![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#13441
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 31 March 2005 Skąd: Piotrków Trybunalski ![]() |
Bardzo źle? Ciśnienie oleju jest ok, prawie 400kPa po odpalwniu Tylko zobacz gdzie masz wpięty czujnik ciśnienia, a gdzie ci stuka - łatwo to sprawdzić, bo po nocnym postoju nie będzie oleju w obudowie filtra, a i przy wymianie oleju powinieneś podobne dźwięki słyszeć -------------------- Usunięto kontrowersyjne treści. Profil pod obserwacją.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#13442
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 08 March 2005 Skąd: Lublin ![]() |
Kamil.K dobrze mowi. Pewnie sugerujesz sie silnikami bmw ktore maja po 2x latach taki problem w podstawkach. W silnikach innych producentow takie zaworki moga byc w roznych miejscach w silniku. Ale chodzi o olej ktory po dluzszym postoju splynie z ukladu smarowania do miski. Rano odpalasz i zanim uklad sie nabije, silnik nie ma smarowania.
|
|
|
![]()
Post
#13443
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 26 October 2015 ![]() |
Ok tylko zastanawia mnie dlaczego stuka dopóki nie zgaszę i uruchomię jeszcze raz?
-------------------- Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM Praca: Rimac <TBD> |
|
|
![]()
Post
#13444
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 08 March 2005 Skąd: Lublin ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#13445
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 26 October 2015 ![]() |
4.0 sohc chryslera. Naprawiałem wiązki (głównie wymiana peszli, parę przewodów polutowanych na nowo) i samochód stał parę dni. Po odpaleniu słychać było stuki i szybko go zgasiłem. Poprosiłem żonę żeby odpaliła i cisza. Potem przez weekend nikt nie jeździł, chciałem wyskoczyć do sklepu i znowu to samo. Tym razem zaryzykowałem i osłuchałem silnik. Ogólnie dźwięk bardziej od strony kabiny (poprzecznie, Bank 1) i bardziej z góry niż z dołu. Bardziej słychać w kabinie niż na zewnątrz. Potem jeszcze raz taka akcja, zgasiłem prawie od razu odpaliłem i przestało. Potem 5 dni z rzędu po ok 2x5km raptem i nic. Przez święta postał i znów dziś klepał. Teraz jak tak myślę to mam wrażenie, że to uszczelka kolektora wydechowego albo egr. Olej muszę wymienić i tak więc filtr też do wymiany. Zobaczy się czy jakieś skarby w oleju nie pływają...
-------------------- Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM Praca: Rimac <TBD> |
|
|
![]()
Post
#13446
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 30 January 2019 ![]() |
Może ci wałek rozrządu w głowicy klepie, mam identyczny przypadek w jednym z gruzów, i czasami zanim nabije ciśnienie w głowicy to sobie poklepie chwile.
|
|
|
![]()
Post
#13447
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 26 October 2015 ![]() |
Wyjaśnione
![]() ![]() -------------------- Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM Praca: Rimac <TBD> |
|
|
![]()
Post
#13448
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 08 March 2005 Skąd: Lublin ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#13449
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 30 January 2019 ![]() |
Mógł byś z ciekawości rozwinąć co to dokładnie za usterka Rezor ? ciekawi mnie co może stukać jak panewka w rozruszniku.
|
|
|
![]()
Post
#13450
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 26 October 2015 ![]() |
Nie wiem jeszcze
![]() -------------------- Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM Praca: Rimac <TBD> |
|
|
![]()
Post
#13451
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 16 September 2009 ![]() |
Witam, może coś z elektromagnesem, nie chowa się bendiks i puka sobie po kole zamachowym ?
Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#13452
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 31 March 2005 Skąd: Piotrków Trybunalski ![]() |
Taaak rozruszniki to złośliwe mendy - mój ostatnio przy minus 15 postanowił sobie nie odbić po odpaleniu auta. Nawet zgaszenie i wyjęcie kluczyka nie pomogło i dopiero zdjęcie klemy - o dziwo musiał dobrze ostygnąć, bo jak zaraz kleme zakładałem to sam wirnik startował
![]() Szkoda tylko, że mam akumulator pod nogami kierowcy i że była 5:30 , ale to jest tylko opel hahaha -------------------- Usunięto kontrowersyjne treści. Profil pod obserwacją.
|
|
|
![]()
Post
#13453
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 11 June 2013 ![]() |
To dobrze że rozrusznik. Ja miałem kiedyś odwrotną sytuacje. Myślałem że rozrusznik bo było czasem takie nieregularne walenie po odpaleniu jakby właśnie tłukł się rozrusznik po wieńcu.
