![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#14181
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 28 December 2021 ![]() |
Zależy jaka sonda, lsu4.2 powinna mieć fabryczny nieuszkodzony kabel do konektora, całą reszta nie powinna mieć znaczenia. Na pewno jak chcesz już lutować, to po stronie wiązki a nie przewodu sondy, bo materiał przewodów inny i ciężko to się lutuje.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#14182
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 26 October 2015 ![]() |
Przy NBO nie będzie fałszu jeżeli luty będą dobre, a te jak wyżej ciężko będzie zlutowac bo jak dobrze pamiętam są niklowane. Lepiej zarobić wtyczkę. Kup sobie 4 pin superseal
-------------------- Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM Praca: Rimac <TBD> |
|
|
![]()
Post
#14183
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 10 February 2014 ![]() |
Zarówno przy wąsko jak i szerokopasmówce ma fałszować pomiar? Zależy od konstrukcji obudowy sondy. Zasada działania sondy lambda, polega na porównaniu zawartości tlenu w spalinach z wartością referencyjną. Tym punktem odniesienia jest tlen w atmosferze. Jeśli obudowa sondy jest hermetyczna - a zdecydowana większość jest - sonda ma dostęp do atmosfery poprzez przewody. Kiedy zalutujesz je szczelnie, odetniesz sondzie dostęp do powietrza. Dlatego nie można lutować kabli sondy w jej wtyczce, albo przed wtyczką. No chyba, że potem zerwiesz kawałek izolacji poniżej punktu lutowania. Powyżej wtyczki, możesz lutować wiązkę do woli, to nie ma nic do rzeczy. |
|
|
![]()
Post
#14184
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 31 October 2010 ![]() |
eh, no tego argumentu się obawiałem.
Czytałem o tym 'zasysaniu powietrza przewodami' ale chyba sondy z taka budową nigdy nie trafiłem ;-) Podasz jakiś konkretny numer takiej sondy, której na 100% nie można lutować? |
|
|
![]()
Post
#14185
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 29 January 2007 Skąd: Z Mercedesów i Hond ![]() |
Mozna srebrem i mini palnikiem. Dla zaawansowanych.
Bawi mnie ze ktos pisze ze nie widzi roznicy. To jak z diagnostyka komputerowa. Odczytujesz bledy-niema ich. Tzn ze wszystko jest dobrze, a jak przeanalizujesz dane rzeczywiste live i uzyjesz pozadnego oscyloskopu, w powiekszeniu podstawisz do wzorcowych osylogramow i do tego naprawde wiesz na co patrzysz i umiesz to dobrze interpretowac, to sie okazuje, ze jest niepoprawnie. Ze sygnaly sa nieprawidlowe. Pozdrawiam Danner Scanner -------------------- Hondy i Mercedesy
Diagnozujesz czy zgadujesz ? Elektronika Diagnostyka i Serwis Mechaniczny. Współpraca z Monster Garaż-kompleksowe remonty silników. |
|
|
![]()
Post
#14186
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 31 October 2010 ![]() |
@Driftman, masz racje, nie robiłem studiów z tego tematu ani nie chciało mi się podłączać oscyloskopu ;-) Ale w Vce (gdzie mam też odniesienie do drugiej głowicy) po wymianie sondy z lutowanym kablem na taką ze złączkami, korekty się nie zmieniły - czyli jak dla mnie ewentualna różnica była tak mała, że sterownik tego nie zauważył :-P Dupohamownia tym bardziej.
|
|
|
![]()
Post
#14187
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 29 January 2007 Skąd: Z Mercedesów i Hond ![]() |
No mowie
Czyli jest dobrze ![]() -------------------- Hondy i Mercedesy
Diagnozujesz czy zgadujesz ? Elektronika Diagnostyka i Serwis Mechaniczny. Współpraca z Monster Garaż-kompleksowe remonty silników. |
|
|
![]()
Post
#14188
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 31 October 2010 ![]() |
idąc tym tropem, to można podważyć wszystkie czujniki, które nie są wyprodukowane przez danego producenta dla danej marki na pierwszy montaż ;-)
|
|
|
![]()
Post
#14189
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 29 January 2007 Skąd: Z Mercedesów i Hond ![]() |
Bo mozna. Klania sie o tym wiedza. Co mozna co nie mozna. Albo jaka jest predkosc odswierzania sygnalu a nie sam jego przebieg
Jest tego tyle ze w pale Ci sie nie miesci. Mi zreszta tez sie nie miesci chociaz sie staram ![]() -------------------- Hondy i Mercedesy
Diagnozujesz czy zgadujesz ? Elektronika Diagnostyka i Serwis Mechaniczny. Współpraca z Monster Garaż-kompleksowe remonty silników. |
|
|
![]()
Post
#14190
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 31 October 2010 ![]() |
No racja, szczególnie patrząc na tanie lambdy ;-)
Ale serio, chciałbym poznać te, którym lutowanie w sposób znaczący przeszkadza ![]() |
|
|
![]()
Post
#14191
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 29 January 2007 Skąd: Z Mercedesów i Hond ![]() |
Tesla ucho cholownicze
Potrzbuje wiedziec jaki gwint ma ucho cholownicze w autach Tesla. Lewy gwint. Nie mam zamiaru placic dwiescie zlotych za oryginal. Zrobie sobie wlasne za darmo. A moze pasuje od czegos co mamy ? Dziekuje za pomoc. Edit: Odszukalem i znalazlem u siebie. M18 x 2.5 gwint trapezow lewy. -------------------- Hondy i Mercedesy
Diagnozujesz czy zgadujesz ? Elektronika Diagnostyka i Serwis Mechaniczny. Współpraca z Monster Garaż-kompleksowe remonty silników. |
|
|
![]()
Post
#14192
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 06 February 2013 Skąd: Namysłów ![]() |
Tylko nie rób go przez ch bo ci nie podejdzie.
