Shoutbox 0 nowych PW 


28 Stron V  « < 22 23 24 25 26 > »   
Reply to this topicStart new topic
> jarzma pod zaciski boxter s do 312mm
cowboy
post Wed, 20 Mar 2013 - 18:43
Post #461


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





guli nie mecz sie

http://www.racingforum.pl/index.php?showto...5813&st=100

na 6 stronie tematu wrzuciłem fotke tarcz 321 z zaciskiem z e39 w feldze 16 cali wink.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 20 Mar 2013 - 18:43
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
lukasz87
post Wed, 20 Mar 2013 - 20:21
Post #462


User
Dołączył: Wed, 12 December 2012





CYTAT(shak @ Wed, 20 Mar 2013 - 15:12) *
Gdzieś w tym wątku już pisałem...
Jak macie wydać 2k zł i zakładać 4 tłoki pod 312mm to lepiej kupić AP Racing z Ibizy Cupry i mieć plug&play niż bawić się w adaptery.
Swego czasu nówki sztuki wraz z klockami w ASO kosztowały 2.4 kzł po rabatach.


Cena na dziś 1350zł po rabacie smile.gif

Ale, nie o to chodzi wybierając AP nie masz mozliwości zmiany tarczy na większej wink.gif

Przy prosiaku i adapterze wejdzie tarcza nawet 330*30 biggrin.gif (nie w 16")
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomkierz
post Wed, 20 Mar 2013 - 22:52
Post #463


Frequent User
Dołączył: Tue, 15 May 2012
Skąd: Wrocław





1350 za parę? 2.4k tyczyło się chyba pary zacisków.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
simpson
post Wed, 20 Mar 2013 - 23:02
Post #464


Forum Homee
Dołączył: Thu, 20 May 2004
Skąd: Random (WR)





Sprawdziłem w ETCE i 2300zł jest za jeden zacisk z klockami, więc za komplet będzie ponad 4500zł (bez rabatu oczywiście) :/


--------------------
www.audiklub.org
Pozdrawiam
Mirek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukasz87
post Thu, 21 Mar 2013 - 09:23
Post #465


User
Dołączył: Wed, 12 December 2012





CYTAT(lukasz87 @ Wed, 20 Mar 2013 - 20:21) *
Cena na dziś 1350zł po rabacie smile.gif


To cena na wczoraj z salonu SEATA za 1 szt ! Bez kloców !

Więc dajcie spokój z tymi AP ! nie rozwojowe !

Na dniach mierzenie i zamawianie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukkoz01
post Thu, 21 Mar 2013 - 10:13
Post #466


Super User
Dołączył: Thu, 22 September 2011
Skąd: Warszawa





CYTAT(lukasz87 @ Tue, 12 Mar 2013 - 10:16) *
Witam.
Szczerze mówiąc przebrnąłem przez połowę stron tego tematu i zgłupiałem.... Macie wielką wiedzę widzę....

Posiadam w aucie a3 tarcze 312" Zimmermany nawiercane klocek TRW i seryjny zacisk ;> nie chcę pakować hebla z S3 bo kupiłem cały nowe ten komplet, który napisałem a przede wszystkim nie chce na zimę 17".

Czy założenie jakiegoś zacisku 4 tłoczkowego poprawi znacznie hamowanie ? Dodam, że posiadam jeszcze jakiś oplot Goodyeara jednak mechanik bał się go założyć bo "coś mu nie pasowało" czy jak bym wkleił Wam fote tego oplotu powiecie czy śmiało można zakładać?

Dzięki z góry za pomoc !


Zacznę od końca przewody masz zapewne firmy Goodridge. Jedynym problemem przy ich montażu to konieczność wyjęcia śruby ze starego przewodu która trzyma się na zewnętrznej uszczelce. Jeżeli Twój mechanik nie umiał tego zrobić to znaczy że kompletnie nie ogarnia tematu. BTW najlepiej posiadać cały zestaw przewody śruby i uszczelki.

Zanim zaczniesz myśleć o większych zaciskach zainwestuj najpierw w dobre tarcze i klocki. TRW nie hamuje tylko śmierdzi, Zimmerman lubi pękać bez względu czy jest gładki czy nawiercany.

