![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#13221
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 13 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Czy ktoś jeździ na ledach w miejscu zwykłej żarówki na zwykłym odbłyśniku bez soczewki? Daje to radę czy snop światła jest jakiś z dziurami? Mam ochotę kupić ori osram/philips H4 do mojego (lampa jeszcze na szklanym kloszu). Osram/Philips - działają bardzo dobrze. Nie świecą w kosmos innym po oczach, mają wyraźną granicę odcięcia i robią dzień z nocy. W starym kloszu wygląda to jednakże dość przypałowo - jak jakiś chiński hid. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#13222
|
|
Super User Dołączył: Sun, 10 February 2008 ![]() |
silnik V8 - montaz innovate lc2. potrzebuje wspawac krociec pod sonde do czujnika. pytanie gdzie go najlepiej wspawac i jak gleboko powinien byc osadzony w rurze? czy tak aby sonda po wkreceniu byla na srodku rury? fabrycznie mam kolektory rurowe i kazdy ma sonde gdy schodza sie juz w jedna rure. potem wydech idzie jako single. czy wspawac wlasnie tam?
|
|
|
![]()
Post
#13223
|
|
Super User Dołączył: Thu, 30 June 2011 Skąd: PO ![]() |
Ma ktoś do polecenia lakiernika w okolicach Poznania? Nie papudroka - kolor bardzo niewdzięczny bo biała perła, takiego gdzie ryzyko porażki jest względnie małe
![]() |
|
|
![]()
Post
#13224
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 17 December 2009 Skąd: Kruszwica ![]() |
Ja uważam, że poniżej 0, a najlepiej poniżej 5 dobrze już mieć zimówki. Jak temperatura wraca powyżej 10*C przymierzam się już do powrotu na letnie. No i unikam jazdy na zimówkach w deszczu. W moim odczuciu gdzieś są mniej odporne na aquaplaning To załóż do ośki na jedno koło lato, a na drugie zima i zobacz jaka jest trakcja na wilgotnej, ale nie mocno mokrej nawierzchni. I na deszczu też sprawdź ![]() -------------------- Życie jest rumakiem który nie znosi tchórzliwego jeźdźca.
B6 1.8T@GT28RS>B9 2.0T Allroad Punto Evo 1.4T |
|
|
![]()
Post
#13225
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 16 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Macie trochę danych, bo "wydaje mi się" to sobie można...
![]() Hamowanie na suchym vs temperatura: ![]() Na mokrym: ![]() I czas okrążenia na śniegu (-9st C) ![]() I cały test dla ciekawych: https://www.youtube.com/watch?v=bKtnczk8Mxk |
|
|
![]()
Post
#13226
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 10 February 2014 ![]() |
To załóż do ośki na jedno koło lato, a na drugie zima i zobacz jaka jest trakcja na wilgotnej, ale nie mocno mokrej nawierzchni. I na deszczu też sprawdź ;) Mowa o oponach z porządnym bieżnikiem. Wiadomo, że zimówka będzie zrywać. Nie ma szerokich kanałów, na deszczu nie umywa się do letniej. Szkoda, że na wykresach nie ma temp. ujemnych. Zaskakujące jest, że na całkowicie suchej nawierzchni, najlepiej trzyma opona letnia - nawet przy -15°C. Nie znajdę już tego testu, ale był też sprawdzany wpływ głębokości bieżnika opony zimowej na jej prowadzenie. Im płytszy bieżnik, tym zimówka zapewniała krótszą drogę hamowania na suchym (mowa o nowej oponie, tylko startej, a nie starym zbutwiałym kapciu). Tak więc mądrości ludowe, że przy 7° kupuj zimówki, włóżmy między bajki sprzedawców opon. |
|
|
![]()
Post
#13227
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 26 October 2015 ![]() |
To załóż do ośki na jedno koło lato, a na drugie zima i zobacz jaka jest trakcja na wilgotnej, ale nie mocno mokrej nawierzchni. I na deszczu też sprawdź ![]() Już parę kompletów opon przejechałem i jakoś letnie lepiej prowadzą przez kałuże (nie pisze o wyczynowej jeździe), a tych szczególnie w głównych miejskich arteriach jest sporo. Zimówki może faktycznie ciut lepiej prowadzi się po mokrym ale miałem już parę ciepłych chwil po wjeździe w kałuże na zimówkach i jakoś im nie ufam ![]() -------------------- Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM Praca: Rimac <TBD> |
|
|
![]()
Post
#13228
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
Tak więc mądrości ludowe, że przy 7° kupuj zimówki, włóżmy między bajki sprzedawców opon. Zgodajeśli jest sucho. Ale na mokrym jest dramat a czesto jest chlupa/deszcz i roznica wtedy jest dramatyczna. -------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#13229
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 06 August 2020 Skąd: warszawa ![]() |
Pacjent Bmw f30 z N55 - szukam DP z katalizatorem sportowym. Jakaś alternatywa dla Wagnera?
