![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#221
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 18 January 2006 Skąd: Toruń ![]() |
staniekk, czy da rade zalozyc 16" nie wiem, bez problemu moze pracowac z tarcza 30mm, dasz najwyzej klocek cienszy a do tego zacisku grubosci klockow chyba z 4 rodzaje są.
-------------------- ITAL Performance
www.ital-performance.pl |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#222
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 04 March 2007 ![]() |
Podziękował za wcześniejszą odpowiedź (pytałem w kontekście Vag'owskiej tarczy 321/30mm), a teraz kolejne pytanie
![]() Przewód hamulcowy podchodzi ori (do czoła/boku zacisku, tak jak na fotach Twojego Punto), czy może będzie potrzebna jakaś rzeźba z kawałkiem sztywnej rurki (tak jak to jest w pasku w oryginale)? Pozdro |
|
|
![]()
Post
#223
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 18 January 2006 Skąd: Toruń ![]() |
kawalek sztywnej rurki bedzie najlepszy. wtedy tez mozna bez problemow uzywac dedykowanych zestawow przewodow w oplocie np. goodridge. zdecydowanie polecam takie rozwiazanie.
-------------------- ITAL Performance
www.ital-performance.pl |
|
|
![]()
Post
#224
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 23 March 2003 Skąd: B-B, KRAK ![]() |
zoltar a wiela takie zaciski ze 159 kosztuja bo szczerze powiem przesiadlbym sie na 16 cali z 17 poniewaz nie wiem czy sie starzeje czy jak ale moja taczka coraz bardziej mnie drazni
czy to moze chodzi o takie zaciski http://moto.allegro.pl/item870418992_alfa_romeo_166_3_0.html -------------------- Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest |
|
|
![]()
Post
#225
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 04 March 2007 ![]() |
Zacisk z AR 159/Brera jest mocowany od czoła (to jest jego duży +), i jest "monolityczny", ten z aukcji (cena kosmos!) jest skręcany, i mocowany od boku (może się zdażyc, że nie da rady dorobic adaptera).
Zdjęcia obu są w temacie. Przykładowy link do aukcji: http://moto.allegro.pl/item864130908_alfa_...nica_przod.html Pozdro |
|
|
![]()
Post
#226
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 31 March 2005 Skąd: WuPeeR ![]() |
...te zaciski z brery ze strony wcześniej kosztowały 1,2k PLN, nawet nie były piaskowane do malowania. Nie wiem czy cena kosmos, bo wyglądały jak nowe... Takich pordzewiałych strucli za 500zł na allegro jest sporo, tylko weź to później do życia doprowadź
![]() -------------------- Lanos STI, na arabskich szlakach...
|
|
|
![]()
Post
#227
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 04 March 2007 ![]() |
"Cena kosmos" tyczyło się zacisków z tego link'u: http://moto.allegro.pl/item870418992_alfa_romeo_166_3_0.html
Mam świadomośc, że brembo z 159/brery może byc stosunkowo drogie, ale tys. zł za te z AR166 to przynajmniej dla mnie spora przesada (za tą cenę można kupic dwa komplety w nie gorszym stanie). Te ze strony wcześniej wyglądają naprawdę dobrze, i życze coby jeszcze lepiej sprawdzały się w akcji ![]() Pozdro |
|
|
![]()
Post
#228
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 18 January 2006 Skąd: Toruń ![]() |
tdik, ceny sa od sasa do lasa. generalnie srednio 1000-1400zl za parę. mocowanie od czoła ma ten plus ze zacisk mozna przy pomocy odpowiedniego adapteru ożenić z prawie każdą zwrotnicą. poza tym nie są skręcane tylko "monolityczne" jak napisal kolega staniekkk co rowniez jest nie bez znaczenia. polecam wszystkim zaciski 159/brera
Jednak włoska robota to włoska robota ![]() -------------------- ITAL Performance
www.ital-performance.pl |
|
|
![]()
Post
#229
|
|
Super User Dołączył: Tue, 08 April 2008 ![]() |
A może mi ktos powiedzieć co będzie lepiej hamowało. Auto A4 B6 waga około 1500kg. Czy lepszym roziązaniem będzie tarcza 320x30mm i zacisk 4 tłoczkowy np. z Boxter S czy tarcza 345x30 zacisk jednotłoczkowy z S4 B6/B7?? Do jednego i drugiego rozwiązania felga min 17".
