Shoutbox 0 nowych PW 


28 Stron V  « < 19 20 21 22 23 > »   
Reply to this topicStart new topic
> jarzma pod zaciski boxter s do 312mm
crazy_ivan
post Fri, 15 Jul 2011 - 09:57
Post #401


User
Dołączył: Sun, 24 January 2010





Panowie wspomóżcie - szukam kogoś, kto pomierzy i dorobi mi adaptery na nowe zaciski. Najlepiej dobrze i tanio biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 15 Jul 2011 - 09:57
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
kresek
post Sat, 31 Mar 2012 - 19:57
Post #402


Rookie
Dołączył: Tue, 20 March 2012





bsk-tech szukaj w google, pelen profesjonalizm, kolesie znaja sie na rzeczy


A tak btw.
Na tarcze 312, wychodzily zaciski o tloczku 57 i 54.
Czy bedzie znaczaca roznica pomiedzy nimi w hamowaniu, czy raczej nie zawracac sobie glowy w poszukiwaniach rozmiarem, jedynie byle oba byly takie same.
I czy pasuja one przemiennie na jarzma?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kresek
post Sun, 08 Apr 2012 - 15:08
Post #403


Rookie
Dołączył: Tue, 20 March 2012





Panowie pomozcie jak wiecie bo nie wiem ktore zaciski lepsze
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pioteros
post Mon, 16 Apr 2012 - 20:15
Post #404


Frequent User
Dołączył: Tue, 20 February 2007





czy ktos przerabial jakie najlepiej tarcze i zaciski dopasowac do a4 b5 z rozstawem 94mm pod jarzma? upatrzylem zaciski 4 tloczki z w220 ale nie wiem czy sa jakies do ktorych np latwiej dorobic adapter do mojego auta, np z alfy v6 czy e38

a jak ktos powie mi jakie zaciski, to potem w nast kolejnosci jakie tarcze, czy ori vw 312mm dadza rade na danych zaciskach

moze ktos kto obrabia CNC juz robil jaksi taki podobny projekt, niech sie wypowie i napisze dokladnie jakie zaciski i jakie adaptery pasowal
Go to the top of the page
 
+Quote Post
WyRC
post Wed, 13 Jun 2012 - 22:15
Post #405


User
Dołączył: Thu, 27 November 2003





Witam.

Ja mam pytanie w drugą strone. Które zaciski mają mocowanie od czoła??
Alfa romeo brera, clio nowe 2.0 ? jeszcze jakieś?

dzieki z goóry za odpowiedz.

WyRC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mate96
post Wed, 13 Jun 2012 - 22:42
Post #406


Forum Homee
Dołączył: Sat, 10 June 2006
Skąd: Wawa





AR 166 chyba też


--------------------
Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć
Fabia II RS daily
Suzuki SV650S żeby mieć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pioteros
post Sun, 24 Jun 2012 - 22:30
Post #407


Frequent User
Dołączył: Tue, 20 February 2007





166 ma normalnie, 159 ma te same co brera jeszcze
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KKK VAG
post Tue, 03 Jul 2012 - 09:57
Post #408


Super User
Dołączył: Sun, 08 January 2012





MAm pytanko mam zaciski z porsche 4 tłoczkowe pod tarcze 330mm zalozone w leonioe pasuje do tego tarcza z gt3 ale chciałbym wymienic tarcze wie ktos z czego pasuja ??
Zamówiłem sobie na sklep z Brery 3,2
tarcza ma 330 mm i grubosc nowej tez jest ok bo 28mm a zacisk ma chyba max do 32mm
tylko ze rozstaw nie pasuje gdzies ktos mówił ze przerabiaja to, ale czy offset tarczy sie nadaje ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
quli
post Wed, 04 Jul 2012 - 10:53
Post #409


Frequent User
Dołączył: Sun, 30 December 2007





tak dla wiadomości wszystkich to brembo z e38 jest cholernie szerokie i przy tarczy 320 mało felg sie mieści... tyczy sie to aut serii a3/leon/toledo/gIV/ i pewnie octavia.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SID
post Wed, 04 Jul 2012 - 10:59
Post #410


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2005
Skąd: Rzeszów





CYTAT(quli @ Wed, 04 Jul 2012 - 10:53) *
tak dla wiadomości wszystkich to brembo z e38 jest cholernie szerokie i przy tarczy 320 mało felg sie mieści... tyczy sie to aut serii a3/leon/toledo/gIV/ i pewnie octavia.

bo te auta mają bardzo płytka zwrotnice i tarcze,
problem ten nie wystepuje przy innych autach gdzie tarcze są wysokie na +45mm,
dlatego trzeba dążyć do tego aby mieć najgłębsza tarcze która "prawie dotyka" zwrotnicy


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
quli
post Wed, 04 Jul 2012 - 13:09
Post #411


Frequent User
Dołączył: Sun, 30 December 2007





trafna uwaga, tyle że z czego wziąć taką tarcze???
wiekszość tutaj buduje 4 tłoki z tarczą 312 która tam występowała...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rapix
post Wed, 04 Jul 2012 - 16:10
Post #412


Forum Killer
Dołączył: Fri, 02 January 2004
Skąd: Zambrów (woj. Podlaskie)





ja mam tarcze 312 i dystans 15mm i felgi zimowe z EE32 pasują i jest sporo miejsca, a letnie 18stki ET33 w S3


