![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#341
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 22 March 2004 Skąd: Żory ![]() |
Dopóki kapcia nie złapałeś
![]() Syrena miała ręczny na wajchę wyciąganą spod deski, a światła drogowe na wyłączniku nożnym. Dodatkowo światła stop odpalał wyłącznik ciśnieniowy, a nie stycznik przy pedale. W 4x4 da się podciąć ręcznym, przynajmniej w znanych mi osobowych 4x4. Nie znam się na offroadzie, choc na codzien grzebię się w Defenderze. -------------------- Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#342
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
W justy/swiftcie 4x4 nie da sie podciac recznym, bo jest wiskowa z w centralnym. Działa ona równiez na "wluzowanym" napedzie, wiec wcisniecie sprzegla nic nie da.Jesli dobrze kojarze to nie jest tez naped dołączany, tylko stały.
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#343
|
|
Super User Dołączył: Mon, 17 May 2004 Skąd: LBI ![]() |
skoro jesteśmy przy dziwnych patentach, w wartburgu żeby zablokować drzwi trzeba wyciągnąć rygielek, jak jest wciśnięty to drzwi są otwarte.
-------------------- CCWA i ARX
|
|
|
![]()
Post
#344
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#345
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 06 April 2006 Skąd: świdnik ![]() |
skoro jesteśmy przy dziwnych patentach, w wartburgu żeby zablokować drzwi trzeba wyciągnąć rygielek, jak jest wciśnięty to drzwi są otwarte. to skoro już o tej wspaniałej limuzynie z wschodnich Niemiec mowa, to wardburg miał super patent na zime. Metalową żaluzję przed silnikiem, sterowaną z szoferki. Chłodnica w tym wynalazku znajdowała się za silnikiem, a wiatrak napędzał drążek idący przez głowicę. Jak dziś pamiętam terkot jaki wydawał silnik i zazdrosne miny przechodniów haha. |
|
|
![]()
Post
#346
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 12 July 2008 ![]() |
Jak już poruszony był temat Syreny, to ja zapytam, co to jest wolne koło w tymże samochodzie i do czego służy ? (Mam nadzieje, że to nie wstyd nie wiedzieć
![]() |
|
|
![]()
Post
#347
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
wolne koło służy temu żeby nie hamowac silnikiem
jak sie w dwusuwie hamuje silnikem na zamknietej przepustnicy to mozna zatrzec co nieco bo w paliwie jest olej ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#348
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 12 July 2009 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#349
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 12 July 2008 ![]() |
Dzięki
![]() |
|
|
![]()
Post
#350
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 14 July 2004 Skąd: Rz ![]() |
do czego to służy i gdzie sie to montuje?
http://www.bacciromano.com/index.php?p=pro...p;pcd=4721#4721 -------------------- Quality means doing it right when no one is looking.
|
|
|
![]()
Post
#351
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 30 March 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Czy to nie jest przypadkiem część przekładni planetarnej środkowego dyferencjału?
|
|
|
![]()
Post
#352
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sat, 05 April 2008 Skąd: Poznań ![]() |
Mam pytanie odnośnie kurtyn powietrznych, auto to Skoda Fabia 2. Znaczki AIRBAG znajdują się w miejscach, które zaznaczyłem na zdjęciu - na słupkach B i C, na słupku A już nie.
![]() U kolegi w A4 B5 znaczki AIRBAG są na wszystkich słupkach i stąd moje pytanie - za które segmenty okien odpowiadają te poszczególne poduchy? Interesuje mnie zwłaszcza ta kurtyna ze słupka A, której u mnie zabrakło. Organoleptycznie wolę nie sprawdzać ; ) -------------------- liveforspeed.pl
|
|
|
![]()
Post
#353
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 16 February 2003 Skąd: Wawa Ursus ![]() |
czy ABS działa do tyłu?
