Shoutbox 0 nowych PW 


715 Stron V  « < 678 679 680 681 682 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Motoryzacyjne pytania i odpowiedzi...
flapjck1
post Sun, 25 Jul 2021 - 18:11
Post #13581


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 November 2006





wiesz, czapki szlifuje sie o 0,05-0,10-0,15 mm, wiec musisz taka finezyjna roznice wylapac smile.gif

dla porownania pamietaj ze obie glowice powinny miec taka sama wysokosc
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 25 Jul 2021 - 18:11
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
grzesiek84
post Sun, 25 Jul 2021 - 18:53
Post #13582


Frequent User
Dołączył: Wed, 06 February 2013
Skąd: Namysłów





Witam potrzebuję nabyć lampę warsztatową do grzebania w komorze silnika itp.najlepiej Led,ktoś doradzi jaką wybrać?


--------------------
Crx Ballade Zc1&Bmw E36 328,Bmw E46 330i.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SONIC
post Sun, 25 Jul 2021 - 19:44
Post #13583


Forum Killer
Dołączył: Mon, 19 December 2005
Skąd: Płock





Flapjack - domyślałem się ,że to będzie "apteka" dlatego pytałem czym to ogarnac bez zdejmowania głowic i czy się da...


--------------------
BMW E64 645i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kris4cars
post Sun, 25 Jul 2021 - 22:20
Post #13584


Super User
Dołączył: Sun, 11 January 2015
Skąd: Zbąszyń





CYTAT(grzesiek84 @ Sun, 25 Jul 2021 - 18:53) *
Witam potrzebuję nabyć lampę warsztatową do grzebania w komorze silnika itp.najlepiej Led,ktoś doradzi jaką wybrać?



Przewodowa czy bezprzewodowa?
z przewodowych polecam PHILIPS CBL10. Mega dobra lampa.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
flapjck1
post Sun, 25 Jul 2021 - 22:22
Post #13585


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 November 2006





CYTAT(SONIC @ Sun, 25 Jul 2021 - 19:44) *
Flapjack - domyślałem się ,że to będzie "apteka" dlatego pytałem czym to ogarnac bez zdejmowania głowic i czy się da...


ciachniecie typu 0,1 mm wylapiesz nawet suwmiarką jesli bedziesz mial dobre podejscie do pomiaru, ale dokladnosc jak to w suwmiarce smile.gif , pierwsze miejsce po przecinku
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m119
post Tue, 10 Aug 2021 - 19:11
Post #13586


User
Dołączył: Sun, 11 October 2020





Ile jest dmuchane w 1.8 BAM w s3 w serii?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dany_47
post Tue, 10 Aug 2021 - 19:27
Post #13587


Forum Killer
Dołączył: Sat, 12 November 2016
Skąd: Stolica





CYTAT(m119 @ Tue, 10 Aug 2021 - 19:11) *
Ile jest dmuchane w 1.8 BAM w s3 w serii?


bara ma w gardło pchane jak pamiętam.


--------------------
Sleeper R30T 744KM 789Nm
0-100 2.99 100-200 5.8
ET 10.539
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Misior
post Sun, 15 Aug 2021 - 12:01
Post #13588


Forum Homee
Dołączył: Fri, 10 March 2006
Skąd: Małopolska





Panowie i Panie pytanie.
Jaką szybę czołową wybrać? Jest dobrze znany Pilkington i Sekurit ale mogę też zamówić szybę firmy AGC.
Nigdy nie słyszałem o tej firmie a zależy mi na jak najlepszej jakości. Lokalny serwis szyb, mówi, że to bardzo wysoka półka ale nikt ich nie chce ze względu na wysoką cenę i dlatego, że firma nie znana na naszym rynku.
Miał ktoś do czynienia z tymi szybami?
Auto to Audi Q5 i chodzi o szybę czołową.

Dzięki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nomad66
post Mon, 16 Aug 2021 - 23:39
Post #13589


Forum Killer
Dołączył: Tue, 17 March 2015





Pilkington mam złe wspomnienia, duża korporacja a w aftermarketowych szybach potrafi odkleić się osprzęt. Sekurit lub właśnie AGC, tą ostatnią mam u siebie i jestem zadowolony, chociaż sekurit i tak jak dla mnie lepszy. Nordglass gorszy niż chinczyki.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Batorer
post Thu, 19 Aug 2021 - 16:20
Post #13590


Frequent User
Dołączył: Fri, 29 January 2021





ja mam chińską i sobie chwalę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Tue, 24 Aug 2021 - 17:36
Post #13591


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





W jakim zakresie napięcia pracuje map sensor od zegarów autogauge? 0-5 czy 0,5-4,5v?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Batorer
post Thu, 26 Aug 2021 - 19:45
Post #13592


Frequent User
Dołączył: Fri, 29 January 2021





Hejka. Miał ktoś do czynienia z jeepem grand cheerokee 3.6 V6 pentastar? 2012 rok. W planach założenie LPG. Dobry wybór?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kris4cars
post Thu, 26 Aug 2021 - 20:37
Post #13593


Super User
Dołączył: Sun, 11 January 2015
Skąd: Zbąszyń





Z tego co wiem to pentastar jak większość amerykańskich silników łyka gaz bez zająknięcia. Co do samego wk to się nie wypowiem bo nie miałem do czynienia.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Thu, 26 Aug 2021 - 21:28
Post #13594


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





Dobry motor, łyka, nawet coś to jedzie górą.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Batorer
post Fri, 27 Aug 2021 - 18:06
Post #13595


Frequent User
Dołączył: Fri, 29 January 2021





Dzięki za pomoc smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzej87
post Mon, 30 Aug 2021 - 07:22
Post #13596


Super User
Dołączył: Mon, 13 October 2008





Witam
Pacjent Focus mk1 1999 r.
Sterownik ABS wskazuje usterkę w odczycie sygnału z przedniego lewego cz. ABS. Jest to inny kod usterki niż uszkodzony obwód (wiem, bo na urwanym przewodzie lub wypiętej wtyczce wskazuje inny kod).
Sygnał pomimo stałej prędkości skacze. Czasem w ogóle przestaje wskazywać, a czasem przez 10 km jest OK.

