Shoutbox 0 nowych PW 


6 Stron V  « < 3 4 5 6 >  
Closed TopicStart new topic
> bmw m3 e46 supercharger by Sportmile & Tomaracing, stage 1 - wykres strona 3
wojtekw
post Thu, 28 May 2009 - 17:08
Post #81


Rookie
Dołączył: Fri, 08 May 2009





ile w to wpakowałeś forsy?No bo wygląda jakby trochę dużo.ZA DUŻO!!!!!!!!!!!! nie prawda że mam racje czy po prostu to jakiś hit cenowy?!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 28 May 2009 - 17:08
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
daniel325
post Thu, 28 May 2009 - 17:13
Post #82


Super User
Dołączył: Thu, 26 October 2006





CYTAT(Mario @ Thu, 28 May 2009 - 15:29) *
Karbonową maskę i klapę CSL do M3 E46 można mieć już za 1900zł za 2 nowe części + koszty wysyłki.
Napisz na PW ceny tych części z laminatu.
Pozdrawiam


klapa csl kosztuje u nas 750zl

widziales ta klape z carbonu na zywo? wiekszosc stuffu w tym przedziale cenowym to laminat pokryty carbonem. do tego pasowanie tych elementow do nadwozia delikatnie mowiac jest tragiczne.

pozatym ciezko konkurowac jest z chinczykami u nas m2 carbony o grubej gradacji to ok220zl . na tylnia klape potrzebujesz 3 warstwy glowne i 2 na przestrzenne wzmocnienie od srodka. 1200zl kosztuje sam carbon do tego jeszcze zywica,lakier,praca i piec. w niemczech dobrej jakosci klapa z carbonu to ok 4.500zl.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
spoon
post Thu, 28 May 2009 - 17:52
Post #83


Forum Homee
Dołączył: Fri, 02 May 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT(daniel325 @ Thu, 28 May 2009 - 17:13) *
klapa csl kosztuje u nas 750zl

widziales ta klape z carbonu na zywo? wiekszosc stuffu w tym przedziale cenowym to laminat pokryty carbonem. do tego pasowanie tych elementow do nadwozia delikatnie mowiac jest tragiczne.

pozatym ciezko konkurowac jest z chinczykami u nas m2 carbony o grubej gradacji to ok220zl . na tylnia klape potrzebujesz 3 warstwy glowne i 2 na przestrzenne wzmocnienie od srodka. 1200zl kosztuje sam carbon do tego jeszcze zywica,lakier,praca i piec. w niemczech dobrej jakosci klapa z carbonu to ok 4.500zl.


Skoro sam carbon na klape kosztuje 1200zl, a u Was gotowa kosztuje 750zl...nasuwa sie pytanie: dokladacie do kazdej klapy, czy jakosc jest "chinska" i z carbonem ma niewiele wspolnego...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mario
post Thu, 28 May 2009 - 18:16
Post #84


Forum Homee
Dołączył: Sat, 21 December 2002
Skąd: Płock





Kolega sprzedaje klapy z laminatu za 750 a nie z karbonu.
Klapa z Taiwanu ale karbonowa u producenta kosztuje dokładnie 255$
a maska 317$
Nie wypowiadam się co do ich wykonania bo nie widziałem ale cena jest naprawdę kusząca.


--------------------
Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo,
2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG
wiecek1@neostrada.pl gg 5424844
Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dosiaas
post Thu, 28 May 2009 - 19:40
Post #85


User
Dołączył: Mon, 26 September 2005
Skąd: pl





auto jeździ czy już przestało?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_Pablo vel 2hot_*
post Thu, 28 May 2009 - 19:56
Post #86









CYTAT(dosiaas @ Thu, 28 May 2009 - 19:40) *
auto jeździ czy już przestało?


Do czego to miało być - do projektu czy tak chciałeś coś napisać? Auto ma się świetnie jeśli chodzi o M3 cool.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dosiaas
post Thu, 28 May 2009 - 20:08
Post #87


User
Dołączył: Mon, 26 September 2005
Skąd: pl





Pytam z ciekawości ponieważ słyszałem że w jakimś M3 wysrał się silnik na autostradzie?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_Pablo vel 2hot_*
post Thu, 28 May 2009 - 20:17
Post #88









CYTAT(dosiaas @ Thu, 28 May 2009 - 20:08) *
Pytam z ciekawości ponieważ słyszałem że w jakimś M3 wysrał się silnik na autostradzie?