--------------------
Pozdrawiam Rapix
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SID
post Wed, 04 Jul 2012 - 21:14
Post #413


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2005
Skąd: Rzeszów





Wasze tarcze mają wysokość 34,4mm (S3 312x25mm), jeśli byłoby miejsce na głębokość o 12 mm więcej to byłoby super, ale chyba nie ma.
Pozostaje zrobić nowe piasty :-) lub dystans tylko.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Darek-90tdi
post Wed, 04 Jul 2012 - 21:24
Post #414


Rookie
Dołączył: Sun, 07 August 2005
Skąd: Wielkopolska





w autach na bazie mk4 miedzy tarczą a mocowaniem zacisku jest około 4-5mm więc za bardzo nic się nie wykombinuje ;/

nie widzę za bardzo sensu robić nowe piasty, lepiej dać dystan i dobrać odpowiednie felgi z jak najbardziej wyprofilowanymi ramionami na zewnątrz smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SID
post Wed, 04 Jul 2012 - 21:43
Post #415


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2005
Skąd: Rzeszów





a co jeśli zechcemy założyć kit z zaciskami 6-8 tłoków i tarczami 350-390/34lub36mm z innego auta :-)
czasami i takie coś się zakłada jak się tanio wyrwało cool.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Darek-90tdi
post Wed, 04 Jul 2012 - 22:05
Post #416


Rookie
Dołączył: Sun, 07 August 2005
Skąd: Wielkopolska





wiem, że i takie rozwiązania się stosuje, zależy kto ile planuje jeździć tym autem i jak trudno ma być wrócić do serii przy sprzedaży
ja odniosłem swoją odpowiedź do przytoczonego przykładu tarczy 312, gdzie uważam, że przy mk4 jest to popierdułka a nie tarcz i dla takiej średnicy odpuściłbym custom piasty smile.gif

przy tarczach 345 i większych w autach VW typu mk3/4 z rozstawem 5x100 stosuje się najczęściej tarcze z jakiś modeli Audi do tego dystans z centrowaniem między tarcz a piastę, rozwiercenie otworów z 5x112 na 5x100 i wszystko - takie rozwiązania stosuje np http://www.turboelite.com/

SID ja koło zimy będę się do Ciebie odzywał w sprawie tarcz bo muszę w końcu swój zestaw poskładać biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
quli
post Thu, 05 Jul 2012 - 09:56
Post #417


Frequent User
Dołączył: Sun, 30 December 2007





piasta-dystans-tarcza-koło... no nie głupie tylko nie zmienia to faktu że i tak trzeba szukac odpowiedniej felgi...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KKK VAG
post Thu, 05 Jul 2012 - 10:14
Post #418


Super User
Dołączył: Sun, 08 January 2012





TYLKO ZE DALEJ NIKT NIE WIE Z CZEGO TARCZE.
Wertuje katalog w pracy i wychodzi mi tak
tarcza 330 z audi a4 na ledzie ona jest właśnie wepchnięta moco do środka ale wydaje mi sie ze bedzie wadzic o sworzeń wachacza :/
Brera ma inny rozstaw i nie da sie zrobic nowego :/
pan który sprzedaje zaciski na allegro twierdzi ze pasują z brery tylko trzeba przerobic otwory śrub an fasolki
mi sie to nie widzi chocby dlatego ze jak zapierdzilam 250/h i trzba chamowac to bym sie troche bał

praedzej nawierciłbym nowe otwory bo tarcza jest solidna

znalazłem ejszcze tarcze z merca C klasy 330mm i maja miejsce na nawiert ale nie wiem jak ofset i czy wejdzie w zacisk bo zestaw jest przygotowany pod tarcze z GT3
:/

mowa o autach na golfie mk4
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Darek-90tdi
post Thu, 05 Jul 2012 - 11:07
Post #419


Rookie
Dołączył: Sun, 07 August 2005
Skąd: Wielkopolska





http://www.turboelite.com/ robi to tak



Z Alfy to chyba najrozsądniejsze wyjście, rozwiert nie jest niczym groźnym jak dobrze zrobiony

a jak ma być profi to montuj w mk4 tarcze z R32 334 mają tylko jedną wadę wtedy - CENA
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SID
post Thu, 05 Jul 2012 - 11:17
Post #420


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2005
Skąd: Rzeszów





CYTAT(Darek-90tdi @ Thu, 05 Jul 2012 - 11:07) *
http://www.turboelite.com/ robi to tak

Z Alfy to chyba najrozsądniejsze wyjście, rozwiert nie jest niczym groźnym jak dobrze zrobiony

a jak ma być profi to montuj w mk4 tarcze z R32 334 mają tylko jedną wadę wtedy - CENA


No tutaj ktoś grubo poleciał tarcza 390x36mm z RS6 C5 i zacisk 6-cio tłok który nie w pełni wykorzysta tą tarcze, dodatkowo z otworów szpilek zrobił jaja :-)
ten dystans w tarcze to kiepsko widze, temat sprawdzony że pod wpływem pracy temp. wzrasta i różnica temp i rozszerzania się materiałów sprawia
że cały układ zaczyna bić podczas hamowania :-(

Tarcze R32 334x32mm to ksozt około 1800 zl para ale tarcze są mega !


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

28 Stron V  « < 19 20 21 22 23 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 03:04