![]() ![]() |
Fri, 15 Jul 2011 - 09:57
Post
#401
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 24 January 2010 |
Panowie wspomóżcie - szukam kogoś, kto pomierzy i dorobi mi adaptery na nowe zaciski. Najlepiej dobrze i tanio
|
|
|
|
| Wspieraj forum |
Fri, 15 Jul 2011 - 09:57
Post
#
|
![]() Dotacja |
|
|
|
|
Sat, 31 Mar 2012 - 19:57
Post
#402
|
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 20 March 2012 |
bsk-tech szukaj w google, pelen profesjonalizm, kolesie znaja sie na rzeczy
A tak btw. Na tarcze 312, wychodzily zaciski o tloczku 57 i 54. Czy bedzie znaczaca roznica pomiedzy nimi w hamowaniu, czy raczej nie zawracac sobie glowy w poszukiwaniach rozmiarem, jedynie byle oba byly takie same. I czy pasuja one przemiennie na jarzma? |
|
|
|
Sun, 08 Apr 2012 - 15:08
Post
#403
|
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 20 March 2012 |
Panowie pomozcie jak wiecie bo nie wiem ktore zaciski lepsze
|
|
|
|
Mon, 16 Apr 2012 - 20:15
Post
#404
|
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 February 2007 |
czy ktos przerabial jakie najlepiej tarcze i zaciski dopasowac do a4 b5 z rozstawem 94mm pod jarzma? upatrzylem zaciski 4 tloczki z w220 ale nie wiem czy sa jakies do ktorych np latwiej dorobic adapter do mojego auta, np z alfy v6 czy e38
a jak ktos powie mi jakie zaciski, to potem w nast kolejnosci jakie tarcze, czy ori vw 312mm dadza rade na danych zaciskach moze ktos kto obrabia CNC juz robil jaksi taki podobny projekt, niech sie wypowie i napisze dokladnie jakie zaciski i jakie adaptery pasowal |
|
|
|
Wed, 13 Jun 2012 - 22:15
Post
#405
|
|
|
User Dołączył: Thu, 27 November 2003 |
Witam.
Ja mam pytanie w drugą strone. Które zaciski mają mocowanie od czoła?? Alfa romeo brera, clio nowe 2.0 ? jeszcze jakieś? dzieki z goóry za odpowiedz. WyRC |
|
|
|
Wed, 13 Jun 2012 - 22:42
Post
#406
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 10 June 2006 Skąd: Wawa |
AR 166 chyba też
-------------------- Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć Fabia II RS daily Suzuki SV650S żeby mieć |
|
|
|
Sun, 24 Jun 2012 - 22:30
Post
#407
|
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 February 2007 |
166 ma normalnie, 159 ma te same co brera jeszcze
|
|
|
|
Tue, 03 Jul 2012 - 09:57
Post
#408
|
|
|
Super User Dołączył: Sun, 08 January 2012 |
MAm pytanko mam zaciski z porsche 4 tłoczkowe pod tarcze 330mm zalozone w leonioe pasuje do tego tarcza z gt3 ale chciałbym wymienic tarcze wie ktos z czego pasuja ??
Zamówiłem sobie na sklep z Brery 3,2 tarcza ma 330 mm i grubosc nowej tez jest ok bo 28mm a zacisk ma chyba max do 32mm tylko ze rozstaw nie pasuje gdzies ktos mówił ze przerabiaja to, ale czy offset tarczy sie nadaje ?? |
|
|
|
Wed, 04 Jul 2012 - 10:53
Post
#409
|
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 30 December 2007 |
tak dla wiadomości wszystkich to brembo z e38 jest cholernie szerokie i przy tarczy 320 mało felg sie mieści... tyczy sie to aut serii a3/leon/toledo/gIV/ i pewnie octavia.
|
|
|
|
Wed, 04 Jul 2012 - 10:59
Post
#410
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2005 Skąd: Rzeszów |
tak dla wiadomości wszystkich to brembo z e38 jest cholernie szerokie i przy tarczy 320 mało felg sie mieści... tyczy sie to aut serii a3/leon/toledo/gIV/ i pewnie octavia. bo te auta mają bardzo płytka zwrotnice i tarcze, problem ten nie wystepuje przy innych autach gdzie tarcze są wysokie na +45mm, dlatego trzeba dążyć do tego aby mieć najgłębsza tarcze która "prawie dotyka" zwrotnicy -------------------- |
|
|
|
Wed, 04 Jul 2012 - 13:09
Post
#411
|
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 30 December 2007 |
trafna uwaga, tyle że z czego wziąć taką tarcze???
wiekszość tutaj buduje 4 tłoki z tarczą 312 która tam występowała... |
|
|
|
Wed, 04 Jul 2012 - 16:10
Post
#412
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 02 January 2004 Skąd: Zambrów (woj. Podlaskie) |
ja mam tarcze 312 i dystans 15mm i felgi zimowe z EE32 pasują i jest sporo miejsca, a letnie 18stki ET33 w S3
-------------------- Pozdrawiam Rapix
|
|
|
|
Wed, 04 Jul 2012 - 21:14
Post
#413
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2005 Skąd: Rzeszów |
Wasze tarcze mają wysokość 34,4mm (S3 312x25mm), jeśli byłoby miejsce na głębokość o 12 mm więcej to byłoby super, ale chyba nie ma.