Sądzę, że powinieneś zakończyć swój wywód, który i tak nic nie wnosi.

Pozdr.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Michał RS6
post Thu, 28 May 2009 - 20:21
Post #89


Rookie
Dołączył: Fri, 15 May 2009





Dokładnie, zanim zaczniesz wieszać psy na aucie kogoś kogo nawet nie znasz to najpierw zapytaj tego od którego to słyszałeś o jakie auto chodzi.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daniel325
post Thu, 28 May 2009 - 20:29
Post #90


Super User
Dołączył: Thu, 26 October 2006





CYTAT(spoon @ Thu, 28 May 2009 - 17:52) *
i z carbonem ma niewiele wspolnego...


tak jak napisał mario , nie ma żadnego podobieństwa! co do jakoś jedna z najlepszych w polsce - ale trzeba pamietać że to nadal tylko laminat
napisałem ile w polsce kosztuje materiał by pokazać jak bardzo okazyjną cenę dali koledzy z Azji jakość jest jaka jest *cena daleko poza zasięgiem zdrowej konkurencji). tak czy inaczej mało ważne , narobiliśmy tylko bałaganu w temacie,życze udanej eksploatacji w tym jak i w nastepnym wcieleniu, oby w tym smutnym jak pizd.. kraju było coraz więcej takich wózków
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Taffarel
post Thu, 28 May 2009 - 20:34
Post #91


Forum Homee
Dołączył: Wed, 18 May 2005
Skąd: znienacka





CYTAT(daniel325 @ Thu, 28 May 2009 - 09:47) *
wolę dać 4razy tyle za HAMANNA niż za cos polskiego bo to jest mka"
(...) zawsze to inny poziom lansu smile.gif

jakie to...smutne sad.gif (i prawdziwe blink.gif huh.gif )

jesli w efekcie nie widac roznicy, to po h** przeplacac...nie kumam

CYTAT(Krystian @ Thu, 28 May 2009 - 10:29) *
sądzę że nie tylko o lans chodzi ale o sporo negatywnych doświadczeń z lokalnego rynku
osobiście jak bym miał modyfikować auto, szczególnie droższe (a podchodzę dość troskliwie do swoich zabawek), też wolałbym zapłacić więcej i mieć dobrze i pewnie zrobione niż się zastanawiać kiedy wybuchnie silnik lub zapali się ta plątanina kabli pod maską


stary, jaki to problem... zalozmy, ze koleś z firmy tuningowej nie jest Twoim kolega. jako klient przyjezdzasz w celu wykonania pewnej uslugi, placisz, bierzesz fakture itd. poprzedź to sporzadzeniem konkretnej umowy, ze ja taki i taki, dzialajacy pod taka a taka firma, zobowiazuje sie do wykonania tego i tego w celu osiagniecia takiego a takiego rezultatu...itd. wszystko konkertnie opisane, konkretnie ustalone, co, jak, kiedy, za ile, reklamacje, wzajemne zobowiazania itd. placisz konkretne siano za konkretna rzecz i prosta sprawa... kolegami zostaniecie jak kazdy wywiaze sie ze swoich obowiazków jak nalezy wink.gif jesli zrobi "drut" i cos sie wysra i nie bedzie chcial naprawic/zrobic jak nalezy, rzeczoznawca stwierdza dlaczego, z czyjej winy, sąd klepnie nakaz zaplaty... wink.gif proste jak wspomniany wczesniej "drut" cool.gif .

problem jest dlatego, ze mechanik wie, co trzeba, jak, za ile, a zwykle to klient chce osiagnac taki cel, ale za polowe ceny... tego nie trzeba, to mozna tansze, to olejmy, przeciez z tego sie nie strzela itd. a pozniej ma pretensje, ze nie jezdzi jak trzeba, albo sie wysralo ( i zali sie na forum, ze ten i ten to zrobil mu krzywde).


