![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#13561
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 13 June 2010 ![]() |
Nawet jakby nagrzewnica była zatkana to po odłączeniu obu węży idących do nagrzewnicy z jednego by leciało na odpalonym silniku. a tam nic nie leci.
Pierwsze 100km temperatura na dodatkowym wskaźniku temperatury wody była w okolicach 92*C zamiast 89*. Reszta bez niepokojących objawów chociaż nie pałowałem go jeszcze. Zastanawiam się jeszcze czy ogrzewanie postojowe mogło tak przyblokować układ albo elektryczna pompka wody |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#13562
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 December 2005 Skąd: Płock ![]() |
oddalem samochod do naprawy wg warsztatu wydmuchana uszczelka pod glowica mieli wyslac zeby sprawdzic szczelnosc , splanowac zalozyc nowe uszczelki itd. po 2 miesiacach silnik sie poci z kazdej mozliwej str. (podejrzewam ze nie zrobili tego jak trzeba albo wogole nic nie zrobili tylko np pokasowali bledy czy zalali jakims moto doktorem jak to teraz zrobic zeby im to udowodnic ? bo zeby powolac bieglego to chyba trzeba sprawe zakladac a z drugiej str nie chce wyjsc na glupka jak sie okaze ,ze wykonali usluge jak trzeba ... zaplacilem za to 8K a teraz inny warsztat (no z dobrymi opiniami) krzyknol tyle samo, zrobic to i tak musze ale od tych pierwszych to bym chcial kase odzyskac...
-------------------- BMW E64 645i
|
|
|
![]()
Post
#13563
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 29 January 2021 ![]() |
Kiedyś słyszałem, że ford się pomylił i niektóre mustangi wyjeżdżały z upg od focusa, które są podobne, ale trochę inne https://www.thedrive.com/article/17246/the-...been-discovered Wiem, że nikt nie pytał, ale tu jest sprostowanie. |
|
|
![]()
Post
#13564
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 10 February 2014 ![]() |
oddalem samochod do naprawy wg warsztatu wydmuchana uszczelka pod glowica mieli wyslac zeby sprawdzic szczelnosc , splanowac zalozyc nowe uszczelki itd. po 2 miesiacach silnik sie poci z kazdej mozliwej str. (podejrzewam ze nie zrobili tego jak trzeba albo wogole nic nie zrobili tylko np pokasowali bledy czy zalali jakims moto doktorem jak to teraz zrobic zeby im to udowodnic ? bo zeby powolac bieglego to chyba trzeba sprawe zakladac a z drugiej str nie chce wyjsc na glupka jak sie okaze ,ze wykonali usluge jak trzeba ... zaplacilem za to 8K a teraz inny warsztat (no z dobrymi opiniami) krzyknol tyle samo, zrobic to i tak musze ale od tych pierwszych to bym chcial kase odzyskac... Nie dasz rady tego udowodnic. W razie czego powiedza, ze przegrzales silnik. Musialbys stac tam i patrzec jak robia, inaczej to tylko twoje zdanie przeciwko ich. Biegly tu nie pomoze. |
|
|
![]()
Post
#13565
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 18 April 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
Jakiego producenta brać tarcze do ostro jeżdżonego daily pod klocek DS2500?
Zimmerman ma super cenę i dobrze spisywał się z normalnym klockiem, ATE też mi się sprawdzały, TRW/Textary zawsze się krzywiły, OEM cena z dupy, z EBC/DBA nie miałem styczności. Co polecacie? |
|
|
![]()
Post
#13566
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
potrzebuje namiar na jakiegos kumatego speca od geometrii
lokalizacja: jak nablizej Toru Poznań oraz drugiego - gdzies w poblizu toru Silesia |
|
|
![]()
Post
#13567
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 19 August 2009 Skąd: Białystok ![]() |
Jaką klasę wytrzymałości śrub zalecacie do śrub mocujących silnik do poduszek. Urwała mi sie jedna na zawodach i na szybko dałem 8.8 (bo tylko takie mieli w pobliskim sklepie z artykułami metalowymi).Ale obawiam sie, że to moze być za słabo i zamierzam dać 10.9. Czy może to też będzie za mało?
-------------------- _http://autobezsens.blogspot.com/ <- nudne gadanie o niczym
Drive like lightning, crash like thunder Civic fk2 R18A2 + Civic EG B16 było: E36 4d M44B19 - "(b)awaria", Astra F GSi 16v - "Disastra" |
|
|
![]()
Post
#13568
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2011 ![]() |
Panowie, mam daily z turbo, doładowanie pewnie 0,5bar max.