Pozostaje zrobić nowe piasty :-) lub dystans tylko. -------------------- |
|
|
|
Wed, 04 Jul 2012 - 21:24
Post
#414
|
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 07 August 2005 Skąd: Wielkopolska |
w autach na bazie mk4 miedzy tarczą a mocowaniem zacisku jest około 4-5mm więc za bardzo nic się nie wykombinuje ;/
nie widzę za bardzo sensu robić nowe piasty, lepiej dać dystan i dobrać odpowiednie felgi z jak najbardziej wyprofilowanymi ramionami na zewnątrz |
|
|
|
Wed, 04 Jul 2012 - 21:43
Post
#415
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2005 Skąd: Rzeszów |
a co jeśli zechcemy założyć kit z zaciskami 6-8 tłoków i tarczami 350-390/34lub36mm z innego auta :-)
czasami i takie coś się zakłada jak się tanio wyrwało -------------------- |
|
|
|
Wed, 04 Jul 2012 - 22:05
Post
#416
|
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 07 August 2005 Skąd: Wielkopolska |
wiem, że i takie rozwiązania się stosuje, zależy kto ile planuje jeździć tym autem i jak trudno ma być wrócić do serii przy sprzedaży
ja odniosłem swoją odpowiedź do przytoczonego przykładu tarczy 312, gdzie uważam, że przy mk4 jest to popierdułka a nie tarcz i dla takiej średnicy odpuściłbym custom piasty przy tarczach 345 i większych w autach VW typu mk3/4 z rozstawem 5x100 stosuje się najczęściej tarcze z jakiś modeli Audi do tego dystans z centrowaniem między tarcz a piastę, rozwiercenie otworów z 5x112 na 5x100 i wszystko - takie rozwiązania stosuje np http://www.turboelite.com/ SID ja koło zimy będę się do Ciebie odzywał w sprawie tarcz bo muszę w końcu swój zestaw poskładać |
|
|
|
Thu, 05 Jul 2012 - 09:56
Post
#417
|
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 30 December 2007 |
piasta-dystans-tarcza-koło... no nie głupie tylko nie zmienia to faktu że i tak trzeba szukac odpowiedniej felgi...
|
|
|
|
Thu, 05 Jul 2012 - 10:14
Post
#418
|
|
|
Super User Dołączył: Sun, 08 January 2012 |
TYLKO ZE DALEJ NIKT NIE WIE Z CZEGO TARCZE.
Wertuje katalog w pracy i wychodzi mi tak tarcza 330 z audi a4 na ledzie ona jest właśnie wepchnięta moco do środka ale wydaje mi sie ze bedzie wadzic o sworzeń wachacza :/ Brera ma inny rozstaw i nie da sie zrobic nowego :/ pan który sprzedaje zaciski na allegro twierdzi ze pasują z brery tylko trzeba przerobic otwory śrub an fasolki mi sie to nie widzi chocby dlatego ze jak zapierdzilam 250/h i trzba chamowac to bym sie troche bał praedzej nawierciłbym nowe otwory bo tarcza jest solidna znalazłem ejszcze tarcze z merca C klasy 330mm i maja miejsce na nawiert ale nie wiem jak ofset i czy wejdzie w zacisk bo zestaw jest przygotowany pod tarcze z GT3 :/ mowa o autach na golfie mk4 |
|
|
|
Thu, 05 Jul 2012 - 11:07
Post
#419
|
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 07 August 2005 Skąd: Wielkopolska |
http://www.turboelite.com/ robi to tak
Z Alfy to chyba najrozsądniejsze wyjście, rozwiert nie jest niczym groźnym jak dobrze zrobiony a jak ma być profi to montuj w mk4 tarcze z R32 334 mają tylko jedną wadę wtedy - CENA |
|
|
|
Thu, 05 Jul 2012 - 11:17
Post
#420
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2005 Skąd: Rzeszów |
http://www.turboelite.com/ robi to tak Z Alfy to chyba najrozsądniejsze wyjście, rozwiert nie jest niczym groźnym jak dobrze zrobiony a jak ma być profi to montuj w mk4 tarcze z R32 334 mają tylko jedną wadę wtedy - CENA No tutaj ktoś grubo poleciał tarcza 390x36mm z RS6 C5 i zacisk 6-cio tłok który nie w pełni wykorzysta tą tarcze, dodatkowo z otworów szpilek zrobił jaja :-) ten dystans w tarcze to kiepsko widze, temat sprawdzony że pod wpływem pracy temp. wzrasta i różnica temp i rozszerzania się materiałów sprawia że cały układ zaczyna bić podczas hamowania :-( Tarcze R32 334x32mm to ksozt około 1800 zl para ale tarcze są mega ! -------------------- |
|
|
|
![]() ![]() |
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 06 November 2025 - 11:59 |