Shoutbox 0 nowych PW 


715 Stron V  « < 83 84 85 86 87 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Motoryzacyjne pytania i odpowiedzi...
gość_bezduszny_*
post Tue, 17 Aug 2010 - 14:17
Post #1681









są też jak słyszałem porównywalne/równoważne jakościowo z Dynamat maty wygłuszające Hollywood Energetic.... ale nie wiem czy są tańsze

o taka: http://www.elektrodor.pl/hw-energetic-hrk-...a-roadkill.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 17 Aug 2010 - 14:17
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
kompot
post Tue, 17 Aug 2010 - 15:00
Post #1682


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 17 February 2005





CYTAT(Misior @ Tue, 17 Aug 2010 - 08:40) *
A czy nalezy uwzglednic taki aspekt ze przy hamowaniu jednoczesnie z redukcjami (bez wcisnietego sprzegla) zwieksza sie podcisnienie w kolektorze ssacym a co za tym idzie zwieksza sie skutecznosc dzialania serva od hamulców? Bo mi sie wydaje ze tak, a wtedy jak wiadomo bedzie mozliwosc wykorzystania wiekszej siły hamowania niz hamując z silnikiem pracującym na wolnych obrotach.

Naprawdę myslisz, że nikt o tym nie pomyślał? Przy maksymalnym hamowniu masz do membrany podłączone jest ciśnienie atmosferyczne, masz maksymalną różnicę ciśnieniń, więcej nie uzyskasz.


--------------------
2024 F-Pace D300
2011 E90 330d
2000 W210 E55
BTG 9:49 (IS200)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Misior
post Tue, 17 Aug 2010 - 19:33
Post #1683


Forum Homee
Dołączył: Fri, 10 March 2006
Skąd: Małopolska





Ja nie twierdze ze nikt nie pomyslal i wiem ze sie tak dzieje jak piszesz tylko wlasnie chodzilo mi o pokazanie dodatkowej zalety hamowania razem z redukowaniem biegow.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_Keler_*
post Tue, 17 Aug 2010 - 20:09
Post #1684









[quote name='haary' date='Mon, 16 Aug 2010 - 23:50' post='832986']
Keler: jak dla mnie to się mylisz. Na mój rozum zakręt przejeżdżasz zawsze bez gazu. Jego dodanie w przypadku rwd spowoduje wyjechanie tyłem a w przypadku mocno skręconych kół auto zachowa się jak fwd i wyjedzie przodem.

No tak, ja cały czas miałem na myśli fwd bo takim ułomnym wehikułem się poruszam. Jednak niezależnie od napędu ludzie znający się na kręceniu kierownicą zgodnie twierdzą że sytuacja gdy samochód jedzie w zakręcie na luzie jest niedopuszczalna. Albo hamujemy (na wejściu) albo przyśpieszamy (zaczynamy przed szczytem zakrętu). Sytuacja którą opisujesz ma miejsce gdy przesadzi się z otwarciem przepustnicy. Nie chcę się oczywiście wymądrzać. Sam jestem maluczki i dopiero uczę się efektywnej jazdy samochodem. Powtarzam tylko rady ludzi znających się na rzeczy, do których sam się stosuję.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzej87
post Tue, 17 Aug 2010 - 20:53
Post #1685


Super User
Dołączył: Mon, 13 October 2008





Witam

Czy można postawić E-39 na felgach stalowych z E-36(felgi z E-36 nie dochodzą do piasty, bo mają mniejszy otwór centrujący)? Felga będzie dociągnięta na śrubach. Samochód będzie tylko stał i później wjeżdżał na lawetę. Jest wyjęte z niego około 300 kg, będzie drugie tyle wyjęte jeszcze przed lawetą. Nie chcę zniszczyć felg, piast, śrub i stworzyć zagrożenia dla siebie pracując w kanale. Można by na dystansach, tylko chciałbym jak najmniej kosztów, bo felgi z E-36 mam. Chyba, że ktoś ma dystanse(na seryjne śruby) za jakąś małą kwotę.

Pozdrawiam


--------------------
Sprzedam części do E36, E39.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MrUw@
post Tue, 17 Aug 2010 - 22:31
Post #1686


Super User
Dołączył: Sun, 11 January 2004
Skąd: Wrocław





jak bedzie tylko stał... ewentualnie jakos tam powoli wepchniety na lawete i spowrotem to nic sie niestanie...

zaawsze mozesz roztoczyc albo rozszlifowac otwor centrujacy zeby wlazlo i tyle...

jak na sile dociagniesz sruby to jasne ze zniszyczysz i gwint i piaste zapewne ale jak zrobsiz to z glowa to postać może... tylko po co niema do niej poprostu normalnych ori felg ???


--------------------
Mechanika, Swapy, Naprawy [chwilwo zamknięci]

było bmw, były mercedesy teraz czas na ameryke :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Wed, 18 Aug 2010 - 07:38
Post #1687


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Co może być przyczyną ,że w moim audi równomiernie ścierają się klocki przód i tył co 10 tyś km. Pacjient A3 TDI 130 PS Tiptronic ciężka noga wink.gif


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marecek
post Wed, 18 Aug 2010 - 08:24
Post #1688


Super User
Dołączył: Thu, 31 March 2005
Skąd: WuPeeR





specu sobie jaja robisz, prawda? w służbowych astrach 1.6 wymieniają klocki czasami częściej, a Ty masz ASV w A3 i zadajesz takie pytania? laugh.gif


--------------------
Lanos STI, na arabskich szlakach...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Wed, 18 Aug 2010 - 08:28
Post #1689


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Ale o co kaman? rolleyes.gif
ASZ mam to szczegół
Pytam nie o to dlaczego co 10k zmieniam TYLKO O TO dlaczego z tyłu tez co 10k ,a w kazdym innym aucie zawsze 3 razy dłużej wytrzymują...


