Shoutbox 0 nowych PW 


715 Stron V  « < 656 657 658 659 660 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Motoryzacyjne pytania i odpowiedzi...
vegetagt
post Sun, 23 Aug 2020 - 18:38
Post #13141


Frequent User
Dołączył: Sun, 31 October 2010





afaik to nic się nie zmieniło w badaniu na zmiany ;-)
Maks to identyfikacja silnika i ewentualne zważenie przez rzeczoznawcę i certyfikowaną wagę, jeżeli SKP nie jest samo w stanie ustalić nowych parametrów.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 23 Aug 2020 - 18:38
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
siwy_
post Mon, 24 Aug 2020 - 12:05
Post #13142


User
Dołączył: Fri, 09 March 2007





Ok, dziękuję za pomoc.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
[Yossarian]
post Thu, 27 Aug 2020 - 20:30
Post #13143


Forum Homee
Dołączył: Wed, 19 August 2009
Skąd: Białystok





Czy takie uszkodzenie dyskwalifikuje wałek rozrządu czy szlifować ile się da by nie było ostrych krawędzi i montować?



--------------------
_http://autobezsens.blogspot.com/ <- nudne gadanie o niczym
Drive like lightning, crash like thunder
Civic fk2 R18A2 + Civic EG B16
było: E36 4d M44B19 - "(b)awaria", Astra F GSi 16v - "Disastra"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rezor
post Fri, 28 Aug 2020 - 05:55
Post #13144


Forum Killer
Dołączył: Mon, 26 October 2015





CYTAT(kamil.k @ Fri, 21 Aug 2020 - 19:31) *

A nie jest tak, że na kółko powinien być luz? Wczoraj dlubalem przy silniku i zarówno alternator jak i pompa wspomagania chodzą ok 1mm przód/tył. Może problem jest właśnie sztywne koło?


--------------------
Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM
Praca: Rimac <TBD>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pornstar
post Fri, 28 Aug 2020 - 07:04
Post #13145


User
Dołączył: Sun, 23 January 2005
Skąd: xxx





Panowie, problem z Mitsu Pajero Sport 3,0 benzyna 2003/4.. Grzeje się przy ciągnięciu przyczepy. Podczas długiej jazdy na 1 biegu, bez przyczepy tez problem sie pojawil, czyli grzeje sie pod wiekszym obciazeniem.

Płynu chłodniczego nie bierze, nie trzeba dolewać. Korek wymieniony, chłodnica płukana, wiatrak kreci sie caly czas.

Od czego zaczac dalsze diagnozowanie?


--------------------
_https://mubi.pl/id-IL7LZ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siwy_
post Fri, 28 Aug 2020 - 09:22
Post #13146


User
Dołączył: Fri, 09 March 2007





Kupiłem auto na takich oponach ale pierwszy raz o nich słyszę. Nadają się do jakiejś ambitniejszej jazdy (oczywiście gdyby były świeże bo z tym DOTem to juz raczej nie?)?
https://zapodaj.net/09a8488fcf455.jpg.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kris309
post Fri, 28 Aug 2020 - 10:32
Post #13147


User
Dołączył: Wed, 28 December 2011
Skąd: Rybnik





CYTAT(pornstar @ Fri, 28 Aug 2020 - 07:04) *
Panowie, problem z Mitsu Pajero Sport 3,0 benzyna 2003/4.. Grzeje się przy ciągnięciu przyczepy. Podczas długiej jazdy na 1 biegu, bez przyczepy tez problem sie pojawil, czyli grzeje sie pod wiekszym obciazeniem.

Płynu chłodniczego nie bierze, nie trzeba dolewać. Korek wymieniony, chłodnica płukana, wiatrak kreci sie caly czas.

Od czego zaczac dalsze diagnozowanie?


