Shoutbox 0 nowych PW 


28 Stron V  « < 12 13 14 15 16 > »   
Reply to this topicStart new topic
> jarzma pod zaciski boxter s do 312mm
marecek
post Sun, 20 Jun 2010 - 12:32
Post #261


Super User
Dołączył: Thu, 31 March 2005
Skąd: WuPeeR





to może żeby nie kombinować za dużo...
zobacz co SID wystawił teraz na aukcji: http://www.allegro.pl/item1077369610_bremb...he_audi_s4.html
taki zestaw założyć do passata/A4/A6 to nie problem, bo wystarczy założyć zwrotnicę od S4. Ciekawe jak w przypadku Leona?


--------------------
Lanos STI, na arabskich szlakach...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 20 Jun 2010 - 12:32
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
marcin_kielce
post Sun, 20 Jun 2010 - 13:40
Post #262


Frequent User
Dołączył: Sun, 31 December 2006
Skąd: Kielce/Wawa





To już chyba przerost formy nad treścią wink.gif

Cowboy podsunął mi pomysł:

Tarcza S4 320/30

http://moto.allegro.pl/item1051209289_audi...zimmermann.html

i jaki zacisk do tego dobrać?? Ten z BMW E38 Brembo 4 tłok będzie ok?? Jakieś inne??

Co jeszcze potrzebuję żeby to założyć do Leona??

Pozdroo


--------------------
Seat Leon by TTC Kraków
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fido_dido
post Sun, 20 Jun 2010 - 21:26
Post #263


Super User
Dołączył: Sun, 21 September 2003
Skąd: Elbląg





ona ma 5x112 ?


--------------------
Black smoke racing corrado tdi by CHANGE Engine Garage soft by Bartezzz
Go to the top of the page
 
+Quote Post
crup-nick
post Sun, 20 Jun 2010 - 22:07
Post #264


Frequent User
Dołączył: Fri, 20 March 2009





tak ale na forum jest kilka wątków o zimmermannach... i to raczej bez pochwał
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marcin_kielce
post Sun, 20 Jun 2010 - 22:26
Post #265


Frequent User
Dołączył: Sun, 31 December 2006
Skąd: Kielce/Wawa





Nie chodzi mi o markę/model tarczy tylko o średnicę i możliwość zastosowania takiej tarczy wink.gif


--------------------
Seat Leon by TTC Kraków
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marcin_kielce
post Sun, 20 Jun 2010 - 22:28
Post #266


Frequent User
Dołączył: Sun, 31 December 2006
Skąd: Kielce/Wawa





Wiem już co nieco i będę zakładał zaciski Brembo z E38 do swoich seryjnych tarcz 312/25. Teraz pytanie do was, wie ktoś kto mi dorobi adaptery pod te zaciski??

Kolega tabakm już nie robi.

Pozdroo


--------------------
Seat Leon by TTC Kraków
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henry
post Sun, 20 Jun 2010 - 22:55
Post #267


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





uderz to kolegi o nicku Stelmi powinien pomoc w tej sprawie


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marecek
post Mon, 21 Jun 2010 - 07:15
Post #268


Super User
Dołączył: Thu, 31 March 2005
Skąd: WuPeeR





weź taki zacisk w garść i sprawdź czy w ogóle da radę go spasować ze zwrotnicą. Zaciski od E38 mają mocowania w tej samej płaszczyźnie co mocowania w zwrotnicy i może się po prostu nie dać takiego adaptera wykonać...


--------------------
Lanos STI, na arabskich szlakach...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marcin_kielce
post Mon, 21 Jun 2010 - 07:59
Post #269


Frequent User
Dołączył: Sun, 31 December 2006
Skąd: Kielce/Wawa





Fido ma tak zrobione u siebie i bangla więc się da wink.gif

Dzięki henry za namiar smile.gif


--------------------
Seat Leon by TTC Kraków
Go to the top of the page
 
+Quote Post
davekor
post Mon, 21 Jun 2010 - 09:19
Post #270


User
Dołączył: Fri, 29 December 2006
Skąd: CB





jak chcesz to bede mial swoje zaciski 4-ro tloczkowe brembo z leona na sprzedaz razem z adapterami/przewodami/klockami na sprzedaz. oczywiscie pod tarcz 312/25
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Mon, 21 Jun 2010 - 10:12
Post #271


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(Fido_dido @ Sun, 20 Jun 2010 - 21:26) *
ona ma 5x112 ?


tak ale da się załozyć do 5x100

w każdym razie odwrotny myk jest robiony jak sie chce miec w audi 280/22 z tyłu to sie zakłada "płytką" tarcze z golfa IV, A3 o małym ET i wystraczy otwory zrobić w lekkie fasolki aby zrobić rozstaw 112

zacisk z BMW wchodzi na styk w tarcze o grubości 30mm, w zasadzie ledwo wchodzi na ta tarcze przy max wciśniętych tłoczkach

IMO jak juz zmieniać to isc w większą i grubszą tarcze i zaciski z poprzecznymi śrubami montażowymi



tu moje zaciski z Reanult sport na tarczy 321/30


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tabakm
post Mon, 21 Jun 2010 - 10:33
Post #272


User
Dołączył: Thu, 06 August 2009





trochę mało tarczy wykorzystuje klocek, kiepsko dobrany zacisk....


