Shoutbox 0 nowych PW 


28 Stron V  « < 10 11 12 13 14 > »   
Reply to this topicStart new topic
> jarzma pod zaciski boxter s do 312mm
ZoLt4R
post Mon, 04 Jan 2010 - 23:01
Post #221


Forum Killer
Dołączył: Wed, 18 January 2006
Skąd: Toruń





staniekk, czy da rade zalozyc 16" nie wiem, bez problemu moze pracowac z tarcza 30mm, dasz najwyzej klocek cienszy a do tego zacisku grubosci klockow chyba z 4 rodzaje są.


--------------------
ITAL Performance

www.ital-performance.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 04 Jan 2010 - 23:01
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
staniekkk
post Mon, 04 Jan 2010 - 23:12
Post #222


Frequent User
Dołączył: Sun, 04 March 2007





Podziękował za wcześniejszą odpowiedź (pytałem w kontekście Vag'owskiej tarczy 321/30mm), a teraz kolejne pytanie wink.gif
Przewód hamulcowy podchodzi ori (do czoła/boku zacisku, tak jak na fotach Twojego Punto), czy może będzie potrzebna jakaś rzeźba z kawałkiem sztywnej rurki (tak jak to jest w pasku w oryginale)?

Pozdro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZoLt4R
post Mon, 04 Jan 2010 - 23:14
Post #223


Forum Killer
Dołączył: Wed, 18 January 2006
Skąd: Toruń





kawalek sztywnej rurki bedzie najlepszy. wtedy tez mozna bez problemow uzywac dedykowanych zestawow przewodow w oplocie np. goodridge. zdecydowanie polecam takie rozwiazanie.


--------------------
ITAL Performance

www.ital-performance.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdik
post Tue, 05 Jan 2010 - 23:31
Post #224


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 23 March 2003
Skąd: B-B, KRAK





zoltar a wiela takie zaciski ze 159 kosztuja bo szczerze powiem przesiadlbym sie na 16 cali z 17 poniewaz nie wiem czy sie starzeje czy jak ale moja taczka coraz bardziej mnie drazni
czy to moze chodzi o takie zaciski
http://moto.allegro.pl/item870418992_alfa_romeo_166_3_0.html


--------------------
Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
staniekkk
post Wed, 06 Jan 2010 - 00:16
Post #225


Frequent User
Dołączył: Sun, 04 March 2007





Zacisk z AR 159/Brera jest mocowany od czoła (to jest jego duży +), i jest "monolityczny", ten z aukcji (cena kosmos!) jest skręcany, i mocowany od boku (może się zdażyc, że nie da rady dorobic adaptera).
Zdjęcia obu są w temacie.
Przykładowy link do aukcji: http://moto.allegro.pl/item864130908_alfa_...nica_przod.html


Pozdro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marecek
post Wed, 06 Jan 2010 - 14:32
Post #226


Super User
Dołączył: Thu, 31 March 2005
Skąd: WuPeeR





...te zaciski z brery ze strony wcześniej kosztowały 1,2k PLN, nawet nie były piaskowane do malowania. Nie wiem czy cena kosmos, bo wyglądały jak nowe... Takich pordzewiałych strucli za 500zł na allegro jest sporo, tylko weź to później do życia doprowadź wink.gif


--------------------
Lanos STI, na arabskich szlakach...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
staniekkk
post Wed, 06 Jan 2010 - 16:34
Post #227


Frequent User
Dołączył: Sun, 04 March 2007





"Cena kosmos" tyczyło się zacisków z tego link'u: http://moto.allegro.pl/item870418992_alfa_romeo_166_3_0.html
Mam świadomośc, że brembo z 159/brery może byc stosunkowo drogie, ale tys. zł za te z AR166 to przynajmniej dla mnie spora przesada (za tą cenę można kupic dwa komplety w nie gorszym stanie).

Te ze strony wcześniej wyglądają naprawdę dobrze, i życze coby jeszcze lepiej sprawdzały się w akcji wink.gif


Pozdro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZoLt4R
post Wed, 06 Jan 2010 - 20:08
Post #228


Forum Killer
Dołączył: Wed, 18 January 2006
Skąd: Toruń





tdik, ceny sa od sasa do lasa. generalnie srednio 1000-1400zl za parę. mocowanie od czoła ma ten plus ze zacisk mozna przy pomocy odpowiedniego adapteru ożenić z prawie każdą zwrotnicą. poza tym nie są skręcane tylko "monolityczne" jak napisal kolega staniekkk co rowniez jest nie bez znaczenia. polecam wszystkim zaciski 159/brera

Jednak włoska robota to włoska robota cool.gif


--------------------
ITAL Performance

www.ital-performance.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jarol
post Thu, 07 Jan 2010 - 14:10
Post #229


Super User
Dołączył: Tue, 08 April 2008





A może mi ktos powiedzieć co będzie lepiej hamowało. Auto A4 B6 waga około 1500kg. Czy lepszym roziązaniem będzie tarcza 320x30mm i zacisk 4 tłoczkowy np. z Boxter S czy tarcza 345x30 zacisk jednotłoczkowy z S4 B6/B7?? Do jednego i drugiego rozwiązania felga min 17".
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jarol
post Thu, 07 Jan 2010 - 14:10
Post #230


Super User
Dołączył: Tue, 08 April 2008





A może mi ktos powiedzieć co będzie lepiej hamowało. Auto A4 B6 waga około 1500kg. Czy lepszym roziązaniem będzie tarcza 320x30mm i zacisk 4 tłoczkowy np. z Boxter S czy tarcza 345x30 zacisk jednotłoczkowy z S4 B6/B7?? Do jednego i drugiego rozwiązania felga min 17".
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henry
post Thu, 07 Jan 2010 - 20:41
Post #231