Załóż zwykłe tarcze ATE i do tego klocki ATE lub DS Performance. Poczujesz różnicę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukasz87
post Thu, 21 Mar 2013 - 12:20
Post #467


User
Dołączył: Wed, 12 December 2012





lukkoz01 co Ty piszesz kolego wgl biggrin.gif

ATE lepsze od Zimmermanów ? Do porannej kawy może i dobry żart wink.gif

Klocki TRW były tylko na chwile wink.gif Pylą pylą pylą ....

Zostało mi pomierzyć felgę letnią 17" i bd leciały do mnie zaciski z Panamery z nowymi klockami z tego porshe. Myślę, że na razie wystarczy i nie bd potrzeba wsadzać ds2000, które dopiero po nagrzaniu hamują zobaczymy. Jak bd tył latał to wsadzimy właśnie ds200 lub również dobry klocek.

Co do oplotu kolega po prostu się bał bo nie ma jak ich "podwiesić" tak jak ORI, które mają taką opcje.

Tak mam sam oplot Goodridge porobiłem zdjęcia mogę Wam wstawić tu i podpowiecie co z nimi ;> Aczkolwiek Pavlo widząc je powiedział, że jak najbardziej OK smile.gif

Zdjęcia oplotu :





Go to the top of the page
 
+Quote Post
hubos21
post Thu, 21 Mar 2013 - 15:21
Post #468


Frequent User
Dołączył: Mon, 28 June 2010
Skąd: Mogilno





czy ktoś może sprawdzał już kiedyś ile kosztuje samo mocowanie zacisku z Leona/Ibizy Cupry? biggrin.gif bo ponoć pasują do zacisków z Boxtera
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukkoz01
post Thu, 21 Mar 2013 - 15:26
Post #469


Super User
Dołączył: Thu, 22 September 2011
Skąd: Warszawa





CYTAT(lukasz87 @ Thu, 21 Mar 2013 - 12:20) *
lukkoz01 co Ty piszesz kolego wgl biggrin.gif

ATE lepsze od Zimmermanów ? Do porannej kawy może i dobry żart wink.gif


Posłuchaj mądralo, zimmeramna jest tragiczny. W dwie minuty jestem wstanie zniszczyć Twoje zimmmermany normalnym klockiem.

Przerabiałem kilka setupów 312mm:

Zimmerman
ATE
Brembo ORO

Więc nie wyskakuj mi tu z żartami.
Różnica w wytrzymałości Brembo ORO za 1300zł i ATE wcale nie jest tak duża.

A w odróżnieniu od Ciebie sam to montuje i wiem co i jak.

Aktualnie jeżdżę na sześciotłoczu z Cayenne S (ZR18) na feldze 17 i tarczy 342mm.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukasz87
post Thu, 21 Mar 2013 - 19:46
Post #470


User
Dołączył: Wed, 12 December 2012





Jest ktoś w stanie podpowiedzieć co ztym oplotem ?smile.gif

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Darek-90tdi
post Thu, 21 Mar 2013 - 22:33
Post #471


Rookie
Dołączył: Sun, 07 August 2005
Skąd: Wielkopolska





CYTAT(hubos21 @ Thu, 21 Mar 2013 - 15:21) *
czy ktoś może sprawdzał już kiedyś ile kosztuje samo mocowanie zacisku z Leona/Ibizy Cupry? biggrin.gif bo ponoć pasują do zacisków z Boxtera


Ibiza 6K2 2001r
tarcz 305x28 + Brembo 4
info Etki
6KL 615 421 - kątownik mocujący dla ham. tarczowych z zaciskami - cena ze strony seat.pl 577,63zł/szt wg mojej Etki 57,90zł/szt

6KL 615 123 - korpus zacisku hamulcowego - cena ze strony seat.pl 1 756,37zł/szt wg mojej Etki 1 760,40zł/szt



Leon 1 2003
tarcz 323,28 + Brembo 4
info Etki
1ML 615 421 - kątownik mocujący dla ham. tarczowych z zaciskami - cena ze strony seat.pl 715,18zł/szt wg mojej Etki 716,82zł/szt

