![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#14161
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 10 February 2014 ![]() |
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#14162
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 26 October 2015 ![]() |
Jaki most i zaciski? Uniosłem dupę na kobyłkach, puściłem hamulec i ruszyłem, przez początkowe pare sekund słychać zanikające szuranie (przypomina tarcie osłony przeciwpylowej o tarczę). Jak mi samo wyhamowało to mogę złapać za koło i wciskać je w most o 2-3mm. Jak wcisnę hamulec i puszczę to siedzi sztywno.
Za każdym razem po wciśnieciu hamulca po tym szuraniu skok jest zauważalnie wyższy. Do tego cichnie szybciej jak uderzać młotkiem w oponę ![]() ![]() Mało tego, popytałem i ford stosuje sprężyny w tłoczkach w tylnym zacisku właśnie z tego powodu, ja mam zamontowane zaciski 4tłoczkowe z cayenne które nie są przystosowane do pracy z "live axle" więc gdzie mam błąd? EDIT: Tutaj takie sprężyny do kupienia: https://apracing.com/race-car/brake-caliper...ockback-springs Tutaj rozebrany tylny zacisk z mustanga, z prawej jest sprężyna ![]() -------------------- Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM Praca: Rimac <TBD> |
|
|
![]()
Post
#14163
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 10 April 2006 Skąd: Krakow ![]() |
Siema!
Mam problem z A5 8t 2.0tfsi s-tronic. Wczoraj rano jadac do pracy poczulem wibracje po zatrzymaniu( jakby wyrwana poducha silnika). Po pracy nie moglem odpalic, a jak juz za ktoryms razem sie udalo to ciezko wkrecal sie na obroty i po ok 1 kilometrze zgasl i do domu wrocilem laweta. Macie pomysl, co moglo pasc? Kompa podepne dopiero w poniedzialek, ale smierdzi mi przeskoczonym rozrzadem... Pzdr. |
|
|
![]()
Post
#14164
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 10 February 2014 ![]() |
Jaki most i zaciski? Most Volvo i oryginalne zaciski 2-tłoczkowe. CYTAT Jak mi samo wyhamowało to mogę złapać za koło i wciskać je w most o 2-3mm. Jak wcisnę hamulec i puszczę to siedzi sztywno. E, no jak tak ci to lata, to faktycznie tłoczki mogą odsuwać się od tarcz. Pora wymienić łożyska, bo jeszcze będziesz szukał koła w lesie. |
|
|
![]()
Post
#14165
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 26 October 2015 ![]() |
Tak myślałem, Volvo ma zupełnie inny most. Półosie trzymają flansze przykręcone do mostu. Zobacz na filmik który porzuciłem i zobaczysz że ford (aż do 2015r!) Stosował zawleczki w dyfrze
![]() ![]() -------------------- Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM Praca: Rimac <TBD> |
|
|
![]()
Post
#14166
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 February 2009 Skąd: Pomorze ![]() |
Mamy od jakiegoś czasu problem z hamulcami w Grand Cherokee ZJ, że pedał jest miękki, odświeżone zaciski, nowa pompa i przewody, kilka litrów płynu przelane przez układ i dalej to samo.
Muszę sprawdzić ten trop z półosiami i zabezpieczeniami na tylnym moście. |
|
|
![]()
Post
#14167
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 26 October 2015 ![]() |
Mamy od jakiegoś czasu problem z hamulcami w Grand Cherokee ZJ, że pedał jest miękki, odświeżone zaciski, nowa pompa i przewody, kilka litrów płynu przelane przez układ i dalej to samo. Muszę sprawdzić ten trop z półosiami i zabezpieczeniami na tylnym moście. Dokładnie to od mechaników z firmy robiącej ofroadowe jeepy o tym uslyszałem. Podobno w mostach jeepa coś tam na mocny wcisk robią i luz jest niemal do 0 skaskowany -------------------- Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM Praca: Rimac <TBD> |
|
|
![]()
Post
#14168
|
|
Super User Dołączył: Fri, 11 March 2005 Skąd: SRC ![]() |
Panowie potrzebuję dobrać z czegoś łącznik gumowy który łączy rurę wlewową z bakiem - średnica wewnątrz 50mm, o długości całkowitej 15-20cm, może być lekki kąt w połowie 10-15 stopni.
