Shoutbox 0 nowych PW 


28 Stron V  « < 15 16 17 18 19 > »   
Reply to this topicStart new topic
> jarzma pod zaciski boxter s do 312mm
YaNKoL
post Fri, 17 Dec 2010 - 11:49
Post #321


Rookie
Dołączył: Sat, 07 May 2005
Skąd: Zabrze





Nie pisałem o większej tarczy na średnicy tylko na wysokości. Tak, żeby płaszczyznę trącą odsunąć od felgi. Mniejsza o to smile.gif

Ważne, że 282 + zacisk BREMBO z E38 wejdzie w 15".
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 17 Dec 2010 - 11:49
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
cowboy
post Fri, 17 Dec 2010 - 12:04
Post #322


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(YaNKoL @ Fri, 17 Dec 2010 - 11:49) *
Ważne, że 282 + zacisk BREMBO z E38 wejdzie w 15".


spokojnie, jak ja mierzyłem to zacisk z E38 wchodzi z luzem w felge 16 cali z tarczą 314mm




--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jarol
post Fri, 17 Dec 2010 - 12:10
Post #323


Super User
Dołączył: Tue, 08 April 2008





CYTAT(cowboy @ Fri, 17 Dec 2010 - 11:18) *
http://www.s4sid.pl/7601/7664.html

Audi S4 B6 345x32 mm
Zacisk pływający, 2-tłoczkowy



To jest nie prawda w S4 B6 jest zacisk jednotłoczkowy i tarcza 345x30mm, nie wiem skąd SID ma takie informacje ale wypisuje głupoty.

Poniżej masz rozebrany zacisk z S4 B6 i jak widzisz jest tam tylko jeden tłoczek:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Fri, 17 Dec 2010 - 13:21
Post #324


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





Jarol, zgadza sie, i tarcza jest 345/30

w takim razie wydaje mi się że najsensownej przejśc na 330/32 i większy zacisk 4 tłoczkowy bo ten co mam to 30mm max no i na 320mm to juz ledwo włazi...

jest jeszcze fajna tarcza 334/32 z gofa IV R32 ale to 5x100, trzeba by wiercić nowy rozstaw na 5x112

kurde mam dylemat... w sumie cały czas myslałem że audi B2 na 17 wygląda jak wóz drabiniasty no ale moze nie bedzie tak źle no i na 17 cali jest więcej slicków (na 16 cali jest bardzo mało) i wiekszy hebel wejdzie..


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hulaj
post Fri, 17 Dec 2010 - 13:32
Post #325


Frequent User
Dołączył: Thu, 07 December 2006
Skąd: Chełm





Panowie mam takie zaciski jak na zdjęciu poniżej. Niestety nie mam pojęcia od jakiego auto pochodzą. Czy na podstawie tych zdjęć da się stwierdzić z jakiego auta pochodzą i co to warte? Są też adaptery do golfa V GTI i też pytanie na podstawie zdjęcia, drut czy może być? Jaka ewentualnie tarcza pod taki zacisk? Pacjent to golf v gti, rozstaw 5x112.




--------------------
www.vwgolfv.pl _ Największe polskie forum Golfa V.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Fri, 17 Dec 2010 - 13:42
Post #326


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





wygladają jak te:
http://moto.allegro.pl/subaru-impreza-sti-...1370365428.html

jaka tarcza ? założ to do golfa. zmierz jaką śrenice musi mieć tarcza - być moze podejdzie po tarcze z mkV R32 ? czyli 345/30

adapter nie wygląda źle jeśli z porządnego materiału to IMO ok, ile ma grubości w tym najcienszym miejscu ?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
YaNKoL
post Fri, 17 Dec 2010 - 13:48
Post #327


Rookie
Dołączył: Sat, 07 May 2005
Skąd: Zabrze





Te zaciski z E38 ważą ~3,5 kilograma sztuka?? blink.gif wacko.gif Ciężkie jak nie wiem co sad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hulaj
post Fri, 17 Dec 2010 - 14:25
Post #328


Frequent User
Dołączył: Thu, 07 December 2006
Skąd: Chełm





Adapter ma grubość 10mm w najcieńszym/15mm najgrubszym miejscu. Zważyłem ten zacisk i rzeczywiście 3,5kg.
Czyli co raczej kupa i lepiej sobie to darować?


--------------------
www.vwgolfv.pl _ Największe polskie forum Golfa V.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Fri, 17 Dec 2010 - 14:43
Post #329


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(YaNKoL @ Fri, 17 Dec 2010 - 13:48) *
Te zaciski z E38 ważą ~3,5 kilograma sztuka?? blink.gif wacko.gif Ciężkie jak nie wiem co sad.gif


jak chcesz zważyć ciezkie zaciski to sprawdź ile wazy 2 tłoczkowy Girling 60 z audi S2 wink.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Fri, 17 Dec 2010 - 15:11
Post #330


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





CYTAT(cowboy @ Fri, 17 Dec 2010 - 14:43) *
jak chcesz zważyć ciezkie zaciski to sprawdź ile wazy 2 tłoczkowy Girling 60 z audi S2 wink.gif

ile wazy ?


