![]() ![]() |
Tue, 11 May 2010 - 11:20
Post
#1081
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 December 2005 |
Witam
Panowie mam ''sanki'' do audi, aluminiowe, Podobno do A4 B7 S line. Nie mam pewnosci czy pochodza z tego auta. Posiadam do tego rowniez polos i amortyzator. nr z polosi to: 8RO407271Q nr z amortyzatora to : 8T0413031AF sa te elementy z jednego auta. Czy bylby ktos w stanie po tych numerach ''dojsc'' z jakiego auta to pochodzi? Bylbym wdzieczny. Pozdrawiam. |
|
|
|
| Wspieraj forum |
Tue, 11 May 2010 - 11:20
Post
#
|
![]() Dotacja |
|
|
|
|
Tue, 11 May 2010 - 11:27
Post
#1082
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 20 May 2004 Skąd: Random (WR) |
nr z amortyzatora to : 8T0413031AF sa te elementy z jednego auta. Czy bylby ktos w stanie po tych numerach ''dojsc'' z jakiego auta to pochodzi? Amortyzator jest z: A4/A4Q/A5 2008-2011 Tego drugiego numeru nie znalazłem. -------------------- www.audiklub.org
Pozdrawiam Mirek |
|
|
|
Tue, 11 May 2010 - 11:48
Post
#1083
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 December 2005 |
Dziekuje Bardzo!
nr. sanek to 8TO399315F Juz przynajmniej mam jakis trop, dzieki raz jeszcze, jakby ktos jeszcze cos wiedzial na ten temat to prosilbym o pomoc. Pozdr. |
|
|
|
Tue, 11 May 2010 - 14:18
Post
#1084
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 10 August 2005 Skąd: Września |
To jak już jesteśmy przy częściach...może ktoś w ETKA sprawdzić czy tapicerki tylnej klapy do Passata B6 Variant 2009r różniły się od innych roczników?
|
|
|
|
Tue, 11 May 2010 - 14:42
Post
#1085
|
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 13 June 2008 Skąd: Warszawa |
Odpowietrzenie baku paliwa: przy odręcaniu wlewu zawsze mam dość głośne syczenie - w baku panuje najwyraźniej inne ciśnienie niż w otoczeniu
-------------------- 1991 S2 Coupe - było
2001 IS200 - jest |
|
|
|
Tue, 11 May 2010 - 14:49
Post
#1086
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw |
[...] Jak tak to reszta tunerów się chowa... a owszem, chowaja sie, bo nikt do tej pory nie wpadl na to, ze zastosowanie dodatkowej listwy paliwowej z dwoma wtryskiwaczami zamontowanymi na orurowaniu przed kolektorem ssacym to najlepsza i najprostsza metoda dolania paliwa kiedy pojawia sie doladowanie Odpowietrzenie baku paliwa: przy odręcaniu wlewu zawsze mam dość głośne syczenie - w baku panuje najwyraźniej inne ciśnienie niż w otoczeniu w najgorszym wypadku zniszczenie pompy paliwa i zassanie baku.. kolega mial tak kiedys w corsie. serio.
|
|
|
|
Tue, 11 May 2010 - 14:54
Post
#1087
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 09 March 2003 Skąd: Londyn |
|
|
|
|
Tue, 11 May 2010 - 20:14
Post
#1088
|
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 06 April 2006 Skąd: świdnik |
Jak maglownica jest z przodu to zacisk z tyłu i na odwrót
|
|
|
|
Wed, 12 May 2010 - 01:56
Post
#1089
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 13 March 2007 Skąd: WGM |
musze wymienić przewody paliwowe, bo po odkręceniu od dawcy po prostu sie posypały.