Żeby skończyć swap skrzyni użyłem taniego łącznika silkonowego do dolotów, ale mimo że się to nie poci to strasznie przechodzi zapach na zewnątrz do garażu.. wiem że można kupić coś z metra ale dalej nie ma pewności że nie zacznie to śmierdzieć po tygodniu. -------------------- Skoda 120 1.4T
525d F11 |
|
|
![]()
Post
#14169
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 23 November 2002 Skąd: Słupsk ![]() |
Jedz do jakiejś agromy albo innego Grene i dobiorą waż do paliwa jaki potrzebujesz.
-------------------- S3,
A4 |
|
|
![]()
Post
#14170
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 28 December 2021 ![]() |
Panowie potrzebuję dobrać z czegoś łącznik gumowy który łączy rurę wlewową z bakiem - średnica wewnątrz 50mm, o długości całkowitej 15-20cm, może być lekki kąt w połowie 10-15 stopni. Żeby skończyć swap skrzyni użyłem taniego łącznika silkonowego do dolotów, ale mimo że się to nie poci to strasznie przechodzi zapach na zewnątrz do garażu.. wiem że można kupić coś z metra ale dalej nie ma pewności że nie zacznie to śmierdzieć po tygodniu. Silikonowe odpadają, benzyna rozpuszcza. Przejdź się na szrot z suwmiarką i coś z dolotu, układu chłodzenia albo z wlewu dobierzesz za kilka złotych, byle by było gumowe. |
|
|
![]()
Post
#14171
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 10 February 2014 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#14172
|
|
Super User Dołączył: Fri, 11 March 2005 Skąd: SRC ![]() |
Jedz do jakiejś agromy albo innego Grene i dobiorą waż do paliwa jaki potrzebujesz. Dobra myśl, jest u mnie w mieścinie coś takiego Silikonowe odpadają, benzyna rozpuszcza. Przejdź się na szrot z suwmiarką i coś z dolotu, układu chłodzenia albo z wlewu dobierzesz za kilka złotych, byle by było gumowe. Tak, trochę lipa z tymi silkonami, nawet jak wącham te na dolocie to smierdzą bo jednak od "wewnątrz" silnika trochę tych oparów jednak jest i jednak coś z tego przechodzi na zewnątrz ,a ja się głupi zastanawiam czemu mnie tak głowa boli po dłuższym posiedzeniu w garażu przy projekcie.. guma z węży układu chłodzenia nie jest paliwo- i olejoodporna Tak, musi być jednak coś stricte dedykowane do paliwa -------------------- Skoda 120 1.4T
525d F11 |
|
|
![]()
Post
#14173
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 04 September 2008 Skąd: Karkonosze ![]() |
Pytanko co do wiązki sond lambda - nie ma przeciwskazań by lutować przewody sygnałowe?
Muszę zrobić rzeźbę, ale trochę się waham. -------------------- ...w poszukiwaniu odpowiedniego auta
|
|
|
![]()
Post
#14174
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 26 October 2015 ![]() |
Byle dalej od źródła ciepła, chociaż lepiej zarobić konektory.
-------------------- Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM Praca: Rimac <TBD> |
|
|
![]()
Post
#14175
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 10 February 2014 ![]() |
nie wolno lutować
|
|
|
![]()
Post
#14176
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 19 August 2009 Skąd: Białystok ![]() |
Konektory - szybciej, prościej, nie zrobią się zimne luty itd.
-------------------- _http://autobezsens.blogspot.com/ <- nudne gadanie o niczym
Drive like lightning, crash like thunder Civic fk2 R18A2 + Civic EG B16 było: E36 4d M44B19 - "(b)awaria", Astra F GSi 16v - "Disastra" |
|
|
![]()
Post
#14177
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 13 August 2008 Skąd: Bratislava ![]() |
Pytanko co do wiązki sond lambda - nie ma przeciwskazań by lutować przewody sygnałowe? Muszę zrobić rzeźbę, ale trochę się waham. Mi pękła wiązka pod maską idąca do kabla od lambdy (jakość Alfy Romeo) - zalutowałem, jeździ 5 rok, na logach 0 odchyłek. -------------------- Blog Motoryzacyjny TorquedMad mind - tqmm.pl
FB: @torquedmadmind Insta: @tqmmpl Twitter: @tqmmpl |
|
|
![]()
Post
#14178
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 31 October 2010 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#14179
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 10 February 2014 ![]() |
bo będziesz miał zafałszowany pomiar
|
|
|
![]()
Post
#14180
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 31 October 2010 ![]() |
Zarówno przy wąsko jak i szerokopasmówce ma fałszować pomiar?
Przy wąskopasmówce nie zauważyłem, by sposób połączenia (lutowanie, 'marne szybkozłączki' z zestawu z lambdą czy zwykłe skręcenie przewodów) miało wpływ :/ |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 05:56 |