CYTAT(Mario @ Thu, 28 May 2009 - 18:16) *
Nie wypowiadam się co do ich wykonania bo nie widziałem ale cena jest naprawdę kusząca.


ja zycze koledze daniel325 by okazaly sie katastrofalnej jakości i nikt o zdrowych zmyslach nie nabedzie tego shitu ! popieram rodzimy przemysl i nie chce, by chindole odbierali naszym chleb wink.gif

sorki za zaśmiecenie tematu
ps. czekamy na tajki i update setupu emki


--------------------
BMW 135i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sportmile
post Fri, 29 May 2009 - 08:01
Post #92


Forum Homee
Dołączył: Sat, 15 September 2007
Skąd: Warszawa





Auto ma sie dobrze . Wlasciciel przyslal zdjecie zamykajac szafe 300 km/h na autostradzie. Zauwazyl tylko ze edfc zglosilo error przy tej predkosci ale przy 260 zgaslo mial usmiech od ucha do ucha bo powiedzial ze ma taki power od 240 do konca ze sie nie spodziewal. NIE ZALUJE WPAKOWANEJ KASY i zapowiedzial dalsze mody. Rozumiem ze te zlosliwosci to wypowiedzi konkurencji ? Pozdrowienia z Tajlandii jest zajebiscie .


--------------------
Najgorszy Tuning w Mieście
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mario
post Fri, 29 May 2009 - 09:08
Post #93


Forum Homee
Dołączył: Sat, 21 December 2002
Skąd: Płock





Jak dla mnie projekt pierwsza klasa.
Skoro nie będzie problemów z ogarnięciem elektroniki może w przyszłym roku pokuszę się o zakup samego kompresora pewnie firmy ASA a resztę wykonam sam i podjadę do kolegi na remap.
Niech kolega nagra licznik jak się teraz to auto napędza będę miał chociaż porównanie do mojej M.
W ile sekund auto obecnie łapie 200km/h?


--------------------
Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo,
2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG
wiecek1@neostrada.pl gg 5424844
Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Spoot
post Fri, 29 May 2009 - 09:15
Post #94


Frequent User
Dołączył: Wed, 08 October 2008
Skąd: Warszawa





CYTAT(Sportmile @ Fri, 29 May 2009 - 08:01) *
Auto ma sie dobrze . Wlasciciel przyslal zdjecie zamykajac szafe 300 km/h na autostradzie. Zauwazyl tylko ze edfc zglosilo error przy tej predkosci ale przy 260 zgaslo mial usmiech od ucha do ucha bo powiedzial ze ma taki power od 240 do konca ze sie nie spodziewal. NIE ZALUJE WPAKOWANEJ KASY i zapowiedzial dalsze mody. Rozumiem ze te zlosliwosci to wypowiedzi konkurencji ? Pozdrowienia z Tajlandii jest zajebiscie .


Co do furki, to wygląda na to, że najwolniejsza faktycznie nie wyszła. Skoro jeździ i ma się dobrze, to pozostaje mi tylko jeszcze raz pogratulować sukcesu i życzyć powodzenia w modach. Jeśli uda się wrzucić jakieś filmy, byłoby super! smile.gif

Co do Tajlandii, pamiętaj, że miałeś coś importować i tu trochę ludzi wzięło Cię za słowo! smile.gif
Uważaj na siebie, pogody życzę, ale o tej porze roku raczej problemu z tym nie będziesz miał. smile.gif

Piotrek.


--------------------
First project - Almera GTiR... :)
_http://www.racingforum.pl/N16-meskie-t56686.html

“Nothing is impossible for the person who doesn’t have to do it."
Tony Collins
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bobr4
post Fri, 29 May 2009 - 11:30
Post #95


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 02 June 2006
Skąd: okolice Warszawy





wazne zeby sie nie spalic - tez jestem teraz w azji i niestety nie uniknalem spalenizny.

wracajac do tematu - wlasciciel bedzie nastawial sie na moc czy cos jeszcze?
do ilu psi czy KM wyda ten kompresor? jakas pewna gorna ale bezpieczna granica?


