Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V  < 1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> m50 stroker 3,0 Power NA
mcgiver
post Wed, 30 Dec 2009 - 16:47
Post #21


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2008
Skąd: żywiec





CYTAT(dzidziusbmw @ Wed, 30 Dec 2009 - 16:36) *
heh no coz... tongue.gif

slizg z m52 (przerobiony lekko pod napinacz) ,a sam napinacz z m50nv



też miałem przerabiać bo za pare groszy miałem mieć nówkę ślizg z vanosa ,ale nie chciałem cudować(czytaj żeżbić w gównie wink.gif ) i wypatroszyłem z drugiego silnika bez vanosa łyżwę bez ryski.


--------------------
mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html

TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :).
Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 30 Dec 2009 - 16:47
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
artix
post Wed, 30 Dec 2009 - 17:00
Post #22


Moderator
Dołączył: Sun, 16 March 2003
Skąd: Sweden





a jakie byly efekty stage 1 ?


--------------------
E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mcgiver
post Wed, 30 Dec 2009 - 20:40
Post #23


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2008
Skąd: żywiec





fajny ma filter na ptaki laugh.gif


--------------------
mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html

TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :).
Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Wed, 30 Dec 2009 - 23:05
Post #24


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





silniki tu mają zeliwne tuleje a więc teoretycznie powinny być wytrzymalsze
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Wed, 30 Dec 2009 - 23:25
Post #25


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





m54 i m52
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Wed, 30 Dec 2009 - 23:59
Post #26


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





Mi sie wydaje ze chodzi o kazdy z tych blokow z oznaczeniem TU


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
artix
post Thu, 31 Dec 2009 - 00:20
Post #27


Moderator
Dołączył: Sun, 16 March 2003
Skąd: Sweden





no tak rozumie ze masz pasje , Ty i ten z czeskiego filmu ,ale 250 koni po tylu zabawach z silnikiem to jaja sa, gdzie S50
wrzucasz do takiej E30 i masz 286


--------------------
E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mcgiver
post Thu, 31 Dec 2009 - 00:34
Post #28


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2008
Skąd: żywiec





może ja tego nie powinienem pisac bo mój projekt też już dośc długo się robi ale to fakt ;trzeba w końcu obrać jedną koncepcje a nie cały czas coś zmieniać i nazywać to poszczególnymi stagami wink.gif .
to że sie postanawia zmienic projekt bo ktoś juz coś takiego ma , wogule nie ma sensu .
czego byś nie zrobił to już i tak nie bedziesz oryginalny w temacie silników bmw z lat90 tongue.gif


--------------------
mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html

TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :).
Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_dzidziusbmw_*
post Thu, 31 Dec 2009 - 01:16
Post #29









wiem i rozumiem ,to tak troche z nudow tongue.gif . Nie ma co porownywac z s50 itd ,chcialem cos co sam zbuduje smile.gif no i bez vanosow
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mcgiver
post Thu, 31 Dec 2009 - 13:02
Post #30


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2008
Skąd: żywiec





spoko; nie załamuj się aż tak ze chcesz zeby mod usunoł twój topic biggrin.gif .
włozyłeś w projekt duzo pracy , moze niektóre działania mijały się z celem , ale ciąg to dalej do końca abyś mógł być dumny z efektów i aby trud i włozona kasa nie poszła na marne biggrin.gif . mój projekt też już trwa ponad rok czasu , ale nie robię zadnych dużych korekt w projekcie tylko brne cały czas w obranym juz dawno kierunku . Nie ma kasy na głupoty więc tez dlatego tempo jest jakie jest smile.gif .


--------------------
mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html

TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :).
Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
artix
post Thu, 31 Dec 2009 - 15:11
Post #31


Moderator
Dołączył: Sun, 16 March 2003
Skąd: Sweden





teraz tylko przyspawaj jakies turbo do tego silnika i projek napewno odzyje jak po LSD wink.gif

powodzenia


--------------------
E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_dzidziusbmw_*
post Fri, 01 Jan 2010 - 16:11
Post #32









z pomiarow wyszlo mi takie cos
wysokosc bloku m52 i m54: 210mm

m54b30
wysokosc tloka ~28mm
wysokosc korbowodu 135mm
wykorbienie walu 89,6mm
sprezanie 10,2:1

m52b28
wysokosc tloka ~32mm
wysokosc korbowodu 135mm
wykorbienie 84mm
sprezanie 10,2:1

Powiedzcie mi jak bym wsadzil tloki z m52 o 4mm wyzsze od tych z m54 jakie sprezanie bym osiagnal? Bo z moich wyliczen cos dziwnego wychodzi (pozatym ze chyba tloki by mi glowice podniosły tongue.gif haha) sad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
artix
post Fri, 01 Jan 2010 - 16:57
Post #33


Moderator
Dołączył: Sun, 16 March 2003
Skąd: Sweden





na ori sprezeniu tloki w gornym plozeniu ruwnaja sie z blokiem, wiec nie sadze aby dalo sie tam wpakowac jeszcze 4mm


--------------------
E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mcgiver
post Fri, 01 Jan 2010 - 17:11
Post #34


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2008
Skąd: żywiec





blok ma 210wysokośći , uszczelka 1,75 czyli razem 211,75 a konfiguracja :
- tłok 32 ,
-wał 89,6 ,
-korby 135
wychodzi że bedzie 211,8 czyli tłok będzie walił w głowice


--------------------
mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html

TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :).
Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Yar
post Wed, 20 Jan 2010 - 00:43
Post #35


Rookie
Dołączył: Tue, 20 May 2008
Skąd: Gdańsk





Wreszcie jakieś profesjonalne podejście w kwestii strojenia.
Jakie strojenie polecacie dla M52B28 + kolektor M50 + stożek z osłoną + wałki od M52B32?
Chodzi mi o dobre strojenie, a nie kombinowanie aby było.
Zdaje się że to Siemens, i tylko remap?
pozdrawiam
Yar
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m52owner
post Wed, 20 Jan 2010 - 16:16
Post #36


Forum Killer
Dołączył: Tue, 05 January 2010
Skąd: z garażu





Nie m52B32 tylko S52B32 happy.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Yar
post Wed, 20 Jan 2010 - 19:43
Post #37


Rookie
Dołączył: Tue, 20 May 2008
Skąd: Gdańsk





Dobra, Kolego, masz rację. To literówka...
A może odpowiedź na moje pytanie przypadkiem się znajdzie również?
pozdro


--------------------
Prędkość to tylko kwestia pieniędzy, i paru innych rzeczy. Jak szybki jesteś? ;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_dzidziusbmw_*
post Wed, 20 Jan 2010 - 23:30
Post #38









No i juz jest m50NV->3.0L ,teraz tylko czekam na walki (nie szalalem i wziolem 280 i 272stopnie)...
Niedlugo skladanie smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
waw
post Thu, 21 Jan 2010 - 11:47
Post #39


Frequent User
Dołączył: Sat, 27 January 2007
Skąd: Warszawa





A co to za wałki że tak z czystej ciekawości zapytam?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_dzidziusbmw_*
post Thu, 21 Jan 2010 - 21:15
Post #40









na zamówienie robione smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V  < 1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 11 July 2025 - 17:25