|
|
|
![]()
Post
#230
|
|
Super User Dołączył: Tue, 08 April 2008 ![]() |
A może mi ktos powiedzieć co będzie lepiej hamowało. Auto A4 B6 waga około 1500kg. Czy lepszym roziązaniem będzie tarcza 320x30mm i zacisk 4 tłoczkowy np. z Boxter S czy tarcza 345x30 zacisk jednotłoczkowy z S4 B6/B7?? Do jednego i drugiego rozwiązania felga min 17".
|
|
|
![]()
Post
#231
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
zdecydowanie pierwsza opcja
-------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#232
|
|
Super User Dołączył: Tue, 08 April 2008 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#233
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
A mozesz to jakoś uzasadnic bo ja mysle że druga opcja bedzie wydajniejsza. moge jedynie uzasadnic na mniejszej srednicy tarczy ale w dwoch opcjach tarcza 296/28 zacisk jednotloczkowy i ta sama tarcza 296/28 i brembo 4-tloczkowe zaciski roznica KOLOSALNA -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#234
|
|
Super User Dołączył: Tue, 08 April 2008 ![]() |
moge jedynie uzasadnic na mniejszej srednicy tarczy ale w dwoch opcjach tarcza 296/28 zacisk jednotloczkowy i ta sama tarcza 296/28 i brembo 4-tloczkowe zaciski roznica KOLOSALNA W tym przypadku to sie zgodze hamulec 4 tłoczkowy bedzie duzo mocniejszy bo zacisk jest mocniejszy i powierzchnia klocka jest wieksza ale wydajność hamulców nie zależy tylko od tego. W bardzo dużym stopniu zalezy również od promienia na jakim siła jest przyłożona. Dlatego nawet jesli zachowamy ten sam zacisk i ten sam klocek a zwiekszymy średnice tarczy to hamulce beda dużo mocniejsze. Po za tym wieksza tarcza ma wiekszą pojemność cieplna i szybciej oddaje ciepło. |
|
|
![]()
Post
#235
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
z powyzszej twojej wypowiedzi zdaje sie byc zbednymi pytaniami ktory zestaw bedzie lepsze jezeli twierdzisz a raczej odpowiadasz sam sobie
zapomniales dodac ze nie tylko promien przylozenia sily jest wazny ale zdecydowanie wazniejsza jest sila docisku i jej rownomiernosc ktorej brakuje w zaciskach jednotloczkowych -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#236
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 10 January 2010 ![]() |
Witam, mam pytanie do znawców tematu, chce założyć większe tarcze (320-330mm) a co za tym idzie 4 tłoczkowe zaciski brembo z porsche( coś takiego http://cgi.ebay.pl/Bremssaettel-Bremsanlag...=item27ae0b8c4c ), czytałem że najlepsze są mono bloki do takich operacji i z mocowaniem do czoła jak koledzy wyżej pokazywali, to wszystko ma być do Renault Megane II niestety zwykłej nie RS wiec tu jest następny problem tarcze jw z otworami pod rozstaw 4x100, gdzie takie coś szukać, pisałem do kilku gości co sprzedają tarcze czy maja takie coś w swojej ofercie odpowiedzi jeszcze nie dostałem,
Uff ale się rozpisałem, ![]() |
|
|
![]()
Post
#237
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 12 February 2009 ![]() |
Podłączam sie pod pytanie, kto lub gdzie można wykonać adaptery ?
-------------------- Mitsubishi Colt Ralliart 1.5T, 200KM Powered by Maptek
|
|
|
![]()
Post
#238
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Podłączam sie pod pytanie, kto lub gdzie można wykonać adaptery ? cofnij pare stron user tabakm zajmuje sie CNC -------------------- |
|
|
![]()
Post
#239
|
|
User Dołączył: Thu, 06 August 2009 ![]() |
witajcie......
ze względu na napływające do mnie co chwilę pytania o adaptery i ze względu na to, że obecnie jestem zawalony robotą, nie mogę przyjmować przez najbliższy czas żadnych zleceń dotyczących frezowania. Obecnie tylko detale wypalone na laserze jestem w stanie wykonać. Z góry przepraszam i dziękuję za wyrozumiałość...... -------------------- cnc machine
|
|
|
![]()
Post
#240
|
|
![]() Rookie Dołączył: Thu, 13 December 2007 Skąd: Opole/Lwów ![]() |
Panowie mam takie pytanie czy jest możliwość zastosowania zacisków tylnych 4 tłoczkowych od porsche 911
http://moto.allegro.pl/item930188728_zacis...rera_turbo.html jako podstawy do zrobienia kompletu na przód pod tarcze 300 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 09:29 |