--------------------

<b>wtryskiwacze:
BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc
1200cc Lucas niskoomowe</b>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mario
post Fri, 29 May 2009 - 12:26
Post #96


Forum Homee
Dołączył: Sat, 21 December 2002
Skąd: Płock





CYTAT(bobr4 @ Fri, 29 May 2009 - 11:30) *
wazne zeby sie nie spalic - tez jestem teraz w azji i niestety nie uniknalem spalenizny.

wracajac do tematu - wlasciciel bedzie nastawial sie na moc czy cos jeszcze?
do ilu psi czy KM wyda ten kompresor? jakas pewna gorna ale bezpieczna granica?


To ASA TM1-20HD więc wydoli do 650KM.
natomiast już wchodzi jego większy brat TM-24 który wyciąga 780KM.
Dziwne jest że producent ASA odsyła mnie po zakup kompresora do G-POWER


--------------------
Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo,
2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG
wiecek1@neostrada.pl gg 5424844
Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MaRoS
post Fri, 29 May 2009 - 13:12
Post #97


User
Dołączył: Mon, 08 March 2004
Skąd: Warszawa





W eMce ten TM-20 wydoi ok 500KM, tyle miałem ja u siebie przy 9 psi i na końcu wykresu moc juz powili opadała.

TM-24 starczy na jakieś 650-700 KM w S54.



--------------------
Tor Poznań - 1.48.33
ET - 12.38
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Krystian
post Fri, 29 May 2009 - 14:39
Post #98


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 11 October 2002
Skąd: z Reguły





CYTAT(Taffarel @ Thu, 28 May 2009 - 20:34) *
stary, jaki to problem... zalozmy, ze koleś z firmy tuningowej nie jest Twoim kolega. jako klient przyjezdzasz w celu wykonania pewnej uslugi, placisz, bierzesz fakture itd. poprzedź to sporzadzeniem konkretnej umowy, ze ja taki i taki, dzialajacy pod taka a taka firma, zobowiazuje sie do wykonania tego i tego w celu osiagniecia takiego a takiego rezultatu...itd. wszystko konkertnie opisane, konkretnie ustalone, co, jak, kiedy, za ile, reklamacje, wzajemne zobowiazania itd. placisz konkretne siano za konkretna rzecz i prosta sprawa... kolegami zostaniecie jak kazdy wywiaze sie ze swoich obowiazków jak nalezy wink.gif jesli zrobi "drut" i cos sie wysra i nie bedzie chcial naprawic/zrobic jak nalezy, rzeczoznawca stwierdza dlaczego, z czyjej winy, sąd klepnie nakaz zaplaty... wink.gif proste jak wspomniany wczesniej "drut" cool.gif .


Tyle teorii, a praktykę wszyscy znamy

Tak z ciekawości, ile zrobiłeś modyfikacji w aucie(autach) w opisany przez Ciebie sposób?

Też bym bardzo chciał, aby modyfikacje w Polsce można było robić bez obaw o zawał serca i stan portfela.
Liczę (może naiwnie), że z czasem pojawią się firmy robiące to za co się płaci w sposób rzetelny, odpowiadające za jakość swej pracy i umiejące się przyznać do błędów (również materialnie)


--------------------
///M
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Owko
post Fri, 29 May 2009 - 14:55
Post #99


don padre
Dołączył: Thu, 18 September 2003
Skąd: officially Boat.





proszę wszystkich o zrozumienie i uszanowanie, że ten temat dotyczy projektu M3 supercharged autorstwa Sportmile i Tomaracing. kwestie związane z karbowymi maskami, czy konceptem Mario (ciekawe skądinąd) proponuję podnosić w innym temacie.


--------------------
Giulia/i3/S40/e36

'Who controls the past controls the future. Who controls the present controls the past'.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Staniu
post Sun, 31 May 2009 - 09:09
Post #100


Rookie
Dołączył: Sun, 31 May 2009





Projekt jest super.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

6 Stron V  « < 3 4 5 6 >
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 14 August 2025 - 05:57