1. jakie przewody użyć - mogą być miedziane w oplocie takie jak stosuje sie w LPG? 2. w jaki sposób najlepiej wyginać tego typu przewody bez specjalistycznych narzędzi żeby ich nie uszkodzić ? 3. coś sie stanie jak średnica będzie troche większa jak w serii ? -------------------- size is nothing... boost is EVERYTHING
|
|
|
|
Wed, 12 May 2010 - 02:12
Post
#1090
|
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 18 May 2005 Skąd: znienacka |
A ja mam takie pytanie, czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć przystępnym językiem o co chodzi z procedurą startu, jak to działa i co to daje ? Szukałem poprzez szukajkę i znalazłem pięć czy sześć tematów, ale konkretnej odpowiedzi na to co mnie interesuje nie znalazłem pomińmy wstęp (procedura startu włączona)... wciskasz sprzęgło, wrzucasz bieg, wciskasz gaz do dechy; ustawiona na odpowiednie obroty procedura startu trzyma powiedzmy 4500RPM (czy tam ile sobie ustawisz, np. 6500RPM) pomimo tego, że Ty trzymasz cały czas gaz w podłodze. Co sie stanie, jak puścisz sprzęgło, to wiesz -------------------- BMW 135i
|
|
|
|
Wed, 12 May 2010 - 09:24
Post
#1091
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 14 August 2004 Skąd: CH / PL |
Jak maglownica jest z przodu to zacisk z tyłu i na odwrót Rozumiem, a jeśli chodzi o tylną oś? Co wpływa na umiejscowienie zacisku ? -------------------- 996 tt / M. Gransport
|
|
|
|
Wed, 12 May 2010 - 10:07
Post
#1092
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 22 October 2008 Skąd: z mazowsza |
zapewne tworcza inwencja producenta albo inzyniera ktory projektowal zawias i hamulce, ja mam u siebie zacisk na gorze
-------------------- Combo C Z32SE
Astra G Opc Z20LET 505m/600nm Kaudi A6 3.0 Tfsi Vette C6 LS2 |
|
|
|
Wed, 12 May 2010 - 11:30
Post
#1093
|
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 06 April 2006 Skąd: świdnik |
W większości samochodów, z tyłu jest wahacz wleczony. Wygodniej zacisk zamontować po przeciwnej stronie.
|
|
|
|
Wed, 12 May 2010 - 14:01
Post
#1094
|
|
|
Super User Dołączył: Thu, 21 February 2008 |
Ile mocy KM/KW ma rozrusznik samochodowy, tak srednio. Benzyna 1.8/2l R4.
|
|
|
|
Wed, 12 May 2010 - 16:19
Post
#1095
|
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 06 July 2009 Skąd: Ostrowiec Św. |
pomińmy wstęp (procedura startu włączona)... wciskasz sprzęgło, wrzucasz bieg, wciskasz gaz do dechy; ustawiona na odpowiednie obroty procedura startu trzyma powiedzmy 4500RPM (czy tam ile sobie ustawisz, np. 6500RPM) pomimo tego, że Ty trzymasz cały czas gaz w podłodze. Co sie stanie, jak puścisz sprzęgło, to wiesz dzięki Mam jeszcze pytanie, jak czytać taki rozmiar opon ? 20.0 X 7.5-13 Z wujka google wynika, że pierwsza liczba ( 20 ) to średnica felgi w calach, tylko nie wiem, co to jest to 7.5 - 13, czy to szerokość opony ? |
|
|
|
Wed, 12 May 2010 - 17:50
Post
#1096
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław |
pomińmy wstęp (procedura startu włączona)... wciskasz sprzęgło, wrzucasz bieg, wciskasz gaz do dechy; ustawiona na odpowiednie obroty procedura startu trzyma powiedzmy 4500RPM (czy tam ile sobie ustawisz, np. 6500RPM) pomimo tego, że Ty trzymasz cały czas gaz w podłodze. Co sie stanie, jak puścisz sprzęgło, to wiesz Dodałbym jeszcze, że niesie się z tym(ale chyba nie zawsze) podlanie silnika paliwem i opóźnienie zapłonu. |
|
|
|
Wed, 12 May 2010 - 18:42
Post
#1097
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 09 March 2003 Skąd: Londyn |
|
|
|
|
Thu, 13 May 2010 - 08:44
Post
#1098
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław |
|
|
|
|
Thu, 13 May 2010 - 11:45
Post
#1099
|
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 18 January 2010 |
skrzynia DSG w każdej jest 'procedura startu' ?
|
|
|
|
Thu, 13 May 2010 - 12:27
Post
#1100
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 10 August 2005 Skąd: Września |
Nie.
|
|
|
|
![]() ![]() |
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 09 November 2025 - 01:25 |