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





zdecydowanie pierwsza opcja


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jarol
post Thu, 07 Jan 2010 - 21:34
Post #232


Super User
Dołączył: Tue, 08 April 2008





CYTAT(henry @ Thu, 07 Jan 2010 - 20:41) *
zdecydowanie pierwsza opcja

A mozesz to jakoś uzasadnic bo ja mysle że druga opcja bedzie wydajniejsza.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henry
post Thu, 07 Jan 2010 - 21:59
Post #233


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





CYTAT(Jarol @ Thu, 07 Jan 2010 - 21:34) *
A mozesz to jakoś uzasadnic bo ja mysle że druga opcja bedzie wydajniejsza.

moge jedynie uzasadnic na mniejszej srednicy tarczy ale w dwoch opcjach tarcza 296/28 zacisk jednotloczkowy
i ta sama tarcza 296/28 i brembo 4-tloczkowe zaciski
roznica KOLOSALNA


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jarol
post Thu, 07 Jan 2010 - 22:19
Post #234


Super User
Dołączył: Tue, 08 April 2008





CYTAT(henry @ Thu, 07 Jan 2010 - 21:59) *
moge jedynie uzasadnic na mniejszej srednicy tarczy ale w dwoch opcjach tarcza 296/28 zacisk jednotloczkowy
i ta sama tarcza 296/28 i brembo 4-tloczkowe zaciski
roznica KOLOSALNA


W tym przypadku to sie zgodze hamulec 4 tłoczkowy bedzie duzo mocniejszy bo zacisk jest mocniejszy i powierzchnia klocka jest wieksza ale wydajność hamulców nie zależy tylko od tego. W bardzo dużym stopniu zalezy również od promienia na jakim siła jest przyłożona. Dlatego nawet jesli zachowamy ten sam zacisk i ten sam klocek a zwiekszymy średnice tarczy to hamulce beda dużo mocniejsze. Po za tym wieksza tarcza ma wiekszą pojemność cieplna i szybciej oddaje ciepło.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henry
post Fri, 08 Jan 2010 - 08:24
Post #235


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





z powyzszej twojej wypowiedzi zdaje sie byc zbednymi pytaniami ktory zestaw bedzie lepsze jezeli twierdzisz a raczej odpowiadasz sam sobie
zapomniales dodac ze nie tylko promien przylozenia sily jest wazny ale zdecydowanie wazniejsza jest sila docisku i jej rownomiernosc ktorej brakuje w zaciskach jednotloczkowych


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
arni88
post Sun, 10 Jan 2010 - 19:47
Post #236


Rookie
Dołączył: Sun, 10 January 2010





Witam, mam pytanie do znawców tematu, chce założyć większe tarcze (320-330mm) a co za tym idzie 4 tłoczkowe zaciski brembo z porsche( coś takiego http://cgi.ebay.pl/Bremssaettel-Bremsanlag...=item27ae0b8c4c ), czytałem że najlepsze są mono bloki do takich operacji i z mocowaniem do czoła jak koledzy wyżej pokazywali, to wszystko ma być do Renault Megane II niestety zwykłej nie RS wiec tu jest następny problem tarcze jw z otworami pod rozstaw 4x100, gdzie takie coś szukać, pisałem do kilku gości co sprzedają tarcze czy maja takie coś w swojej ofercie odpowiedzi jeszcze nie dostałem,
Uff ale się rozpisałem, blink.gif teraz sedno te zaciski się nadadzą po zastosowaniu odpowiednich adapterów? i na co jeszcze muszę zwrócić uwagę przy takiej operacji( przewody w metalowym oplocie, jakiś dobry płyn i coś jeszcze?) co będzie ważne przy kupnie tarczy, jakie parametry? i czy kolega co tu robił te adaptery za odpowiednią opłata zrobi mi taki adapter?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rufuz
post Sun, 21 Feb 2010 - 09:07
Post #237


Frequent User
Dołączył: Thu, 12 February 2009





Podłączam sie pod pytanie, kto lub gdzie można wykonać adaptery ?


--------------------
Mitsubishi Colt Ralliart 1.5T, 200KM Powered by Maptek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Sun, 21 Feb 2010 - 09:19
Post #238


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(rufuz @ Sun, 21 Feb 2010 - 09:07) *
Podłączam sie pod pytanie, kto lub gdzie można wykonać adaptery ?



cofnij pare stron

user tabakm zajmuje sie CNC


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tabakm
post Tue, 23 Feb 2010 - 15:00
Post #239


User
Dołączył: Thu, 06 August 2009





witajcie......

ze względu na napływające do mnie co chwilę pytania o adaptery i ze względu na to, że obecnie jestem zawalony robotą, nie mogę przyjmować przez najbliższy czas żadnych zleceń dotyczących frezowania. Obecnie tylko detale wypalone na laserze jestem w stanie wykonać. Z góry przepraszam i dziękuję za wyrozumiałość......


--------------------
cnc machine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Type25
post Tue, 23 Feb 2010 - 20:52
Post #240


Rookie
Dołączył: Thu, 13 December 2007
Skąd: Opole/Lwów





Panowie mam takie pytanie czy jest możliwość zastosowania zacisków tylnych 4 tłoczkowych od porsche 911
http://moto.allegro.pl/item930188728_zacis...rera_turbo.html
jako podstawy do zrobienia kompletu na przód pod tarcze 300
Go to the top of the page
 
+Quote Post

28 Stron V  « < 10 11 12 13 14 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 09:29