Od termostatu, może nie uchyla na maxa. Test na CO2 też nie zaszkodzi. Chłodnica płukana nie znaczy drożna - syf może być taki że nie wypłuczesz, płynu nie zabrudzi, a wydajność spada.
A wiatrak na visco czy elektryk? Może pod butem kręci, ale zbyt powoli?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
flapjck1
post Fri, 28 Aug 2020 - 13:50
Post #13148


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 November 2006





CYTAT([Yossarian] @ Thu, 27 Aug 2020 - 20:30) *

Czy takie uszkodzenie dyskwalifikuje wałek rozrządu czy szlifować ile się da by nie było ostrych krawędzi i montować?




jak zapolerujesz to będzie to pracować, pewne ryzyko podcinania łoża wałka jest, krzywka na pewno nic nie zaszkodzi, to jest ten fragment który nie powinien mieć z niczym styku - przy odpowiednich luzach zaworowych
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MisioLBN
post Fri, 28 Aug 2020 - 18:53
Post #13149


Forum Homee
Dołączył: Tue, 16 December 2014





Wycenia ktoś katalizatory ? Sprzedalem dziś swój wiec już po ptakach ale chya sie dalem w hu... zrobic. K141 z Peugeota za 260zł stacjonarnie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
[Yossarian]
post Fri, 28 Aug 2020 - 21:25
Post #13150


Forum Homee
Dołączył: Wed, 19 August 2009
Skąd: Białystok





CYTAT(flapjck1 @ Fri, 28 Aug 2020 - 13:50) *
jak zapolerujesz to będzie to pracować, pewne ryzyko podcinania łoża wałka jest, krzywka na pewno nic nie zaszkodzi, to jest ten fragment który nie powinien mieć z niczym styku - przy odpowiednich luzach zaworowych



Napisałem do Rewaru i Świątka czy by się podjęli naprawy tego i za ile w takim razie. A jak nie to niestety trzeba będzie odsyłać - wspaniale amerykaniec wałki zapakował: na krzyż jeden na drugim i potem taki kwiatek tongue.gif


--------------------
_http://autobezsens.blogspot.com/ <- nudne gadanie o niczym
Drive like lightning, crash like thunder
Civic fk2 R18A2 + Civic EG B16
było: E36 4d M44B19 - "(b)awaria", Astra F GSi 16v - "Disastra"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kirpek
post Sat, 29 Aug 2020 - 11:31
Post #13151


Forum Killer
Dołączył: Wed, 03 August 2011
Skąd: Szczecin





W Bydgoszczy jest jeszcze https://dk-bydgoszcz.pl/pl/. Robią głównie wałki do tirów, ale roboty specjalne, tj walki do bmw mi zrobili.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rudiger
post Sat, 29 Aug 2020 - 19:15
Post #13152


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2011





Do Rewaru DZWOŃ! Nie pisz, nie mają czasu odpowiadać.
Każdą używaną krzywkę mogą szlifnąć po obwodzie - kwestia by nie zdjąć warstwy utwardzonej.

Ja w Rewarze często szlifuję wałki z lekko zużytymi krzywkami, koszt ok 240zł z przesyłką jak pamiętam.
http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...-zx-05/zx87.jpg
http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...zx-07/zx125.jpg


--------------------
narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE
vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012
mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
flapjck1
post Sat, 29 Aug 2020 - 21:55
Post #13153


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 November 2006





tu akurat krzywka ucierpiala najmniej smile.gif istotniejszy jest czop w łoża
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kompot
post Sat, 29 Aug 2020 - 22:08
Post #13154


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 17 February 2005





Witam, potrzebuję odkopać informację ze starego tematu na http://www.automotoserwis.pl , niestety straciłem dostęp do tego forum (chyba jest tylko dla mechaników) - czy jest tam ktoś zarejestrowany i mógłby mi pomóc? Jeśli tak to proszę o PW, dzięki!


