![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#13141
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 31 October 2010 ![]() |
afaik to nic się nie zmieniło w badaniu na zmiany ;-)
Maks to identyfikacja silnika i ewentualne zważenie przez rzeczoznawcę i certyfikowaną wagę, jeżeli SKP nie jest samo w stanie ustalić nowych parametrów. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#13142
|
|
User Dołączył: Fri, 09 March 2007 ![]() |
Ok, dziękuję za pomoc.
|
|
|
![]()
Post
#13143
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 19 August 2009 Skąd: Białystok ![]() |
Czy takie uszkodzenie dyskwalifikuje wałek rozrządu czy szlifować ile się da by nie było ostrych krawędzi i montować?
![]() -------------------- _http://autobezsens.blogspot.com/ <- nudne gadanie o niczym
Drive like lightning, crash like thunder Civic fk2 R18A2 + Civic EG B16 było: E36 4d M44B19 - "(b)awaria", Astra F GSi 16v - "Disastra" |
|
|
![]()
Post
#13144
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 26 October 2015 ![]() |
A nie jest tak, że na kółko powinien być luz? Wczoraj dlubalem przy silniku i zarówno alternator jak i pompa wspomagania chodzą ok 1mm przód/tył. Może problem jest właśnie sztywne koło? -------------------- Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM Praca: Rimac <TBD> |
|
|
![]()
Post
#13145
|
|
User Dołączył: Sun, 23 January 2005 Skąd: xxx ![]() |
Panowie, problem z Mitsu Pajero Sport 3,0 benzyna 2003/4.. Grzeje się przy ciągnięciu przyczepy. Podczas długiej jazdy na 1 biegu, bez przyczepy tez problem sie pojawil, czyli grzeje sie pod wiekszym obciazeniem.
Płynu chłodniczego nie bierze, nie trzeba dolewać. Korek wymieniony, chłodnica płukana, wiatrak kreci sie caly czas. Od czego zaczac dalsze diagnozowanie? -------------------- _https://mubi.pl/id-IL7LZ
|
|
|
![]()
Post
#13146
|
|
User Dołączył: Fri, 09 March 2007 ![]() |
Kupiłem auto na takich oponach ale pierwszy raz o nich słyszę. Nadają się do jakiejś ambitniejszej jazdy (oczywiście gdyby były świeże bo z tym DOTem to juz raczej nie?)?
https://zapodaj.net/09a8488fcf455.jpg.html |
|
|
![]()
Post
#13147
|
|
User Dołączył: Wed, 28 December 2011 Skąd: Rybnik ![]() |
Panowie, problem z Mitsu Pajero Sport 3,0 benzyna 2003/4.. Grzeje się przy ciągnięciu przyczepy. Podczas długiej jazdy na 1 biegu, bez przyczepy tez problem sie pojawil, czyli grzeje sie pod wiekszym obciazeniem. Płynu chłodniczego nie bierze, nie trzeba dolewać. Korek wymieniony, chłodnica płukana, wiatrak kreci sie caly czas. Od czego zaczac dalsze diagnozowanie? Od termostatu, może nie uchyla na maxa. Test na CO2 też nie zaszkodzi. Chłodnica płukana nie znaczy drożna - syf może być taki że nie wypłuczesz, płynu nie zabrudzi, a wydajność spada. A wiatrak na visco czy elektryk? Może pod butem kręci, ale zbyt powoli? |
|
|
![]()
Post
#13148
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
Czy takie uszkodzenie dyskwalifikuje wałek rozrządu czy szlifować ile się da by nie było ostrych krawędzi i montować? ![]() jak zapolerujesz to będzie to pracować, pewne ryzyko podcinania łoża wałka jest, krzywka na pewno nic nie zaszkodzi, to jest ten fragment który nie powinien mieć z niczym styku - przy odpowiednich luzach zaworowych |
|
|
![]()
Post
#13149
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
Wycenia ktoś katalizatory ? Sprzedalem dziś swój wiec już po ptakach ale chya sie dalem w hu... zrobic. K141 z Peugeota za 260zł stacjonarnie.
|
|
|
![]()
Post
#13150
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 19 August 2009 Skąd: Białystok ![]() |
jak zapolerujesz to będzie to pracować, pewne ryzyko podcinania łoża wałka jest, krzywka na pewno nic nie zaszkodzi, to jest ten fragment który nie powinien mieć z niczym styku - przy odpowiednich luzach zaworowych Napisałem do Rewaru i Świątka czy by się podjęli naprawy tego i za ile w takim razie. A jak nie to niestety trzeba będzie odsyłać - wspaniale amerykaniec wałki zapakował: na krzyż jeden na drugim i potem taki kwiatek ![]() -------------------- _http://autobezsens.blogspot.com/ <- nudne gadanie o niczym
Drive like lightning, crash like thunder Civic fk2 R18A2 + Civic EG B16 było: E36 4d M44B19 - "(b)awaria", Astra F GSi 16v - "Disastra" |
|
|
![]()
Post
#13151
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 03 August 2011 Skąd: Szczecin ![]() |
W Bydgoszczy jest jeszcze https://dk-bydgoszcz.pl/pl/. Robią głównie wałki do tirów, ale roboty specjalne, tj walki do bmw mi zrobili.
|
|
|
![]()
Post
#13152
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2011 ![]() |
Do Rewaru DZWOŃ! Nie pisz, nie mają czasu odpowiadać.
