![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#13161
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 26 October 2015 ![]() |
Z alternatorem przesadziłem, wyczywalnie pracuje wzdłużnie ale nie jest to 1mm. No ale na pompie wspomagania luz był już większy
![]() -------------------- Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM Praca: Rimac <TBD> |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#13162
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 19 August 2009 Skąd: Białystok ![]() |
Dziękuję ,a podpowiedzi z wałkami. Niestety jeszcze wyszło, że krzywe. Dlatego nie ma co ich naprawiać, tylko trzeba odsyłać amerykańskiemu idiocie... Debilnym pakowaniem zmarnował wałki w stanie jak nowe
-------------------- _http://autobezsens.blogspot.com/ <- nudne gadanie o niczym
Drive like lightning, crash like thunder Civic fk2 R18A2 + Civic EG B16 było: E36 4d M44B19 - "(b)awaria", Astra F GSi 16v - "Disastra" |
|
|
![]()
Post
#13163
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 16 September 2009 ![]() |
Witam, panowie i ja mam prośbę do kogoś, kto mógłby sprawdzić mi jakie pompowtryski powinny siedzieć w silniku vw passat b6 2,0tdi 16V z silnikiem BKP.
Są to pompki simensa o nr 03G130073 S, D, T, M. Nie wiem jakie tam powinny być. Ponieważ, jakiś ćwierć główek powkładał tak: pompka nr 1. 03G130073S 2. 03G130073M 3. 03G130073SM 4. 03G130073S, a w bagażniku leży jeszcze piąty zapasowy 03G130073D. Na pierwszych czterech, które są zamontowane w silniku oporności wynoszą 199ohm, a na tym zapasowym w bagażniku oporność skacze do 800ohm. Silnik chodzi nierówno i drży. Po wyregulowaniu tych pompek troszkę się poprawiło, ale nie wiele. Poniżej podaje jeszcze VIN, gdyby był potrzebny. WVWZZZ3CZ6E160747 Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#13164
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 03 December 2006 ![]() |
Jeep GC Wk 4,7 (305).
Moglby ktoś podpowiedziec jak to dobrze zagazować? Jakieś sprawdzone komponenty. Do tej pory raczej nie dobrze wspominam instalacje lpg więc chciałbym żeby w tym aucie wszystko grało. |
|
|
![]()
Post
#13165
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 10 April 2006 Skąd: Krakow ![]() |
Siema, do kogo najlepiej najlepiej uderzyc na chipsa w 2.0 tfsi we Wroclawiu?
|
|
|
![]()
Post
#13166
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 16 October 2010 Skąd: Grudziądz ![]() |
Gdzieś się przewinęło, ale nie widzę. Jakie ciśnienie i wydajność miala elektryczna pompa wspomagania z astry g?
|
|
|
![]()
Post
#13167
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 December 2005 Skąd: Płock ![]() |
Mercedes b180 jak otworzyc awaryjnie tylnia klape jak prad nie dociera?
-------------------- BMW E64 645i
|
|
|
![]()
Post
#13168
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Jak nic nie przejdzie to demontuj tablice i wytnij kratówka odpowiedni kawalek
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#13169
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 December 2005 Skąd: Płock ![]() |
Kontrolka "akumulator" + dym z pod maski = alternator?
