Shoutbox 0 nowych PW 


715 Stron V  « < 58 59 60 61 62 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Motoryzacyjne pytania i odpowiedzi...
Maciass
post Mon, 24 May 2010 - 23:09
Post #1181


Rookie
Dołączył: Mon, 18 January 2010





kupienie samochodu z miękki dowodem, jest jakieś ryzyko ? warto ? czy lepiej nie zawracać sobie głowy ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 24 May 2010 - 23:09
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
PioterW
post Tue, 25 May 2010 - 06:08
Post #1182


Administrator
Dołączył: Wed, 17 August 2005
Skąd: go brać, skąd go brać?





Co odpowiada za rozkład siły hamowania pomiędzy prawą i lewą stronę i co może spowodować, że hamulec z jednej strony łapie nieco wcześniej, niż z drugiej?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dejv667
post Tue, 25 May 2010 - 07:01
Post #1183


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 May 2005
Skąd: Brachttal / Niemcy





CYTAT(PioterW @ Tue, 25 May 2010 - 06:08) *
Co odpowiada za rozkład siły hamowania pomiędzy prawą i lewą stronę i co może spowodować, że hamulec z jednej strony łapie nieco wcześniej, niż z drugiej?

Na obu kolach po jednej stronie czy tylko na jednym?
Przeważnie takie problemy to usterka mechaniczna, np klocki które nie cofają się do końca lub zapuchnięte przewody hamulcowe.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LUT
post Tue, 25 May 2010 - 07:48
Post #1184


User
Dołączył: Sun, 07 January 2007
Skąd: Bydgoszcz





CYTAT(Ghost_Rider @ Sat, 22 May 2010 - 01:52) *
LUT dzieki, a ze tak spytam co by dala (o ile wogole da) taka operacja jak opisalem?? t.j. zwiekszenie wspolotwarcia (lepsze przewietrzenie komory spalania)

kąt współotwarcia zależy również od komory spalania także nie zawsze większe współotwarcie przenosi moment obrotowy w wyższe partie. Im większe współotwarcie tym bardziej niestabilne obroty biegu jałowego, bardziej nierównomierny moment obrotowy (oczywiście są to zasady ogólne ale najczęściej właśnie tak to sie dzieje), większa moc maksymalne (max moment obrotowy przy wyższych obrotach)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PioterW
post Tue, 25 May 2010 - 08:57
Post #1185


Administrator
Dołączył: Wed, 17 August 2005
Skąd: go brać, skąd go brać?





CYTAT(dejv667 @ Tue, 25 May 2010 - 06:01) *
Na obu kolach po jednej stronie czy tylko na jednym?
Przeważnie takie problemy to usterka mechaniczna, np klocki które nie cofają się do końca lub zapuchnięte przewody hamulcowe.

Lewy przód, nie tylko łapie wcześniej, ale przy lekkim dohamowaniu oraz po rozgrzaniu tarcz także podczas jazdy odczuwalne jest bicie na kierownicy.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kamilp1908
post Tue, 25 May 2010 - 09:20
Post #1186


User
Dołączył: Thu, 14 June 2007
Skąd: Warszawa/Płock





Ja tak miałem w Nissanie s13, że po rozgrzaniu strach było jechać, bo strasznie trzęsło kierą przy 90 km/h.
Diagnoza: zapieczony jeden tłoczek w prawym przednim zacisku.
Wymiana kompletu gumek w zacisku oraz przeczyszczenie wszystkich tłoczków usunęło problem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dejv667
post Tue, 25 May 2010 - 13:04
Post #1187


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 May 2005
Skąd: Brachttal / Niemcy





CYTAT(PioterW @ Tue, 25 May 2010 - 08:57) *
Lewy przód, nie tylko łapie wcześniej, ale przy lekkim dohamowaniu oraz po rozgrzaniu tarcz także podczas jazdy odczuwalne jest bicie na kierownicy.

Zapieczony tloczek, blokujace sie klocki, zapuchniete przewody. raczej nie moze to byc nic innego.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PioterW
post Tue, 25 May 2010 - 13:25
Post #1188


Administrator
Dołączył: Wed, 17 August 2005
Skąd: go brać, skąd go brać?





Dzięki Panowie.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tommo
post Tue, 25 May 2010 - 14:10
Post #1189


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 February 2008
Skąd: NMiasto





Czy można autem AWD (dokładnie Subaru Outback) wjechać na rolki hamulcowe bez konsekwencji uszkodzenia międzyosiowego mechanizmu różnicowego (wiskoza o zwiększonym tarciu)?
Pomiar trwa kilka minut,w instrukcji do ścieżki hamulcowej piszą,że niektóre auta ze stałym napędem wszystkich kół nie powinny wjeżdżać na rolki.


