Shoutbox 0 nowych PW 


715 Stron V  « < 32 33 34 35 36 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Motoryzacyjne pytania i odpowiedzi...
guzior
post Thu, 25 Feb 2010 - 21:57
Post #661


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Kiedys ktos (cos mi sie kojarzy ze Albert, ale głowy nie dam) podawal krotka rozpiskę srednic przewodow paliwowych i do jakiej mocy starczaja. Moze ma ktos cos takiego po reka?


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 25 Feb 2010 - 21:57
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
rennen
post Fri, 26 Feb 2010 - 13:57
Post #662


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





CYTAT(RaNaar @ Thu, 25 Feb 2010 - 21:26) *
Kto - albo dla kogo - kradnie wkłady lusterek z Cayenne?

Zdaje sobie sprawe iz logika na niewiele sie tu zda ale moze ktos z Was ma z zycia wziete przyklady ilustrujace takie zjawisko?

Zwariowałem widząc dziś auto sąsiada :-/


Kto? Złodzieje.

Dla kogo to złe pytanie - raczej dlaczego? Odp: $

To jest jak najbardziej logiczna kradzież tak samo jak kradzież czegokolwiek innego, jest to jawne skurw.. ale nie trudno wpaść na to dlaczego ktoś to robi. Potencjalnym klientem będzie chociażby osoba której to skubneli tongue.gif


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maxim555
post Fri, 26 Feb 2010 - 14:19
Post #663


Forum Homee
Dołączył: Thu, 06 April 2006
Skąd: świdnik





CYTAT(RaNaar @ Thu, 25 Feb 2010 - 21:26) *
Zwariowałem widząc dziś auto sąsiada :-/


Witaj w krainie, gdzie wszystko ginie tongue.gif



Pucek@ olej nie powinien się pienić, podobnie jak płyn chłodniczy. Ale jak to w praktyce jest, to tylko wnętrzności silnika mogą wiedzieć. Argumenty tu przytoczone wystarczająco przekonują, żeby nie przelewać.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MrUw@
post Sun, 28 Feb 2010 - 10:31
Post #664


Super User
Dołączył: Sun, 11 January 2004
Skąd: Wrocław





niewiem czy dobry dział ale łapska mi opadają...
w DUCATO wyskakuje 5bieg... wbija sie 5tke puszcza sprzęgło i bieg wyskakuje...

wiec tak poduchy pod silnikiem wymienione niewidać zeby cos innego było nie tak... wyjołem KOŁO 5biegu i synchro i wszystko wygląda ok ale niejestem pewny czy OK bo niewidzialem nigdy takiego koła sprawnego czy ktoś jakbym wrzucił foto powie mi czy jest ONO dobre czy jednak coś z nim nie tak ? czy to może być wina synchronizatora ? (imo wygląda on na cały) może jakieś pomysły co to może być? Linki od mechanizmu wygląda na to że sa też ok... sam z siebie bieg nagle skończył sie w trasie a czesci do tej skrzyni niesą tanie...


--------------------
Mechanika, Swapy, Naprawy [chwilwo zamknięci]

było bmw, były mercedesy teraz czas na ameryke :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Sun, 28 Feb 2010 - 11:24
Post #665


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





CYTAT(MrUw@ @ Sun, 28 Feb 2010 - 10:31) *
niewiem czy dobry dział ale łapska mi opadają...
w DUCATO wyskakuje 5bieg... wbija sie 5tke puszcza sprzęgło i bieg wyskakuje...

wiec tak poduchy pod silnikiem wymienione niewidać zeby cos innego było nie tak... wyjołem KOŁO 5biegu i synchro i wszystko wygląda ok ale niejestem pewny czy OK bo niewidzialem nigdy takiego koła sprawnego czy ktoś jakbym wrzucił foto powie mi czy jest ONO dobre czy jednak coś z nim nie tak ? czy to może być wina synchronizatora ? (imo wygląda on na cały) może jakieś pomysły co to może być? Linki od mechanizmu wygląda na to że sa też ok... sam z siebie bieg nagle skończył sie w trasie a czesci do tej skrzyni niesą tanie...


Miałem tak kiedyś w Sigmie na 3-cim biegu. U mnie to była przesuwka (tak, przez "u" otwarte smile.gif ).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Sun, 28 Feb 2010 - 11:36
Post #666


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





CYTAT(MrUw@ @ Sun, 28 Feb 2010 - 10:31) *
niewiem czy dobry dział ale łapska mi opadają...
w DUCATO wyskakuje 5bieg... wbija sie 5tke puszcza sprzęgło i bieg wyskakuje...

wiec tak poduchy pod silnikiem wymienione niewidać zeby cos innego było nie tak... wyjołem KOŁO 5biegu i synchro i wszystko wygląda ok ale niejestem pewny czy OK bo niewidzialem nigdy takiego koła sprawnego czy ktoś jakbym wrzucił foto powie mi czy jest ONO dobre czy jednak coś z nim nie tak ? czy to może być wina synchronizatora ? (imo wygląda on na cały) może jakieś pomysły co to może być? Linki od mechanizmu wygląda na to że sa też ok... sam z siebie bieg nagle skończył sie w trasie a czesci do tej skrzyni niesą tanie...



