![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#13541
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 26 November 2008 ![]() |
O ile dobrze pamiętam, wymieniałem na takie w oplocie bez ruszania baku.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#13542
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 10 February 2014 ![]() |
Wymieniales wszystkie 4 tylne? Zlaczka jest miedzy belka a bakiem. Nie moge dosiegnac jej.
|
|
|
![]()
Post
#13543
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 26 November 2008 ![]() |
Kurde, nie pamiętam już, to było z 8-10 lat temu. Jak mi się uda to zanurkuję pod auto i postaram się przypomnieć sobie.
|
|
|
![]()
Post
#13544
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 29 January 2021 ![]() |
Pytanie odnośnie LPG. Jakie wady/korzyści są w przypadku zastosowania zasilania wtryskiwaczy z obu stron? Wcześniej miałem założone z obu stron, a teraz będzie z jednej.
|
|
|
![]()
Post
#13545
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 26 October 2015 ![]() |
Pytanie odnośnie LPG. Jakie wady/korzyści są w przypadku zastosowania zasilania wtryskiwaczy z obu stron? Wcześniej miałem założone z obu stron, a teraz będzie z jednej. W jakim sensie z obu stron? po 2 wstryski na cylinder? -------------------- Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM Praca: Rimac <TBD> |
|
|
![]()
Post
#13546
|
|
Super User Dołączył: Thu, 27 February 2014 ![]() |
Pewnie listwy wtryskowej, robi się to po to żeby najdalej odsunięty wtryskiwacz od zasilania nie miał biedy pod pełnym obciążeniem, ale dla mnie to raczej zbyteczna troska, chyba że mowa o jakiś v-kach czy r6 gdzie dobrze jest zrobić "kompensację".
|
|
|
![]()
Post
#13547
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 29 January 2021 ![]() |
Pewnie listwy wtryskowej, robi się to po to żeby najdalej odsunięty wtryskiwacz od zasilania nie miał biedy pod pełnym obciążeniem, ale dla mnie to raczej zbyteczna troska, chyba że mowa o jakiś v-kach czy r6 gdzie dobrze jest zrobić "kompensację". Właśnie o to chodzi. Mowa o R6 m52b25 170 koni. Lepiej wrócić do zasilania z obu stron czy zostawić jak jest? Reduktor stag czerwony, wtryski stag czarne, komp isa 2 No i auto jest raczej katowane |
|
|
![]()
Post
#13548
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 09 March 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
Sprężyna przedniego zawieszenia w moim e92 zakończyła spektakularnie żywot i auto znacznie się obniżyło. Mechanik może się zająć autem dopiero za jakieś 4 dni. Powinienem podnieść auto na lewarku i tak zostawić czy amortyzatorowi nic się nie stanie jeżeli postoi tak przez kilka dni?
|
|
|
![]()
Post
#13549
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 29 January 2021 ![]() |
Sprężyna przedniego zawieszenia w moim e92 zakończyła spektakularnie żywot i auto znacznie się obniżyło. Mechanik może się zająć autem dopiero za jakieś 4 dni. Powinienem podnieść auto na lewarku i tak zostawić czy amortyzatorowi nic się nie stanie jeżeli postoi tak przez kilka dni? Bardzo mi przykro, ale nie widzę innego rozwiązania niż zakup gwintu i samodzielna wymiana :/ |
|
|
![]()
Post
#13550
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Bardzo mi przykro, ale nie widzę innego rozwiązania niż zakup gwintu i samodzielna wymiana :/ Dobrze się czujesz? Postoi kilka dni nic nie stanie się raczej, może lewarkiem kobyłkę podłożyć delikatnie. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#13551
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 09 March 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#13552
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
Finalnie udało się zaparkować w bezpiecznym miejscu i lekko podnieść lewarkiem tak, żeby stał równo dla świętego spokoju. Panikujesz ![]() |
|
|
![]()
Post
#13553
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 29 January 2021 ![]() |
Panikujesz ![]() Ludzie tak jeżdżą z obniżającymi springami na serii amorach i nic się nie dzieje raczej |
|
|
![]()
Post
#13554
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 09 March 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
Panikujesz ![]() U mnie pękła tak, że zupełnie spadła z amortyzatora więc gleba jest solidna ![]() |
|
|
![]()
Post
#13555
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 13 June 2010 ![]() |
Auto po wymianie silnika na używany 1.9 tdi AFN, założona nowa pompa wody. Po 100km woda zagotowała się w silniku. Wyrzuciłem termostat, nadal się gotuje. Ściągam węże co idą do nagrzewnicy przy pracującym silniku a tam nic nie leci, nawet nie próbuje. Zdemontowana ponownie pompa wody, wygląda ok. Gdzie szukać awarii? Czy uszkodzona uszczelka pod głowicą może zablokować przepływ wody?
|
|
|
![]()
Post
#13556
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
moze zatkana nagrzewnica?
oraz co jakis czas spotykam sie z tanimi uszczelkami glowicy ktorym brakuje jakiegos istotnego otworu ![]() |
|
|
![]()
Post
#13557
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 29 January 2021 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#13558
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#13559
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 26 October 2015 ![]() |
Często takie teorie słyszę odnośnie symetrycznych głowic w vkach potem się okazuje że nie wszyscy oznaczają TOP i FRONT na uszczelkach i wychodzą cyrki
-------------------- Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM Praca: Rimac <TBD> |
|
|
![]()
Post
#13560
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 29 January 2021 ![]() |
Kiedyś słyszałem, że ford się pomylił i niektóre mustangi wyjeżdżały z upg od focusa, które są podobne, ale trochę inne
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 14 July 2025 - 09:33 |