![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 May 2009 Skąd: rzeszów ![]() |
Panowie podepnę się do tematu żeby nowego wątku nie zakładać. Czy taka pompa będzie dobra do zasilania turbo? Chcę zrobić osobny zbiornik (bez ingerencji w seryjną magistralę silnika) w którym będzie pompa i do tego też zbiornika będzie spływał olej z turbiny.
Link do pompy: http://www.re5pect.pl/index.php?products=p...mp;prod_id=1217 1. ile taka pompa wytrzymuje przy normalnej codziennej jeździe? (w sensie ile kilometrów można zrobić do remontu) 2. gdzie można kupić nową pompę od tego forda probe którą pokazywaliście powyżej, lub jakie jeszcze inne samochody miały elektryczne pompy oleju? 3. czy teoretycznie można użyć benzynowej pompy paliwowej? |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: www.ztr-tuning.pl ![]() |
Jak chcesz najlepszą i niezawodną pompę jaka jest dostępna na rynku to mam taką nową na półce więcej na PW http://www.turbowerx.com/Scavenge_Pumps/Ex...p/Exa-Pump.html
-------------------- Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp... Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 21 January 2004 Skąd: Rawa Mazowiecka ![]() |
podbijam stary temat żeby nowego nie zakładać
natrafiłem na elektryczną pompkę oleju marki VDO numer 405-040-001-001 lub ta sama pompka w BMW pod numerem 2 222 516 niskociśnieniowa raptem ok 0.5bara mały przepływ czyli idealna do cyrkulacji moje pytanie: w jakim modelu bmw i z jakim silnikiem występowała ta pompka ? |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Lębork ![]() |
Ja mam pdstawke z bodajżę 1.9td fiat uno lub tipo, ma wbudowany termostat otwierajacy sie około 70-80stopni.Wszystkow vag tdi zamontowane.
-------------------- Mercedes W201 M104
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 05 January 2010 Skąd: z garażu ![]() |
http://allegro.pl/pompa-oleju-skrzyni-sele...3362306837.html taka pompa skrzyni by się nadała ? Jakie zadanie spełniają takie pompy w fiatach i alfach? Są od automatycznych skrzyń?Ciekawe czy jest nisko czy wysoko ciśnieniowa bo jeśli ta druga to raczej odpada bo ''pieniłaby' olej w misce olejowej.
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
Super User Dołączył: Mon, 18 May 2009 Skąd: Gm. Głogówek ![]() |
Co do pomp z dyferencjału z SXów to mają ode wydajność 2l/min przy ciśnieniu może 0,5 bar i biorą od 7,5A bez obciążenia do 9,5 przy max obciążeniu. Mało używane są wszystkie . Sterowanie odpala dopiero powyżej pewnej prędkości i temperatury, w praktyce te pompy nigdy nie chodzą
![]() |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 21 January 2004 Skąd: Rawa Mazowiecka ![]() |
jest to pompka membranowa ?
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
Super User Dołączył: Mon, 18 May 2009 Skąd: Gm. Głogówek ![]() |
nie, po odgłosach jakie wydaje mechaniczna wyporowa, zębata raczej nie,
sadząc po obudowie najprawdopodobniej łopatkowa ![]() wyjścia też naprzeciw siebie i nie widać dużego przesunięcia osi silnika względem osi pompy swego czasu kupiłem jedną za 50~60 zł, w pakiecie z innymi częściami, jak byś się rozejrzał na forach SXowych to na pewno do dostania do kwoty 100 zł, bo połowa ludzi to wywala ![]() |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 12 July 2005 Skąd: śląsk ![]() |
Witam,
Odgrzebuję z pytaniem, czy coś zmieniło się/rozwinęło w temacie. Potrzebuję elektrycznej pompy oleju, która przetłoczy olej ze spłwu turbo do miski (turbo bardzo nisko, "spływ" pod górę) Zatem kilka pytań. Jaki jest przepływ na turbinie? Wyprzedzając ew. pytanie Turbo IHI VL38 z seryjnym restryktorem, podobno na kulkach. Garett, podaje, że turbo BB potrzebuje 1-1,5l/min. http://performanceforums.com/forums/archiv...t-67236669.html Mam pod ręką pompę paliwową BOSCH 0 580 464 126 o wydajnosci 150l/h, czyli za dużo (2,5l/min i pewnie pompa będzie pracować na sucho?) Będę miał natomiast pompę paliwową 0 580 254 911 - 98l/h, czyli już lepiej (1,65l/min). Problemem jest maksymalna temp. pracy - 60'C. Jest w ogóle sens testować, czy moje kryteria spełni jedynie VDO 405-040-001-001 / 2 222 516 ? Pompa musi być kompaktowa i lekka. Dobrze, by miała gwintowe przyłącza Nie ma miejsca na dużą pomę, pompę na pasek etc. Masa też jest ważna - 1,5/2kg to dużo. Cena jest istotna, ale nie jest głównym kryterium. |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Podbijam temat - jaka wydajność ma pompa od skrzyni z PROBE?
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 22 August 2006 Skąd: WKZ ![]() |
I ja podbijam, użytkuje ktoś elektryczna pompę oleju? Do czego i jak to się spisuje?
Mocal ma w swojej ofercie tez taka pompę, jakieś opinie? Na koniec, mercedesowska A2222700201, będzie to współpracowało z olejem silnikowym? Jakiego rodzaju jest to pompa, membrana, zębatki? Poszukuje pompy która będzie robiła zamiast sekcji pompy suchej miski, z tym ze tylko aby tłoczyć olej do zbiornika, nie ciśnieniowej tłoczącej olej do silnika. Czy one wytwarzają podciśnienie w skrzyni korbowej? -------------------- golf mkI 4x4
golf mkII V8 audi A2 R36 polo 86C XX w budowie |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 February 2009 Skąd: Pomorze ![]() |
BMW e60 M5 ma dwie pomdy elektryczne współpracujące w układzie suchej miski.
Przykładowy numer czesci: 11417834496 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 04 July 2025 - 18:24 |