Które ducato?? Rok Model 244 czy już nowe 250?? Prawdopodobnie synchronizator wrzuć fote koła synchr. i przesuwki


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kamil.k
post Sun, 28 Feb 2010 - 12:10
Post #667


Forum Killer
Dołączył: Thu, 31 March 2005
Skąd: Piotrków Trybunalski





a co ma synchronizator do wyskakiwania biegu ?? na moje wyrobione jest raczej samo przełożenie 5 biegu w koncu na nim najwiecej km sie robi

jak trzyma sie wajche zeby bieg nie wyskoczył nic nie hałasuje ?? ja bym sie pobawil w regulacje i zobaczył jakie beda efekty


--------------------
Usunięto kontrowersyjne treści. Profil pod obserwacją.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Sun, 28 Feb 2010 - 12:19
Post #668


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





To ma do tego,że jak ma liche zęby ...nie masz możliwości pełnego sprzegnięcia go z kołem .....i automatycznie będzie"wypychany" przez koło .
Miałem tak w 1 ducato ( do wymiany był synchr...i koło 4 biegu) iw s2 .Jak trzyma się dźwignie to nie wyskakuje bo mechanicznie trzymasz przesuwkę,żeby nie wróciła wink.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Skiba
post Sun, 28 Feb 2010 - 12:44
Post #669


Forum Killer
Dołączył: Wed, 14 July 2004
Skąd: Rz





kamil.k powiedz jak wg. Ciebie moze to być wina samego przełożenia które jest zazębione na stałe ?


--------------------
Quality means doing it right when no one is looking.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MrUw@
post Sun, 28 Feb 2010 - 12:58
Post #670


Super User
Dołączył: Sun, 11 January 2004
Skąd: Wrocław





no wlasnie tylko synchro wygląda ok

to jest DUCATO z 99r( 244 model bodajrze) z SILNIKIEm 2,8 IT TD jak trzymam bieg na "siłe" na piatce to słychać tarcie jakby po zębach leciało...
a co jest ciekawe jak probowalem ruszyć z piątki to niewyskakiwała raczej...
zaraz wkleje foty bo mam to wszytko przed nosem

kurde niewiem czy bedzie to widać na foto najwyrzej puźniej zrobie lepsze... ale na tym kole 5 biegu zeby sa takie jakby " wyschodkowane" ale wszystkie jednakowo niewiem czy są tak ścięte czy jest to tak fabrycznie wystopniowane?



Tutaj kilka fot koła synchro i przesuwki
FOTO


--------------------
Mechanika, Swapy, Naprawy [chwilwo zamknięci]

było bmw, były mercedesy teraz czas na ameryke :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kamil.k
post Sun, 28 Feb 2010 - 13:17
Post #671


Forum Killer
Dołączył: Thu, 31 March 2005
Skąd: Piotrków Trybunalski





CYTAT(Neo3 @ Sun, 28 Feb 2010 - 12:44) *
kamil.k powiedz jak wg. Ciebie moze to być wina samego przełożenia które jest zazębione na stałe ?


może zle sie wyraziłem bo chodzi mi o mechanizm wlaczania 5 biegu a nie samo przełożenie chociaz zużyte koła chyba też powoduja ze bieg może wyskakiwac przy odpuszczeniu i gwałtownym dodaniu gazu smile.gif

synchronizator jakby byl padniety to bieg przy właczaniu by zgrzytał


--------------------
Usunięto kontrowersyjne treści. Profil pod obserwacją.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MrUw@
post Sun, 28 Feb 2010 - 14:49
Post #672


Super User
Dołączył: Sun, 11 January 2004
Skąd: Wrocław





CYTAT(kamil.k @ Sun, 28 Feb 2010 - 13:17) *
synchronizator jakby byl padniety to bieg przy właczaniu by zgrzytał

też mi sie tak wydaje ale jest opcja że poprostu przez uszkodzenie synchro bieg sie niezazębia i wypada przy obrotach...

w każdym razie synchronizator wygląda wg mnie na cały niewiem zobaczcie chłopaki te zdjecia jak nie to wkleje nowe bo ja już niemam pomysłow a jutro musze coś wykombinować bo auto musi jeździć :/ normalnie dobry BROWAR za trafne sugestie..

a wracając do podstaw jeszcze to tam jest jakaś możliwość regulacji podciągnięcia tego biegu na tych linkach ? bo nigd niemialem okazji grzebać przy mechaniźmie fiata z linkami do wybieraka... może to jednak niejest wina koła itp ?


