![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#181
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
Jest najlepsza.
-------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#182
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 29 May 2011 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#183
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
Nie sugeruj się filmikiem, bo to nie jest jazda na 100%
np. na prostej około 1:26 nie wiadomo po co odpuszcza gaz, a wiele zakrętów przejeżdża z daleka od wewnętrznej tarki. Ale wystarczy tej teorii - zacznij jeździć ![]() -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#184
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
Gokarty mają to do siebie, że jak jedziesz linią wyścigową, to z reguły ktoś się wciśnie od wewnętrznej i po prostu Cię spowolni. Obaj nie pojedziecie szybko, ale przeciwnik będzie z przodu. Zauważyłem, że gokartami jeżdżę zdecydowanie bardziej przy wewnętrznej niż samochodem.
-------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#185
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 29 May 2011 ![]() |
Ale wystarczy tej teorii - zacznij jeździć ![]() Dobrze mówisz. Pojechałem po raz kolejny na tor i powiem tak: można nauczyć się na pamięć(dzięki schematom) jakim torem jechać, w których miejscach hamować jednak kiedy jedziesz na prawdziwym torze i tak wszystko wygląda inaczej. Najważniejsza w kartingu jest praktyka(jeżdżenie na torze) oraz w pewnym stopniu talent oraz predyspozycje. ps.Jednak trzeba przyznać że schematy torów z optymalnym torem jazdy trochę pomagają! |
|
|
![]()
Post
#186
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
Pochwalę się filmikiem z dzisiejszego treningu. Wyszeł świetnie,
bo się tasowaliśmy z dwoma kolegami i wyprzedzaliśmy wszystko co się ruszało ![]() http://contour.com/stories/trening-jarfalla-20110606 -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#187
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Katowice ![]() |
świetny film, akcja była ciekawa
![]() czy ktoś ma jakieś ciekawe doświadczenia i opinie na temat toru w Tychach? -------------------- "The smarter you play, the luckier you'll be"
|
|
|
![]()
Post
#188
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 22 October 2009 Skąd: Mysłowice/Chełm Śląski ![]() |
świetny film, akcja była ciekawa ![]() czy ktoś ma jakieś ciekawe doświadczenia i opinie na temat toru w Tychach? Byłem kilka razy na WRT w tychach. Moim zdaniem nie mamy w okolicy żadnej innej alternatywy na tym poziomie, obsługa sympatyczna, pilnują porządku na torze, są flagi, pomiar czasu z wydrukiem na koniec każdej sesji oraz goście którzy pomagają wyjechać jeśli wpadniesz w opony. Techniczny tor z bardzo śliskim szlifowanym betonem sprawia że jazda niezbyt mocnym gokartem daje sporo frajdy. Dodam że w tym roku są nowe maszyny oraz inaczej ułożony tor, można zobaczyć na ich stronie. Pozdrawiam -------------------- BMW E36 M50B25 GT35 460KM 557NM
Opel Omega BFL X30XE + turbo w budowie Audi A6Q 2.7TT A3Q 1.8T |
|
|
![]()
Post
#189
|
|
Super User Dołączył: Tue, 20 February 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Skoro jest taki temat to zapytam, jeździł ktoś z forum na torze w Bydgoszczy pod Tesco ? Jakie czasy kręcicie ?
-------------------- 0-100 - 2.8
100-200 - 6.0 |
|
|
![]()
Post
#190
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 29 October 2006 Skąd: znienacka ![]() |
nie ważne jak szybko wjedziesz w zakręt tylko jak szybko z niego wyjedziesz, czym szerzej* pojedziesz tym mniejszy będzie kąt natarcia, czyli większa prędkość na wyjściu. to samo tyczy się zespołu zakrętów gdzie ostatni zakręt 'decyduje' jak należy przejechać zakręt go poprzedzający ![]() jak chcesz sobie wyznaczyć "idealną" linie to może zacznij od ostatniego zakrętu w kierunku pierwszego... może będzie Ci łatwiej ![]() ja nabazgrałem coś takiego: ![]() tor oczywiście pod czasówkę, nie próbuj tak jechać z kolegami bo będziesz tracił pozycje co zakręt ![]() Jaki czas kręcisz jadąc tym torem? W weekend upalaliśmy karty w Kisielinie i było zajebiście! Drugiego dnia urwaliśmy jeszcze po sekundzie ![]() 30 minut bez przerwy może być ciężkim szokiem dla organizmu normalnego człowieka ![]() Podsumowanie ścigania w załączniku. PS: Zna ktoś rekord toru i wie w jakich "warunkach" został ustanowiony? ![]() -------------------- TTURBO QUATTRO ATTACK TTORSEN
