Shoutbox 0 nowych PW 


715 Stron V  « < 59 60 61 62 63 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Motoryzacyjne pytania i odpowiedzi...
flander
post Fri, 28 May 2010 - 15:24
Post #1201


Frequent User
Dołączył: Mon, 06 July 2009
Skąd: Ostrowiec Św.





Witam. Czy na tym http://allegro.pl/item1047970392_tablet_we...baterie_fv.html będzie chodził VCDS i pokrewne ? Pójdzie xp to myślę, że na pewno pójdzie i VCDS. Wolę się upewnić przed zakupem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 28 May 2010 - 15:24
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
siewcu
post Sat, 29 May 2010 - 00:51
Post #1202


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





Jak wielką głupotą jest założenie uszelki pod głowicę po raz drugi ? Głowica była ściągana i remontowana po zerwaniu paska rozrządu.

Podpowiedź - przelot uszczelki 170 tysięcy kilometrów.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tommo
post Sat, 29 May 2010 - 07:58
Post #1203


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 February 2008
Skąd: NMiasto





prawie tak samą, jak założenie po raz drugi prezerwatywy laugh.gif


--------------------
A110S
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Sat, 29 May 2010 - 23:18
Post #1204









Może i śmieszne pytanie...

Chodzi mi o ciśnienie w oponach, jakie powinno być. Oczywiście, wiem, że jest etykieta z podanym ciśnieniem... ale no właśnie.

Czy ma być to ciśnienie do jakiego pompujemy koła.. a ona po nagrzaniu łapią większe...
Czy ma być to ciśnienie jakie koło ma mieć już po nagrzaniu, czyli pompujemy mniej

?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
flapjck1
post Sat, 29 May 2010 - 23:24
Post #1205


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 November 2006





tak naprawde to powino byc takie zeby cale czolo opony rowno sie nagrzewalo a nie np tylko krawedziami


ja np wogole sie nie stosuje zaleceniami producentow i w wiekszosci aut mam nadmuchane ok 2,5-2,8 bara
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Sat, 29 May 2010 - 23:27
Post #1206









ok...
ale te 2,5-2.8 masz po rozgrzaniu... czy pompujesz na chłodno ?
bo teorię o przyleganiu znam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Sat, 29 May 2010 - 23:50
Post #1207


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





A mógłby mi ktoś powiedzieć po co zaciąga się ręczny przy starcie z miejsca np przy 1/4 ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BeeMiX
post Sat, 29 May 2010 - 23:57
Post #1208


Moderator
Dołączył: Sat, 23 July 2005
Skąd: Nowy Jork / Choszczno





CYTAT(siewcu @ Sat, 29 May 2010 - 23:50) *
A mógłby mi ktoś powiedzieć po co zaciąga się ręczny przy starcie z miejsca np przy 1/4 ?


W AWD tak się spina napęd.


--------------------
97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500
08 S500L
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Skiba
post Sun, 30 May 2010 - 00:17
Post #1209


Forum Killer
Dołączył: Wed, 14 July 2004
Skąd: Rz





CYTAT(siewcu @ Sun, 30 May 2010 - 00:50) *
A mógłby mi ktoś powiedzieć po co zaciąga się ręczny przy starcie z miejsca np przy 1/4 ?


zeby skasować luz w napędzie i ruszyć bez strzału na wszystkich kołach zębatych.


--------------------
Quality means doing it right when no one is looking.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Sun, 30 May 2010 - 08:59
Post #1210


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





CYTAT(bezduszny @ Sat, 29 May 2010 - 23:27) *
ok...
ale te 2,5-2.8 masz po rozgrzaniu... czy pompujesz na chłodno ?
bo teorię o przyleganiu znam.

jak już wszystko zawiedzie wystarczy przeczytać instrukcje obsługi smile.gif jest napisane że ciśnienie sprawdzamy przed jazdą czyli na zimno
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Czacza
post Sun, 30 May 2010 - 10:33
Post #1211


Forum Killer
Dołączył: Mon, 22 March 2004
Skąd: Żory





CYTAT(siewcu @ Sat, 29 May 2010 - 23:50) *
A mógłby mi ktoś powiedzieć po co zaciąga się ręczny przy starcie z miejsca np przy 1/4 ?



Żeby uniknąć uszkodzenia układu napędowego przy starcie (jak masz bambilion niutów i koni), to w momencie startu wszystko jest już napięte. A jak masz mniej mocy, to poprostu nei tracisz cennego ułamka sekundy na napięcie układu, tylko odrazu napędzasz koła.

Ciśnienie w oponach sprawdzamy na zimno. Jak się grzeją to rośnie ciśnienie i mięknie bark opony, więc poniekąd wszystko to się znosi i prowadzenie auta wiele się nie zmienia.


--------------------
Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dejv667
post Sun, 30 May 2010 - 10:46
Post #1212


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 May 2005
Skąd: Brachttal / Niemcy





CYTAT(bezduszny @ Sat, 29 May 2010 - 23:27) *
ok...
ale te 2,5-2.8 masz po rozgrzaniu... czy pompujesz na chłodno ?
bo teorię o przyleganiu znam.