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Fri, 17 Dec 2010 - 15:36
Post #331


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





jesli dobrze pamietam to coś koło 6,5 kg sztuka - trzymałem zacisk z E39 Brembo i Girlinga G60 to po prostu aluminiowe brembo nic nie ważyło przy tym kolcku z S2

co lepsze

330/32 vs 345/30 ? wink.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lightman
post Fri, 17 Dec 2010 - 15:44
Post #332


Forum Killer
Dołączył: Sun, 03 December 2006
Skąd: łódzkie





Takie same zaciski jak te czarne są w Evo na tyle i chodzą na tarczy 300mm. Ja mam u siebie w S2 takie na tarczy 280mm też z tyłu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
staniekkk
post Fri, 17 Dec 2010 - 15:56
Post #333


Frequent User
Dołączył: Sun, 04 March 2007





CYTAT(cowboy @ Fri, 17 Dec 2010 - 15:36) *
co lepsze

330/22 vs 345/30 ? wink.gif

22mm? chiba 32 wink.gif

Wydaje mi się, że ciężko będzie zauważyc różnicę. Na 345 + siakieś brembo wejdzie w ogóle 17-tka?

Pozdro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Fri, 17 Dec 2010 - 15:59
Post #334


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(staniekkk @ Fri, 17 Dec 2010 - 15:56) *
22mm? chiba 32 wink.gif


sorki juz poprawiełm

CYTAT(staniekkk @ Fri, 17 Dec 2010 - 15:56) *
Na 345 + siakieś brembo wejdzie w ogóle 17-tka?


tak




--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
staniekkk
post Fri, 17 Dec 2010 - 16:12
Post #335


Frequent User
Dołączył: Sun, 04 March 2007





W takim razie w myśl powiedzenia "od przybytku głowa nie boli" brałbym 345mm

Swoją drogą ciekawe jaka jest różnica w wadze między 330/32 a 345/30, orientuje się ktoś?


Pozdro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hulaj
post Fri, 17 Dec 2010 - 16:19
Post #336


Frequent User
Dołączył: Thu, 07 December 2006
Skąd: Chełm





Te 3,5kg wagi jak na zaciski to jest dużo/mało/norma?

W jakiej wersji silnikowej e38 były montowane takie brembo?

Adapter mam zrobiony pod tarczę 312x25 , czy taka tarcza nie będzie za wąska pod ten zacisk?, na wysokość jest OK.


--------------------
www.vwgolfv.pl _ Największe polskie forum Golfa V.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Fri, 17 Dec 2010 - 16:29
Post #337


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





ja miałem w rece 2 rodzaje brembo 4 tłoki i zarówno te z e38 jaki i z renault sport ważą podobnie wiec IMO to normalna waga

chyba z 728, 730, 735 chyba - to najtańszy zacisk brembo 4 tłoczkowy, na allegro jest tego od groma po 400 PLN za komplet mozna kupić

http://moto.allegro.pl/listing.php/search?...bmw&order=p

wracając do twoich zacisków to jesli to sa zaciski tylnie z evo to bedą grały z tarczą 25mm - musisz znaleźć oznaczenie z zacisku, na necie jest pełno katalowgów Brembo z danymi dotyczacymi tarcz do danych zacisków

z tym że do mkV gti warto byłoby zeswapować np zestaw z R32, no chyba że przejśc na 4 tłoczokwy zacisk i dać jakąś hiper super tarcze


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hulaj
post Fri, 17 Dec 2010 - 16:39
Post #338


Frequent User
Dołączył: Thu, 07 December 2006
Skąd: Chełm





CYTAT(cowboy @ Fri, 17 Dec 2010 - 16:29) *
z tym że do mkV gti warto byłoby zeswapować np zestaw z R32, no chyba że przejśc na 4 tłoczokwy zacisk i dać jakąś hiper super tarcze


Ciężko trafić r32 a te brembo walają się po garażu.
Mógłbyś rozwinąć tą myśl, zwłaszcza czemu tarcza ma być "hiper super" do 4 tłoczków (żeby nie pogięło)? Jak może się zachowywać takie 4tłoczki w porównaniu do seryjnego zestawu 1 tłoczek na tarczach 312 czyli standard w gti? Czy to ma jakiś sens? Pytam, bo tak jak piszę ,leżą takie zaciski w garażu i może bym je wykorzystał, nie jest to zestaw moich marzeń.


--------------------
www.vwgolfv.pl _ Największe polskie forum Golfa V.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Fri, 17 Dec 2010 - 19:16
Post #339


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





tak jak napisałeś, skoro bedziesz miał zacisk 4 tłoczkowy, klocki o wiekszej powierzchni to dobrze byłoby skoro tarcza zostaje seryjna zastosować jakąś markową sprawdzoną taka która bedzie czerwona, a sie nie pognie wink.gif

aczkolwiek widziałem bardzioej profejonalne adaptery pod zacisk z E38 i tarcze 312/25 - np kolega Fido_dido ma takie:





--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jarol
post Fri, 17 Dec 2010 - 21:00
Post #340


Super User
Dołączył: Tue, 08 April 2008





CYTAT(cowboy @ Fri, 17 Dec 2010 - 15:36) *
jesli dobrze pamietam to coś koło 6,5 kg sztuka - trzymałem zacisk z E39 Brembo i Girlinga G60 to po prostu aluminiowe brembo nic nie ważyło przy tym kolcku z S2

co lepsze

330/32 vs 345/30 ? wink.gif


Pojemność cieplna tarcz będzie podobna, natomiast im większa średnic tarczy tym większa wydajność hamulców dlatego lepiej wybrać 345x30.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

28 Stron V  « < 15 16 17 18 19 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 17:41