![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#13781
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 28 December 2021 ![]() |
Jeżeli chodzi o stare graty (Honda Civic '90), to lepiej regenerować odbłyśniki w OEM lampach czy kupić zamiennik (Depo), ktoś już przechodził przez to i ma porównanie? Cena podobna. Nowe żarówki nie robią już różnicy... Jak wychodzi ta sama cena to regeneruj, depo nie grzeszy jakością wykonania, zwykle już od początku nie świecą za dobrze, nie wiadomo też czy nie wypalą się prędzej niż regenerowane. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#13782
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 10 February 2014 ![]() |
Już było o Depo - niektóre modele Depo mają jakość jak OEM, a niektóre słabą. Nie uogólniaj, tylko rozeznaj się, jak ma się sprawa w Depo do Hondy.
|
|
|
![]()
Post
#13783
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 28 December 2021 ![]() |
Jak to u chinoli, rozrzut jakościowy jest taki że jest nawet szansa na dobry egzemplarz. Ale to szansa, a przy oem jak nie są uszkodzone i jak regeneracja nie będzie zrobiona źle, to masz pewność że będą świecić dobrze.
|
|
|
![]()
Post
#13784
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 10 February 2014 ![]() |
Nie ma rozrzutu. Lampy do niektórych samochodów wyszły im fenomenalnie, świecą jak OEM. Do innych znacznie gorzej, użytkownicy byli niezadowoleni. Była długa dyskusja o Depo, poszukaj.
|
|
|
![]()
Post
#13785
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 02 December 2016 ![]() |
Jeżeli chodzi o stare graty (Honda Civic '90), to lepiej regenerować odbłyśniki w OEM lampach czy kupić zamiennik (Depo), ktoś już przechodził przez to i ma porównanie? Cena podobna. Nowe żarówki nie robią już różnicy... Jeśli nie robisz tego auta na pełen oryginał, na zloty, to daruj sobie. Rozklejanie, polerowanie, regeneracja odbłyśnika, ponowne składanie w całość, szkoda czasu. W którymś gruzie też stałem przed tym dylematem, kupiłem te DEPO, dobrą żarówkę, na stacji ustawili reflektor i działało to wszystko zaskakująco dobrze. |
|
|
![]()
Post
#13786
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 26 November 2008 ![]() |
Panowie, takie pytanie: m54b30, Vanos zregenerowany, uszczelnienia ciasne, rozrząd ustawiony tak jak powinno być (teoretycznie), z blokadami, po podpięciu sprężonego powietrza (4-6 bar) nie chce przestawiać wałków (ani ssącego, ani wydechowego) po załączeniu solenoidów. Coś jest źle poskładane czy mogło coś pizgnąć w samym Vanosie? Wcześniej wywaliło w INPIE błąd 104 (czy tam p1520 wg nomenklatury OBD2) - vanos faulty reference exhaust; podczas jazdy wartość referencyjna wałka wydechowego stała w miejscu na ok. 87.
|
|
|
![]()
Post
#13787
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Źle poskładane vanosy podczas montażu rozrządu.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#13788
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 26 November 2008 ![]() |
Dzięki!
|
|
|
![]()
Post
#13789
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 02 April 2020 ![]() |
Polecacie jakieś mocne żarówki P21W. Zwykłe dość słabo świecą. Jakieś LEDy z 990 chińskimi lumenami niewiele lepiej.
|
|
|
![]()
Post
#13790
|
|
User Dołączył: Tue, 26 August 2014 ![]() |
Szukam strony internetowej. Wydaję mi się że ktoś na forum ja wrzucał i to stąd mialem link, ale mi przepadł. Strona z wyglądu bardzo stara, tło chyba niebieskie. Był tam w tabelkach zawarty taki troubleshoting ustawiania zawieszenia. Np auto podsterowne to: daj twardszy stab na tył, koła na rozbieżnie itd. Było tez w drugą stronę, jak zmiana danego parametru wpływa na poszczególne aspekty prowadzenia. Ktoś kojarzy?
|
|
|
![]()
Post
#13791
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 29 January 2007 Skąd: Z Mercedesów i Hond ![]() |
Fsi 1.6 Na którym kanale VCDS i czy w ogóle można wykryć rozciągnięth rozrząd/wariator w Audi A3 1.6 fsi 2004 115KM
Cyka sobie. Koleżanka stosowała PB95. Zaproponowałem 98 na BP. Nie siedzę w wagach nie mam nawet własnego VCDS ale chce to sprawdzić w samochodzie zaprzyjaznionej osoby u znajomego mechanika Podpowiedzcie co tam może pierdolnąć w tym aucie w razie "W" ? Kupili auto na własą rękę bez konsultacji. Przywalił błędem NOx. Zachowywał sie jakby wypadały zapłony. Wykryłem nieszczelną plecionkę wydechu. Wymieniłem świece i oczy zrobiłem jak wyjełem z pudełka nowe BERU że są 4 elektrodowe. To standard w tych autach ? Prądu nie kradnie. Zrobiłem adaptacje po odłączeniu akumulatora i wszystko jakby gra. Błąd nie wstał ale nie ufam temu autu i będę nad nim kminił Znalazłem jeszcze coś https://www.vwgolfv.pl/viewtopic.php?t=7727 Ogromne dzieki za sugestje. -------------------- Hondy i Mercedesy AirRide modyfikacje seryjnego Airmatica
Diagnozujesz czy zgadujesz ? Zawodowo -obrabiarki przemysłowe. Z pasji -samochody, elektronika Współpraca z Monster Garaż-kompleksowe remonty silników |
|
|
![]()
Post
#13792
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
91 kanał.
