![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#161
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
pomylilo mi sie w pisowni
ze klocek nie chodzi po calej powierzchni tarczy i wg mnie(to jest moja opinia) na cholere wieksza tarcza jak i tak klocek na niej nie bedzie pracowal -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#162
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
na cholere wieksza tarcza jak i tak klocek na niej nie bedzie pracowal na to żeby było dłuższe ramię przy wiekszej średnicy tarczy, czyli mniejsza siła nacisku klocka zatrzymuje koło niż w przypadku małej tarczki i na to żeby była gruba, przez co ma większą pojemność cieplną -------------------- |
|
|
![]()
Post
#163
|
|
User Dołączył: Thu, 06 August 2009 ![]() |
na to żeby było dłuższe ramię przy wiekszej średnicy tarczy, czyli mniejsza siła nacisku klocka zatrzymuje koło niż w przypadku małej tarczki i na to żeby była gruba, przez co ma większą pojemność cieplną sama prawda, ramię o którym pisze kolega cowboy to bardzo istotna sprawa. Duża tarcza z małą powierzchnią roboczą może skuteczniej zahamować niż mniejsza tarcza z większą powierzchnią roboczą.... -------------------- cnc machine
|
|
|
![]()
Post
#164
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
jak podchodzi zacisk brembo do zwrotnicy B3 7a: jak widac kiespko bedzie z adapterem
![]() ![]() ![]() girling 57 siada na jarzmo B3 7a ![]() jak widać jak się założy piaste z A4/A6 (ma mniejesze ET) do zwrotnicy B3 to bedą pasować seryjne heble z A4/A6 czyli 312/25 albo moze nawet z S4/S6 ? bo chyba zwrotnica jest ta sama ? no i zastanwiam sie czy jednak nie zastosowac z przodu seryjnych zacisków z 312/25 albo 323/30 - powierzchnia klocków bedzie większa niż w brembo.. porównanie wielkości klocków Girling 57 i brembo ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#165
|
|
User Dołączył: Thu, 06 August 2009 ![]() |
podobna sytuacja jest u kolegi MPS. Rzeczywiście może być problem z adapterem.......
porównanie klocków.....brembo jest dłuższy, to chyba lepiej niż krótszy a wyższy girling PozDRo -------------------- cnc machine
|
|
|
![]()
Post
#166
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 18 January 2006 Skąd: Toruń ![]() |
wg mnie adapter bylby wykonalny bez problemu pod warunkiem posiadania zacisku mocowanego "od czoła" , np takiego z alfy 159/brery. pare stron wczesniej sa zdjecia takiego adaptera i tych zaciskow. niestety czesto "uszy" zwrotnicy koliduja z zaciskiem, ktory ma mocowania w tej samej płaszczyźnie.
-------------------- ITAL Performance
www.ital-performance.pl |
|
|
![]()
Post
#167
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 12 January 2008 Skąd: Białystok ![]() |
Szkoda tylko ,że koszt upgrade`u hamulców skoczy wtedy dosyć znacznie.
Bo z tego co widzę ,to póki co zaciski z AR 159\BRERA są znacząco droższe -------------------- Kszzzzysztof
|
|
|
![]()
Post
#168
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 18 January 2006 Skąd: Toruń ![]() |
niestety tak. dla informacji wszystkich najnowsze clio 2.0 200km, ma rowniez zaciski brembo mocowane od czola, podobno dostepne nowe w aso renault w cenie ok 700zl / szt (!?) , fabrycznie pomalowane na czerwono z logo brembo.
-------------------- ITAL Performance
www.ital-performance.pl |
|
|
![]()
Post
#169
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
podobna sytuacja jest u kolegi MPS. Rzeczywiście może być problem z adapterem....... porównanie klocków.....brembo jest dłuższy, to chyba lepiej niż krótszy a wyższy girling PozDRo no własnie ale ja na 99% mogę w takim razie zastosować system lucasa z S4 / S6 / A8 - 2 tłoczkowy http://moto.allegro.pl/item800749192_zacis...i_s4_avant.html ![]() ![]() i tu juz poważna zagwozdka.... można kupić za 200 PLN zacisk czyli tyle ile koszt jednego adaptera... a wydajność chyba nie będzie gorsza od brembo ? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#170
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
cowboy - jeżdze z tymi zaciskami w swojej s4 juz sporo czasu, i złego słowa o nich nie powiem. Auto kloc straszny, ponad 1700kilo, i nigdy nie miałem problemu z hamowaniem - nieraz odhamowywały mnie z 250 do 0 i nic sie złego z nimi nie działo. Klocki nawet nie smierdzialy itp.
