![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1001
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 09 March 2003 Skąd: Londyn ![]() |
Jest wolny
![]() ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1002
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 17 November 2005 ![]() |
Jesli masz troche oleju w glowie a mysle ze masz to jak najbardziej nada sie na pierwszy motor - akurat ten dukat jest bardzo lagodny
![]() Nie nadawal by sie Tnt czy Brutale ale nawet one nie urywaja rak bez powodu... za to sa przepiekne ;D |
|
|
![]()
Post
#1003
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 12 May 2005 Skąd: Brachttal / Niemcy ![]() |
Tak myślę bo naked to chyba najlepsza opcja do miasta? Do dojazdów do pracy i szkoły. Nie mam jeszcze w sumie prawa jazdy na motor ale to formalność. Tutaj nie ma egzaminu tylko 3 dniowy kurs za około 300$ ![]() Slabsza wersje to w sumie nie sa zadne potwory. Najmocniejszych bym unikal jako sprzetu "na pierwsze moto". W kazdym razie trzeba pamietac, ze to V-ka i troche inaczej rozwija moc niz rzedowe silniki ("mocny dol"). |
|
|
![]()
Post
#1004
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 16 April 2008 ![]() |
Nie wiem czy na pierwszy motor cos o osigach sporta 600cc bedzie dobrym wyjsciem
|
|
|
![]()
Post
#1005
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 12 May 2005 Skąd: Brachttal / Niemcy ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1006
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 10 November 2006 Skąd: Warszawa WN ![]() |
Weź najsłabszą wersję, też będzie mocny jak na pierwszy motocykl (i tutaj właśnie pytanie - czy nie za mocna?). Ale jeśli masz głowę (a myślę, że masz
![]() ![]() Kup Monstera, bo to Ducati ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- "If in doubt, flat out" Colin McRae
Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :) |
|
|
![]()
Post
#1007
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 16 April 2008 ![]() |
Odnosiłem sie do tego ''tysiąca'' a ta najslabsza wersja o ktorej mówicie to jakimi osiągami dysponuje?
|
|
|
![]()
Post
#1008
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 15 February 2005 Skąd: Poznań ![]() |
Dlaczego z klimy capi po jej wyłączeniu?
|
|
|
![]()
Post
#1009
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
Hmm, no jakoś emocjonalnie nie podchodzę w kwestii motoru tylko bardziej użytkowo. Może jak bym zaczął jeździć by się to zmieniło. Bardziej chodzi o to że mieszkam na Manhattanie a tutaj trzymanie auta to masakra, parking, przestawianie bo sprzątają ulicę... No nic, dzięki za rady, wszystko sobie poukładam i zobaczę
![]() -------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]()
Post
#1010
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 12 May 2005 Skąd: Brachttal / Niemcy ![]() |
Odnosiłem sie do tego ''tysiąca'' a ta najslabsza wersja o ktorej mówicie to jakimi osiągami dysponuje? Takimi samymi jak wszystkie sprzęty "na pierwsze moto" o tej pojemności i masie. Praktycznie kazda firma ma w swojej ofercie coś w miarę łagodnym charakterze aby ludzie mogli "zacząć przygodę z marka". W przypadku Ducati jest to właśnie Monster 695 (a wcześniej 620). Sprawdzanie czy moto nada się dla swiezaka na podstawie suchych danych technicznych mija sie z celem. Tak naprawdę jeden z najbardziej polecanych dla początkujących sprzętów, czyli GPZ500S w swojej 60 konnej wersji robi setkę w granicach 5 sekund. Monster zapewne robi ja w podobnym czasie i zapewne tez kończy się w granicach 200kmh. |
|
|
![]()
Post
#1011
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 22 September 2005 Skąd: (Wielkopolska) ![]() |
Wczoraj oglądałem MV Agusta F4 , boooooshe jakie cudo,i jak chodzi ,mmmmm....ręczna robota.
