![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 01 January 2013 Skąd: SAS garage :) ![]() |
Zrobiłem tak jak mówiłeś i dalej mi wychodzi że mocowanie zewnętrzne trzeba obniżyć. ![]() Coś nie tak robię ? A może w e30 DTM wcale nie podnosili roll center tylko poprawiali roll axis co może niekoniecznie oznacza podniesienia roll center na tyle . Masz rację ... Mój błąd, źle "puściłem" proste - u Ciebie zielone, na odwrót, w porównaniu z tym jak Ty to zrobiłeś ,stąd pomyłkę wprowadziłem. -------------------- _http://400metrow.pl
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 27 January 2013 Skąd: Kraków ![]() |
Masz rację ... Mój błąd, źle "puściłem" proste - u Ciebie zielone, na odwrót, w porównaniu z tym jak Ty to zrobiłeś ,stąd pomyłkę wprowadziłem. Czyli dochodzimy do wniosku że w e30 DTM obniżyli roll center - i właśnie to mnie dziwiło jak próbowałem zrozumieć jak to działa. Bo cały czas myślałem że podnosili roll center. -------------------- BMW e30
Stage 1 : M50B25 + kompresor Eaton M62 0.5 bar. 230KM/305Nm Stage 2 : M50B25 + turbo GT35/30 1.0 bar. ???KM/???Nm Stage 3 : M50B29TU + turbo s200sx 490KM/640Nm |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 07:46 |