1ML 615 105 - korpus zacisku hamulcowego z klockami - cena ze strony seat.pl 1 442,80zł/szt wg mojej Etki 1 446,10zł/szt


Ibiza 6L
tarcz 312x25 + AP Racing
info Etki
6LL 615 105 - korpus zacisku hamulcowego z klockami - cena ze strony seat.pl 1 600,22zł/szt wg mojej Etki 1 603,87zł/szt
wycofane 02/02/2010, użyj jako części zastępczej:
6J0 615 105 - korpus zacisku hamulcowego - cena ze strony seat.pl 2 348,12zł/szt wg mojej Etki 2 353,49zł/szt

Go to the top of the page
 
+Quote Post
pltotom
post Sat, 23 Mar 2013 - 19:32
Post #472


Rookie
Dołączył: Mon, 07 May 2012





Witam,

przeglądałem ten temat wielokrotnie i widzę, wiele ciekawych odpowiedzi,
chciał bym zmienić u siebie tarcze na większe
Pacjent to seat leon Cupra 1M ori tarcza 312

Mam zaciski z Alfy 159 brera poszukuje kogoś kto by wykonał adaptery do tych zacisków
i powiedział jaką tarcze dobrać , żeby pasowało pod 16" zimę ori felga z Cupry lato jest 18" w ostateczności zmienię na 17 zimę ale bronie się przed tym bo na moim gwincie w zimę na 17 będzie tragedia...

interesuje mnie rozmiar 321-323 bo takie kombinacje widziałem ale nie ma konkretnie jaka tarcza jest zastosowana

proszę o jakoś podpowiedz
lub na PW kto się podejmie takiej pracy

pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pioteros
post Sat, 23 Mar 2013 - 19:47
Post #473


Frequent User
Dołączył: Tue, 20 February 2007





323 to ori tarcza wlasnie z cupry i chyba max pod 16 cali, tylko czy sa zamienniki dostepne poza aso
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pltotom
post Sat, 23 Mar 2013 - 20:12
Post #474


Rookie
Dołączył: Mon, 07 May 2012





no właśnie tylko na allegro Black diamond 1k zł sztuka... a może ktoś coś taniej załatwi ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pioteros
post Sat, 23 Mar 2013 - 20:28
Post #475


Frequent User
Dołączył: Tue, 20 February 2007





w 5x100 to chyba nie ma duzego wyboru przy srednicy wiekszej niz 312mm, podobno ktos cos probowal w przerobce tarcz 330mm z alfy ale nie wiem w koncu jak to wyszlo i czy w ogole wyszlo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kevin_mkIII
post Sun, 24 Mar 2013 - 09:53
Post #476


Frequent User
Dołączył: Mon, 29 December 2008
Skąd: Tarnowskie Góry





wychodzi wychodzi... tylko zaciski zr17 i zl17 trzeba


--------------------
10' Golf mkVI R
365ps 481Nm powered by Compsport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GTI_fahrer
post Sun, 24 Mar 2013 - 11:55
Post #477


Rookie
Dołączył: Thu, 14 March 2013





W IC sa tarcze 323, ale TRW...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
IroN_87
post Sun, 24 Mar 2013 - 18:44
Post #478


User
Dołączył: Thu, 14 May 2009
Skąd: Żywiec





A TRW 323 to lipa? koło 240zł sztuka.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GTI_fahrer
post Sun, 24 Mar 2013 - 20:26
Post #479


Rookie
Dołączył: Thu, 14 March 2013





Nie wiem nie uzywalem tarcz TRW, widzialem co sie z nimi dzieje przy hamowaniach z duzych predkosci.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rapix
post Sun, 24 Mar 2013 - 22:59
Post #480


Forum Killer
Dołączył: Fri, 02 January 2004
Skąd: Zambrów (woj. Podlaskie)





ja produktu trw nie polecam, szybko na nich traciłem hamulce...


--------------------
Pozdrawiam Rapix
Go to the top of the page
 
+Quote Post

28 Stron V  « < 22 23 24 25 26 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 19 June 2025 - 04:03