-------------------- Crx Ballade Zc1&Bmw E36 328,Bmw E46 330i.
|
|
|
![]()
Post
#14193
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 29 January 2007 Skąd: Z Mercedesów i Hond ![]() |
Tylko nie rób go przez ch bo ci nie podejdzie. Nie kumam ? -------------------- Hondy i Mercedesy
Diagnozujesz czy zgadujesz ? Elektronika Diagnostyka i Serwis Mechaniczny. Współpraca z Monster Garaż-kompleksowe remonty silników. |
|
|
![]()
Post
#14194
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 18 April 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
Jest zamiennik dla oleju do dyfra przód bmw f10 czy tylko ten z aso?
|
|
|
![]()
Post
#14195
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 23 March 2013 ![]() |
Jest zamiennik dla oleju do dyfra przód bmw f10 czy tylko ten z aso? Szukajka ravenola podaje taki https://www.ravenol.pl/product/ravenol-dgl-75w-85-gl5-ls/ |
|
|
![]()
Post
#14196
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 18 April 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
Szukajka ravenola podaje taki https://www.ravenol.pl/product/ravenol-dgl-75w-85-gl5-ls/ Dzięki, poszukałem i faktycznie to jest jedyny zamiennik dla Hypoid Axle G2 i G1. Znalazłem pare potwierdzeń, że po prostu działa i nie trzeba płacić 400zł za litr w aso ![]() |
|
|
![]()
Post
#14197
|
|
Super User Dołączył: Thu, 30 June 2011 Skąd: PO ![]() |
Panowie W211 2005, m113 - akumulator naładowany. Nie ma śladu prądu, żadna lampka ani kontrolka nie świeci sie (nawet jak jest podpięty prostownik). Martwy kompletnie - mogę gdzieś zajrzeć zanim zamówię lawetę? Bezpieczniki w bagażniku i pod maską wydają sie być ok. Jak podpinam prostownik to są takie ze 3 mrugniecia lampek w otwartym bagażniku i potem już nic.
|
|
|
![]()
Post
#14198
|
|
Super User Dołączył: Sun, 11 January 2015 Skąd: Zbąszyń ![]() |
z lewej strony w boczku deski masz jeszcze bezpieczniki. Sprawdź jeszcze główne bezpieczniki na wnęce koła zapasowego.
|
|
|
![]()
Post
#14199
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 29 January 2007 Skąd: Z Mercedesów i Hond ![]() |
Panowie W211 2005, m113 - akumulator naładowany. Nie ma śladu prądu, żadna lampka ani kontrolka nie świeci sie (nawet jak jest podpięty prostownik). Martwy kompletnie - mogę gdzieś zajrzeć zanim zamówię lawetę? Bezpieczniki w bagażniku i pod maską wydają sie być ok. Jak podpinam prostownik to są takie ze 3 mrugniecia lampek w otwartym bagażniku i potem już nic. Ile masz na voltomierzu ? Klemy nie zapyzione od srodka ? Multimetr w reke i lecisz po samach po kolei Auto stalo dwa tygodnie nie odpalane tak ? -------------------- Hondy i Mercedesy
Diagnozujesz czy zgadujesz ? Elektronika Diagnostyka i Serwis Mechaniczny. Współpraca z Monster Garaż-kompleksowe remonty silników. |
|
|
![]()
Post
#14200
|
|
Super User Dołączył: Thu, 30 June 2011 Skąd: PO ![]() |
No własnie klemy i ogólnie wnęka akumulatora wygląda jak nowa. Auto wrociło z trasy i na drugi dzień był już martwy - teraz stoi już tak tydzień w garażu. Generalnie jeszcze jest tak, że po podłączeniu prostownika, 2-3 razy zapalały się lampki w bagażniku i od razu gasły (wygladało to "zwarciowo" - kurwa nie ma takiego słowa na bank) Ale potem juz cisza.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 20:21 |