![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Wrexham/Rzeszów ![]() |
a jak jest z wytrzymałością tych ATD, pytam bo własnie u siebie robie atd+gt22+ic od vw t5= pompki al i tlumik przelot. Cel to przekroczyć 200ps i 400nm, ostrzegał Cię ktoś, że dół może się poddać, bo jest słabszy od awx/asz/arl ? Robiąc takiego moda w ATD musisz być tego świadom, że to słabszy dół, po modach zrobiłem ponad 20 tyś kilometrów i jedyna awarią była skrzynia biegów ![]() ![]() -------------------- Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Wrexham/Rzeszów ![]() |
Finalny setup z metanolem (EGT 890 stopni
![]() ![]() Mody: BigT(by MR Motors), pompki 073AL, dolot od filtra powietrza z kwasówki (Przemo Car), filtr powietrza BMC OTA, FMIC + odwrotny kolektor ssący (Przemo Car), DP 3", wydech przelotowy dwa tłumiki 2.5'', map sensor do 3 bar, flansza zamiast EGR, zewnętrzna chłodnica oleju + podstawka z termostatem Mocal (MR Motors), progresywny wtrysk metanolu Snowperformance stage 2 (dysza 225 ml/min) Samochód został oklejony folią w firmie Adelement. ![]() ![]() ![]() Dziękuję MR Motors & Przemo-car, za włożenie pracy w ten projekt. W dniu wczorajszym samochód zmienił właściciela ![]() -------------------- Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 25 July 2025 - 16:55 |