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Wed, 18 Aug 2010 - 08:29
Post #1690









duże obciążenie wozisz ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Wed, 18 Aug 2010 - 08:33
Post #1691


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Teraz w sezonie lawete na wiekszosć zawodów w Pl ,ale to nie ma znaczenia bo od początku tak było czyli 2 lata 80k km. Z przodu są spore tarcze a z tyłu jak w kazdym z grupy VW malenstwa


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Wed, 18 Aug 2010 - 14:36
Post #1692


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





Ale masz automat, nie?


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Thu, 19 Aug 2010 - 08:21
Post #1693


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Tak automat . To jest przyczyną?


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Thu, 19 Aug 2010 - 09:02
Post #1694









Wydaje mi się, że bardziej to, że tył masz dociążony.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Thu, 19 Aug 2010 - 09:05
Post #1695


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Jak dociązony ,jak silnik i skrzynia ciężkie z przodu. Pisałem ,że nie ma znaczenia laweta bo od początku ta równo się zuzywały huh.gif


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Thu, 19 Aug 2010 - 09:09
Post #1696









Z reguły samochody która mają większe obciążenie na tyle... szybciej zjadają klocki na tylnej osi (np. Sprinter) lub ciągną głównie lawety (taki wypadek we Fronterze widziałem).
Jeżeli bez obciążenia jest to samo... to może coś szwankuje pompa ABS dając więcej ciśnienia na tył ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Spawos
post Thu, 19 Aug 2010 - 09:35
Post #1697


Forum Killer
Dołączył: Wed, 19 February 2003
Skąd: Lublin





czy jak kupie auto z indywidualna tablica np :(LU XYZA )to potem ide do wydzialu i oddaje czy moge starac sie o zwrot kasy ?? za te tablice , czy jaks glupote wymyslam ?biggrin.gif


--------------------
Prawdopodobnie Najszybsze Daewoo w Polsce
2004--> ET 18,3
2005--> ET 17,4
2006--> ET 14,7
2007-->13.xx???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
El bombino
post Thu, 19 Aug 2010 - 09:59
Post #1698


Rookie
Dołączył: Fri, 20 May 2005
Skąd: Wawa/Józefów





Wymyślasz... tablice przypisane są u nas niestety do samochodu a nie właściciela, sprzedajesz auto - żegnasz się z tablicami, zadnej kasy nie oddają


--------------------
Warszawa Pickup Custom "El Bombino" 1969
Hot Rod Project - Citroen BL11 1948 z sercem od Forda CV 5.8 V8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kras
post Thu, 19 Aug 2010 - 13:21
Post #1699


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 10 April 2005
Skąd: WWA/Tripolis





CYTAT(Spawos @ Thu, 19 Aug 2010 - 09:35) *
czy jak kupie auto z indywidualna tablica np :(LU XYZA )to potem ide do wydzialu i oddaje czy moge starac sie o zwrot kasy ?? za te tablice , czy jaks glupote wymyslam ?biggrin.gif

Jesli kupisz auto z indywidualnymi tablicami i sa to tablice z tej samej gminy gdzie masz meldunek to mozesz je zostawic, badz oddac (bez zwrotu kasy) i kupic w normalnej cenie normalne tablice. Jesli auto jest z innej gminy to tablice przepadaja z urzedu.


--------------------
Kra$
And JDM again... :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azrael
post Thu, 19 Aug 2010 - 13:28
Post #1700


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT(lagadula @ Mon, 16 Aug 2010 - 22:50) *
Hamujemy bez sprzęgła, omijając przeszkodę, aż do zatrzymania, lub ominięcia. Taki ćwiczenie jest podstawą u nas na zajęciach. Sprzęgło ma niby na celu ułatwic "systemom" działanie, bo tak uczą niemcy, ale lepiej go nie wciskac, a zaprzeć się o podnóżek.



Napęd jest kompletnie zbędnym przeszkadzaczem wprowadzającym dodatkowe siły do układu/ Hamowanie AWARYJNE to takie hamowanie które się zdarzy wam kilka razy w życiu i polega na możliwie najszybszym wytracaniu prędkości. W takich sytuacjach życia i śmierci raczej nie ma czasu na kombinowanie zbiegami czy czymkolwiek innym i potencjalne zyski zostaną utracone bo zapewne coś spieprzysz. We współczesnych samochodach osobowych rola kierowcy ogranicza się zwykle do ciśnięcia dwóch pedałów z całej siły i utrzymania auta mniej więcej na wprost, ew. po przyczepnej nawierzchni jak jest wybór. Jeżeli chcemy manewrować/omijać itp. to robi się inna para kaloszy, ale odruch i automatyzm powinien być wyćwiczony na dwa pedały. Tak uczą szkoły w Polsce i w świecie. Być może inne uczą inaczej ale mnie tak nauczono, argumenty za tym są dobre i ja tak przekazuję.


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post

715 Stron V  « < 83 84 85 86 87 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 03 July 2025 - 18:39