![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#261
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 31 March 2005 Skąd: WuPeeR ![]() |
to może żeby nie kombinować za dużo...
zobacz co SID wystawił teraz na aukcji: http://www.allegro.pl/item1077369610_bremb...he_audi_s4.html taki zestaw założyć do passata/A4/A6 to nie problem, bo wystarczy założyć zwrotnicę od S4. Ciekawe jak w przypadku Leona? -------------------- Lanos STI, na arabskich szlakach...
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#262
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 31 December 2006 Skąd: Kielce/Wawa ![]() |
To już chyba przerost formy nad treścią
![]() Cowboy podsunął mi pomysł: Tarcza S4 320/30 http://moto.allegro.pl/item1051209289_audi...zimmermann.html i jaki zacisk do tego dobrać?? Ten z BMW E38 Brembo 4 tłok będzie ok?? Jakieś inne?? Co jeszcze potrzebuję żeby to założyć do Leona?? Pozdroo -------------------- Seat Leon by TTC Kraków
|
|
|
![]()
Post
#263
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 21 September 2003 Skąd: Elbląg ![]() |
ona ma 5x112 ?
-------------------- Black smoke racing corrado tdi by CHANGE Engine Garage soft by Bartezzz
|
|
|
![]()
Post
#264
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 20 March 2009 ![]() |
tak ale na forum jest kilka wątków o zimmermannach... i to raczej bez pochwał
|
|
|
![]()
Post
#265
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 31 December 2006 Skąd: Kielce/Wawa ![]() |
Nie chodzi mi o markę/model tarczy tylko o średnicę i możliwość zastosowania takiej tarczy
![]() -------------------- Seat Leon by TTC Kraków
|
|
|
![]()
Post
#266
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 31 December 2006 Skąd: Kielce/Wawa ![]() |
Wiem już co nieco i będę zakładał zaciski Brembo z E38 do swoich seryjnych tarcz 312/25. Teraz pytanie do was, wie ktoś kto mi dorobi adaptery pod te zaciski??
Kolega tabakm już nie robi. Pozdroo -------------------- Seat Leon by TTC Kraków
|
|
|
![]()
Post
#267
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
uderz to kolegi o nicku Stelmi powinien pomoc w tej sprawie
-------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#268
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 31 March 2005 Skąd: WuPeeR ![]() |
weź taki zacisk w garść i sprawdź czy w ogóle da radę go spasować ze zwrotnicą. Zaciski od E38 mają mocowania w tej samej płaszczyźnie co mocowania w zwrotnicy i może się po prostu nie dać takiego adaptera wykonać...
-------------------- Lanos STI, na arabskich szlakach...
|
|
|
![]()
Post
#269
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 31 December 2006 Skąd: Kielce/Wawa ![]() |
Fido ma tak zrobione u siebie i bangla więc się da
![]() Dzięki henry za namiar ![]() -------------------- Seat Leon by TTC Kraków
|
|
|
![]()
Post
#270
|
|
User Dołączył: Fri, 29 December 2006 Skąd: CB ![]() |
jak chcesz to bede mial swoje zaciski 4-ro tloczkowe brembo z leona na sprzedaz razem z adapterami/przewodami/klockami na sprzedaz. oczywiscie pod tarcz 312/25
|
|
|
![]()
Post
#271
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
ona ma 5x112 ? tak ale da się załozyć do 5x100 w każdym razie odwrotny myk jest robiony jak sie chce miec w audi 280/22 z tyłu to sie zakłada "płytką" tarcze z golfa IV, A3 o małym ET i wystraczy otwory zrobić w lekkie fasolki aby zrobić rozstaw 112 zacisk z BMW wchodzi na styk w tarcze o grubości 30mm, w zasadzie ledwo wchodzi na ta tarcze przy max wciśniętych tłoczkach IMO jak juz zmieniać to isc w większą i grubszą tarcze i zaciski z poprzecznymi śrubami montażowymi ![]() tu moje zaciski z Reanult sport na tarczy 321/30 -------------------- |
|
|
![]()
Post
#272
|
|
User Dołączył: Thu, 06 August 2009 ![]() |
trochę mało tarczy wykorzystuje klocek, kiepsko dobrany zacisk....