A tak szczerze to kupuj na miasto nakeda,ja mam horneta i jest czad.Tez 1 moto. -------------------- Escort RST 2.3 T
200SX-EVO 8 nie driftcar. |
|
|
![]()
Post
#1012
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 12 May 2005 Skąd: Brachttal / Niemcy ![]() |
Hmm, no jakoś emocjonalnie nie podchodzę w kwestii motoru tylko bardziej użytkowo. Może jak bym zaczął jeździć by się to zmieniło. Bardziej chodzi o to że mieszkam na Manhattanie a tutaj trzymanie auta to masakra, parking, przestawianie bo sprzątają ulicę... No nic, dzięki za rady, wszystko sobie poukładam i zobaczę ![]() Najlepiej by było żebyś przed zakupem ustawił sobie jakaś jazdę próbną nie tylko na Monsterku, ale tez na innych sprzętach w tej klasie. Nie każdemu charakter tego motocykla przypada do gustu. Do tego dochodzi fakt, ze to co dla większości może być wygodna i odprężoną pozycja idealna dla codziennego użytkowania dla innego nie musi. |
|
|
![]()
Post
#1013
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 02 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT Dlaczego z klimy capi po jej wyłączeniu? A filtra kabinowy masz świeży ? Cały układ odgrzybiony i wyczyszczony ? Mam auto świeżo po ozonowaniu,świeży filtr i nie zdażyło się żeby był jakikolwiek zapach we wnętrzu po wyłączeniu, a u mnie klima pracuje non-stop w te dni. -------------------- Zamiast na siłę ulepszać samochód lepiej ulepszyć kierowcę...
|
|
|
![]()
Post
#1014
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 15 February 2005 Skąd: Poznań ![]() |
A filtra kabinowy masz świeży ? Cały układ odgrzybiony i wyczyszczony ? Mam auto świeżo po ozonowaniu,świeży filtr i nie zdażyło się żeby był jakikolwiek zapach we wnętrzu po wyłączeniu, a u mnie klima pracuje non-stop w te dni. Teoretyczne podstawy smrodku znam ale dlaczego tak jest? Na chłopski rozum powinno śmierdzieć cały czas jak działa klima natomiast dopiero po wyłączeniu "śnieżynki" nozdrza owiewa grzybiasty odór? Wogóle to jakaś dziwna sprawa jest, zauważyłem, że zaczęło walić w nowym aucie (przebieg 5k km). Boję się co będzie za pół roku, chyba już mieszkańcy wentylacji dorobią się samoświadomości. |
|
|
![]()
Post
#1015
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 02 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Może masz gdzieś nieszczelność w podszybiu i cieknie ci na filtr/wentylator ?
-------------------- Zamiast na siłę ulepszać samochód lepiej ulepszyć kierowcę...
|
|
|
![]()
Post
#1016
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 22 March 2004 Skąd: Żory ![]() |
Bo jak masz włączoną klimę, to grzybki na parowniku śpią, bo im piździ strasznie. Ale za to mają mokro, bo się tam woda skrapla. Potem klimę wyłączasz, parownik omywa cieplutkie powietrze, to grzybki zaczynają się budzić. Mokro jest nadal, tylko już ciepło. A pewnie mają jak mój syn (3 mies) - po obudzeniu wielka kupa. No to śmierdzi. Tak na chłopski rozum, bo pewnie biolog by mnie zlinczował.
-------------------- Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
|
|
|
![]()
Post
#1017
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 15 May 2007 Skąd: z zaskoczenia ![]() |
Bo klimę należy wyłączać parę minut przed końcem jazdy co by się parownik osuszył, można też podkręcić nawiew po wyłączeniu.
|
|
|
![]()
Post
#1018
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 08 April 2005 Skąd: Gorzów Wlkp. ![]() |
Nie wiem jak ze sprzęgłem. Kumpel miał Monstera. Kupił jakieś fikuśnie tłumiki karbonowe ze słonecznej Italii. I ciekaw był ile toto koniuf dało. A akurat uruchamialiśmy przystawkę motocyklową do hamowni. Dźwięk obciążonego hamownią silnika Ducati, jak przechodzi przez cały zakres obrotów, na odetkanych tłumikach, w akustyce hali z hamownią.... no coś niesamowitego. Człowiek ma wrażenie, że coś go w mosznę łaskocze. Mógłbyś wrzucić, lub ktokolwiek, linka do filmu który chociaż trochę oddaje ten dźwięk? |
|
|
![]()
Post
#1019
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 10 November 2006 Skąd: Warszawa WN ![]() |
Tutaj można posłuchać, jak klekocze sprzęgło na biegu jałowym:
-------------------- "If in doubt, flat out" Colin McRae
Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :) |
|
|
gość_k-meal_* |
![]()
Post
#1020
|
![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 11:18 |