![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#14141
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 28 December 2021 ![]() |
A nie można tego wyrzeźbić z normalnego wałka/rurki i innych przegubów? Jaki to ma przekrój?
https://allegro.pl/oferta/walek-liniowy-20m...0cm-12565201714 + końcówki zeszlifować żeby pasowały do przegubów |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#14142
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 26 October 2015 ![]() |
3/4 to ok 19.05mm. Zostaje mi kupić wałek 19mm i go splanować. Miałem nadzieje ze te walki są jakoś normalnie dostępne po tej stronie kałuży.
Ps dostałem info ze magazyn w USA zniszczył walek dlatego została paczka zwrócona ![]() -------------------- Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM Praca: Rimac <TBD> |
|
|
![]()
Post
#14143
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 28 December 2021 ![]() |
To na pewno będzie szybsze i tańsze niż zamawianie ze stanów kawałka pręta za kilkaset dolców, nawet jak koniecznie musi być calowy wymiar:
https://www.sklep.neronpila.pl/Walek-liniow...-mm-INA-p112899 A może nawet zwykła rurka grubościenna z s235 za kilka zł będzie wystarczająca i przy okazji 2x lżejsza ![]() |
|
|
![]()
Post
#14144
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 26 October 2015 ![]() |
W linku droższy był przegub niż drążek. Zamówiłem w zestawie z maglem od tego samego sprzedawcy i paczka akurat z drążkiem się wróciła. Teraz jakbym miał to osobno zamawiać to bez sensu interes
![]() Jeszcze jedno pytanie: czy luz półosi sztywnego mostu może powodować wpadający pedał hamulca? Hamowanie jest przez 90% czasu ok ale sporadycznie mam sytuacje ze pedał łapie dość nisko, za drugim i kolejnym wciśnięciem jest ok. Cały układ jest nowy: zaciski, tarcze przewody, klocki itp po swapie na zestaw z cayenne. Odpowietrzony kilkukrotnie, zrobione jakieś 400km. Robiłem testy i najbardziej odczuwalne jest to przy pierwszym hamowaniu po jeździe po dużych nierównościach albo zakrętach. Nie jest to tez bardzo miękki hamulec tylko wkurza brak powtarzalności i rozprasza. Muszę przed hamowaniem kopnąć w hamulec żeby potem móc powtarzalnie hamować -------------------- Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM Praca: Rimac <TBD> |
|
|
![]()
Post
#14145
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 10 February 2014 ![]() |
czy luz półosi sztywnego mostu może powodować wpadający pedał hamulca? Hamowanie jest przez 90% czasu ok ale sporadycznie mam sytuacje ze pedał łapie dość nisko, za drugim i kolejnym wciśnięciem jest ok. Cały układ jest nowy: zaciski, tarcze przewody, klocki itp po swapie na zestaw z cayenne. Nie ma takiej możliwości. Bąbel w układzie lub pompa do wymiany. |
|
|
![]()
Post
#14146
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 26 October 2015 ![]() |
Pompa była rozebrana, igła, wszystko ok. wycieków nie ma, odpowietrzane było wiele razy i już nie mam pomysłów. Mogę przejechać z kilometr i hamuje ok. A np 50 metrów później pedał hamuje inaczej. C-clip i półosie swoje już przeżyły i maja z 2mm luzu. To jedyna rzecz która obstawiam, ze odpycha tłoczki bardziej stąd większy luz bo już innych pomysłów nie mam
-------------------- Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM Praca: Rimac <TBD> |
|
|
![]()
Post
#14147
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 March 2015 ![]() |
niektóre auta trzeba odpowietrzać z delikatnym ciśnieniem w zbiorniczek wyrównawczy (zwłaszcza jak przewody idą kilka razy góra dół).