--------------------
A110S
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mate96
post Tue, 25 May 2010 - 17:58
Post #1190


Forum Homee
Dołączył: Sat, 10 June 2006
Skąd: Wawa





mozna sprawdzac hamulce na kazdym kole osobno. widzialem taki manewr na jednej skp


--------------------
Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć
Fabia II RS daily
Suzuki SV650S żeby mieć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Czacza
post Tue, 25 May 2010 - 19:48
Post #1191


Forum Killer
Dołączył: Mon, 22 March 2004
Skąd: Żory





Jest tak. Wjeżdzasz na rolki, one kręcą się w przeciwne strony. Mierzysz siłę hamowania najpierw na jednym potem na drugim kole.

Super. Międzyosiowe visco nie obrywa. A co, jeśli mam Sierrę 4x4, lub (chyba) Imprezę? Wtedy w tylnym dyfrze też jest visco.


--------------------
Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mate96
post Tue, 25 May 2010 - 20:38
Post #1192


Forum Homee
Dołączył: Sat, 10 June 2006
Skąd: Wawa





to juz nic nie zdzialaja albo jak w elektroszperze idealnie rownomierna sila hamowania


--------------------
Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć
Fabia II RS daily
Suzuki SV650S żeby mieć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tommo
post Tue, 25 May 2010 - 20:41
Post #1193


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 February 2008
Skąd: NMiasto





tak,u mnie też jest opcja sprawdzania każdego koła z osobna tyle,że kręci się tylko jedna rolka,druga jest wyluzowana.

Czacza w twoim przypadku,można jeszcze w opcji ścieżki ustawić minimalny czas pracy rolek,chyba ok.5 sec ,to nie powinno wyrządzić jakiejś krzywdy napędowi.


--------------------
A110S
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lagadula
post Tue, 25 May 2010 - 20:57
Post #1194


Forum Homee
Dołączył: Fri, 11 May 2007
Skąd: Poznań





Czy stary olej w automatycznej skrzyni biegów ma wpływ na rozpedzanie ? Chodzi o ciśnienie i pracę konwertera. O shifting nie pytam bo to wiadomo że trwa to dłużej na starym oleju.


--------------------
5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Czacza
post Tue, 25 May 2010 - 21:04
Post #1195


Forum Killer
Dołączył: Mon, 22 March 2004
Skąd: Żory





U ojca w Scorpio miał. Po wymianie auto się odmuliło (zwłaszcza, jeśli chodzi o ruszanie), ale nie była to jakaś dramatyczna różnica.


--------------------
Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MrUw@
post Wed, 26 May 2010 - 22:39
Post #1196


Super User
Dołączył: Sun, 11 January 2004
Skąd: Wrocław





silnik 1,6 z-tec na zimno falują obroty i ogolnie sie dusi i brzydkoi chodzi po nagrzaniu robi sie znośnie i chodzi równo...
Jakieś pomysły co może być winne ?

Dodam tak dolot szczelny, przepustnice z syfu wyczyscilem, krokowca wyczyscilem (bo syf był nieziemski) auto dostalo nowe świece (stare też kat straszny) i dalej jest identyko... a co najlepsze pochodziło troche i teraz już wogle zgasło i niechce zagadać ... ktoś pomoże?


--------------------
Mechanika, Swapy, Naprawy [chwilwo zamknięci]

było bmw, były mercedesy teraz czas na ameryke :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marlon
post Wed, 26 May 2010 - 23:24
Post #1197


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 November 2002
Skąd: Wołomin





czujnik położenia przepustnicy?


--------------------
dragracingowy spiker do wynajęcia ;)

_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MrUw@
post Wed, 26 May 2010 - 23:46
Post #1198


Super User
Dołączył: Sun, 11 January 2004
Skąd: Wrocław





jak sprawdzić czy bez kompa sie nieobejdzie bo chwilowo niemam dostępu?? jego też wypinałem i mialem na wierzchu czyscilem...


--------------------
Mechanika, Swapy, Naprawy [chwilwo zamknięci]

było bmw, były mercedesy teraz czas na ameryke :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lagadula
post Thu, 27 May 2010 - 08:25
Post #1199


Forum Homee
Dołączył: Fri, 11 May 2007
Skąd: Poznań





To że krokowca wyczyściłeś, nie znaczy że jest jak nowy. Mogło go to dobić. Odłączałeś na chodzącym silniku ?


--------------------
5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MrUw@
post Thu, 27 May 2010 - 17:30
Post #1200


Super User
Dołączył: Sun, 11 January 2004
Skąd: Wrocław





CYTAT
Odłączałeś na chodzącym silniku ?

tak krokowiec jest sprawny ... btw jakby był niesprawny to po nagrzaniu auta byłoby tak samo...

Dziś po walce doszedlem do cewki... auto gada ale nadal jest problem z obrotami...


--------------------
Mechanika, Swapy, Naprawy [chwilwo zamknięci]

było bmw, były mercedesy teraz czas na ameryke :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

715 Stron V  « < 58 59 60 61 62 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 28 June 2025 - 12:18