--------------------
cnc machine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Mon, 21 Jun 2010 - 11:09
Post #273


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(tabakm @ Mon, 21 Jun 2010 - 10:33) *
trochę mało tarczy wykorzystuje klocek, kiepsko dobrany zacisk....


tarcze 312/25 by wykorzystywał lepiej smile.gif ale byłoby gorsze hamowanie niż na 321/30

u mnie musi wejść to w felge 16 cali wiec nie mam mozliwości zapodania dużych zacisków, a z drugiej strony chciałem miec grubą tarczę, która sie szybko nie przegrzeje... mimo że auto ~1100kg


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdik
post Mon, 21 Jun 2010 - 16:02
Post #274


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 23 March 2003
Skąd: B-B, KRAK





marcin wrzuc ap racing bez rzezby.


--------------------
Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marcin_kielce
post Mon, 21 Jun 2010 - 17:43
Post #275


Frequent User
Dołączył: Sun, 31 December 2006
Skąd: Kielce/Wawa





Jak mi powiesz gdzie kupić w miarę rozsądnych pieniądzach wink.gif


--------------------
Seat Leon by TTC Kraków
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mate96
post Mon, 21 Jun 2010 - 17:54
Post #276


Forum Homee
Dołączył: Sat, 10 June 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(tabakm @ Mon, 21 Jun 2010 - 10:33) *
trochę mało tarczy wykorzystuje klocek, kiepsko dobrany zacisk....


Czesto tyle zgarniaja klocki w seryjnych furach. Tu liczy sie srednica tarczy i dzieki temu moment hamujacy na kole (nie pytaj dlaczego idzie sie w wieksza tarcze zamiast zwiekszyc "sile" hamujaca zestawu klocek tarcza)


--------------------
Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć
Fabia II RS daily
Suzuki SV650S żeby mieć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tabakm
post Tue, 22 Jun 2010 - 10:14
Post #277


User
Dołączył: Thu, 06 August 2009





CYTAT(mate96 @ Mon, 21 Jun 2010 - 17:54) *
Tu liczy sie srednica tarczy i dzieki temu moment hamujacy na kole.


nie jest to najważniejszy parametr, zdecydowanie ważniejsza jest siła docisku i jej równomierność (więcej tłoczków). Większa średnica wpływa na pojemność cieplną układu i to jest główna zaleta. Nie wydaje mi się, żeby wystarczyło tylko i wyłącznie zwiększyć srednicę tarczy, żeby hamulce nagle stały się "wyczynowe", lepsze. "Moc" zacisku się liczy najbardziej......


--------------------
cnc machine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marcin_kielce
post Tue, 22 Jun 2010 - 10:31
Post #278


Frequent User
Dołączył: Sun, 31 December 2006
Skąd: Kielce/Wawa





A mam do was pytanie, gdzie w wawie najlepiej oddać zaciski do regeneracji. Kupię komplet naprawczy chcę tylko żeby mi to ktoś wypiaskował, poskładał na nowych częściach ( gumki ) i pomalował proszkowo??

Jeszcze jedno znacie miejsce w wawie gdzie na nowo pomalowanym zacisku namalują mi napis Brembo tak jak było fabrycznie??

Pozdroo


--------------------
Seat Leon by TTC Kraków
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jarol
post Tue, 22 Jun 2010 - 10:53
Post #279


Super User
Dołączył: Tue, 08 April 2008





CYTAT(tabakm @ Tue, 22 Jun 2010 - 10:14) *
nie jest to najważniejszy parametr, zdecydowanie ważniejsza jest siła docisku i jej równomierność (więcej tłoczków). Większa średnica wpływa na pojemność cieplną układu i to jest główna zaleta. Nie wydaje mi się, żeby wystarczyło tylko i wyłącznie zwiększyć srednicę tarczy, żeby hamulce nagle stały się "wyczynowe", lepsze. "Moc" zacisku się liczy najbardziej......


Mylisz się dlatego że moment hamowania jest równy sile hamowania razy ramie na którym ta siła działa czyli Mh=F*r . Dlatego zwiekszenie średnicy tarczy wpływa i to znacznie na wydajność hamulców.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henry
post Tue, 22 Jun 2010 - 12:43
Post #280


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





CYTAT(Jarol @ Tue, 22 Jun 2010 - 10:53) *
Mylisz się dlatego że moment hamowania jest równy sile hamowania razy ramie na którym ta siła działa czyli Mh=F*r . Dlatego zwiekszenie średnicy tarczy wpływa i to znacznie na wydajność hamulców.


i co z tego , moze masz racje z ta teoria ale w 100% tylko i wylacznie w przypadku gdy w slad za wymiana tarczy pojdzie tez wiekszy klocek


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post

28 Stron V  « < 12 13 14 15 16 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 03:13