|
|
|
![]()
Post
#13230
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 December 2005 Skąd: Płock ![]() |
Rezor - te pirelli naprawde takie slabe sa? ,wlasnie mialem kupowac komplet run flatow a teraz to nie wiem co myslec ( sadzilem ,ze sama marka to juz opony na "poziomie")
Chodzi mi o letnie... -------------------- BMW E64 645i
|
|
|
![]()
Post
#13231
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 26 October 2015 ![]() |
Ogólnie dużo złego słyszałem od użytkowników nowych mustangów gdzie Pirelli P zero szło na pierwszy montaż ale myślałem, że to tylko takie gadanie. Kupiłem samochód w zeszłym roku z P zero rok 2017 i opony są dziwne. Na asfalcie jest super ale wystarczy troche piachu, warstwa błota etc i samochód traci przyczepność. Coś jakby guma zbierała i kleiła do brudu
-------------------- Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM Praca: Rimac <TBD> |
|
|
![]()
Post
#13232
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 13 August 2008 Skąd: Bratislava ![]() |
Tak więc mądrości ludowe, że przy 7° kupuj zimówki, włóżmy między bajki sprzedawców opon. Te mądrości mówią o średniej temperaturze. Wtedy w nocy często masz okolice 0 albo mniej. -------------------- Blog Motoryzacyjny TorquedMad mind - tqmm.pl
FB: @torquedmadmind Insta: @tqmmpl Twitter: @tqmmpl |
|
|
![]()
Post
#13233
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 10 June 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Szukam gumowy kapturków zaslepiajacych rury układu chłodzenia 12 mm. Niby prosty temat nie mam pomysłu gdzie to znaleźć. Jakieś podpowiedzi?
Edit: może być też na 1/2" -------------------- Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć Fabia II RS daily Suzuki SV650S żeby mieć |
|
|
![]()
Post
#13234
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 26 October 2015 ![]() |
Kupowałem coś takiego w carstuff w gdańsku https://sklep.carstuff.pl/
-------------------- Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM Praca: Rimac <TBD> |
|
|
![]()
Post
#13235
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
Te mądrości mówią o średniej temperaturze. Wtedy w nocy często masz okolice 0 albo mniej. Lub będąc w trasie kawałek dalej/wyżej leżący śnieg . I później taki delikwent pod byle podjazdem mieli kołami bezradnie i rozpaczliwie, blokując ruch (o ile nie wyleci wcześniej z trasy). -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]()
Post
#13236
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 13 August 2008 Skąd: Bratislava ![]() |
Lub będąc w trasie kawałek dalej/wyżej leżący śnieg . I później taki delikwent pod byle podjazdem mieli kołami bezradnie i rozpaczliwie, blokując ruch (o ile nie wyleci wcześniej z trasy). "ale w stolycy na suchym opona trzymała!" ![]() -------------------- Blog Motoryzacyjny TorquedMad mind - tqmm.pl
FB: @torquedmadmind Insta: @tqmmpl Twitter: @tqmmpl |
|
|
![]()
Post
#13237
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 10 February 2014 ![]() |
Tak jak mówicie, przy około 7 stopniach w dzień, zakłada się zimówki na wypadek śniegu/lodu nad ranem, lub gdzieś dalej w trasie. W takich warunkach, letnia ledwo trzyma. Zgadzam się z tym. Natomiast ogólnonarodowa mądrość głosi, że pomiędzy 0-7 lepiej trzyma zimówka, co jest bzdurą. Wszędzie, gdzie nie ma śniegu, lodu, lub błota, wygrywa opona letnia. Chodziło mi o to, że kto wrzuci zimówki przy tych +7, a jednak nie spotka mrozu, będzie miał gorsze prowadzenie i dłuższą drogę hamowania, a nie krótszą.
Do tego nie bujnie się do dużej prędkości, bo zimówki nie mają wysokich indeksów. A nawet w zimie autostrady przeważnie są suche. Ale to już inny temat. |
|
|
![]()
Post
#13238
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#13239
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 01 December 2004 Skąd: Suburbicon ![]() |
Ogólnie dużo złego słyszałem od użytkowników nowych mustangów gdzie Pirelli P zero szło na pierwszy montaż ale myślałem, że to tylko takie gadanie. Kupiłem samochód w zeszłym roku z P zero rok 2017 i opony są dziwne. Na asfalcie jest super ale wystarczy troche piachu, warstwa błota etc i samochód traci przyczepność. Coś jakby guma zbierała i kleiła do brudu One nawet na suchym nie dają rady w Koniu. Zresztą nawet sprzedawca Stangów we wrocławskim salonie od razu wspominał, żeby opony po wyjeździe zmienić. Nie wiem czy rynek docelowy dla tych opon (USA) nie wymusza większej uniwersalności - trwałość bieżnika > przyczepność |
|
|
![]()
Post
#13240
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 24 July 2003 Skąd: Szczecin/Koszalin ![]() |
Nigdy więcej P Zero. Nie trzymają, głośne i znikają w oczach. Były jako wyposażenie OE w aucie.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 14 July 2025 - 18:01 |