Każdą używaną krzywkę mogą szlifnąć po obwodzie - kwestia by nie zdjąć warstwy utwardzonej. Ja w Rewarze często szlifuję wałki z lekko zużytymi krzywkami, koszt ok 240zł z przesyłką jak pamiętam. http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...-zx-05/zx87.jpg http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...zx-07/zx125.jpg -------------------- narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012 mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015 |
|
|
![]()
Post
#13153
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
tu akurat krzywka ucierpiala najmniej
![]() |
|
|
![]()
Post
#13154
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
Witam, potrzebuję odkopać informację ze starego tematu na http://www.automotoserwis.pl , niestety straciłem dostęp do tego forum (chyba jest tylko dla mechaników) - czy jest tam ktoś zarejestrowany i mógłby mi pomóc? Jeśli tak to proszę o PW, dzięki!
-------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#13155
|
|
User Dołączył: Fri, 16 November 2012 ![]() |
Woda zalała mi silnik (wolnossąca benzyna r4) poszło przebicie i musiałem awaryjnie przejechać 35 kilometrów na 3 gary. Wszystko zostało ogarnięte, ale teraz wibruje silnik pod obciążeniem między 1000 - 2000 obrotów. Nagar w cylindrze i teraz stuka na tym garze? Wtrysk zalepiony? Ktoś ma jakiś pomysł? Sprawdziłem już kilka rzeczy, ale dalej jest źle i już nie wiem gdzie szukać.
|
|
|
![]()
Post
#13156
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
zalala woda w sensie utopiles auto? moze korba krzywa?
|
|
|
![]()
Post
#13157
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 10 February 2014 ![]() |
Pewnie kopułka jest zawilgocona i gubi iskrę. Wymień/wysusz porządnie. Nagary - jak już to masz wymyte na tym garze. Wtrysku nie zalepiło, przecież on podawał, tylko nie szła iskra.
Kiedyś, prawie nowa kopułka Boscha wysrała się i jeden gar nie palił mi. Zrobiłem więcej niż 35 km, zanim w końcu odkryłem przyczynę. |
|
|
![]()
Post
#13158
|
|
User Dołączył: Fri, 16 November 2012 ![]() |
Flapjck - była mocna ulewa, przesączyło się trochę przez spryskiwacze i zalało głowicę, kable były już stare, odpaliłem i poszło przebicie.
Soltyk - zaplony nie wypadają, wszystko jest nowe NGK, auto jeździ tak jak należy, po prostu mocno wibruje w zakresie obrotów, który opisałem. Sprawdzałem już nawet rzeczy typu przeguby wewnętrzne, piasty kół, mocowania wydechu itd. jest wszystko Ok i dlatego wydaje mi się, że to coś z silnikiem, ale nie umiem już znaleźć przyczyny. |
|
|
![]()
Post
#13159
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 31 March 2005 Skąd: Piotrków Trybunalski ![]() |
A nie jest tak, że na kółko powinien być luz? Wczoraj dlubalem przy silniku i zarówno alternator jak i pompa wspomagania chodzą ok 1mm przód/tył. Może problem jest właśnie sztywne koło? Moja pompa stoi raczej bez luzu wzdłużnego, ale alternator ma 0,15 luzu wzdłużnego - sprawdzane w nowym alternatorze, więcej mieć nie powinien, chyba , że masz jakąs inną konstrukcje. Jutro będę wiedział więcej, bo kończy się urlop rzeczoznawcy Pzmot-u to odpowie na moje pytania i może coś pomierzy -------------------- Usunięto kontrowersyjne treści. Profil pod obserwacją.
|
|
|
![]()
Post
#13160
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 10 February 2014 ![]() |
Rzeczoznawca PZMot tu nic nie pomoże. Potrzebny jest specjalista od alternatorów. Ktoś, kto sprawdzi numery wirnika i w ten sposób zweryfikuje, czy siedzi tam właściwy wirnik. Następnie oceni sposób montażu, czy został on przeprowadzony prawidłowo (np. u mnie łożysko nie zostało wklejone). A na końcu, na podstawie rysunku/danych katalogowych sprawdzi, czy koło pasowe ma właściwe odsadzenie względem korpusu/mocowań, czy może faktycznie zostało coś sknocone i jest przesunięte.
A nie jest tak, że na kółko powinien być luz? Wczoraj dlubalem przy silniku i zarówno alternator jak i pompa wspomagania chodzą ok 1mm przód/tył. Może problem jest właśnie sztywne koło? Zdecydowanie nie jest. Luzu ma nie być wcale (0,15 jest ok). Alt, który ma 1 mm luzu, może rozlecieć się w każdej chwili. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 12 July 2025 - 23:52 |