![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#13601
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 11 June 2013 ![]() |
Dopiero sam sobie zrobiłem po wizycie zająca. Tym razem pan mi wjechał na parkingu. Drugi raz samemu mi sie nie chce to raz, a dwa jednak lakiernik lepiej zrobi niż amator na podwórzu koło domu.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#13602
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 29 January 2007 Skąd: Z Mercedesów i Hond ![]() |
Do dobrego lakiernika sa terminy na nastepny rok a pol roku to absolutne minimum. Jak nauczymy się nie myśleć życzeniowo to łatwiej nam będzie żyć.
Mam teraz takie jedno auto które będzie do dojechania na dwa lata do pracy i robie w nim blacharkę. Niema tego dużo auto dostarczam rozebrane i sam składam a termin za miesiąc u partolinio edycja: i jeszcze jedno. niema dobrego lakiernika. Tzn podobno są chociaż ja nie znam i biorą 1500 za element (klasyki) -------------------- Hondy i Mercedesy AirRide modyfikacje seryjnego Airmatica
Diagnozujesz czy zgadujesz ? Zawodowo -obrabiarki przemysłowe. Z pasji -samochody, elektronika Współpraca z Monster Garaż-kompleksowe remonty silników |
|
|
![]()
Post
#13603
|
|
Super User Dołączył: Mon, 13 October 2008 ![]() |
Witam
Pilna sprawa, bo samochód unieruchomiony w kłopotliwym miejscu za granicą. W E46 1999 r. nie można przekręcić kluczyka w stacyjce. Kierownica unieruchomiona na blokadzie. Do wymiany wkładka stacyjki czy elementy blokady? Poradźcie proszę. -------------------- Sprzedam części do E36, E39.
|
|
|
![]()
Post
#13604
|
|
User Dołączył: Sun, 11 October 2020 ![]() |
Blokada nie jest naparta? Tzn próbowałeś przekręcać kluczyk jednocześnie próbując obrócić kierownicą? Tak się robi jak ktoś wyjmie kluczyk i zacznie kręcić kierownicą. Rezultat podobny do podstawienia klina pod staczający się samochód - ciężko go potem wyjąć jak nie pchniesz w drugą stronę.
|
|
|
![]()
Post
#13605
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 March 2015 ![]() |
nie takie proste, bo stacyjka połączona z kolumną, żeby wyjąć wkładkę trzeba kręcić kluczykiem o ile dobrze kojarzę. Najprostsze, co możesz zrobić, to:
zdjąć osłony, po lewej stronie masz kostkę od stacyjki, odkręcasz ją i śrubokrętem możesz już odpalić auto (kluczyk musi być w stacyjce, żeby widziało EWS), żeby zdjąć blokadę, śrubokręt płaski i odłamujesz osłonę blokady po lewej stronie, odsuwasz blokadę (zablokuj, żeby nie spadła w czasie jazdy) i masz gotowe auto do jazdy. Brutal, ale będzie jeździć na szybko |
|
|
![]()
Post
#13606
|
|
Super User Dołączył: Mon, 13 October 2008 ![]() |
Kierownica ruszana była, walone i stukane po kolumnie itp. To nie to.
Nomad66 dzięki za pomysł. Ta zaślepka blokady będzie widoczna, że to ona? -------------------- Sprzedam części do E36, E39.
|
|
|
![]()
Post
#13607
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 29 January 2021 ![]() |
Dopiero sam sobie zrobiłem po wizycie zająca. Tym razem pan mi wjechał na parkingu. Drugi raz samemu mi sie nie chce to raz, a dwa jednak lakiernik lepiej zrobi niż amator na podwórzu koło domu. Teraz jest burdel na rynku aut używanych. Nowych aut nie da się kupić praktycznie, więc automatycznie używki idą w górę. Chłopy sprowadzają rozbitki zza granicy i one sprzedają się od ręki, więc blacharze i lakiernicy maja dużo roboty. Wątpię, że znajdziesz kogoś z wolnym terminem, nawet amatora. |
|
|
![]()
Post
#13608
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 11 June 2013 ![]() |
Już znalazłem. Auto odstawione, zobaczymy jak zrobi.
|
|
|
![]()
Post
#13609
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 March 2015 ![]() |
Andrzej wszystko na wierzchu, uruchamiałem tak i jeździłem angolami bez kluczyków żeby sprawdzić czy wszystko działa
![]() |
|
|
![]()
Post
#13610
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 19 February 2006 Skąd: Warszawa-Marki ![]() |
Kogo polecicie w mazowieckim (najlepiej Wawa/okolice) w kwestii skrzyni M32 Opel/Fiat/Alfa?
|
|
|
![]()
Post
#13611
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 29 January 2021 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#13612
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 11 June 2013 ![]() |
Starszy gość na bronowicach. Dziś chyba odbieram to się okaże jak wyszło.