Chciałbym założyć analogowy - wskazówkowy wskaźnik ciśnienia doładowania wewnątrz (by kontrolować czy gdzieś ciśnienie nie ucieka i jakie jest dokładnie doładowanie - bo mam błąd "za duże ciśnienie doładowania"). Ale wszystkie w handlu są do 1,5bar lub 2bar. I przy 0,5bar wskazówka to ledwo drgnie - bez sensu. Spotkaliście się może ze wskaźnikami z małym zakresem np do 0,5bar? 0,7bar? -------------------- narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012 mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015 |
|
|
![]()
Post
#13569
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 11 June 2013 ![]() |
Jak za duże to raczej nie ucieka. Nie idzie tego normalnie zlogować?
|
|
|
![]()
Post
#13570
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2011 ![]() |
Jak za duże to raczej nie ucieka. Nie idzie tego normalnie zlogować? Na pewno da się, ale chciałbym mieć bezpośredni podgląd. To mój pierwszy samochód z turbo+automat. -------------------- narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012 mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015 |
|
|
![]()
Post
#13571
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 14 June 2007 ![]() |
Panowie, mam daily z turbo, doładowanie pewnie 0,5bar max. Chciałbym założyć analogowy - wskazówkowy wskaźnik ciśnienia doładowania wewnątrz (by kontrolować czy gdzieś ciśnienie nie ucieka i jakie jest dokładnie doładowanie - bo mam błąd "za duże ciśnienie doładowania"). Ale wszystkie w handlu są do 1,5bar lub 2bar. I przy 0,5bar wskazówka to ledwo drgnie - bez sensu. Spotkaliście się może ze wskaźnikami z małym zakresem np do 0,5bar? 0,7bar? Kup sobie manowakuometr. |
|
|
![]()
Post
#13572
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 02 April 2020 ![]() |
Panowie, mam daily z turbo, doładowanie pewnie 0,5bar max. Chciałbym założyć analogowy - wskazówkowy wskaźnik ciśnienia doładowania wewnątrz (by kontrolować czy gdzieś ciśnienie nie ucieka i jakie jest dokładnie doładowanie - bo mam błąd "za duże ciśnienie doładowania"). Ale wszystkie w handlu są do 1,5bar lub 2bar. I przy 0,5bar wskazówka to ledwo drgnie - bez sensu. Spotkaliście się może ze wskaźnikami z małym zakresem np do 0,5bar? 0,7bar? Czy zaczęło się to wraz z upałami i tylko podczas upału występuje? |
|
|
![]()
Post
#13573
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2011 ![]() |
Kup sobie manowakuometr. Dzięki, jest to jakiś trop, teoretycznie Embia ma coś w ofercie - napisałem pytanie czy to nie błąd w opisie https://www.ebmia.pl/manowakuometry/216691-...-do-05-bar.html Jakie panuje podciśnienie w kolektorze nim turbo zacznie ładować? Nie wiązałbym tego błędu z upałami. Odczytany został 2 miesiące temu (zaraz po kupnie samochodu) przy okazji diagnozy automatu - i został skasowany. Miesiąc temu automat został zrobiony (nowa płyta sterująca) i ten błąd znów był. W miarę dokładny wskaźnik pozwoliłby mi na bieżąco kontrolować ciśnienie doładowania i wyciągnąć jakieś wnioski. Bo niestety jazda z automatem jest fajna ale nie daje informacji zwrotnej odn. rzeczywistego narastania mocy, jakiegoś przydławienia itd. -------------------- narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012 mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015 |
|
|
![]()
Post
#13574
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 13 June 2010 ![]() |
polecam dołożyć i zainwestować w kombajn https://www.reveltronics.com/pl/sklep/9/kom...r-pokladowy-ukp
można poustawiać sobie alarmy i nie trzeba patrzeć na wskaźniki jak się idzie ogniem. |
|
|
![]()
Post
#13575
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 December 2005 Skąd: Płock ![]() |
]Po montazu na masce wylotów powietrza ( w celu wentylacji ) moga byc problemy z dostajaca sie woda do komory silnika np. na postoju po ulewnym deszczu? macie jakies doswiadczenia? ..albo na co zwrócic uwage ? czy sa jakies minusy takiego rozwiązania? Od spodu maski montować jakaś drobna siatkę ? Czy to zbędne jest?
-------------------- BMW E64 645i
|
|
|
![]()
Post
#13576
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#13577
|
|
Super User Dołączył: Thu, 30 June 2011 Skąd: PO ![]() |
Panowie - podpowie ktoś na jaki można zmienić seryjny IC z mondeo mk4 z ecoboostem, liźnięty na 260/380? Jest mały i puchnie w te gorączki. Kompletnie się na tym nie znam, zatrzęsienie wymiarów w sieci, ori wymiary rdzenia to 660x160x643
|
|
|
![]()
Post
#13578
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 December 2005 Skąd: Płock ![]() |
Można jakoś sprawdzic wys głowicy ( wykonać pomiar) aby sprawdzić czy była planowana i (o ile lub ile razy )gdy jest zamontowana na silniku ? ( Chodzi o weryfikację głowic w v 8 czy było coś ruszane ) może jakieś patenty na to są?
-------------------- BMW E64 645i
|
|
|
![]()
Post
#13579
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
mierzysz jej wysokosc ( grubosc
![]() |
|
|
![]()
Post
#13580
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 December 2005 Skąd: Płock ![]() |
Ok, jak precyzyjne ma być narzędzie ( czym zmierzyc)?
-------------------- BMW E64 645i
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 14 July 2025 - 15:11 |