-------------------- cnc machine
|
|
|
![]()
Post
#273
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
trochę mało tarczy wykorzystuje klocek, kiepsko dobrany zacisk.... tarcze 312/25 by wykorzystywał lepiej ![]() u mnie musi wejść to w felge 16 cali wiec nie mam mozliwości zapodania dużych zacisków, a z drugiej strony chciałem miec grubą tarczę, która sie szybko nie przegrzeje... mimo że auto ~1100kg -------------------- |
|
|
![]()
Post
#274
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 23 March 2003 Skąd: B-B, KRAK ![]() |
marcin wrzuc ap racing bez rzezby.
-------------------- Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest |
|
|
![]()
Post
#275
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 31 December 2006 Skąd: Kielce/Wawa ![]() |
Jak mi powiesz gdzie kupić w miarę rozsądnych pieniądzach
![]() -------------------- Seat Leon by TTC Kraków
|
|
|
![]()
Post
#276
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 10 June 2006 Skąd: Wawa ![]() |
trochę mało tarczy wykorzystuje klocek, kiepsko dobrany zacisk.... Czesto tyle zgarniaja klocki w seryjnych furach. Tu liczy sie srednica tarczy i dzieki temu moment hamujacy na kole (nie pytaj dlaczego idzie sie w wieksza tarcze zamiast zwiekszyc "sile" hamujaca zestawu klocek tarcza) -------------------- Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć Fabia II RS daily Suzuki SV650S żeby mieć |
|
|
![]()
Post
#277
|
|
User Dołączył: Thu, 06 August 2009 ![]() |
Tu liczy sie srednica tarczy i dzieki temu moment hamujacy na kole. nie jest to najważniejszy parametr, zdecydowanie ważniejsza jest siła docisku i jej równomierność (więcej tłoczków). Większa średnica wpływa na pojemność cieplną układu i to jest główna zaleta. Nie wydaje mi się, żeby wystarczyło tylko i wyłącznie zwiększyć srednicę tarczy, żeby hamulce nagle stały się "wyczynowe", lepsze. "Moc" zacisku się liczy najbardziej...... -------------------- cnc machine
|
|
|
![]()
Post
#278
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 31 December 2006 Skąd: Kielce/Wawa ![]() |
A mam do was pytanie, gdzie w wawie najlepiej oddać zaciski do regeneracji. Kupię komplet naprawczy chcę tylko żeby mi to ktoś wypiaskował, poskładał na nowych częściach ( gumki ) i pomalował proszkowo??
Jeszcze jedno znacie miejsce w wawie gdzie na nowo pomalowanym zacisku namalują mi napis Brembo tak jak było fabrycznie?? Pozdroo -------------------- Seat Leon by TTC Kraków
|
|
|
![]()
Post
#279
|
|
Super User Dołączył: Tue, 08 April 2008 ![]() |
nie jest to najważniejszy parametr, zdecydowanie ważniejsza jest siła docisku i jej równomierność (więcej tłoczków). Większa średnica wpływa na pojemność cieplną układu i to jest główna zaleta. Nie wydaje mi się, żeby wystarczyło tylko i wyłącznie zwiększyć srednicę tarczy, żeby hamulce nagle stały się "wyczynowe", lepsze. "Moc" zacisku się liczy najbardziej...... Mylisz się dlatego że moment hamowania jest równy sile hamowania razy ramie na którym ta siła działa czyli Mh=F*r . Dlatego zwiekszenie średnicy tarczy wpływa i to znacznie na wydajność hamulców. |
|
|
![]()
Post
#280
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
Mylisz się dlatego że moment hamowania jest równy sile hamowania razy ramie na którym ta siła działa czyli Mh=F*r . Dlatego zwiekszenie średnicy tarczy wpływa i to znacznie na wydajność hamulców. i co z tego , moze masz racje z ta teoria ale w 100% tylko i wylacznie w przypadku gdy w slad za wymiana tarczy pojdzie tez wiekszy klocek -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 03:13 |