Na wszelki wypadek sprawdziłem przewody i kostkę - wszystko OK.
Czujnik ma oporność około 680 omów. Takie same czujniki z Focusa mają podobną oporność. Wyjąłem go, nie jest pęknięty, nie ma zwarcia do masy.
Przeczyściłem jego miejsce pracy. Nic to nie dało.
Zamieszczam poniżej zdjęcie wykres z odczytu.
Obstawiacie uszkodzony czujnik czy "koronkę" zintegrowaną z łożyskiem, a może inny element?



--------------------
Sprzedam części do E36, E39.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kylo
post Mon, 30 Aug 2021 - 07:51
Post #13597


Super User
Dołączył: Tue, 11 June 2013





Czy ktoś może polecić dobrego lakiernika z okolic Lublina? Mam do malowania zderzak w e61. Nie musi być najtańszy, ale dobrze żeby nie czekać miesiącami na termin.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kris4cars
post Mon, 30 Aug 2021 - 21:37
Post #13598


Super User
Dołączył: Sun, 11 January 2015
Skąd: Zbąszyń





CYTAT(Andrzej87 @ Mon, 30 Aug 2021 - 07:22) *
Witam
Pacjent Focus mk1 1999 r.
Sterownik ABS wskazuje usterkę w odczycie sygnału z przedniego lewego cz. ABS. Jest to inny kod usterki niż uszkodzony obwód (wiem, bo na urwanym przewodzie lub wypiętej wtyczce wskazuje inny kod).
Sygnał pomimo stałej prędkości skacze. Czasem w ogóle przestaje wskazywać, a czasem przez 10 km jest OK.

Na wszelki wypadek sprawdziłem przewody i kostkę - wszystko OK.
Czujnik ma oporność około 680 omów. Takie same czujniki z Focusa mają podobną oporność. Wyjąłem go, nie jest pęknięty, nie ma zwarcia do masy.
Przeczyściłem jego miejsce pracy. Nic to nie dało.
Zamieszczam poniżej zdjęcie wykres z odczytu.
Obstawiacie uszkodzony czujnik czy "koronkę" zintegrowaną z łożyskiem, a może inny element?




Sterownik może ma zimne luty? koronka raczej dawała by stały problem. Kiedyś miałem też w zafirce problem i okazało się że nie wiadomo gdzie i jak dostał się kawałek blaszki i raz siedziała przyklejona do pierścienia magnetycznego w łożysku a czasami kleiła się do czujnika.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomek 1980
post Mon, 30 Aug 2021 - 22:17
Post #13599


Forum Killer
Dołączył: Wed, 16 September 2009





Witam, panowie problem z audi a4b7.
Około 2200-2400obr/min występuje szarpanie, tak jakby koła się ślizgały raz po lodzie, raz po asfalcie ( tak najłatwiej to opisać tongue.gif ).
Zero błędów, Egr był zawalony został wyczyszczony, następnie został zaślepiony blachą i jeszcze później została odpięta wtyczka od EGR-a, objawy praktycznie za każdym razem takie same. Szarpie silnikiem, w przedziale 2200-2400obr/min. Później jedzie normalnie, ma moc.
Pompki miały wymienione uszczelnienia, jakieś 3000km temu. Wszystko było ok.
Razem z uszczelnieniami został zmieniona jedna pompka, ponieważ silnik pracował nie równo i korekcja była już na 2,88.
Po wymianie wszystko pięknie ładnie chodziło przez jakieś 1100-1200km. Potem zaczął się problem z szarpaniem.
Bipy w kanale 023 na minusie, wcześniej też tak było i wszystko było ok.
Dziś zmierzyłem ciśnienie na pompie tandemowej i masakra, na zimnym silniku coś lekko drgnie ciśnienie 1-1,5bara, po rozgrzaniu 0bar, mowa tu o o biegu jałowym około :
880obr/min, przy
4000obr/min 3,8bara, dodatkowa zauważyłem olej w paliwie.
To świadczy o ewidentnej agonii pompy tandemowej, ale czy takie szarpania nie powinny występować również w górnej partii obrotów, nie tylko w tym małym przedziale 2200-2400obr/min ?
Drugie pytanie, czy warto zaryzykować wymianę uszczelnień
https://allegro.pl/oferta/zestaw-uszczelek-...di-10252014885#
czy skoro nie ma ciśnienia, to uszczelnienia nie wiele dadzą i szukać nowej lub sprawnej używki ?

Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Batorer
post Mon, 30 Aug 2021 - 22:23
Post #13600


Frequent User
Dołączył: Fri, 29 January 2021





CYTAT(kylo @ Mon, 30 Aug 2021 - 07:51) *
Czy ktoś może polecić dobrego lakiernika z okolic Lublina? Mam do malowania zderzak w e61. Nie musi być najtańszy, ale dobrze żeby nie czekać miesiącami na termin.

Bardzo trudny temat, a jak chcesz szybki termin to już w ogóle lepiej sam sobie to zrób. Mówię bez cienia ironii. Jakbyś jednak był gotów poczekać to mogę zapytać kolegi, który niedawno lakierował furkę i wizualnie efekt jest naprawdę fajny. Jednakże terminy raczej bardzo odległe.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

715 Stron V  « < 678 679 680 681 682 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 13 July 2025 - 21:04