 2003 Skąd: Londyn ![]() |
Jest jeszcze ZX10R... Wedluig mnie Ninje maja najlepszy stosunek pomiedzy "komfortem" i funem
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#82
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Winowrocław ![]() |
Cena
![]() |
|
|
![]()
Post
#83
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 30 November 2005 Skąd: Piaseczno okolice ![]() |
Pierwsze 10tki kupisz w tych pieniądzach ale osobiście odradzam, narwany sprzęt, twardy jak decha i w dodatku ciężko później sprzedawalny. Yamahy osobiście nie trawię, początki produkcji to kłopoty ze skrzyniami, albo już była robiona albo Ty ją zrobisz, poza tym jakieś takie kruche są, lekka przygoda i leci wszystko, nie wiem, nie miałem i nie chcę mieć, chyba że RN22 2009
![]() ![]() -------------------- MotoMasters--Serwis motocykli, naprawy powypadkowe. Import motocykli oraz aut z Anglii. WWA, ul.Bażancia 52, 607221186
|
|
|
![]()
Post
#84
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 31 March 2005 Skąd: Piotrków Trybunalski ![]() |
VTEC napisz jakim moto wczesniej jezdziłes ??
ja bym brał kawasaki albo honde.zreszta przejażdzka wiele by ci pomogła bo tak to możemy ci doradzac do przyszłego sezonu i nic z tego nie wyjdzie .toze podoba ci sie wizualnie to nic.pzejedz sie jednym i drugim to zobaczysz co i jak -------------------- Usunięto kontrowersyjne treści. Profil pod obserwacją.
|
|
|
![]()
Post
#85
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Winowrocław ![]() |
1. Nie jeździłem żadnym moto, oprócz eLkowego Suzuki GN250 pałer.
2. Nie mam możliwosci przejechania bo na wiosne u mnie jako tako motorów nie ma, a jak są to stare sztrucle typu właśnie kawasaki z czasów świetności Wałęsy. |
|
|
![]()
Post
#86
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
Kawasaki przed 2004 rokiem należy się wystrzegać, po paru usprawnieniach późniejsze roczniki są niezłe - w moim odczuciu są to najbardziej hardkorowe ścigacze ze wszystkich - nie jest to żaden kompromis między komfortem.. Honda jest najbardziej bezawaryjna, suzuki też niezłe i postawiłbym je na 2 miejscu (wśród roczników które rozważasz).. No i generalnie jeżeli masz takie doświadczenia to nie polecam ci nic większego niż 600 (chociaż to i tak będzie szok ![]() -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#87
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Winowrocław ![]() |
Wiem, każdy tak mówi, ale jak znam silniki spalinowe to moc jest rozwijana w miare liniowo, więc nie muszą dzien po zdaniu na A odkręcac manetkę do oporu. Beemke ostatnio przeciagnełem do końca obrotomierza nawet nie pamiętam kiedy, także mysle, że jeszcze troche pożyje
![]() |
|
|
![]()
Post
#88
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 09 March 2003 Skąd: Londyn ![]() |
Kawasaki przed 2004 rokiem należy się wystrzegać, po paru usprawnieniach późniejsze roczniki są niezłe - w moim odczuciu są to najbardziej hardkorowe ścigacze ze wszystkich - nie jest to żaden kompromis między komfortem.. Honda jest najbardziej bezawaryjna, suzuki też niezłe i postawiłbym je na 2 miejscu (wśród roczników które rozważasz).. No i generalnie jeżeli masz takie doświadczenia to nie polecam ci nic większego niż 600 (chociaż to i tak będzie szok ![]() No widzisz, a wedlug mnie po dwoch latach INTENSYWNEJ jazdy na ZX6R uwazam ze byla duzo bardziej przyjazny na codzien niz np R6 czy GSXR 600 moich znajomych ktore probowalem. Ale oczywiscie akceptuje ze to bardzo subiektywne. A co do VTECa, 600 zdecydowanie wystarczy, bedzie duzo zwinniejsze i tansze a roznicy w mocy i przyspieszeniu i tak nie wykorzystasz. A jak chcesz super "value for money" ( nie wiem jak to przetlumaczyc ![]() |
|
|
![]()
Post
#89
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Winowrocław ![]() |
Jakby co kupywać w zime ? Poza sezonem sa coś tańsze ?
|
|
|
![]()
Post
#90
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
Z reguły tak...Poluj
|
|
|
![]()
Post
#91
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 15 November 2002 Skąd: Krakow ![]() |
nie jezdziłem innym tysiącem (ścigaczem) niz gsx-r ale mam GSX-ra takiego jakiego chcesz kupić i polecam jesli masz wyobraźnie i lubicz "okiełzać" maszynę to polecam. Prawdziwie "męska" maszyna - aby go połozyć w zakrecie lub przerzucić z jednej strony na druga potrzeba siły, trzeba uważać przy dodawaniu gazu i przy odejmowaniu!!! ogolnie starszy gsx-r 1000 jest ostry - taki "nieujarzmiony". Jeżdziłęm nowszymi i to juz inna bajka - jeżdzi sie jak rowerem
![]() ![]() Ale o Hondzie wszyscy wypowiadaja sie w samych superlatywach.... -------------------- Szukam koni.........
