![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#81
|
|
![]() Rookie Dołączył: Fri, 08 May 2009 ![]() |
ile w to wpakowałeś forsy?No bo wygląda jakby trochę dużo.ZA DUŻO!!!!!!!!!!!! nie prawda że mam racje czy po prostu to jakiś hit cenowy?!
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#82
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 26 October 2006 ![]() |
Karbonową maskę i klapę CSL do M3 E46 można mieć już za 1900zł za 2 nowe części + koszty wysyłki. Napisz na PW ceny tych części z laminatu. Pozdrawiam klapa csl kosztuje u nas 750zl widziales ta klape z carbonu na zywo? wiekszosc stuffu w tym przedziale cenowym to laminat pokryty carbonem. do tego pasowanie tych elementow do nadwozia delikatnie mowiac jest tragiczne. pozatym ciezko konkurowac jest z chinczykami u nas m2 carbony o grubej gradacji to ok220zl . na tylnia klape potrzebujesz 3 warstwy glowne i 2 na przestrzenne wzmocnienie od srodka. 1200zl kosztuje sam carbon do tego jeszcze zywica,lakier,praca i piec. w niemczech dobrej jakosci klapa z carbonu to ok 4.500zl. |
|
|
![]()
Post
#83
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 02 May 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
klapa csl kosztuje u nas 750zl widziales ta klape z carbonu na zywo? wiekszosc stuffu w tym przedziale cenowym to laminat pokryty carbonem. do tego pasowanie tych elementow do nadwozia delikatnie mowiac jest tragiczne. pozatym ciezko konkurowac jest z chinczykami u nas m2 carbony o grubej gradacji to ok220zl . na tylnia klape potrzebujesz 3 warstwy glowne i 2 na przestrzenne wzmocnienie od srodka. 1200zl kosztuje sam carbon do tego jeszcze zywica,lakier,praca i piec. w niemczech dobrej jakosci klapa z carbonu to ok 4.500zl. Skoro sam carbon na klape kosztuje 1200zl, a u Was gotowa kosztuje 750zl...nasuwa sie pytanie: dokladacie do kazdej klapy, czy jakosc jest "chinska" i z carbonem ma niewiele wspolnego... |
|
|
![]()
Post
#84
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 21 December 2002 Skąd: Płock ![]() |
Kolega sprzedaje klapy z laminatu za 750 a nie z karbonu.
Klapa z Taiwanu ale karbonowa u producenta kosztuje dokładnie 255$ a maska 317$ Nie wypowiadam się co do ich wykonania bo nie widziałem ale cena jest naprawdę kusząca. -------------------- Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo, 2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG wiecek1@neostrada.pl gg 5424844 Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów... |
|
|
![]()
Post
#85
|
|
User Dołączył: Mon, 26 September 2005 Skąd: pl ![]() |
auto jeździ czy już przestało?
|
|
|
gość_Pablo vel 2hot_* |
![]()
Post
#86
|
![]() |
|
|
|
![]()
Post
#87
|
|
User Dołączył: Mon, 26 September 2005 Skąd: pl ![]() |
Pytam z ciekawości ponieważ słyszałem że w jakimś M3 wysrał się silnik na autostradzie?
|
|
|
gość_Pablo vel 2hot_* |
![]()
Post
#88
|
![]() |
|
|
|
![]()
Post
#89
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 15 May 2009 ![]() |
Dokładnie, zanim zaczniesz wieszać psy na aucie kogoś kogo nawet nie znasz to najpierw zapytaj tego od którego to słyszałeś o jakie auto chodzi.
