![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#461
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
guli nie mecz sie
http://www.racingforum.pl/index.php?showto...5813&st=100 na 6 stronie tematu wrzuciłem fotke tarcz 321 z zaciskiem z e39 w feldze 16 cali ![]() -------------------- |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#462
|
|
User Dołączył: Wed, 12 December 2012 ![]() |
Gdzieś w tym wątku już pisałem... Jak macie wydać 2k zł i zakładać 4 tłoki pod 312mm to lepiej kupić AP Racing z Ibizy Cupry i mieć plug&play niż bawić się w adaptery. Swego czasu nówki sztuki wraz z klockami w ASO kosztowały 2.4 kzł po rabatach. Cena na dziś 1350zł po rabacie ![]() Ale, nie o to chodzi wybierając AP nie masz mozliwości zmiany tarczy na większej ![]() Przy prosiaku i adapterze wejdzie tarcza nawet 330*30 ![]() |
|
|
![]()
Post
#463
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 15 May 2012 Skąd: Wrocław ![]() |
1350 za parę? 2.4k tyczyło się chyba pary zacisków.
|
|
|
![]()
Post
#464
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 20 May 2004 Skąd: Random (WR) ![]() |
Sprawdziłem w ETCE i 2300zł jest za jeden zacisk z klockami, więc za komplet będzie ponad 4500zł (bez rabatu oczywiście) :/
-------------------- www.audiklub.org
Pozdrawiam Mirek |
|
|
![]()
Post
#465
|
|
User Dołączył: Wed, 12 December 2012 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#466
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 22 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Witam. Szczerze mówiąc przebrnąłem przez połowę stron tego tematu i zgłupiałem.... Macie wielką wiedzę widzę.... Posiadam w aucie a3 tarcze 312" Zimmermany nawiercane klocek TRW i seryjny zacisk ;> nie chcę pakować hebla z S3 bo kupiłem cały nowe ten komplet, który napisałem a przede wszystkim nie chce na zimę 17". Czy założenie jakiegoś zacisku 4 tłoczkowego poprawi znacznie hamowanie ? Dodam, że posiadam jeszcze jakiś oplot Goodyeara jednak mechanik bał się go założyć bo "coś mu nie pasowało" czy jak bym wkleił Wam fote tego oplotu powiecie czy śmiało można zakładać? Dzięki z góry za pomoc ! Zacznę od końca przewody masz zapewne firmy Goodridge. Jedynym problemem przy ich montażu to konieczność wyjęcia śruby ze starego przewodu która trzyma się na zewnętrznej uszczelce. Jeżeli Twój mechanik nie umiał tego zrobić to znaczy że kompletnie nie ogarnia tematu. BTW najlepiej posiadać cały zestaw przewody śruby i uszczelki. Zanim zaczniesz myśleć o większych zaciskach zainwestuj najpierw w dobre tarcze i klocki. TRW nie hamuje tylko śmierdzi, Zimmerman lubi pękać bez względu czy jest gładki czy nawiercany. Załóż zwykłe tarcze ATE i do tego klocki ATE lub DS Performance. Poczujesz różnicę |
|
|
![]()
Post
#467
|
|
User Dołączył: Wed, 12 December 2012 ![]() |
lukkoz01 co Ty piszesz kolego wgl
![]() ATE lepsze od Zimmermanów ? Do porannej kawy może i dobry żart ![]() Klocki TRW były tylko na chwile ![]() Zostało mi pomierzyć felgę letnią 17" i bd leciały do mnie zaciski z Panamery z nowymi klockami z tego porshe. Myślę, że na razie wystarczy i nie bd potrzeba wsadzać ds2000, które dopiero po nagrzaniu hamują zobaczymy. Jak bd tył latał to wsadzimy właśnie ds200 lub również dobry klocek. Co do oplotu kolega po prostu się bał bo nie ma jak ich "podwiesić" tak jak ORI, które mają taką opcje. Tak mam sam oplot Goodridge porobiłem zdjęcia mogę Wam wstawić tu i podpowiecie co z nimi ;> Aczkolwiek Pavlo widząc je powiedział, że jak najbardziej OK ![]() Zdjęcia oplotu : ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#468
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 28 June 2010 Skąd: Mogilno ![]() |
czy ktoś może sprawdzał już kiedyś ile kosztuje samo mocowanie zacisku z Leona/Ibizy Cupry?