95 wystarczy dla tego syfa, chyba, że już głowica zmęczona i cofa na 20 kanale zapłony mocno. Noxy wyłącza się w sofcie (poprawne wyłączenie powoduje brak za bogatej mieszanki na bucie). Klapki kolektora ssącego jeszcze się psują, a w kanałach robi nagar. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#13793
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 29 January 2007 Skąd: Z Mercedesów i Hond ![]() |
Dzięki Miś, na Ciebie to zawsze można liczyć. Naprawdę podziwiam Twoje podejście.
Na szybko na Delpfim nie cofa zapłonów zobaczymy co pokaże VCDS. O głowicy wiem i nagarze we wszystkich Fsi. Jest to dramat tych silników. Klaptki loteria. Kolektor i tak w ciemno do zwalenia. Dziękujemy. Piwo na zlocie się należy ![]() -------------------- Hondy i Mercedesy AirRide modyfikacje seryjnego Airmatica
Diagnozujesz czy zgadujesz ? Zawodowo -obrabiarki przemysłowe. Z pasji -samochody, elektronika Współpraca z Monster Garaż-kompleksowe remonty silników |
|
|
![]()
Post
#13794
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: pomorze ![]() |
Gdzie w Gdańsku lub okolicach najlepiej oddać głowicę do regeneracji? 8 zaworów, regulacja płytkami.
Kiedyś oddałem na regenerację głowicę w której luz był regulowany szklankami, to szlifowali trzonki zaworów szlifierką kątową (takich rzeczy chciałbym uniknąć). -------------------- najwazniejsze aby nasze dzieci mialy bogatych rodzicow
|
|
|
![]()
Post
#13795
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 02 April 2020 ![]() |
Szukam strony internetowej. Wydaję mi się że ktoś na forum ja wrzucał i to stąd mialem link, ale mi przepadł. Strona z wyglądu bardzo stara, tło chyba niebieskie. Był tam w tabelkach zawarty taki troubleshoting ustawiania zawieszenia. Np auto podsterowne to: daj twardszy stab na tył, koła na rozbieżnie itd. Było tez w drugą stronę, jak zmiana danego parametru wpływa na poszczególne aspekty prowadzenia. Ktoś kojarzy? Coś takiego trafiłem. O to chodziło? https://www.wimad.com.pl/b002-podkladki_i_s...0korekcyjne.php To jeszcze znalazłem w jednym temacie: http://speed.academy/how-to-fix-understeer...g-setup-tuning/ |
|
|
![]()
Post
#13796
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 14 February 2009 Skąd: Oborniki Śląskie ![]() |
W tym temacie więcej ruchu jak w "zapytaniowym".
https://www.otomoto.pl/oferta/renault-clio-...e-ID6EwyRD.html kojarzy ktoś? -------------------- `05 Renault Sport Megane 225 5d
|
|
|
![]()
Post
#13797
|
|
Super User Dołączył: Thu, 30 June 2011 Skąd: PO ![]() |
Panowie - ojciec poszukuje jakiegoś klucza pneumatycznego do maszyn rolniczych, głównie koła, ale czasami jakaś pewnie śruba przy pługu itp. Nie do końca wiem co doradzić, czy coś w okolicach powiedzmy 1k ma szanse się sprawdzić? Na co zwracać uwagę? Sporo osób poleca firmę Hazet, jest jakaś polska firma NEO tools - też ma klucze z momentem 2200nm w podanym zakresie. Podpowiecie?
|
|
|
![]()
Post
#13798
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 26 October 2015 ![]() |
Ja mam taniego Stanleya z zestawu od kompresora. Zauważyłem, że poza samym kluczem ważny jest wąż. W zestawie był jakiś cienki i nie mogłem tym kluczem odkręcić śrub które przykręciłem zwykłą grzechotką. Kupiłem grubszy wąż i teraz daje radę. Wczoraj potrzebowałem śrube od piasty odkręcić, nie była ruszana od prawie 30 lat i poszła elegancko, a na kluczu o ramieniu 1.2m skakałem i nic
-------------------- Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM Praca: Rimac <TBD> |
|
|
![]()
Post
#13799
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
Panowie - ojciec poszukuje jakiegoś klucza pneumatycznego do maszyn rolniczych, głównie koła, ale czasami jakaś pewnie śruba przy pługu itp. Nie do końca wiem co doradzić, czy coś w okolicach powiedzmy 1k ma szanse się sprawdzić? Na co zwracać uwagę? Sporo osób poleca firmę Hazet, jest jakaś polska firma NEO tools - też ma klucze z momentem 2200nm w podanym zakresie. Podpowiecie? ja mam miniaturowego facoma ( super krotki na 1/2" ) 99% robot robie nim, do wiekszych wyzwan mam M7 ( tez 1/2" ) duze i ciezkie - polecam zwlaszcza facoma i tak jak kolega zauwazyl - im wieksza srednica weza zasilajacego w powietrze tym lepiej narzedzie pracuje |
|
|
![]()
Post
#13800
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 16 September 2009 ![]() |
Witam, ja kupiłem dokładnie ten komplet https://erli.pl/produkt/udarowy-klucz-pneum...sadki,122816065
i jestem bardzo zadowolony, na razie wszystkie śruby na wężu 8mm i ciśnieniu 6-6,5bara, daje radę. Śruby półosiek radełkowane, które zazwyczaj są dość mocno dokręcone. Pozdrawiam. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 14 July 2025 - 09:31 |