![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#161
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 14 July 2004 Skąd: Rz ![]() |
tylko skąd ten zawór sie urwał
![]() -------------------- Quality means doing it right when no one is looking.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#162
|
|
![]() Moderator Dołączył: Wed, 10 November 2004 Skąd: N51 20' 11.8" ______E16 38' 1.0" ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#163
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 14 July 2004 Skąd: Rz ![]() |
powiedzcie mi w jakis sposob w seryjnych silnikach diesel'a bylo rozwiazane sterowanie cisnienia doładowujacego?
czy tylko WG i VAG(VANT) czy moze jakies zawory by-pass jeszcze wystepowaly ? -------------------- Quality means doing it right when no one is looking.
|
|
|
![]()
Post
#164
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole! ![]() |
tylko skąd ten zawór sie urwał ![]() Ze sprężarki tłokowej, którą ten silnik był doładowany? ![]() r. -------------------- e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć |
|
|
![]()
Post
#165
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 16 February 2008 Skąd: London ![]() |
kurna fakt, przeciez tam siedzi zaworek
![]() ![]() kiedys widzialem w podobny desen nadpalone tloki |
|
|
![]()
Post
#166
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 03 May 2004 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#167
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 09 March 2003 Skąd: Londyn ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#168
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
rydzyka?
|
|
|
gość_k-meal_* |
![]()
Post
#169
|
![]() |
|
|
|
![]()
Post
#170
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
Szlag, racja. Nie skojarzyłem faktów. Chyba muszę się wyspać. W takim razie to jakaś bzdura. Czasem chyba nawet nie bylo wogole sterowania, tylko odpowiednio dobrana dawka i sprezarka. Ale to chyba w jakichs ciezarowkach i agregatach. -------------------- Aerospace Electronics :)
|
|
|
![]()
Post
#171
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 30 March 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
I w BMW 2002 turbo. Brak wastegata ;-) turbina dmucha ile umi..
|
|
|
![]()
Post
#172
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 03 May 2004 ![]() |
Dzięki Rottie i k-meal.
|
|
|
![]()
Post
#173
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 09 March 2007 ![]() |
Czy w sytuacji kiedy kluczyk do auta jest niezaprogramowany to po włożeniu go do stacyjki i przekręceniu auto zacznie kręcić i zapalą się wszystkie kontrolki ?
Bo mam kluczyk do auta ale nie wiem czy jest zaprogramowany |
|
|
gość_k-meal_* |
![]()
Post
#174
|
![]() |
Jesli chodzi o immo, to w VAGach jest tak, ze odpali i zaraz zgasnie. I kontrolka od immo mruga caly czas jesli dobrze kojarze. Nie wiem jak w przypadku innych marek.
|
|
|
![]()
Post
#175
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 09 March 2003 Skąd: Londyn ![]() |
Wloz go do stacyjki i zobacz czy lampka od immobilisera gasne po chwili. Jak mruga caly czas to dupa.
|
|
|
![]()
Post
#176
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 31 August 2009 Skąd: Kraków ![]() |
AndyOne ...
a w jakim samochodzie? marka, model, rok jest wiele objawow, zalezy od samochodu -------------------- 2,7biT 450+ KM
|
|
|
![]()
Post
#177
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 12 January 2007 Skąd: stąd ![]() |
Jesli chodzi o immo, to w VAGach jest tak, ze odpali i zaraz zgasnie. I kontrolka od immo mruga caly czas jesli dobrze kojarze. Nie wiem jak w przypadku innych marek. Dodatkowo po trzech probach odpalenia niezakodowanym blokuje sie immo. znam z autopsji. -------------------- 3,0tdiq
|
|
|
![]()
Post
#178
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 09 March 2007 ![]() |
To jest Nissan 350Z rok 2007
|
|
|
![]()
Post
#179
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 31 August 2009 Skąd: Kraków ![]() |
No to forumowicze ...
Jak sie objawia bram imo w Nissanie 350Z ?? bo to napewno nie VAG ;] napisz AndyOne jakie masz objawy po wlozeniu kluczyka do stacyjki ?? wogole kontrolki sie niezaswiecaja? auto nieche zapalic? -------------------- 2,7biT 450+ KM
|
|
|
![]()
Post
#180
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 12 January 2007 Skąd: stąd ![]() |
No to forumowicze ... Jak sie objawia bram imo w Nissanie 350Z ?? bo to napewno nie VAG ;] napisz AndyOne jakie masz objawy po wlozeniu kluczyka do stacyjki ?? wogole kontrolki sie niezaswiecaja? auto nieche zapalic? Wg mnie teoretycznie powinien zakrecic, odpalic na niecala sekunde i zgasnac... w koncu zwarcie obwodu w stacyjce jest na skutek mechaniczny... immo odcina elektronike/paliwko i auto gasnie... kontrolki po przekreceniu kluczyka sie powinny palic... -------------------- 3,0tdiq
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 03:03 |