|
|
|
![]()
Post
#90
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 26 October 2006 ![]() |
i z carbonem ma niewiele wspolnego... tak jak napisał mario , nie ma żadnego podobieństwa! co do jakoś jedna z najlepszych w polsce - ale trzeba pamietać że to nadal tylko laminat napisałem ile w polsce kosztuje materiał by pokazać jak bardzo okazyjną cenę dali koledzy z Azji jakość jest jaka jest *cena daleko poza zasięgiem zdrowej konkurencji). tak czy inaczej mało ważne , narobiliśmy tylko bałaganu w temacie,życze udanej eksploatacji w tym jak i w nastepnym wcieleniu, oby w tym smutnym jak pizd.. kraju było coraz więcej takich wózków |
|
|
![]()
Post
#91
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 18 May 2005 Skąd: znienacka ![]() |
wolę dać 4razy tyle za HAMANNA niż za cos polskiego bo to jest mka" (...) zawsze to inny poziom lansu ![]() jakie to...smutne ![]() ![]() ![]() jesli w efekcie nie widac roznicy, to po h** przeplacac...nie kumam sądzę że nie tylko o lans chodzi ale o sporo negatywnych doświadczeń z lokalnego rynku osobiście jak bym miał modyfikować auto, szczególnie droższe (a podchodzę dość troskliwie do swoich zabawek), też wolałbym zapłacić więcej i mieć dobrze i pewnie zrobione niż się zastanawiać kiedy wybuchnie silnik lub zapali się ta plątanina kabli pod maską stary, jaki to problem... zalozmy, ze koleś z firmy tuningowej nie jest Twoim kolega. jako klient przyjezdzasz w celu wykonania pewnej uslugi, placisz, bierzesz fakture itd. poprzedź to sporzadzeniem konkretnej umowy, ze ja taki i taki, dzialajacy pod taka a taka firma, zobowiazuje sie do wykonania tego i tego w celu osiagniecia takiego a takiego rezultatu...itd. wszystko konkertnie opisane, konkretnie ustalone, co, jak, kiedy, za ile, reklamacje, wzajemne zobowiazania itd. placisz konkretne siano za konkretna rzecz i prosta sprawa... kolegami zostaniecie jak kazdy wywiaze sie ze swoich obowiazków jak nalezy ![]() ![]() ![]() problem jest dlatego, ze mechanik wie, co trzeba, jak, za ile, a zwykle to klient chce osiagnac taki cel, ale za polowe ceny... tego nie trzeba, to mozna tansze, to olejmy, przeciez z tego sie nie strzela itd. a pozniej ma pretensje, ze nie jezdzi jak trzeba, albo sie wysralo ( i zali sie na forum, ze ten i ten to zrobil mu krzywde). Nie wypowiadam się co do ich wykonania bo nie widziałem ale cena jest naprawdę kusząca. ja zycze koledze daniel325 by okazaly sie katastrofalnej jakości i nikt o zdrowych zmyslach nie nabedzie tego shitu ! popieram rodzimy przemysl i nie chce, by chindole odbierali naszym chleb ![]() sorki za zaśmiecenie tematu ps. czekamy na tajki i update setupu emki -------------------- BMW 135i
|
|
|
![]()
Post
#92
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 15 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Auto ma sie dobrze . Wlasciciel przyslal zdjecie zamykajac szafe 300 km/h na autostradzie. Zauwazyl tylko ze edfc zglosilo error przy tej predkosci ale przy 260 zgaslo mial usmiech od ucha do ucha bo powiedzial ze ma taki power od 240 do konca ze sie nie spodziewal. NIE ZALUJE WPAKOWANEJ KASY i zapowiedzial dalsze mody. Rozumiem ze te zlosliwosci to wypowiedzi konkurencji ? Pozdrowienia z Tajlandii jest zajebiscie .
-------------------- Najgorszy Tuning w Mieście
|
|
|
![]()
Post
#93
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 21 December 2002 Skąd: Płock ![]() |
Jak dla mnie projekt pierwsza klasa.
Skoro nie będzie problemów z ogarnięciem elektroniki może w przyszłym roku pokuszę się o zakup samego kompresora pewnie firmy ASA a resztę wykonam sam i podjadę do kolegi na remap. Niech kolega nagra licznik jak się teraz to auto napędza będę miał chociaż porównanie do mojej M. W ile sekund auto obecnie łapie 200km/h? -------------------- Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo, 2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG wiecek1@neostrada.pl gg 5424844 Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów... |
|
|
![]()
Post
#94
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 08 October 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Auto ma sie dobrze . Wlasciciel przyslal zdjecie zamykajac szafe 300 km/h na autostradzie. Zauwazyl tylko ze edfc zglosilo error przy tej predkosci ale przy 260 zgaslo mial usmiech od ucha do ucha bo powiedzial ze ma taki power od 240 do konca ze sie nie spodziewal. NIE ZALUJE WPAKOWANEJ KASY i zapowiedzial dalsze mody. Rozumiem ze te zlosliwosci to wypowiedzi konkurencji ? Pozdrowienia z Tajlandii jest zajebiscie . Co do furki, to wygląda na to, że najwolniejsza faktycznie nie wyszła. Skoro jeździ i ma się dobrze, to pozostaje mi tylko jeszcze raz pogratulować sukcesu i życzyć powodzenia w modach. Jeśli uda się wrzucić jakieś filmy, byłoby super! ![]() Co do Tajlandii, pamiętaj, że miałeś coś importować i tu trochę ludzi wzięło Cię za słowo! ![]() Uważaj na siebie, pogody życzę, ale o tej porze roku raczej problemu z tym nie będziesz miał. ![]() Piotrek. -------------------- First project - Almera GTiR... :)
_http://www.racingforum.pl/N16-meskie-t56686.html “Nothing is impossible for the person who doesn’t have to do it." Tony Collins |
|
|
![]()
Post
#95
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 02 June 2006 Skąd: okolice Warszawy ![]() |
wazne zeby sie nie spalic - tez jestem teraz w azji i niestety nie uniknalem spalenizny.
