![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#13581
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
wiesz, czapki szlifuje sie o 0,05-0,10-0,15 mm, wiec musisz taka finezyjna roznice wylapac
![]() dla porownania pamietaj ze obie glowice powinny miec taka sama wysokosc |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#13582
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 06 February 2013 Skąd: Namysłów ![]() |
Witam potrzebuję nabyć lampę warsztatową do grzebania w komorze silnika itp.najlepiej Led,ktoś doradzi jaką wybrać?
-------------------- Crx Ballade Zc1&Bmw E36 328,Bmw E46 330i.
|
|
|
![]()
Post
#13583
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 December 2005 Skąd: Płock ![]() |
Flapjack - domyślałem się ,że to będzie "apteka" dlatego pytałem czym to ogarnac bez zdejmowania głowic i czy się da...
-------------------- BMW E64 645i
|
|
|
![]()
Post
#13584
|
|
Super User Dołączył: Sun, 11 January 2015 Skąd: Zbąszyń ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#13585
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
Flapjack - domyślałem się ,że to będzie "apteka" dlatego pytałem czym to ogarnac bez zdejmowania głowic i czy się da... ciachniecie typu 0,1 mm wylapiesz nawet suwmiarką jesli bedziesz mial dobre podejscie do pomiaru, ale dokladnosc jak to w suwmiarce ![]() |
|
|
![]()
Post
#13586
|
|
User Dołączył: Sun, 11 October 2020 ![]() |
Ile jest dmuchane w 1.8 BAM w s3 w serii?
|
|
|
![]()
Post
#13587
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 November 2016 Skąd: Stolica ![]() |
Ile jest dmuchane w 1.8 BAM w s3 w serii? bara ma w gardło pchane jak pamiętam. -------------------- Sleeper R30T 744KM 789Nm
0-100 2.99 100-200 5.8 ET 10.539 |
|
|
![]()
Post
#13588
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska ![]() |
Panowie i Panie pytanie.
Jaką szybę czołową wybrać? Jest dobrze znany Pilkington i Sekurit ale mogę też zamówić szybę firmy AGC. Nigdy nie słyszałem o tej firmie a zależy mi na jak najlepszej jakości. Lokalny serwis szyb, mówi, że to bardzo wysoka półka ale nikt ich nie chce ze względu na wysoką cenę i dlatego, że firma nie znana na naszym rynku. Miał ktoś do czynienia z tymi szybami? Auto to Audi Q5 i chodzi o szybę czołową. Dzięki |
|
|
![]()
Post
#13589
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 March 2015 ![]() |
Pilkington mam złe wspomnienia, duża korporacja a w aftermarketowych szybach potrafi odkleić się osprzęt. Sekurit lub właśnie AGC, tą ostatnią mam u siebie i jestem zadowolony, chociaż sekurit i tak jak dla mnie lepszy. Nordglass gorszy niż chinczyki.
|
|
|
![]()
Post
#13590
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 29 January 2021 ![]() |
ja mam chińską i sobie chwalę
|
|
|
![]()
Post
#13591
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
W jakim zakresie napięcia pracuje map sensor od zegarów autogauge? 0-5 czy 0,5-4,5v?
|
|
|
![]()
Post
#13592
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 29 January 2021 ![]() |
Hejka. Miał ktoś do czynienia z jeepem grand cheerokee 3.6 V6 pentastar? 2012 rok. W planach założenie LPG. Dobry wybór?
|
|
|
![]()
Post
#13593
|
|
Super User Dołączył: Sun, 11 January 2015 Skąd: Zbąszyń ![]() |
Z tego co wiem to pentastar jak większość amerykańskich silników łyka gaz bez zająknięcia. Co do samego wk to się nie wypowiem bo nie miałem do czynienia.
|
|
|
![]()
Post
#13594
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Dobry motor, łyka, nawet coś to jedzie górą.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#13595
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 29 January 2021 ![]() |
Dzięki za pomoc
![]() |
|
|
![]()
Post
#13596
|
|
Super User Dołączył: Mon, 13 October 2008 ![]() |
Witam
Pacjent Focus mk1 1999 r. Sterownik ABS wskazuje usterkę w odczycie sygnału z przedniego lewego cz. ABS. Jest to inny kod usterki niż uszkodzony obwód (wiem, bo na urwanym przewodzie lub wypiętej wtyczce wskazuje inny kod). Sygnał pomimo stałej prędkości skacze. Czasem w ogóle przestaje wskazywać, a czasem przez 10 km jest OK. Na wszelki wypadek sprawdziłem przewody i kostkę - wszystko OK. Czujnik ma oporność około 680 omów. Takie same czujniki z Focusa mają podobną oporność. Wyjąłem go, nie jest pęknięty, nie ma zwarcia do masy. Przeczyściłem jego miejsce pracy. Nic to nie dało. Zamieszczam poniżej zdjęcie wykres z odczytu. Obstawiacie uszkodzony czujnik czy "koronkę" zintegrowaną z łożyskiem, a może inny element? ![]() -------------------- Sprzedam części do E36, E39.
