![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#13421
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Volvo V50 ma też takie coś, ale to nie rurki tylko taki przestrzał.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#13422
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska ![]() |
Dokładnie coś takiego jak powyżej.
Nie śmiejcie się ale szukam inspiracji do projektu jak połączyć ścianę grodziową z tunelem, żeby było mocniejsze ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#13423
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 13 January 2009 Skąd: Białystok ![]() |
Aluminium ciemnieje od srodkow zasadowych pokroju Dimer.
K2 Akra czysta i dobrze plukana umyje co trzeba ,a na juz ciemne alu tylko obrobka mechaniczna/lub szkielkowanie |
|
|
![]()
Post
#13424
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: pomorze ![]() |
silnik 2.0 16v RFJ (PSA), skąd bierze sygnał do "komputera" pokładowego odnośnie spalania chwilowego? MAP sensor?
Wyrzuciło błąd P0170, profilaktycznie wymienione świece (bo nie wiem, czy kiedykolwiek były wymieniane), ale co jakiś czas błąd wraca. Ogólnie różnicy w spalaniu nie zauważyłem, ale zauważyłem, że chwilowe spalanie wzrosło o 3-4 litry/100 (wskazania na wyświetlaczu), które nie za bardzo idzie w parze z realnym spalaniem (które wg moich obserwacji jest w normie). -------------------- najwazniejsze aby nasze dzieci mialy bogatych rodzicow
|
|
|
![]()
Post
#13425
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 26 October 2015 ![]() |
Co może powodować szybsze degradowanie peszli w komorze silnika? Mam kilka samochodów i w jednym 12to latku peszle sypią się po dotknięciu. W innym samochodzie 3 lata starszym z większym przebiegiem, z tego samego koncernu wiązki są niemal jak nowe. Sama izolacja czy wtyczki są ok, zdegradowane są jeszcze zewnętrzne taśmy izolacyjne i węże od wtrysków lpg do kolektora (przy samym kolektorze łamią się jak patyczki)
-------------------- Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM Praca: Rimac <TBD> |
|
|
![]()
Post
#13426
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
Co może powodować szybsze degradowanie peszli w komorze silnika? Mam kilka samochodów i w jednym 12to latku peszle sypią się po dotknięciu. W innym samochodzie 3 lata starszym z większym przebiegiem, z tego samego koncernu wiązki są niemal jak nowe. Sama izolacja czy wtyczki są ok, zdegradowane są jeszcze zewnętrzne taśmy izolacyjne i węże od wtrysków lpg do kolektora (przy samym kolektorze łamią się jak patyczki) Glownie temperatura i material. Weze lpg zmien na parkera ten nie twardnieje |
|
|
![]()
Post
#13427
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 26 October 2015 ![]() |
Materiał raczej odrzucam bo chyba skoro samochody z tego samego koncernu i różnica 3 lat to nie wydaje mi się żeby była jakaś znaczna różnica w materiale. Mam jeszcze prawie 18m Parkera
![]() ![]() -------------------- Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM Praca: Rimac <TBD> |
|
|
![]()
Post
#13428
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 14 July 2004 Skąd: Rz ![]() |
na linie produkcyjna moga wjezdzać materiały od różnych dostawców. Wcale bym nie wykluczał materiału.
-------------------- Quality means doing it right when no one is looking.
|
|
|
![]()
Post
#13429
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
oczywiście +1 j/w
-------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#13430
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
silnik 2.0 16v RFJ (PSA), skąd bierze sygnał do "komputera" pokładowego odnośnie spalania chwilowego? MAP sensor? Wyrzuciło błąd P0170, profilaktycznie wymienione świece (bo nie wiem, czy kiedykolwiek były wymieniane), ale co jakiś czas błąd wraca. Ogólnie różnicy w spalaniu nie zauważyłem, ale zauważyłem, że chwilowe spalanie wzrosło o 3-4 litry/100 (wskazania na wyświetlaczu), które nie za bardzo idzie w parze z realnym spalaniem (które wg moich obserwacji jest w normie). Zobacz jak wygląda praca sondy lambda, sprawdź stan filtra powietrza, drożność katalizatora z wydechem oraz ciśnienie paliwa czy nie za wysokie, sprawdź szczelność kolektora ssącego i jego osprzętu. MAP sensor powinien pokazywać Ci blisko atmosfery na bucie, a na jałowych bez włączonych dupereli elektrycznych 28-34kpa w tym silniku. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#13431
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska ![]() |
