![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#12961
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 31 October 2010 ![]() |
https://www.youtube.com/watch?v=CkUDAt8EYNw - fakt, chyba dość grubymi nićmi ta historia jest szyta
![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#12962
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Akurat w tym silniku tak, ale zapewne istnieją silniki, w których przy odrobinie szczęścia zawory uderzą w siebie nawzajem, to nawet śmieszne.
![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#12963
|
|
Super User Dołączył: Mon, 13 October 2008 ![]() |
Pacjent to Focus Mk1 1.8 16 V z gazem.
Na analizatorze spalin stwierdzono przekroczoną wielokrotnie emisję CO. Ma być 0,3,a było 2-3. Diagnosta stwierdził, że może być zatkany katalizator ze względu na jazdę na krótkich odcinkach i zasilanie LPG. Jakie mogą być przyczyny wysokiego stężenia CO w spalinach? Jak zdiagnozować, żeby nie wymieniać pół samochodu. Dodam, że niestety niektóre zawory mogą być już leciutko podparte i wymagają regulacji (nieszczęsne płytki). Czy może to też mieć wpływ? -------------------- Sprzedam części do E36, E39.
|
|
|
![]()
Post
#12964
|
|
Super User Dołączył: Sun, 11 January 2015 Skąd: Zbąszyń ![]() |
Problem tylko na PB czy na LPG? podparte zawory to podstawa tak naprawdę
![]() |
|
|
![]()
Post
#12965
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Podpiąć komputer i zobaczyć czy sonda przednia oscyluje elegancko na obu paliwach na jałowych na rozgrzanym najpierw.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#12966
|
|
Super User Dołączył: Mon, 13 October 2008 ![]() |
Niestety tylko na PB sprawdzona emisja.
Podłączyłem kompa. Sonda na jałowych na nagrzanym silniku zarówno na PB jak i LPG oscyluje od 0,2 do 0,95. Przy około 1800 obrotów też oscyluje. Luzy były mierzone prawie rok temu. Była wartość beznadziejna czyli 0,03 na wielu zaworach. Silnik chodzi nierówno, ale czasem chodzi bardzo ładnie. Czeka mnie remont góry, ale zanim się za to wezmę chcę wiedzieć czy coś jeszcze może mieć wpływ na taki stan rzeczy i to wyeliminować i pojechać na emisję. Sonda wymieniona na nową markową około rok-dwa temu. -------------------- Sprzedam części do E36, E39.
|
|
|
![]()
Post
#12967
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 10 April 2020 ![]() |
Dorobię gdzieś sprężyny do gwintu na zamówienie?
|
|
|
![]()
Post
#12968
|
|
User Dołączył: Sun, 23 January 2005 Skąd: xxx ![]() |
Mozna obecnie normalnie sprzedac auto czy popyt jest sladowy?
-------------------- _https://mubi.pl/id-IL7LZ
|
|
|
![]()
Post
#12969
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Niestety tylko na PB sprawdzona emisja. Podłączyłem kompa. Sonda na jałowych na nagrzanym silniku zarówno na PB jak i LPG oscyluje od 0,2 do 0,95. Przy około 1800 obrotów też oscyluje. Luzy były mierzone prawie rok temu. Była wartość beznadziejna czyli 0,03 na wielu zaworach. Silnik chodzi nierówno, ale czasem chodzi bardzo ładnie. Czeka mnie remont góry, ale zanim się za to wezmę chcę wiedzieć czy coś jeszcze może mieć wpływ na taki stan rzeczy i to wyeliminować i pojechać na emisję. Sonda wymieniona na nową markową około rok-dwa temu. No to jedynie luzy zaworowe, sprawdzenie pojedynczo włączający wtryski lpg czy każdy równo podaje czy na jednym włączonym którymś nierówno chodzi oraz porządne rozgrzanie kata ponowne przez badaniem, a koniecznie silnik odpalony na 2-3min zanim diagnosta zmierzy. ![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#12970
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 04 May 2017 Skąd: Krk ![]() |
Mozna obecnie normalnie sprzedac auto czy popyt jest sladowy? Pewnie ludzie szukaja promocji. Tez mam do sprzedania i olalem temat. -------------------- IXgen-TypeR K20C
M240iX |
|
|
![]()
Post
#12971
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 25 October 2006 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Ja przed wirusem wystawiałem Mercedesa Vito dużo wyświetleń i telefonów. Teraz ani tego ani tego. Z telefonami się nie zdziwiłem ale myślałem, że ludzie będą pisać czy chociaż oglądać ogłoszenie
|
|
|
![]()
Post
#12972
|
|
User Dołączył: Sun, 23 January 2005 Skąd: xxx ![]() |
To lipa, dzięki.