wracajac do tematu - wlasciciel bedzie nastawial sie na moc czy cos jeszcze? do ilu psi czy KM wyda ten kompresor? jakas pewna gorna ale bezpieczna granica? -------------------- <b>wtryskiwacze: BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc 1200cc Lucas niskoomowe</b> |
|
|
![]()
Post
#96
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 21 December 2002 Skąd: Płock ![]() |
wazne zeby sie nie spalic - tez jestem teraz w azji i niestety nie uniknalem spalenizny. wracajac do tematu - wlasciciel bedzie nastawial sie na moc czy cos jeszcze? do ilu psi czy KM wyda ten kompresor? jakas pewna gorna ale bezpieczna granica? To ASA TM1-20HD więc wydoli do 650KM. natomiast już wchodzi jego większy brat TM-24 który wyciąga 780KM. Dziwne jest że producent ASA odsyła mnie po zakup kompresora do G-POWER -------------------- Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo, 2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG wiecek1@neostrada.pl gg 5424844 Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów... |
|
|
![]()
Post
#97
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 08 March 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
W eMce ten TM-20 wydoi ok 500KM, tyle miałem ja u siebie przy 9 psi i na końcu wykresu moc juz powili opadała.
TM-24 starczy na jakieś 650-700 KM w S54. -------------------- Tor Poznań - 1.48.33
ET - 12.38 |
|
|
![]()
Post
#98
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 11 October 2002 Skąd: z Reguły ![]() |
stary, jaki to problem... zalozmy, ze koleś z firmy tuningowej nie jest Twoim kolega. jako klient przyjezdzasz w celu wykonania pewnej uslugi, placisz, bierzesz fakture itd. poprzedź to sporzadzeniem konkretnej umowy, ze ja taki i taki, dzialajacy pod taka a taka firma, zobowiazuje sie do wykonania tego i tego w celu osiagniecia takiego a takiego rezultatu...itd. wszystko konkertnie opisane, konkretnie ustalone, co, jak, kiedy, za ile, reklamacje, wzajemne zobowiazania itd. placisz konkretne siano za konkretna rzecz i prosta sprawa... kolegami zostaniecie jak kazdy wywiaze sie ze swoich obowiazków jak nalezy ![]() ![]() ![]() Tyle teorii, a praktykę wszyscy znamy Tak z ciekawości, ile zrobiłeś modyfikacji w aucie(autach) w opisany przez Ciebie sposób? Też bym bardzo chciał, aby modyfikacje w Polsce można było robić bez obaw o zawał serca i stan portfela. Liczę (może naiwnie), że z czasem pojawią się firmy robiące to za co się płaci w sposób rzetelny, odpowiadające za jakość swej pracy i umiejące się przyznać do błędów (również materialnie) -------------------- ///M
|
|
|
![]()
Post
#99
|
|
don padre Dołączył: Thu, 18 September 2003 Skąd: officially Boat. ![]() |
proszę wszystkich o zrozumienie i uszanowanie, że ten temat dotyczy projektu M3 supercharged autorstwa Sportmile i Tomaracing. kwestie związane z karbowymi maskami, czy konceptem Mario (ciekawe skądinąd) proponuję podnosić w innym temacie.
-------------------- Giulia/i3/S40/e36
'Who controls the past controls the future. Who controls the present controls the past'. |
|
|
![]()
Post
#100
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sun, 31 May 2009 ![]() |
Projekt jest super.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 14 August 2025 - 05:57 |