![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1581
|
|
![]() EJ205 USER Dołączył: Sat, 21 June 2003 Skąd: WuWuA-WaWeR ![]() |
albo jakaś chamska blokada "na stalowego bolca" ![]() o dźwięcznej nazwie. wkładanego w piaste ![]() -------------------- W205 OM654 Daily
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1582
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 11 January 2004 Skąd: Wrocław ![]() |
co steruje wtryskiwaczami w lanosie ?? wiem ze sterowane sa masa... ale skad dostaja napiecie i co steruje ta masa ? Ecu jakies inne czujniki ?
Sytuacja taka: Przekopalem całą instalacje u kumpla bo niechcial dziad zapalic... kable od pompy byly do poprawki w jednym miejjscu teraz czasem zapali czasem nie /czescej niezapali... i w momencie gdy niechce zapalic wtyskiwacze sie nieotwieraja(paliwo dochodzi z cisnieniem na listwe pompapracuje iskra itp jest podstawy sa) ale same wtryski sa zamkniete... skad dostaja napiecie? Sygnał z ECU ? to moze byc jego wina ? -------------------- Mechanika, Swapy, Naprawy [chwilwo zamknięci]
było bmw, były mercedesy teraz czas na ameryke :) |
|
|
![]()
Post
#1583
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 05 February 2007 Skąd: Stolica ![]() |
W lanosie wtryskami steruje ECU. Ale zanim zaczniesz głęboko grzebać sprawdź wiązkę od wtrysków. Zdarzało się że na łączeniu (w wiązce silnikowej) niekontaktowało i nikt nie potrafił dojść czemu silnik nie gada. Jak uda Ci sie samochód odpalić to poruszaj wiazkami od wtrysków i generalnie wszystkimi innymi. Jeśli coś sie będzie działo to jesteś w domu
![]() Sprawdź też wtyczki przy przegrodzie pod taką czarną pokrywką, z pod której wychodzą wiązki na silnik bo potrafią w nich piny zaśniedzieć. -------------------- [size=1][i]Leon TS AUQ
|
|
|
![]()
Post
#1584
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 December 2005 ![]() |
Co może być powodem tego,że w aucie nie da się ustawić zbieżności? Chodzi o Rover'a 25 1.4 16v z 2005r.
Auto było uderzone w prawy narożnik przedni, popękała lampa, połamany zderzak i podgięty błotnik, ale skrzywione było zawieszenie z prawej strony. Wymienione zostały sanki, wahacze,mocowania McPhersonów. Ustawiajac zbieżność wszystko jest ok, wyjeżdzamy ze stacji 5min jazdy wracamy i zbieżności nie ma! Sytuacja powtarzyła się ze 4 razy wczoraj. |
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#1585
|
![]() |
sprawdziłeś na ramie czy samochód jest prosty ?
|
|
|
![]()
Post
#1586
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 December 2005 ![]() |
Nie ja osobiście, ale blacharz i stwierdził,że auto jest proste.
|
|
|
![]()
Post
#1587
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 10 June 2006 Skąd: Wawa ![]() |
jesli zbierznosc "sama sie przestawia" to cos musi sie odksztalcac w zaiweszeniu(luzy), budzie, drazkach kierowniczych(moze drazek wykreca sie z magla?),albo diagnosta pupa. Dobrze rozumiem ze jak wyjezdzasz maszkiere prosto i po chwili kiera jest krzywa?
-------------------- Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć Fabia II RS daily Suzuki SV650S żeby mieć |
|
|
![]()
Post
#1588
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 December 2005 ![]() |
Dokładnie, po chwili kierownica jest krzywo. Auto było wczoraj konkretnie trzepane i nie wydaje się,żeby coś było luźne, chociaż jak napisałeś o tym drążku wykręcającym się z magla to dało mi do myślenia ponieważ magiel też był zmieniany! Nawet jeżeli diagnosta do kitu to chyba skoro ustawia zbieżność, a ona sama ''przestawia sie'' to chyba nie ma tu jego winy
![]() |
|
|
![]()
Post
#1589
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 18 January 2010 ![]() |
bmw e46 widzialem na filmach ze nie ktore mają aktualną predkosc na wyświetlaczu. Ja u siebie nie umiem tego włączyć, ktos pomoże ?
