![]() ![]() |
Fri, 17 Dec 2010 - 11:49
Post
#321
|
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 07 May 2005 Skąd: Zabrze |
Nie pisałem o większej tarczy na średnicy tylko na wysokości. Tak, żeby płaszczyznę trącą odsunąć od felgi. Mniejsza o to
Ważne, że 282 + zacisk BREMBO z E38 wejdzie w 15". |
|
|
|
| Wspieraj forum |
Fri, 17 Dec 2010 - 11:49
Post
#
|
![]() Dotacja |
|
|
|
|
Fri, 17 Dec 2010 - 12:04
Post
#322
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa |
Ważne, że 282 + zacisk BREMBO z E38 wejdzie w 15". spokojnie, jak ja mierzyłem to zacisk z E38 wchodzi z luzem w felge 16 cali z tarczą 314mm -------------------- |
|
|
|
Fri, 17 Dec 2010 - 12:10
Post
#323
|
|
|
Super User Dołączył: Tue, 08 April 2008 |
|
|
|
|
Fri, 17 Dec 2010 - 13:21
Post
#324
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa |
Jarol, zgadza sie, i tarcza jest 345/30
w takim razie wydaje mi się że najsensownej przejśc na 330/32 i większy zacisk 4 tłoczkowy bo ten co mam to 30mm max no i na 320mm to juz ledwo włazi... jest jeszcze fajna tarcza 334/32 z gofa IV R32 ale to 5x100, trzeba by wiercić nowy rozstaw na 5x112 kurde mam dylemat... w sumie cały czas myslałem że audi B2 na 17 wygląda jak wóz drabiniasty no ale moze nie bedzie tak źle no i na 17 cali jest więcej slicków (na 16 cali jest bardzo mało) i wiekszy hebel wejdzie.. -------------------- |
|
|
|
Fri, 17 Dec 2010 - 13:32
Post
#325
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 07 December 2006 Skąd: Chełm |
Panowie mam takie zaciski jak na zdjęciu poniżej. Niestety nie mam pojęcia od jakiego auto pochodzą. Czy na podstawie tych zdjęć da się stwierdzić z jakiego auta pochodzą i co to warte? Są też adaptery do golfa V GTI i też pytanie na podstawie zdjęcia, drut czy może być? Jaka ewentualnie tarcza pod taki zacisk? Pacjent to golf v gti, rozstaw 5x112.
![]() ![]()
-------------------- www.vwgolfv.pl _ Największe polskie forum Golfa V.
|
|
|
|
Fri, 17 Dec 2010 - 13:42
Post
#326
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa |
wygladają jak te:
http://moto.allegro.pl/subaru-impreza-sti-...1370365428.html jaka tarcza ? założ to do golfa. zmierz jaką śrenice musi mieć tarcza - być moze podejdzie po tarcze z mkV R32 ? czyli 345/30 adapter nie wygląda źle jeśli z porządnego materiału to IMO ok, ile ma grubości w tym najcienszym miejscu ? -------------------- |
|
|
|
Fri, 17 Dec 2010 - 13:48
Post
#327
|
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 07 May 2005 Skąd: Zabrze |
Te zaciski z E38 ważą ~3,5 kilograma sztuka??
|
|
|
|
Fri, 17 Dec 2010 - 14:25
Post
#328
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 07 December 2006 Skąd: Chełm |
Adapter ma grubość 10mm w najcieńszym/15mm najgrubszym miejscu. Zważyłem ten zacisk i rzeczywiście 3,5kg.
Czyli co raczej kupa i lepiej sobie to darować? -------------------- www.vwgolfv.pl _ Największe polskie forum Golfa V.