-------------------- ____________________________________________
Dizlem - lamusie, możesz wozić se mamusie... Wombat |
|
|
![]()
Post
#354
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 09 November 2008 Skąd: Rzeszów ![]() |
dziala
-------------------- Audi Turbo quattro
Audi A3 1.8T |
|
|
![]()
Post
#355
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 14 July 2004 Skąd: Rz ![]() |
Seiec imho kurtyny zapewniaja ochrone na obu bocznych oknach a umiejscowienie naklejki informacyjnej zależy jedynie od widzimisie producenta, stąd też czesto widać w ogłoszenia wpiździesiąt poduszek powietrznych bo własciciel raczyl sobie policzyc ilość plakietek informacyjnych.
-------------------- Quality means doing it right when no one is looking.
|
|
|
![]()
Post
#356
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
A ja mam pytanie bardziej racingowe:
dlaczego Witka civic na launchu nie strzela wogole w wydech? Jak jest realizowany tam ten launch control? Rozumiem taka Vetta czy Typhoon, maja dragowe automaty i launch jest jakoby realizowany przez skrzynie a nie sterownik (cos bylo o zapietym biegu do przodu i do tylu i obciazeniu silnika). I Witka chyba byla reczna kłówka, a launch wyglada podobnie - turbo wchodzi na boost, nie strzela nic itp. -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#357
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 03 January 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Anti lag wystepuje w 2 wersjach. Stara i bardzo ostra z charakterystycznym BANG BANG i nowsza gdzie jedynie slychac swist turbiny.
Stary system to wtrysniecie dodatkowego paliwa i maksymalne opoznienie zaplonu tak ze zaplon nastepuje tuz przed otwarcie zaworu wydechowego przez co spalenie mieszanki nastepuje w kolektorze i slychac charakterystyczne bang bang a jak jeszcze co ktorys zaplon tylko zlapie to juz wogole ogluszajace strzaly i mozna sie pozegnac z wirnikiem turbiny. ![]() Nowszy system dziala na zasadzie wstrzykiwania powietrza z dolotu do kolektora wydechowego. Nie mamy az tak wybuchowej mieszanki wylatujacej z cylindra i calosc lagodnie dopala sie w kolektorze. W tym civicu albo jest ten drugi system albo poprostu jest mocno opozniony zaplon jednak nie na tyle zeby wypadaly i bylo slychac strzaly z wydechu. |
|
|
![]()
Post
#358
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 14 July 2004 Skąd: Rz ![]() |
Feluke
1.) czy na pewno jest dodatkowy wytrysk? czy nie czasem tylko zaplon przestawiony? 2.) ten nowszy system.. w B Grupie byl (audi) - powietrze z dolotu poprzez specjalny kolektor doporowadzone bylo przed turbo. -------------------- Quality means doing it right when no one is looking.
|
|
|
![]()
Post
#359
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Musze sie od razu na poczatku przyczepic: anti lag a launch control to 2 zupelnie inne rzeczy
![]() CYTAT Nowszy system dziala na zasadzie wstrzykiwania powietrza z dolotu do kolektora wydechowego. Nie mamy az tak wybuchowej mieszanki wylatujacej z cylindra i calosc lagodnie dopala sie w kolektorze. Cos wiecej? Zaplon tez jest opozniony? Paliwa tez jest wiecej? Bo w swoim aucie (i nie tylko swoim) przeszedłbym z tego agresywnego na łagodniejszy Neo3 1. Nie dodatkowy wtrysk, tylko dodatkowa porcja paliwa. W wielu przypadkach nie jest ona nawet konieczna, wystarczy ruszyc zapłonem. 2. Nazywało się to umluft, tylko nigdzie nie moge znalesc dokladnego opisu jak to działało. -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#360
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 15 October 2008 Skąd: Kamień Pomorski ![]() |
Może trzeba zapytać osoby która stroiła to auto ?
![]() -------------------- FIAT RITMO 2.0 16VT 4WD E85 10,7 et
FB: WalasMotorSport |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 11:19 |