--------------------
2024 F-Pace D300
2011 E90 330d
2000 W210 E55
BTG 9:49 (IS200)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
luisgomes6
post Sat, 29 Aug 2020 - 23:39
Post #13155


User
Dołączył: Fri, 16 November 2012





Woda zalała mi silnik (wolnossąca benzyna r4) poszło przebicie i musiałem awaryjnie przejechać 35 kilometrów na 3 gary. Wszystko zostało ogarnięte, ale teraz wibruje silnik pod obciążeniem między 1000 - 2000 obrotów. Nagar w cylindrze i teraz stuka na tym garze? Wtrysk zalepiony? Ktoś ma jakiś pomysł? Sprawdziłem już kilka rzeczy, ale dalej jest źle i już nie wiem gdzie szukać.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
flapjck1
post Sun, 30 Aug 2020 - 07:56
Post #13156


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 November 2006





zalala woda w sensie utopiles auto? moze korba krzywa?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
soltyk
post Sun, 30 Aug 2020 - 08:12
Post #13157


Super User
Dołączył: Mon, 10 February 2014





Pewnie kopułka jest zawilgocona i gubi iskrę. Wymień/wysusz porządnie. Nagary - jak już to masz wymyte na tym garze. Wtrysku nie zalepiło, przecież on podawał, tylko nie szła iskra.

Kiedyś, prawie nowa kopułka Boscha wysrała się i jeden gar nie palił mi. Zrobiłem więcej niż 35 km, zanim w końcu odkryłem przyczynę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
luisgomes6
post Sun, 30 Aug 2020 - 11:23
Post #13158


User
Dołączył: Fri, 16 November 2012





Flapjck - była mocna ulewa, przesączyło się trochę przez spryskiwacze i zalało głowicę, kable były już stare, odpaliłem i poszło przebicie.
Soltyk - zaplony nie wypadają, wszystko jest nowe NGK, auto jeździ tak jak należy, po prostu mocno wibruje w zakresie obrotów, który opisałem. Sprawdzałem już nawet rzeczy typu przeguby wewnętrzne, piasty kół, mocowania wydechu itd. jest wszystko Ok i dlatego wydaje mi się, że to coś z silnikiem, ale nie umiem już znaleźć przyczyny.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kamil.k
post Sun, 30 Aug 2020 - 14:48
Post #13159


Forum Killer
Dołączył: Thu, 31 March 2005
Skąd: Piotrków Trybunalski





CYTAT(Rezor @ Fri, 28 Aug 2020 - 05:55) *
A nie jest tak, że na kółko powinien być luz? Wczoraj dlubalem przy silniku i zarówno alternator jak i pompa wspomagania chodzą ok 1mm przód/tył. Może problem jest właśnie sztywne koło?



Moja pompa stoi raczej bez luzu wzdłużnego, ale alternator ma 0,15 luzu wzdłużnego - sprawdzane w nowym alternatorze, więcej mieć nie powinien, chyba , że masz jakąs inną konstrukcje.


Jutro będę wiedział więcej, bo kończy się urlop rzeczoznawcy Pzmot-u to odpowie na moje pytania i może coś pomierzy


--------------------
Usunięto kontrowersyjne treści. Profil pod obserwacją.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
soltyk
post Sun, 30 Aug 2020 - 18:17
Post #13160


Super User
Dołączył: Mon, 10 February 2014





Rzeczoznawca PZMot tu nic nie pomoże. Potrzebny jest specjalista od alternatorów. Ktoś, kto sprawdzi numery wirnika i w ten sposób zweryfikuje, czy siedzi tam właściwy wirnik. Następnie oceni sposób montażu, czy został on przeprowadzony prawidłowo (np. u mnie łożysko nie zostało wklejone). A na końcu, na podstawie rysunku/danych katalogowych sprawdzi, czy koło pasowe ma właściwe odsadzenie względem korpusu/mocowań, czy może faktycznie zostało coś sknocone i jest przesunięte.

CYTAT(Rezor @ Fri, 28 Aug 2020 - 05:55) *
A nie jest tak, że na kółko powinien być luz? Wczoraj dlubalem przy silniku i zarówno alternator jak i pompa wspomagania chodzą ok 1mm przód/tył. Może problem jest właśnie sztywne koło?

Zdecydowanie nie jest. Luzu ma nie być wcale (0,15 jest ok). Alt, który ma 1 mm luzu, może rozlecieć się w każdej chwili.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

715 Stron V  « < 656 657 658 659 660 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 12 July 2025 - 23:52