|
|
|
![]()
Post
#1590
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 11 May 2007 Skąd: Poznań ![]() |
bmw e46 widzialem na filmach ze nie ktore mają aktualną predkosc na wyświetlaczu. Ja u siebie nie umiem tego włączyć, ktos pomoże ? Ukryte funkcje OBC -------------------- 5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P |
|
|
![]()
Post
#1591
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 05 January 2009 ![]() |
Pytanie z czystej ciekawosci. Ford puma+ silnik diesla. Jaki byscie polecili?
-------------------- :)
|
|
|
![]()
Post
#1592
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 December 2005 ![]() |
1.9 TDI
![]() ![]() Ford chyba jakis tam specjalnych jednostek nie ma, wiec jak chcesz rzeźbić to chyba najlepiej byłoby jakieś TDI wsadzić jak już... ale dziwny swap trzeba przyznać ![]() |
|
|
![]()
Post
#1593
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 22 March 2004 Skąd: Żory ![]() |
Pytanie z czystej ciekawosci. Ford puma+ silnik diesla. Jaki byscie polecili? 1. Sztuka dla sztuki, ale nie mój cyrk i nie moje małpy. 2. 1,8 TDxI. Silnik szedł w Focusach m.in. A pochodzi od starego 1,8D, spotykanego w Fiestach również. Używając silnika z wiązką od Focusa, mocowania, skrzynia, sprzęgła i kupy detali od Fiesty dizla powinno zabanglać. 3. 1,9TDI to będzie swap jak każdy inny poza markę, czyli nie pasuje totalnie nic. Mocowania, półosie, wiązki. No nic zupełnie. Ale trudno o lepiej rozkminionego klekota. -------------------- Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
|
|
|
![]()
Post
#1594
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 December 2005 ![]() |
Czy jest jakies auto do ktorego podejda P&P zaciski AP RACING z Ultimy?
|
|
|
![]()
Post
#1595
|
|
![]() EJ205 USER Dołączył: Sat, 21 June 2003 Skąd: WuWuA-WaWeR ![]() |
jaka tarcza, jaki rozstaw srub w zacisku i tarczy? tarcza dwuczesciowa? jaki numer zacisku?
-------------------- W205 OM654 Daily
|
|
|
![]()
Post
#1596
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 December 2005 ![]() |
Zaciski pochodza z Ultimy Can-Am nr. z zacisku:
CP5200-824S4 --->S/N6808992#001 CO3 |
|
|
![]()
Post
#1597
|
|
![]() EJ205 USER Dołączył: Sat, 21 June 2003 Skąd: WuWuA-WaWeR ![]() |
nie podales numeru zacisku 4tloczkowego? podaj jeszcze reszcze parametrów to moze ktos na to wpadnie.
-------------------- W205 OM654 Daily
|
|
|
![]()
Post
#1598
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 13 June 2010 ![]() |
przednionapędowe auto (150KM) do 100km/h na jakiej szerokości opon będzie przyspieszało najszybciej? max profil opony 40-45, felga 16". seryjnie montowane były tam 215/40/16"
|
|
|
![]()
Post
#1599
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 12 January 2007 Skąd: stąd ![]() |
To zalezy od wielu inych czynnikow... Odnosnie samych kol m.in. waga kola, rodzaj mieszanki gumowej... etc... I oczywiscie od warunkow na drodze (rodzaj nawierzchni, temperatura, etc.) ogolnie setki czynnikow...
-------------------- 3,0tdiq
|
|
|
![]()
Post
#1600
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 13 June 2010 ![]() |
przykładowo sucho, 20*C, mieszanki załóżmy że te same. chodzi mi bardziej o opory i przyczepność, czy zyskam coś zakładając 225/40 zamiast 215/40?
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 02 July 2025 - 05:27 |