Korzystając z okazji kolejne pytanie. Iveco daily 2.3 2011 rok. Chyba jest tam dpf i moje pytanie czy ktoś się orientuje czy dużo z tym problemów? Dodam że auto pracuje w specyficzny sposób, tzn silnik chodzi dużo na wolnych obrotach napędzając hydraulikę. |
|
|
![]()
Post
#13613
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 11 June 2011 Skąd: lublin ![]() |
Krupa ,boczna Męczenników Majdanka ?
-------------------- GOLF MK4 R32 OEM-niuu toys
RS4 B5 SPORTEC -family cars S3 8l ABT ,BAM ,Imola Gelb -wife car GOLF MK2 RALLYE R32 4M...-toys |
|
|
![]()
Post
#13614
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 11 June 2013 ![]() |
Boczna owszem, nazwiska nie znam.
|
|
|
![]()
Post
#13615
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 01 April 2021 ![]() |
e36 IS, jaki klocek do seryjnych tarcz 80% tor/kjs budżetowy(500>)?
|
|
|
![]()
Post
#13616
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 11 June 2013 ![]() |
Ja podam pewnie zły i niepopularny przykład, ale w swoim końpakcie używanym jak wyżej mam z tyłu bębny(swap z 1.6), a z przodu zmieniłem na wentylowane i założyłem jakieś chińskie abe. Jak dotąd przez 2 lata hamulca nie ugotowałem. Wynika z tego że albo nie umiem hamować, albo że seria wystarcza w lekkim słabym aucie. Możliwe też że obie odpowiedzi są poprawne.
![]() |
|
|
![]()
Post
#13617
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 December 2005 Skąd: Płock ![]() |
Kilka dni temu podnieśli mi samochód przy wymianie wachacza i tak sobie zacząłem go oglądać od spodu i zauważyłem ,że z tyłu mam amortyzatory bilsteina żółto fioletowe z rysunkiem nurburgring i teraz tak się zastanawiam jak się dowiedzieć co to za model ? Czy do takich amortyzatorów powinny być dedykowane sprężyny? No i jeśli z tyłu jest coś nie seryjnego czy powinno się z przodu wymienić na taki sam model?
-------------------- BMW E64 645i
|
|
|
![]()
Post
#13618
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 29 January 2021 ![]() |
Kilka dni temu podnieśli mi samochód przy wymianie wachacza i tak sobie zacząłem go oglądać od spodu i zauważyłem ,że z tyłu mam amortyzatory bilsteina żółto fioletowe z rysunkiem nurburgring i teraz tak się zastanawiam jak się dowiedzieć co to za model ? Czy do takich amortyzatorów powinny być dedykowane sprężyny? No i jeśli z tyłu jest coś nie seryjnego czy powinno się z przodu wymienić na taki sam model? Teoretycznie, jeżeli na osi są takie same amory to nie trzeba zmieniać, a w praktyce to fajnie mieć dobrze dobrany zestaw na przód i tył. Osobiście z przodu mam co innego niż z tyłu i jeździ się spoko, ale na pewno odpowiednie dobranie zestawu sprawiłoby, że auto prowadziłoby się po prostu lepiej. |
|
|
![]()
Post
#13619
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 16 October 2010 Skąd: Grudziądz ![]() |
Pytanie nie racingowe, ale tu najszybciej ktoś ma wiedzę o blokowanych mechanizmach różnicowych i olejach.
Czy do zwykłego mechanizmu różnicowanego wlanie oleju z dodatkiem LS odbije się negatywnie na mechaniźmie? W skrócie: nie wiem jak działa ten mechanizm samoblokujący i czym go zalać. ![]() ![]() Odpowiednik ZF ma normalne tarczki i tam napewno potrzeba takiego oleju, ale jego działanie na schemacie jest przez uproszczenia nieczytelne.(ale wiem jak on działa). W tym mechaniźmie pewnie też jakieś szczegóły są pominięte. Zalewać olejem z dodatkiem LS? |
|
|
![]()
Post
#13620
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 13 January 2009 Skąd: Białystok ![]() |
Pytanie w sumie przy motoryzacji bo chodzi o ogrzewanie warsztatu.
Mam luzny piec CO ,dostep do drewna i chce to wykorzystac do ogrzania prywatnego garazyku. Padlo na nagrzewnice wodna tylko na allegro sa rozne marki Co mozecie polecic? Sa takie marki jak VTS, Flowair, Reventon i pewnie kilka innych mniej znanych. Sprzedawca daje tez jakis sterownik do tego. Co polecacie z doswiadczenia? Ktos ww. Uzytkuje? ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 12 July 2025 - 05:44 |