No to juz wiesz:
CYTAT(hz10 @ Sun, 30 May 2010 - 08:59) *
jak już wszystko zawiedzie wystarczy przeczytać instrukcje obsługi smile.gif jest napisane że ciśnienie sprawdzamy przed jazdą czyli na zimno

CYTAT(Czacza @ Sun, 30 May 2010 - 10:33) *
Ciśnienie w oponach sprawdzamy na zimno. Jak się grzeją to rośnie ciśnienie i mięknie bark opony, więc poniekąd wszystko to się znosi i prowadzenie auta wiele się nie zmienia.


Ja tylko dodam, ze np w instrukcji mojego dupowozu Honda zaznaczyła, ze na zimno oznacza po przejechaniu nie więcej niż bodajże 1600m.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lagadula
post Sun, 30 May 2010 - 12:02
Post #1213


Forum Homee
Dołączył: Fri, 11 May 2007
Skąd: Poznań





CYTAT(BeeMiX @ Sat, 29 May 2010 - 23:57) *
W AWD tak się spina napęd.


Nie tylko, to podstawa dobrego startu w każdej imprezie, KJS czy WRC. Czy to R3, czy S1600, czy N3.


--------------------
5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maciass
post Mon, 31 May 2010 - 22:58
Post #1214


Rookie
Dołączył: Mon, 18 January 2010





który z typów silników LPG, diesel, benzyna jest najbardziej NIE ekologiczny dla srodowiska ? nie patrząc tylko na emisje CO2, a na wszystkie aspekty ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
0Rh+
post Mon, 31 May 2010 - 23:30
Post #1215


Rookie
Dołączył: Thu, 31 March 2005





Akurat emisja CO2 zalezy tylko od ilosci spalonego paliwa nie od jego rodzaju. A tak ogolnie to chyba naj mniej ekologiczne sa diesle bez filtrow czastek stalych (wlasnie przez durza ich ilosc).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Skiba
post Tue, 01 Jun 2010 - 00:19
Post #1216


Forum Killer
Dołączył: Wed, 14 July 2004
Skąd: Rz





z Tym ze problemem w dzisiejszych czasach juz nie jest samo ograniczenie cząsteczek stałych do pewnego poziomu a ograniczenie wielksci tych cząsteczek, ponieważ te najmniejsze ktorych nie potrafia zatrzymac filtry dostaja się wlasnie do organizmow


--------------------
Quality means doing it right when no one is looking.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wombat
post Tue, 01 Jun 2010 - 01:19
Post #1217


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 16 February 2003
Skąd: Wawa Ursus





ale to jest bardziej złożone pytanie - owe "wszystkie aspekty". Dochodzą takie kwestie jak obciążenie środowiska podczas produkcji samego paliwa (produkty uboczne, zużycie energii) jak i produkcji silnika - materiały, recycling.. itd. To chyba odpowiedź musiałaby być ze wskazaniem na konkretne modele.
W samochodach to pewnie jakaś wielolitrowa benzynowa hybryda stanowi duże obciazenie dla środowiska ale tak to pewnie jakis gigantyczny okrętowy diesel


--------------------
____________________________________________
Dizlem - lamusie, możesz wozić se mamusie...
Wombat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pucek
post Tue, 01 Jun 2010 - 12:43
Post #1218


Forum Killer
Dołączył: Sun, 13 May 2007
Skąd: z Kosmosu





Ja nie moge pojac dlaczego wszyscy trabia o emisji CO2 ktory przeciez wystepuje w naturze i to w niemalych ilosciach....a co z NOx SOx itd.itp.?

CYTAT(Maciass @ Mon, 31 May 2010 - 22:58) *
który z typów silników LPG, diesel, benzyna jest najbardziej NIE ekologiczny dla srodowiska ? nie patrząc tylko na emisje CO2, a na wszystkie aspekty ?


--------------------
Ciach...Babkę w piach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
burski
post Tue, 01 Jun 2010 - 12:46
Post #1219


Super User
Dołączył: Thu, 13 September 2007
Skąd: Warszawa





CYTAT(Maciass @ Mon, 31 May 2010 - 22:58) *
który z typów silników LPG, diesel, benzyna jest najbardziej NIE ekologiczny dla srodowiska ? nie patrząc tylko na emisje CO2, a na wszystkie aspekty ?


LPG w polonezie, bogata mieszanka z LOTOSem Traffic. Testowane metodą "stoję za nim w korku".
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ryczko100
post Tue, 01 Jun 2010 - 15:24
Post #1220


Super User
Dołączył: Fri, 23 October 2009
Skąd: Warszawa





Od kiedy nowość rodem z NASA jest na Polskim rynku ? http://www.allegro.pl/item1059486070_esa_s...lka_gratis.html
Wygląda na zajebisty produkt biggrin.gif Czy jak zamontuje 5 szt do przerdzewiałego poloneza to dziury się cofną ?


i po co komu hybrydy skoro jest to ? http://www.allegro.pl/item1059744297_gener...fesjonalny.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post

715 Stron V  « < 59 60 61 62 63 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 28 June 2025 - 12:22