Ale że fura tylko do upalania i problem był sporadyczny to olałem temat. Po chyba kilku miesiącach nagle bum i tłuczenie zmieniło sie w stałe i regularne. No i okazało się że pękł wał korbowy na pół. ![]() |
|
|
![]()
Post
#13454
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 02 December 2016 ![]() |
Szukam koła pasowego (prawdopodobnie) o numerach 037 105 243 B do silnika 2.0 16V o kodzie ABF.
Ktoś może ma pomysł, gdzie dostane je nowe? (chyba Febi robiło sporo zamienników) |
|
|
![]()
Post
#13455
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#13456
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 02 December 2016 ![]() |
Właśnie przeszukałem całego neta i ni widu ni słuchu.
![]() |
|
|
![]()
Post
#13457
|
|
User Dołączył: Sun, 23 January 2005 Skąd: xxx ![]() |
Czy ktos mial nieprzyjemnosci podczas kontroli, bo platforma rowerowa na hak nie miala swiatla wstecznego?
Info z Decathlonu, gdzie kupilem bagaznik Thule: produkt nie spełnia warunków Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2016 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenie. Zakupiony przez Ciebie bagażnik rowerowy jest wyposażony we wtyczkę 7 pin co powoduje, że nie ma światła cofania i jako taki nie powinien być używany na polskich drogach. W przypadku kontroli drogowej brak tego światła może być powodem nałożenie mandatu karnego. Bagażniki rowerowe, które spełniają wszystkie wymogi użytkowania na polskich drogach to bagażniki wyposażone we wtyczkę 13 pin. Zastanawiam sie czy wymieniac na model 13-pin i doplacac czy olac temat. -------------------- _https://mubi.pl/id-IL7LZ
|
|
|
![]()
Post
#13458
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 26 November 2008 ![]() |
Jak się na Ciebie zawezmą to dowód będą Ci kasować. Sam oceń, jak często z tym jeździsz, jakie trasy, jaka różnica w cenie w stosunku do 13-pin i w związku z tym-jakie ryzyko.
Swoją drogą, poważna sieć i takie coś sprzedaje... |
|
|
![]()
Post
#13459
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 31 March 2005 Skąd: Piotrków Trybunalski ![]() |
A rowery zasłaniają tak mocno lampy ? Zwłaszcza te cofania ??
Czy lampa cofanie komuś kiedyś w czymś pomogła ?? Zwłaszcza w deszczowy dzień ? Awaryjne już więcej światła dają niż wsteczny w większości aut -------------------- Usunięto kontrowersyjne treści. Profil pod obserwacją.
|
|
|
![]()
Post
#13460
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 13 August 2008 Skąd: Bratislava ![]() |
A rowery zasłaniają tak mocno lampy ? Zwłaszcza te cofania ?? Czy lampa cofanie komuś kiedyś w czymś pomogła ?? Zwłaszcza w deszczowy dzień ? Awaryjne już więcej światła dają niż wsteczny w większości aut Przepisy są jasne, nie ma co płakać nad subiektywnym "mi nigdy światło cofania nie pomogło" (może warto ogarnąć stan żarówek?) Jak się na Ciebie zawezmą to dowód będą Ci kasować. Sam oceń, jak często z tym jeździsz, jakie trasy, jaka różnica w cenie w stosunku do 13-pin i w związku z tym-jakie ryzyko. Swoją drogą, poważna sieć i takie coś sprzedaje... Wiesz ile poważnych firm sprzedaje rzeczy niedpuszczonych do ruchu i ludzie to i tak montują? Lampy, elementy zawieszenia. Tyle, że sklepy tuningowe zwykle nie napiszą o braku homologacji ![]() Pornstar - jaki konkretnie bagażnik kupiłeś? Bo przeklikałem się przez 5 jakie mają i wszystkie są 13 pinowe -------------------- Blog Motoryzacyjny TorquedMad mind - tqmm.pl
FB: @torquedmadmind Insta: @tqmmpl Twitter: @tqmmpl |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 16 July 2025 - 14:11 |