......mechanicznych wystarczy WW <!-- s;) --><!-- s;) --> BMW E36 M3 3.2 SEDAN |
|
|
![]()
Post
#92
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Winowrocław ![]() |
Znaczy masz takiego ?
![]() Czarny jest po prostu piękny. Od pazdziernika zaczynam polowanie, dziękuję za wszystkie rady ![]() |
|
|
![]()
Post
#93
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
1l na pierwsze moto
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#94
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 November 2002 Skąd: Wołomin ![]() |
Ja bym w tym przedziale szukał Cebry 954, szczególnie do jazdy na co dzień. Na pewno ZX9R kupisz 2 lata młodszą w tych samych pieniądzach, ale jednak jakość i niezawodność przemawia za Hondą.
Dla siebie na następny sezon szukam VTR1000 - do jednej już się mierzyłem, jest bardziej narwana niż np. jakieś F3 mimo niby podobnej mocy (w końcu to V2) ale sporo wygodniejsza na VTR jest pozycja. No i dźwięk ![]() W podobnej cenie mam z silnikiem V2 jeszcze TL1000S, ale ten ma strasznie złą opinię. -------------------- dragracingowy spiker do wynajęcia ;)
_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g |
|
|
![]()
Post
#95
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 18 September 2008 Skąd: Tarnobrzeg/Warszawa ![]() |
Przy jakich obrotach powinno się zmieniać biegi, aby jak najszybciej przyspieszać? Przy takich, gdzie silnik osiąga moc maksymalną?
-------------------- '84 Opel Kadett V6 powered by Transplantz Best ET 14.975 VAG Racing 2014 - bo tak
'97 BMW 328i 233KM/282Nm by 109-Performance - na co dzień '00 Honda Integra Type R W1 PROFI 248KM/215Nm by strojenia.pl - na tor '05 Renault Megane RS225 274KM/383Nm powered by ECUmajster - na weekend |
|
|
![]()
Post
#96
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 12 February 2006 Skąd: centrum PL ![]() |
Przy takich zeby moc sie nie zmieniła po zmianie. Na trójce już spada, na czwórce rośnie - w miejscu zrównania jest teoretycznie najlepszy moment. W praktyce będzie to gdzieś w okolicach odcinki.
Fizyk by powiedział że przyspieszasz całką z mocy ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#97
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
Przy jakich obrotach powinno się zmieniać biegi, aby jak najszybciej przyspieszać? Przy takich, gdzie silnik osiąga moc maksymalną? Nie zawsze tak jest. Wszystko zależy od przełożeń skrzyni i charakterystyki silnika. Niekiedy opłaca się przeciągnąć obroty ponad moc maksymalną by później wpaść w korzystniejszy dla nas zakres dostępności mocy (zazwyczaj w autach z turbo by nie wpaść w turbodziurę). W większości seryjnych aut jest jednak tak jak piszesz - nie opłaca się ciągnąć wyżej niż do obrotów gdzie motor uzyskuje moc maksymalną. Swego czasu było poruszenie tego tematu, tam było bardzo dużo informacji. |
|
|
![]()
Post
#98
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Winowrocław ![]() |
Ja znowu słyszałem, że należy jeździć tak, żeby silnik miał w miarę maksymalny moment obrotowy i zmieniac biegi tak, żeby ten moment nie spadł, wtedy silnik ma lżej i spalanie jest mniejsze, ale jak sie myle, to proszę wyprostować.
|
|
|
![]()
Post
#99
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 12 February 2006 Skąd: centrum PL ![]() |
VTEC, pytanie było o najszybsze przyspieszanie
![]() A co do ekonomii to potrzebna jest jeszcze jakąś mapę sprawności. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#100
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 31 March 2005 Skąd: Piotrków Trybunalski ![]() |
Ja znowu słyszałem, że należy jeździć tak, żeby silnik miał w miarę maksymalny moment obrotowy i zmieniac biegi tak, żeby ten moment nie spadł, wtedy silnik ma lżej i spalanie jest mniejsze, ale jak sie myle, to proszę wyprostować. lżej to ma silnik tylko na wolnych obrotach.przy max momencie nie ma lekko na pewno i co do spalania to też pewnie nie jest najmniejsze bo max moment z czegoś się bierze i jest przy wyższych obrotach gdzie paliwa musi byc wiecej niz przy tych poniżej żeby paliwo chłodziło to co ma chłodzić ![]() też mi się wydaje że należy silnik kręcić do takich obrotów żeby po zmianie biegu obroty nie spadły poniżej max momentu a kręcenie do odcinki zostawiamy na taki zakrety gdzie nie ma jak zmieniac biegu ,bądź nie warto bo zaraz i tak bedziemy redukawać i stracimy tylko czas -------------------- Usunięto kontrowersyjne treści. Profil pod obserwacją.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 18 June 2025 - 16:49 |