--------------------
Mechanika, Swapy, Naprawy [chwilwo zamknięci]

było bmw, były mercedesy teraz czas na ameryke :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_Keler_*
post Sun, 28 Feb 2010 - 14:58
Post #673









Na zdjęciach nic nie widać. To z komórki? Za wyskakiwanie biegów odpowiedać mogą zużyte ząbki na kole lub przesuwce (albo na jednym i drugim). Ząbki te fabrycznie są podcięte pod kątem, jednak nie mogą być zaokrąglone, bo się wtedy wzajemnie odpychają.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kamil.k
post Sun, 28 Feb 2010 - 16:25
Post #674


Forum Killer
Dołączył: Thu, 31 March 2005
Skąd: Piotrków Trybunalski





na fotach nic nie widać za słaba jakość

przypomniało mi sie cos a mianowice ze koła zebate też maja znaczenie a własciwie ich stan bo przecież jak nawet wrzucamy bieg i "nie wkładamy go do konca" to po chwili jak tak przytrzymamy bieg sam sie właczy wiec zęby w jakis sposób trzymaja


--------------------
Usunięto kontrowersyjne treści. Profil pod obserwacją.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Feluke
post Sun, 28 Feb 2010 - 21:19
Post #675


Moderator
Dołączył: Sat, 03 January 2004
Skąd: Warszawa





Jak dla mnie to zatrzask/blokada walkow wybieraka lub przesuwki. W zaleznosci jaka konstrukcja tam jest. Synchornizatory sa od wyrownania predkosci i zalczenia biegu, tryby na stale sie kreca i nie ruszaja wiec to nie ich wina. Pozostaje sam mechanizm wybieraka (przy przesunieciu na piatke cos sie odgina/dogina i bieg do konca niemoze wskoczyc) lub wlasnie blokady walkow wybieraka w samej skrzyni.
Jezeli widac mechanizm ciegien przy skrzyni to popatrz dokad dochodzi przy wbijaniu 1 i 3 a potem zobacz czy tak samo dochodzi przy wbijaniu 5.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maxim555
post Sun, 28 Feb 2010 - 22:49
Post #676


Forum Homee
Dołączył: Thu, 06 April 2006
Skąd: świdnik





dałeś nieostre zdjęcia. Zużycie zębów jak niżej pozbawia 5 biegu. Powodem jest słabe smarowanie, bo 5-tka jest "na zewnątrz skrzyni". Serwisy Fiata mają na, to jakiś patent. Ale Feluke dał dobry trop i może to być mechanizm.



Go to the top of the page
 
+Quote Post
pucek
post Sun, 28 Feb 2010 - 22:59
Post #677


Forum Killer
Dołączył: Sun, 13 May 2007
Skąd: z Kosmosu





CYTAT(Maxim555 @ Fri, 26 Feb 2010 - 14:19) *
Pucek@ olej nie powinien się pienić, podobnie jak płyn chłodniczy. Ale jak to w praktyce jest, to tylko wnętrzności silnika mogą wiedzieć. Argumenty tu przytoczone wystarczająco przekonują, żeby nie przelewać.


Wiem o tym,ale nie znaczy to ,ze sie nie pieni...


--------------------
Ciach...Babkę w piach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MrUw@
post Mon, 01 Mar 2010 - 00:31
Post #678


Super User
Dołączył: Sun, 11 January 2004
Skąd: Wrocław





no moje koło od 5tki wygląda zębami podobnie jak to z foto może troche lepiej... czyli może to być to...
jutro jeszcze przeglądne mechanizm... w każdym razie tam są linki więc regulacji żadnej niema a odginać czy doginać raczej nic sie niepowinnoo kurde sam niewiem... jutro postaram sie machnąć jeszcze ostrzejsze zdjęcia jakimś normalnym aparatem...


--------------------
Mechanika, Swapy, Naprawy [chwilwo zamknięci]

było bmw, były mercedesy teraz czas na ameryke :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_Keler_*
post Mon, 01 Mar 2010 - 10:01
Post #679









Jeśli Twoje koło wygląda podobnie jak na górnym zdjęciu Maxima to masz odpowiedź. Najlepiej wymienić parę koło+przesuwka.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Tue, 02 Mar 2010 - 00:17
Post #680


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





Regulacji nie ma żadnej ...koła ,sychronizator wymień jako komplet wink.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post

715 Stron V  « < 32 33 34 35 36 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 25 June 2025 - 04:50