|
|
|
![]()
Post
#191
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 12 July 2011 ![]() |
Silver hotel, tor kartingowy Szczecin
temat czasów i pokonywania zakrętów jest bardziej skomplikowany niż wydaje się komuś kto ma czas 35 lub nawet 34... jeśli nie ma się o tym sporcie wiedzy i nie potrafi się wprost latać po torze nie powinno się oskarżać pracowników że manipulują czasem zawodnika. Na czas każdego kierowcy na torze kartingowym mają wpływ takie elementy jak: 1 bardzo mocne rozgrzanie dobrych opon, 2 idealny tor jazdy, 3 umiejętność wchodzenia w każdy zakręt oraz linia przejazdu "(po prostej)" która zaczyna się jeszcze przed ostatnimi skrętami tj. odrazu po skręcie pod cocacolą,4 moment dodania gazu w każdym zakręcie, 5 jazda na granicy uślizgu ale bez niego, i coś na co nie mamy zupełnie wpływu to gokart, każdy silnik reaguje inaczej na temperaturę powietrza w jakiej pracuje lepiej lub gorzej w zależności od temperatury powietrza jaka dostaje do mieszanki. To z grubsza! moje pierwsze czasy to 35,600... kolejnego dnia stosując się do tych wszystkich wskazówek 34... po kilku przejazdach katorgi wchodzenie technicznie w zakręty przestaje męczyć 33... to 90% moich okrążeń Jak zejść z czasem do top 10? jeździć jeździć jeździć i katować ostatnie 2 zakręty przed i na cocacoli. POZDRAWIAM MONSTER ENERGY team SUBARU |
|
|
![]()
Post
#192
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 05 August 2011 ![]() |
Cześć wszystkim, dużo Was czytam, w końcu zdecydowałem się zarejestrować
![]() Jakby ktoś z Was wybierał się na "Małą Monzę", piszcie. Jeżdżę tam raz, dwa razy w miesiącu. Wśród własnych znajomych jestem niestety zbyt szybki (najlepszy czas na nowym torze 29.087) i nie mam tak naprawdę z kim się ścigać. Chłopaki nie lubią jak ich dubluję w wyścigach ![]() Pozdrawiam ! |
|
|
![]()
Post
#193
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 29 October 2006 Skąd: znienacka ![]() |
Jedź do Zielonej Góry i tam się rozwijaj, bo mała monza to tor dla małych dzieci
![]() -------------------- TTURBO QUATTRO ATTACK TTORSEN
|
|
|
![]()
Post
#194
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 05 August 2011 ![]() |
Masz na myśli ten tor WallraV pod Zieloną Górą ?
Pewnie kiedyś się tam wybiorę, ale na pewno opada jeśli chodzi o regularne jazdy. MM ma tor pod dachem, a więc całoroczny, i jest znacznie taniej i bliżej ![]() Na MM mogę się wybrać choćby w drodze z pracy do domu (kominiarka i buty w bagażniku ![]() Spróbuję zebrać ekipę i jeszcze tego lata tam pojechać. |
|
|
![]()
Post
#195
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 29 October 2006 Skąd: znienacka ![]() |
Dokładnie ten tor mam na myśli. Na prostej startowej można z 80 km/h lecieć - całkiem przyzwoicie jak na amatorskie ściganie
![]() Sam zobacz http://www.youtube.com/watch?v=OblchNhzyWw...nel_video_title -------------------- TTURBO QUATTRO ATTACK TTORSEN
|
|
|
![]()
Post
#196
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 05 August 2011 ![]() |
Oj narobiłeś mi smaka tym filmikiem
![]() W najbliższą środę jest "endurance" na MM - dwie godzinki non stop, spróbuję na koniec sierpnia trafić z pogodą i pojechać do Zielonej. Pozdro |
|
|
![]()
Post
#197
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
Jak jesteś początkujący, to nie dasz rady jechać nawet pół godziny non stop.
Jazda jak będziesz zmęczony nie ma wielkiego sensu, bo będziesz jeździł nieprecyzyjnie. -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#198
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
A tor WallraV naprawdę robi wrażenie!
-------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#199
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 05 August 2011 ![]() |
Jeździłem już kilka razy po 30min na MM (dzięki groupon
![]() Poza tym to wyścig zespołowych trójek, więc każdy ok. 40 minut będzie za kółkiem. |
|
|
![]()
Post
#200
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 29 October 2006 Skąd: znienacka ![]() |
Jak pojedziecie do ZG z kumatymi drajwerami to powiedzcie kierownikowi, że chcecie od razu robić czasy. Czyli 30 minut, a nie 10 minut rozgrzewki / treningu, a dopiero potem 20 minut czasówki.
Potem już nie wrócicie na małą monzę ![]() -------------------- TTURBO QUATTRO ATTACK TTORSEN
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 07 September 2025 - 12:05 |