na linie produkcyjna moga wjezdzać materiały od różnych dostawców. Wcale bym nie wykluczał materiału. No i można jeszcze dodać, że niektóre nowsze materiały to połączenie gównolitu i gumy arabskiej. W rękach się sypie. Podobnie jak wiązki elektryczne - izolacja co raz to gorsza. |
|
|
![]()
Post
#13432
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 02 April 2020 ![]() |
Materiał raczej odrzucam bo chyba skoro samochody z tego samego koncernu i różnica 3 lat to nie wydaje mi się żeby była jakaś znaczna różnica w materiale. Mam jeszcze prawie 18m Parkera ![]() ![]() Tylko i wyłącznie wina materiału. Przystosowanego do warunków pracy tylko przez ileś lat. A jest duży nacisk na ekologię i mogłeś dostać inny materiał tu inny tam. |
|
|
![]()
Post
#13433
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 16 September 2009 ![]() |
Co może powodować szybsze degradowanie peszli w komorze silnika? Mam kilka samochodów i w jednym 12to latku peszle sypią się po dotknięciu. W innym samochodzie 3 lata starszym z większym przebiegiem, z tego samego koncernu wiązki są niemal jak nowe. Sama izolacja czy wtyczki są ok, zdegradowane są jeszcze zewnętrzne taśmy izolacyjne i węże od wtrysków lpg do kolektora (przy samym kolektorze łamią się jak patyczki) Witam, dokładnie jak koledzy wyżej piszą materiały wujowe. ![]() Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#13434
|
|
User Dołączył: Sun, 23 January 2005 Skąd: xxx ![]() |
Trzecia tablice rejestracyjna zalatwialiscie w urzedzie czy na allegro? Potrzebuje do bagaznika na rowery. Na allegro taniej i nie trzeba dymac do urzedu dwa razy, ale nie wiem jak wyglada praktyka podczas kontroli policyjnej.
-------------------- _https://mubi.pl/id-IL7LZ
|
|
|
![]()
Post
#13435
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 13 January 2009 Skąd: Białystok ![]() |
Ogarnia ktos kody kolorystyczne sprezyn z vaga?
Mam takie przednie sprezyny z wielowahacza z dosyc grubym zwojem. Raczej cos starszego ale nic nie moge znalezc. ![]() |
|
|
![]()
Post
#13436
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 06 April 2006 Skąd: świdnik ![]() |
Chodzi Ci o odczytanie twardości na podstawie kolorów, czy odnalezienie modelu w którym były te sprężyny? W etce są podane kolory przy sprężynach, ale trzeba wchodzić w każdy model.
|
|
|
![]()
Post
#13437
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 13 January 2009 Skąd: Białystok ![]() |
Chodzi Ci o odczytanie twardości na podstawie kolorów, czy odnalezienie modelu w którym były te sprężyny? W etce są podane kolory przy sprężynach, ale trzeba wchodzić w każdy model. Juz wygrzebalem w etce tylko bylo zgadywanie jakie auto. A6 C5 zawias fabrycznie podniesiony o 7mm |
|
|
![]()
Post
#13438
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 26 October 2015 ![]() |
Samochód jak postoi dłużej (z 3dni minimum) to po odpaleniu słychać klepanie, coś jak panewka ale nie metaliczne. Bardziej jak stukanie drewnianymi drążkami, równo z obrotami silnika. Potrafi tak klepać ale jak zgaszę i odpalę znów to przestaje. Wystarczy że pochodzi 20s i po następnym odpaleniu jest ok. To samo jak odpalany jest codziennie. Silnik pracuje równo, korekty wyglądają ok. Kompresji jeszcze nie sprawdzałem. Narazie zdążyło mi się to 4 razy ale nie jest to przyjemny dźwięk
![]() -------------------- Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM Praca: Rimac <TBD> |
|
|
![]()
Post
#13439
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 31 March 2005 Skąd: Piotrków Trybunalski ![]() |
Samochód jak postoi dłużej (z 3dni minimum) to po odpaleniu słychać klepanie, coś jak panewka ale nie metaliczne. Bardziej jak stukanie drewnianymi drążkami, równo z obrotami silnika. Potrafi tak klepać ale jak zgaszę i odpalę znów to przestaje. Wystarczy że pochodzi 20s i po następnym odpaleniu jest ok. To samo jak odpalany jest codziennie. Silnik pracuje równo, korekty wyglądają ok. Kompresji jeszcze nie sprawdzałem. Narazie zdążyło mi się to 4 razy ale nie jest to przyjemny dźwięk ![]() Pewnie ten zawór co jest w obudowie filtra oleju nie trzyma i olej spływa -------------------- Usunięto kontrowersyjne treści. Profil pod obserwacją.
|
|
|
![]()
Post
#13440
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 26 October 2015 ![]() |
Bardzo źle? Ciśnienie oleju jest ok, prawie 400kPa po odpalwniu
-------------------- Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM Praca: Rimac <TBD> |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 16 July 2025 - 14:09 |