|
|
|
|
Fri, 17 Dec 2010 - 14:43
Post
#329
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa |
Te zaciski z E38 ważą ~3,5 kilograma sztuka?? jak chcesz zważyć ciezkie zaciski to sprawdź ile wazy 2 tłoczkowy Girling 60 z audi S2 -------------------- |
|
|
|
Fri, 17 Dec 2010 - 15:11
Post
#330
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło |
jak chcesz zważyć ciezkie zaciski to sprawdź ile wazy 2 tłoczkowy Girling 60 z audi S2 ile wazy ? -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
|
Fri, 17 Dec 2010 - 15:36
Post
#331
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa |
jesli dobrze pamietam to coś koło 6,5 kg sztuka - trzymałem zacisk z E39 Brembo i Girlinga G60 to po prostu aluminiowe brembo nic nie ważyło przy tym kolcku z S2
co lepsze 330/32 vs 345/30 ? -------------------- |
|
|
|
Fri, 17 Dec 2010 - 15:44
Post
#332
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 03 December 2006 Skąd: łódzkie |
Takie same zaciski jak te czarne są w Evo na tyle i chodzą na tarczy 300mm. Ja mam u siebie w S2 takie na tarczy 280mm też z tyłu
|
|
|
|
Fri, 17 Dec 2010 - 15:56
Post
#333
|
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 04 March 2007 |
|
|
|
|
Fri, 17 Dec 2010 - 15:59
Post
#334
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa |
22mm? chiba 32 sorki juz poprawiełm Na 345 + siakieś brembo wejdzie w ogóle 17-tka? tak -------------------- |
|
|
|
Fri, 17 Dec 2010 - 16:12
Post
#335
|
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 04 March 2007 |
W takim razie w myśl powiedzenia "od przybytku głowa nie boli" brałbym 345mm
Swoją drogą ciekawe jaka jest różnica w wadze między 330/32 a 345/30, orientuje się ktoś? Pozdro |
|
|
|
Fri, 17 Dec 2010 - 16:19
Post
#336
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 07 December 2006 Skąd: Chełm |
Te 3,5kg wagi jak na zaciski to jest dużo/mało/norma?
W jakiej wersji silnikowej e38 były montowane takie brembo? Adapter mam zrobiony pod tarczę 312x25 , czy taka tarcza nie będzie za wąska pod ten zacisk?, na wysokość jest OK. -------------------- www.vwgolfv.pl _ Największe polskie forum Golfa V.
|
|
|
|
Fri, 17 Dec 2010 - 16:29
Post
#337
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa |
ja miałem w rece 2 rodzaje brembo 4 tłoki i zarówno te z e38 jaki i z renault sport ważą podobnie wiec IMO to normalna waga
chyba z 728, 730, 735 chyba - to najtańszy zacisk brembo 4 tłoczkowy, na allegro jest tego od groma po 400 PLN za komplet mozna kupić http://moto.allegro.pl/listing.php/search?...bmw&order=p wracając do twoich zacisków to jesli to sa zaciski tylnie z evo to bedą grały z tarczą 25mm - musisz znaleźć oznaczenie z zacisku, na necie jest pełno katalowgów Brembo z danymi dotyczacymi tarcz do danych zacisków z tym że do mkV gti warto byłoby zeswapować np zestaw z R32, no chyba że przejśc na 4 tłoczokwy zacisk i dać jakąś hiper super tarcze -------------------- |
|
|
|
Fri, 17 Dec 2010 - 16:39
Post
#338
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 07 December 2006 Skąd: Chełm |
z tym że do mkV gti warto byłoby zeswapować np zestaw z R32, no chyba że przejśc na 4 tłoczokwy zacisk i dać jakąś hiper super tarcze Ciężko trafić r32 a te brembo walają się po garażu. Mógłbyś rozwinąć tą myśl, zwłaszcza czemu tarcza ma być "hiper super" do 4 tłoczków (żeby nie pogięło)? Jak może się zachowywać takie 4tłoczki w porównaniu do seryjnego zestawu 1 tłoczek na tarczach 312 czyli standard w gti? Czy to ma jakiś sens? Pytam, bo tak jak piszę ,leżą takie zaciski w garażu i może bym je wykorzystał, nie jest to zestaw moich marzeń. -------------------- www.vwgolfv.pl _ Największe polskie forum Golfa V.
|
|
|
|
Fri, 17 Dec 2010 - 19:16
Post
#339
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa |
tak jak napisałeś, skoro bedziesz miał zacisk 4 tłoczkowy, klocki o wiekszej powierzchni to dobrze byłoby skoro tarcza zostaje seryjna zastosować jakąś markową sprawdzoną taka która bedzie czerwona, a sie nie pognie
aczkolwiek widziałem bardzioej profejonalne adaptery pod zacisk z E38 i tarcze 312/25 - np kolega Fido_dido ma takie: ![]()
-------------------- |
|
|
|
Fri, 17 Dec 2010 - 21:00
Post
#340
|
|
|
Super User Dołączył: Tue, 08 April 2008 |
jesli dobrze pamietam to coś koło 6,5 kg sztuka - trzymałem zacisk z E39 Brembo i Girlinga G60 to po prostu aluminiowe brembo nic nie ważyło przy tym kolcku z S2 co lepsze 330/32 vs 345/30 ? Pojemność cieplna tarcz będzie podobna, natomiast im większa średnic tarczy tym większa wydajność hamulców dlatego lepiej wybrać 345x30. |
|
|
|
![]() ![]() |
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 06 November 2025 - 15:51 |