|
|
|
![]()
Post
#13597
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 11 June 2013 ![]() |
Czy ktoś może polecić dobrego lakiernika z okolic Lublina? Mam do malowania zderzak w e61. Nie musi być najtańszy, ale dobrze żeby nie czekać miesiącami na termin.
|
|
|
![]()
Post
#13598
|
|
Super User Dołączył: Sun, 11 January 2015 Skąd: Zbąszyń ![]() |
Witam Pacjent Focus mk1 1999 r. Sterownik ABS wskazuje usterkę w odczycie sygnału z przedniego lewego cz. ABS. Jest to inny kod usterki niż uszkodzony obwód (wiem, bo na urwanym przewodzie lub wypiętej wtyczce wskazuje inny kod). Sygnał pomimo stałej prędkości skacze. Czasem w ogóle przestaje wskazywać, a czasem przez 10 km jest OK. Na wszelki wypadek sprawdziłem przewody i kostkę - wszystko OK. Czujnik ma oporność około 680 omów. Takie same czujniki z Focusa mają podobną oporność. Wyjąłem go, nie jest pęknięty, nie ma zwarcia do masy. Przeczyściłem jego miejsce pracy. Nic to nie dało. Zamieszczam poniżej zdjęcie wykres z odczytu. Obstawiacie uszkodzony czujnik czy "koronkę" zintegrowaną z łożyskiem, a może inny element? ![]() Sterownik może ma zimne luty? koronka raczej dawała by stały problem. Kiedyś miałem też w zafirce problem i okazało się że nie wiadomo gdzie i jak dostał się kawałek blaszki i raz siedziała przyklejona do pierścienia magnetycznego w łożysku a czasami kleiła się do czujnika. |
|
|
![]()
Post
#13599
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 16 September 2009 ![]() |
Witam, panowie problem z audi a4b7.
Około 2200-2400obr/min występuje szarpanie, tak jakby koła się ślizgały raz po lodzie, raz po asfalcie ( tak najłatwiej to opisać ![]() Zero błędów, Egr był zawalony został wyczyszczony, następnie został zaślepiony blachą i jeszcze później została odpięta wtyczka od EGR-a, objawy praktycznie za każdym razem takie same. Szarpie silnikiem, w przedziale 2200-2400obr/min. Później jedzie normalnie, ma moc. Pompki miały wymienione uszczelnienia, jakieś 3000km temu. Wszystko było ok. Razem z uszczelnieniami został zmieniona jedna pompka, ponieważ silnik pracował nie równo i korekcja była już na 2,88. Po wymianie wszystko pięknie ładnie chodziło przez jakieś 1100-1200km. Potem zaczął się problem z szarpaniem. Bipy w kanale 023 na minusie, wcześniej też tak było i wszystko było ok. Dziś zmierzyłem ciśnienie na pompie tandemowej i masakra, na zimnym silniku coś lekko drgnie ciśnienie 1-1,5bara, po rozgrzaniu 0bar, mowa tu o o biegu jałowym około : 880obr/min, przy 4000obr/min 3,8bara, dodatkowa zauważyłem olej w paliwie. To świadczy o ewidentnej agonii pompy tandemowej, ale czy takie szarpania nie powinny występować również w górnej partii obrotów, nie tylko w tym małym przedziale 2200-2400obr/min ? Drugie pytanie, czy warto zaryzykować wymianę uszczelnień https://allegro.pl/oferta/zestaw-uszczelek-...di-10252014885# czy skoro nie ma ciśnienia, to uszczelnienia nie wiele dadzą i szukać nowej lub sprawnej używki ? Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#13600
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 29 January 2021 ![]() |
Czy ktoś może polecić dobrego lakiernika z okolic Lublina? Mam do malowania zderzak w e61. Nie musi być najtańszy, ale dobrze żeby nie czekać miesiącami na termin. Bardzo trudny temat, a jak chcesz szybki termin to już w ogóle lepiej sam sobie to zrób. Mówię bez cienia ironii. Jakbyś jednak był gotów poczekać to mogę zapytać kolegi, który niedawno lakierował furkę i wizualnie efekt jest naprawdę fajny. Jednakże terminy raczej bardzo odległe. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 13 July 2025 - 21:04 |