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#171
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
guzior: dzieki za info, to tylko do pełni szczęści brakuje mi potwierdzenia że rozstaw śrub mocujących jest 95mm - nie sądze aby eSki miały inne zwrotnice - wg Etki tam gdzie piasta na 38 zębów to zwrotnica taka sama
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#172
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
na 5 stronie tematu juz padła chyba odpowiedź na moje pytanie ?:
W moim A4 (b5) zwrotnice mam stalowe i tam rozstaw otworow mocujacych zaciski to 90mm, a te ktore bym chcial przelozyc sa to zaciski Lukasa z S6 i maja rozstaw mocowania 145mm. Czy ktos z nowszym modelem A4(b6-b7) z aluminiowymi zwrotnicami moze napisac jaki tam jest roztaw mocowania zaciskow. Bo zwrotnice z s6 maja inne mocowania na dolne wahacze grubsze sworznie. czyli wynika że inne jest mocowanie zacisku lucasa ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#173
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 04 March 2007 ![]() |
Rozstaw śrub mocujących zacisk w A4 B5 ze zwrotnicą żeliwną to siakieś 94mm.
Poliftowe B5-tki ze zwrotnicą aluminiową (z przykręcaną piastą) mają wiekszy rozstaw śrub mocujących (możliwe, że jest to właśnie 145mm, tak jak w cytowanym poście). Co do zacisku z S4-ki to trzeba by szukac takiego z pierwszego rocznika (auta przed liftem ze zwrotnicą żeliwną, 98 rok) i wszystko powinno ładnie pasowac. Dla pewności można poprosic sprzedającego coby zmierzył rozstaw. Pozdro |
|
|
![]()
Post
#174
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2005 Skąd: Rzeszów ![]() |
zacisk 2-tlok Lucasa ma mocowanie 146mm - wiec musisz miec adapter.
w S4 do lftu byly z przykrecanymi klockami - potem juz nie. te zaciski sa dobre do slabego auta i nie polecam ich jesli szukac od zera nowych hamulcow. Poszukaj 4-ro tlok zacisku -------------------- |
|
|
![]()
Post
#175
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
staniekkk no to by się zgadzało... te 95mm rozstawu
sprzedający mi zeznał że około 14mm... chodzi o te pływające zaciski Lucasa no własnie nie wiem czy były takie zaciski do S4 na żeliwną zwrotnicę do tarczy 321/30 - może ktoś sprawdzi ? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#176
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
te zaciski sa dobre do slabego auta i nie polecam ich jesli szukac od zera nowych hamulcow. Poszukaj 4-ro tlok zacisku mam 4-tłoczkowe Brembo ale bedzie problem z adapterem poza tym chyba stykną na 1100 kg auto ? raczej cięzko będzie zamęczyc takie hamulce -------------------- |
|
|
![]()
Post
#177
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2005 Skąd: Rzeszów ![]() |
mam 4-tłoczkowe Brembo ale bedzie problem z adapterem poza tym chyba stykną na 1100 kg auto ? raczej cięzko będzie zamęczyc takie hamulce na 1100kg powinno być (S4 b5- 1600kg, A8 wiecej)- ale te zaciski Lucasa są mocno wysuniete w strone felgi, wiec ratunek felga z malym ET ub dystans. Przy tarczy 321mm i zacisku lucas mozliwe zastowsowanie niektorych felg 16'' -------------------- |
|
|
![]()
Post
#178
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
cowboy
jutro bede wjezdzał swoja S4 (tylko ze C4) na kanał, i jak nie zapomne, postaram sie zmierzyc rozstaw otworów. SID Ja mam hamulce, juz nie pamietam 319 albo 321mm i siada na nie bez stekniecia felga 15" ET37: ![]() ![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#179
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2005 Skąd: Rzeszów ![]() |
faktycznie masz lucasa
no to gratulacje ze udalo sie znalezc taka felge 15'' - wierz mi ze widze pierwsza 15'' no chyba ze masz dorabiane adaptery i zacisk zblizyles z 2-3mm do piasty. Lucasy 2-tl sa tanie ale w "walce" z brembo 4-tlok przegrywaja mocno, lepiej dolozyc te kilka stów na lepszy zacisk -------------------- |
|
|
![]()
Post
#180
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
CYTAT faktycznie masz lucasa no to gratulacje ze udalo sie znalezc taka felge 15'' - wierz mi ze widze pierwsza 15'' no chyba ze masz dorabiane adaptery i zacisk zblizyles z 2-3mm do piasty. Ori felga Audi (mam 5 sztuk) - szła na pierwszy montaz na włoski rynek w S4 C4. W zawieszeniu nic nie przerabiane, wszystko fabryka, jak powinno byc. -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 13:37 |