![]() |
|
|
![]()
Post
#469
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 22 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
lukkoz01 co Ty piszesz kolego wgl ![]() ATE lepsze od Zimmermanów ? Do porannej kawy może i dobry żart ![]() Posłuchaj mądralo, zimmeramna jest tragiczny. W dwie minuty jestem wstanie zniszczyć Twoje zimmmermany normalnym klockiem. Przerabiałem kilka setupów 312mm: Zimmerman ATE Brembo ORO Więc nie wyskakuj mi tu z żartami. Różnica w wytrzymałości Brembo ORO za 1300zł i ATE wcale nie jest tak duża. A w odróżnieniu od Ciebie sam to montuje i wiem co i jak. Aktualnie jeżdżę na sześciotłoczu z Cayenne S (ZR18) na feldze 17 i tarczy 342mm. |
|
|
![]()
Post
#470
|
|
User Dołączył: Wed, 12 December 2012 ![]() |
Jest ktoś w stanie podpowiedzieć co ztym oplotem ?
![]() |
|
|
![]()
Post
#471
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 07 August 2005 Skąd: Wielkopolska ![]() |
czy ktoś może sprawdzał już kiedyś ile kosztuje samo mocowanie zacisku z Leona/Ibizy Cupry? ![]() Ibiza 6K2 2001r tarcz 305x28 + Brembo 4 info Etki 6KL 615 421 - kątownik mocujący dla ham. tarczowych z zaciskami - cena ze strony seat.pl 577,63zł/szt wg mojej Etki 57,90zł/szt 6KL 615 123 - korpus zacisku hamulcowego - cena ze strony seat.pl 1 756,37zł/szt wg mojej Etki 1 760,40zł/szt Leon 1 2003 tarcz 323,28 + Brembo 4 info Etki 1ML 615 421 - kątownik mocujący dla ham. tarczowych z zaciskami - cena ze strony seat.pl 715,18zł/szt wg mojej Etki 716,82zł/szt 1ML 615 105 - korpus zacisku hamulcowego z klockami - cena ze strony seat.pl 1 442,80zł/szt wg mojej Etki 1 446,10zł/szt Ibiza 6L tarcz 312x25 + AP Racing info Etki 6LL 615 105 - korpus zacisku hamulcowego z klockami - cena ze strony seat.pl 1 600,22zł/szt wg mojej Etki 1 603,87zł/szt wycofane 02/02/2010, użyj jako części zastępczej: 6J0 615 105 - korpus zacisku hamulcowego - cena ze strony seat.pl 2 348,12zł/szt wg mojej Etki 2 353,49zł/szt |
|
|
![]()
Post
#472
|
|
![]() Rookie Dołączył: Mon, 07 May 2012 ![]() |
Witam,
przeglądałem ten temat wielokrotnie i widzę, wiele ciekawych odpowiedzi, chciał bym zmienić u siebie tarcze na większe Pacjent to seat leon Cupra 1M ori tarcza 312 Mam zaciski z Alfy 159 brera poszukuje kogoś kto by wykonał adaptery do tych zacisków i powiedział jaką tarcze dobrać , żeby pasowało pod 16" zimę ori felga z Cupry lato jest 18" w ostateczności zmienię na 17 zimę ale bronie się przed tym bo na moim gwincie w zimę na 17 będzie tragedia... interesuje mnie rozmiar 321-323 bo takie kombinacje widziałem ale nie ma konkretnie jaka tarcza jest zastosowana proszę o jakoś podpowiedz lub na PW kto się podejmie takiej pracy pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#473
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 February 2007 ![]() |
323 to ori tarcza wlasnie z cupry i chyba max pod 16 cali, tylko czy sa zamienniki dostepne poza aso
|
|
|
![]()
Post
#474
|
|
![]() Rookie Dołączył: Mon, 07 May 2012 ![]() |
no właśnie tylko na allegro Black diamond 1k zł sztuka... a może ktoś coś taniej załatwi ??
|
|
|
![]()
Post
#475
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 February 2007 ![]() |
w 5x100 to chyba nie ma duzego wyboru przy srednicy wiekszej niz 312mm, podobno ktos cos probowal w przerobce tarcz 330mm z alfy ale nie wiem w koncu jak to wyszlo i czy w ogole wyszlo
|
|
|
![]()
Post
#476
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 29 December 2008 Skąd: Tarnowskie Góry ![]() |
wychodzi wychodzi... tylko zaciski zr17 i zl17 trzeba
-------------------- 10' Golf mkVI R
365ps 481Nm powered by Compsport |
|
|
![]()
Post
#477
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 14 March 2013 ![]() |
W IC sa tarcze 323, ale TRW...
|
|
|
![]()
Post
#478
|
|
User Dołączył: Thu, 14 May 2009 Skąd: Żywiec ![]() |
A TRW 323 to lipa? koło 240zł sztuka.
|
|
|
![]()
Post
#479
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 14 March 2013 ![]() |
Nie wiem nie uzywalem tarcz TRW, widzialem co sie z nimi dzieje przy hamowaniach z duzych predkosci.
|
|
|
![]()
Post
#480
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 02 January 2004 Skąd: Zambrów (woj. Podlaskie) ![]() |
ja produktu trw nie polecam, szybko na nich traciłem hamulce...
-------------------- Pozdrawiam Rapix
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 19 June 2025 - 04:03 |