Jak zmieniałem przewody hamulcowe i zaciski w e53 nie szło normalnie odpowietrzyć, ale jak jeszcze dmuchnąłem w zbiorniczek 0,5 bara poszło od razu |
|
|
![]()
Post
#14148
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
A nie masz jakiegoś luzu na którymś łożysku koła?
|
|
|
![]()
Post
#14149
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 26 October 2015 ![]() |
Mam sztywny most i półosie maja luz dość wyczuwalny. Teoretycznie ten typ tak ma. Dlatego tez zależało mi na monoblokach z tylu zwby w razie W zacisk zatrzymał półoskę w moście
![]() -------------------- Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM Praca: Rimac <TBD> |
|
|
![]()
Post
#14150
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
tyl tylem, jeszcze przod sprawdz
|
|
|
![]()
Post
#14151
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 26 October 2015 ![]() |
Przód jest ok. Mam nowe piasty
![]() -------------------- Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM Praca: Rimac <TBD> |
|
|
![]()
Post
#14152
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 10 February 2014 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#14153
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
maja, jak lozysko siada to skosuje tarcze hamulcowa, i jak naciskasz pedal to najpierw ustawiasz tarcze do pionu a dopiero potem hamujesz
|
|
|
![]()
Post
#14154
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 26 October 2015 ![]() |
Nie utrzyma. Jak pójdzie łożysko, tarcza pęka. To jest sztywny most, półosie nie trzymają się na łożyskach tylko podkładkach/zawleczkach w moście tzw C-Clip. Maja luz dość wyczuwalny jakbym zdjął zacisk i złapał za koło to mogę wsuwać/wysuwać półoś z mostu i według mnie tarcza pływa i odpycha tłoczki. Na 10000% to nie wina zapowietrzenia bo już dla pewności było odpowietrzane z 10 lub więcej razy. Wycieków też nie ma. Przewody w oplocie, nie puchną. Problem występuje tylko podczas dynamicznej jazdy. Na postoju mogę wsiąść na drugi dzień do samochodu i hamulec pracuje idealnie. Zahamuje na osiedlu przed progiem i jest ok, przejade przez próg i już lekko czuć różnicę, na prostej jest ok, pobujam się lewo prawo po drodze i znowu czuć mniejszy opór w pedale i inną charakterystykę hamulca. Żeby nie było odpowietrzniki są ułożone do góry ![]() https://www.youtube.com/watch?v=upUBWGsNTKc Tutaj jest pokazane na czym trzymają się półośki ![]() -------------------- Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM Praca: Rimac <TBD> |
|
|
![]()
Post
#14155
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 11 June 2013 ![]() |
Myślę że jak tarcza lata to może być taki efekt. Mi kiedyś mechanik źle skręcił nakrętkę od półosi co prawda z przodu i hamowania nie był, bez pompowania bo tarcza rozpychała klocki na zakrętach. Chcesz mieć pewność to właśnie pobujaj autem, zatrzymaj się bez użycia hamulca i zdejmij koło.
|
|
|
![]()
Post
#14156
|
|
![]() Rookie Dołączył: Wed, 20 May 2015 ![]() |
Polecicie jakies zrodlo sensownego zakupu N57D30 po remoncie? Czy moze mial ktos do czynienia z silnikami od p. Huberta B. ze Szczekocin?
|
|
|
![]()
Post
#14157
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 29 January 2007 Skąd: Z Mercedesów i Hond ![]() |
Oring wtryskiwacza benzyny Peugot 407 2.0 benzyna
Potrzebuje wymiary tych oringow. Pomoze ktos ? -------------------- Hondy i Mercedesy
Diagnozujesz czy zgadujesz ? Elektronika Diagnostyka i Serwis Mechaniczny. Współpraca z Monster Garaż-kompleksowe remonty silników. |
|
|
![]()
Post
#14158
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 26 October 2015 ![]() |
Odnośnie problemów z hamowaniem mam już potwierdzone, że faktycznie sztywny most i sztywne zaciski to problematyczne połączenie. Info np poniżej:
https://www.youtube.com/watch?v=dOU-RkHbS2I 2:15 Pytanie tylko jak to ogarnąć? -------------------- Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM Praca: Rimac <TBD> |
|
|
![]()
Post
#14159
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 18 April 2006 Skąd: podkarpacie ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#14160
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 10 February 2014 ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 13:35 |