-------------------- BMW E64 645i
|
|
|
![]()
Post
#13170
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
Kojarzy ktoś jaki sylikon (kolanko) trzeba do połączenia przepustnicy z rura dolotowa w motorze EA113 tj TFSI 2.0 200km ? Chodzi mi o kąt gięcia kolanka. Na fotkach wygląda na 45* ale zastanawiam się czy jednak nie 67*. Tak jasne moge iśc wyjąć i zmierzyć ale motor jest tak znany że nie którzy z głowy takie dane podają
![]() |
|
|
![]()
Post
#13171
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 13 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#13172
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 26 October 2015 ![]() |
Jeep GC Wk 4,7 (305). Moglby ktoś podpowiedziec jak to dobrze zagazować? Jakieś sprawdzone komponenty. Do tej pory raczej nie dobrze wspominam instalacje lpg więc chciałbym żeby w tym aucie wszystko grało. Co spec to inne wytyczne dostaniesz ![]() -Wkretki możliwie blisko wtrysków pb -Długość wężyków z wkrętek do wtrysku nie musi być niewiadomo jak krótka, 15cm jest ok, ważne żeby były tej samej długości. -mam brc sq24 i mieszane uczucia. Brak regulacji pojedynczych wtrysków, ale działa w miarę dobrze ![]() -reduktory magic compact. Małe łajzy ale dają radę lepiej niż te z brc ![]() -------------------- Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM Praca: Rimac <TBD> |
|
|
![]()
Post
#13173
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
Z lpg najwazniejsze jest kto to wklada. Wejdz na lpg forum i bedzieez zadowolony
|
|
|
![]()
Post
#13174
|
|
User Dołączył: Sun, 23 January 2005 Skąd: xxx ![]() |
Czy w Octavii Scout 2 po lifcie jest jakis silnik godny polecenia?
-------------------- _https://mubi.pl/id-IL7LZ
|
|
|
![]()
Post
#13175
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 05 January 2009 ![]() |
Witajcie. Jako ze tato kupil mazde cx5 2018 i wiedzac jak zlodzieje lubia to marke jestem zmuszony zamontowac jakis system odciecia zaplonu. Co polecacie? Cena nie gra roli, chce zeby to dobrze dzialalo. Dzieki za info
-------------------- :)
|
|
|
![]()
Post
#13176
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
my w hyundaiach zakladamy expero
|
|
|
![]()
Post
#13177
|
|
Super User Dołączył: Sun, 11 January 2015 Skąd: Zbąszyń ![]() |
Pamiętam że był kiedyś temat o odwróceniu obiegu płynu przez chłodnice, ale nie pamiętam czy to mocno tnie wydajność i jakie są tego konsekwencje, ktoś kojarzy temat?
|
|
|
![]()
Post
#13178
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 10 April 2006 Skąd: Krakow ![]() |
Jakie oznaczenie silnika w a5 2.0 tfsi 211km z 2009r? Nie siedze za bardzo w vagach
|
|
|
![]()
Post
#13179
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 29 January 2007 Skąd: Z Mercedesów i Hond ![]() |
Honda silnik B18 Pokrywa zaworowa
Panowie jak odkleić od pokrywy tą przynitowaną blachę. Kolega wypiaskował pokrywe nie zdając sobie sprawy z konsekwencjii(zatrze sie silnik od ukrytych zanieczyszczeń szkła) Jeszcze jej nie roznitowałem. Właśnie wkładam to na wiertarko frezarke cnc edit:Ładnie poszło frezem Tam jest dodatkowo jakiś klej. Jak ją oderwać nie niszcząc ? edit:udalo sie. Jak to najlepiej znowu zanitować ? a moze nagwintować otwory i skręcić na klej ? Mogę wypierdilić całkiem tą blachę i jej nie montować ? -------------------- Hondy i Mercedesy AirRide modyfikacje seryjnego Airmatica
Diagnozujesz czy zgadujesz ? Zawodowo -obrabiarki przemysłowe. Z pasji -samochody, elektronika Współpraca z Monster Garaż-kompleksowe remonty silników |
|
|
![]()
Post
#13180
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 10 February 2014 ![]() |
Mogę wypierdilić całkiem tą blachę i jej nie montować ? Kategorycznie nie. Nie wiem, jak to dokładnie wygląda w Hondzie, lecz z pewnością to nie jest ozdoba. Bez niej może nie działać filtr labiryntowy, lub działać słabiej. Będzie lipa, jeśli śrubki odkręcą się. Najlepiej zanitować. A jeszcze lepiej wymienić tą pokrywę. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 12 July 2025 - 23:54 |