-------------------- _https://mubi.pl/id-IL7LZ
|
|
|
![]()
Post
#12973
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 December 2005 Skąd: Płock ![]() |
Jest jakas mozliwosc zeby w samochodzie lub innym pojezdzie z silnikiem spalinowym otrzymac napiecie 220v i jakies 2000-3000 wat ?
-------------------- BMW E64 645i
|
|
|
![]()
Post
#12974
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
konwerter napiec da rade? nie wiem jaka maja moc te urzadzenia...
|
|
|
![]()
Post
#12975
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 13 June 2010 ![]() |
przetwornica napięcia, zwróć tylko uwagę bo są dwa rodzaje; tańsze i droższe z typową charakterystyką sinusa jak z sieci
https://techtron.pl/p2773,przetwornica-napi...olt-polska.html https://techtron.pl/p2476,przetwornica-napi...sinus-blow.html |
|
|
![]()
Post
#12976
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 13 January 2009 Skąd: Białystok ![]() |
Pacjent BMW E36 R6
Stabilizator przedni jest pretem czy jest pusty w srodku? Chce go budzetowo utwardzic i cofnac mocowanie szlifujac czesc staba na gladko + dowiercenie dziury a'la regulacja. Zda to egzamin? ![]() |
|
|
![]()
Post
#12977
|
|
Super User Dołączył: Mon, 13 October 2008 ![]() |
Miałem parę takich stabilizatorów w ręku i waga wskazuje na to, że jest prętem.
Co do Focus i kiepskiej emisji spalin kilka postów wyżej. Zrobiłem szybką trasę 100 km na benzynie. Następnego dnia z dobrze nagrzanym silnikiem test zarówno na PB jak i na LPG wyszedł tak: ![]() Podobno troszeczkę za wysokie HC o O2. Remont góry i tak będzie. A tak swoją drogą, to gdzie polecacie zrobić remont głowicy w Warszawie i okolicy? Musi być zrobione porządnie i dobrze, żeby było w przystępnej cenie. -------------------- Sprzedam części do E36, E39.
|
|
|
![]()
Post
#12978
|
|
Super User Dołączył: Sun, 11 January 2015 Skąd: Zbąszyń ![]() |
HC maks 100, lambda maks 1.03 reszty nie pamiętam
|
|
|
![]()
Post
#12979
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska ![]() |
Pacjent BMW E36 R6 Stabilizator przedni jest pretem czy jest pusty w srodku? Chce go budzetowo utwardzic i cofnac mocowanie szlifujac czesc staba na gladko + dowiercenie dziury a'la regulacja. Zda to egzamin? Egzamin pewnie zda. Da się w ogóle normalnymi sposobami przewiercić staba? Czy jest jakoś mega obrobiony cieplnie? |
|
|
![]()
Post
#12980
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 26 October 2015 ![]() |
Silnik dziwnie pali po nocy, niezależnie od temperatur. Ogólnie wygląda to tak, że czasem za muśnięciem kluczyka jest jebnięcie i od razu dostaje 1500obrotów. Innym razem kręcę, zaskakuje do ok 800obr/min i siada do 0. Jak trzymam na rozruchu to kręci jakby nie było iskry albo paliwa tak przez 3sekundy i w końcu nieśmiało się rozkręca. Jałowe na rozgrzanym mam 580obr (automat). W ciągu dnia coś takiego się nie zdarza, pod pracą parkuję na 8h+ i jest ok pod domem ostatnio od zgaszenia minęło 6h i nie chciał zaskoczyć.
Może jest jakieś powiązanie: - podczas jazdy, tylko na benzynie potrafi mi wywalić P430 (błąd katalizatora, strona prawa), jak robiłem klimę to przy okazji sprawdzili mi katalizator o podobno jest ok raczej sonda bo 3 były wymieniane, a jedna przed katem jest oryginalna - czasem na gazie jak niedogrzany P0303(wypadanie zapłonu cylinder 3 ale ten jest z lewej) - Wtryski benzynowe cykają jak się rozgrzeje, o dziwo na lpg jest cicho (chociaż też słychać pracę ale tylko na zewnątrz) - Ostatnio często coś robię przy samochodzie i gaszę go na benzynie i wydaje mi się, że wtedy na drugi dzień coś się pierniczy. Wczoraj zgasiłem na gazie i rano odpalił dobrze. Dziś sprawdzę gasząc na benzynie czy wróci. - Pod domem parkuje dziobem w dół, kąt ok 7*, pod pracą na równym terenie. -------------------- Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM Praca: Rimac <TBD> |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 10 July 2025 - 20:41 |